Auteur Topic: Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)  (gelezen 145033 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #1 Gepost op: 1 november 2011, 21:32:06 »
Van dezelfde eigenaars van The Palace club Gentlemansclub te Frankfurt  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #2 Gepost op: 13 november 2011, 21:31:11 »
Blijkbaar nog maar weinig info over deze club. Laten we daar wat aan veranderen.

Op de site van de club vind je veel informatie http://www.the-paradise.de/index.php maar wat zijn mijn persoonlijke bevindingen?

Stuttgart is over het algemeen een trieste en vuile stad. De club ligt in een industrieterrein. De buitengevel van de club ziet er niet echt mooi uit. Een paarsachtig geschilderde gevel. Echter eens je de deur van de club bent binnengegaan kom je in een uiterst chique omgeving. De dames die toevallig bij binnenkomst ook aan de balie stonden waren erg vriendelijk.

De inkom bedraagt € 79 (alles inbegrepen, zoals we dat gewend zijn, inclusief een badjas (een badjas die erg passend past en waarmee ik goed stond, niet zo een voddenpak dat óf te groot óf te klein óf... is. Ik wou hem de hele dag aanhouden maar het was te warm en ik deed hem enkel aan om te gaan eten.

De uitleg over de club werd perfect gegeven. Je krijgt een gehele rondleiding door de club op het gelijksvloers door een thekefrau. Zij was heel vriendelijk en in voor grapjes. Ze liet alles zien, met uitzondering van de chique kamers. Oogverblindend was de rondleiding. Je weet niet wat je ziet. Schitterende club! De kleedkasten zijn ruim en groot. De omkleedruimte in zijn geheel is erg praktisch en ruim opgezet. Alle nodige verzorgingsattributen zijn voor handen (haargel, haardroger, muntjes, mondspoelmiddel…). De omkleedruimte, de douches, de andere sanitaire voorzieningen, de relaxruimtes, de massageruimte, de sauna, het dampbad, de sneeuwbron, de kino, het restaurant, de alcoholbar, de gewone bar en de zeer uitgestrekte loungeruimte bevinden zich op het gelijksvloers (waar je binnen kwam). Op de kamers en rustruimtes, tv-ruimtes en dakterras na bevindt zich dus alles op het gelijksvloers. Naar het eerste verdiep kan je per lift of trap gaan. Het gelijksvloers is eigenlijk één reuzegrote ruimte maar door de indeling van die ruimte lijkt dat niet zo én toch kan je van bijna overal op het gelijksvloers een overzicht hebben op alles wat gebeurt in de club.

De kamers zijn stuk voor stuk prachtige kamers. Je kan ze bijna allemaal VIP-kamers noemen. Zo goed als de gehele club is voorzien van airco. Net als in die andere prachtige club in Stuttgart: Safari, is er ook hier geen sleutelceremonie. Zonder inschrijving in een logboek gaan de dames dus met jou naar de kamer.

Er zijn voldoende relaxruimtes die zo ingericht zijn dat je zowel je rust kan nemen alsook dat je je zo kan nestelen dat je bijna vraagt om “aangevallen” te worden. Zo zijn er bijvoorbeeld ronde grote poefen waar je ondeugend kan op beginnen doen en zijn er ook twee hele grote schommelbedden in de lounge. De douches zijn net als de sanitaire ruimtes erg hygiënisch en modern. De regeling van de douches is van het systeem “FKK World”. De koud-warm regeling is hier perfect. Zelfde systeem maar duurdere versie waarschijnlijk. Ook de douchegel die ter beschikking staat is niet van het goedkope type zoals in de andere clubs. De handdoeken nodig om je af te drogen, nodig in de sauna vind je overal.

Zowel de sauna als het dampbad zijn dik o.k.. De saunatemperatuur is ideaal, de temperatuur van het dampbad ook. Wie het aandurft kan na een beurt sauna of dampbad zich begeven naar de ijsgrot. Héérlijk als je het mij vraagt maar bibberkoud. Je kan in de zachte sneeuw rollen of de sneeuwpieken aan het plafond over je heen laten vallen om af te koelen. Je kan er ook gewoon in gaan staan natuurlijk. Het buitenterras bereik je via de eerste verdieping maar dit gedeelte was vandaag gesloten. Dit moet zowat het enige minpunt in deze club zijn. Het management bepaalt wanneer het weer is om buiten even een luchtje te scheppen. Het is een groot terras maar natuurlijk niet zo groot als de meeste tuinen in de saunaclubs. Ik veronderstel dat ze er voor gezorgd zullen hebben dat ze het terras aan de zuidzuidwestkant hebben aangelegd zodat je bij zonnig weer over een zonnig terras beschikt. Ik kon dit niet controleren.

In het restaurant dan. Het restaurant is rookvrij. Je betaalt € 80 inkom in deze club dus mag daar wel wat tegenoverstaan, denk je dan. Dat merk je dan al direct bij het ontbijtbuffet. Het is écht het beste van het beste. Alsof je op zondagmorgen gaat brunchen in een meersterrenrestaurant. Het leek wel een heel uitgebreid champagnebuffet, zonder de champagne en zonder de kreeft dan. De champagne kan je btw tegen extra vergoeding bestellen. Voor de rest kon je het zo gek niet bedenken of het was er. Zeer veel verschillende soorten broodjes, al dan niet belegd met bijvoorbeeld ham en parmezaanse kaas en kruiden. Ook Frans brood lag er. Warm buffet, koud buffet, zoetigheden, een oase aan fruit, muslies, ochtendgranen, yogurts, fruitmoesen, vis, vlees.... Ik begon dus met ruim de tijd te nemen om heerlijk te genieten van deze lekkere brunch. Pak dat ik ongeveer een kleine twee uur getafeld heb. Een dame maakte er mij trouwens attent op. Van alles wat ik luste probeerde ik een beetje te nemen.
Op een bepaald moment wordt het restaurant voor een dik uur gesloten en wordt het avondeten klaar gezet en wordt het restaurant gepoetst. Het avondeten bestond uit verschillende menu's die je naar vrije wil kon combineren en daarnaast ook nog bijgerechten, lekkere spinazieroomsoep en ook nog uitgebreide koude schotels. Verschillende desserts en extraatjes. Je noemt het maar, het was er. Bij de eigenlijke warme schotels was echter geen vis en geen rundsteak. Alle dranken zijn in zelfbediening of aan de bar. Verschillende theesoorten en koffie, net als alle soorten fris, appelsap en appelsiensap. Bij de thee's kan je of citroen of limoen doen. Speciale koffies kosten echter € 3. Het appelsiensap komt ook uit een tapmachine en dat proef je wel. De smaak is niet zo goed als appelsiensap uit flessen. Dit was ook zo in de twee andere clubs in Stuttgart die ik bezocht: Safari en Sakura.

Het damesaantal lag heel de dag hoger dan het aantal beren. Gemiddeld zijn er op een donderdag 100 dames aanwezig en ongeveer 85 beren. Omdat de club groot is, heb je dus steeds een vrij gevoel en is het nooit té druk, waar dan ook. De dames variëren van heel erg mooi tot heel erg mooi. Er lopen sporadisch maar iets oudere en wat minder slanke dames tussen. Wie voor wat anders gaat dan slank en jong zal hier duidelijk minder aan zijn trekken komen. Voorts is variatie troef. Klein, groot, blond, zwart, grote borsten, kleine borsten…. Verder kan er nog opgemerkt worden dat de minst mooie dames al om 11.00 uur 's morgens aanwezig waren. In Safari was dit niet het geval. In Paradise is het dus even geduld oefenen vooraleer de massa zeer mooie dames aanwezig zijn. Ze druppelen vooral binnen vanaf een uur of twee, drie in de namiddag. Het valt ook meteen op dat de dames in de drie clubs niet klagen over te weinig inkomsten, te weinig gekamer, te weinig mannen, terwijl er dus steeds meer dames dan mannen zijn. Een andere mentaliteit van de dames dus. In NRW hoor je ze steeds maar klagen, hoewel er vaak veel meer mannen dan vrouwen aanwezig zijn.

De services van de dames liggen theoretisch niet hoger dan in Yin Yang in Nederland. De dames krijgen een minimumservice opgelegd van het management dat wel heel erg minimum is: NMC. De prijs voor een halfuur is € 50, een uur € 100…. Hoewel dus de minimaal opgelegde service erg laag ligt, heb ik geen enkele dame tegengekomen en mogen daten die niet spontaan PZC deed. Ook kussen en tongzoenen blijkbaar de meeste dames erg goed. Blijkbaar wordt er aan de dames weinig opgelegd maar begrijpen ze zelf dat als ze in Duitsland in een saunaclub bepaalde zaken niet doen, ze zichzelf werkloos maken. In deze club is het echter wel op je tellen passen, je moet een beetje assertief zijn want anders is het bij de meeste dames na het klaarkomen opkrassen en maken ze het halfuur niet vol. Gelukkig zijn er hier genoeg uitzonderingen op de regel te vinden (dus ook voor de minder assertieve beren). De dames zijn erg vriendelijk, beleefd en zeer welgemanierd. De manier hoe ze omgaan met de mannen is totaal verschillend met de saunaclubs die ik tot nu toe bezocht. Daarbij vergeten ze natuurlijk niet om spontaan te blijven en te zijn. Tof gevoel. De dames animeren doorgaans maar op een leuke en niet-opdringerige manier. Acties op de banken en overal komen hier veelvuldig voor. Pijpen overal alom, zo je dat zelf wil maar ook gehele sessies die zomaar op de trappengangen, banken, sofa's worden afgewerkt. Dit is leuk om te zien en om eens mee te maken maar de kans op een minder-dan-dertig-minuten-sessie vergroot zo ook enorm (en ik denk dat het stiekem daarom te doen is bij vele van die dames).

Het personeel is ook erg vriendelijk en zeer gedienstig. Ook de sfeer tussen de dames en het management is erg gemoedelijk. De algemene hygiëne is top. In zijn algemeenheid is de club bescheiden verlicht zodat een intiem gevoel wordt gecreëerd. Er zijn ook plekjes in de lounge die wat meer afgescheiden zijn (waar je dus lekker ondeugend kan doen met een dame). De muziek staat nooit keihard. In de avond wat harder dan overdag maar je kan altijd nog een rustig gesprek houden met de dame. De muziekkeuze is ook heel o.k. voor mij. Niet enkel dat “moderne geboenk”.

Kortom: prachtige, moderne, passievolle, levendige club met de juiste sfeer, zo goed als enkel mooie dames die welopgevoed zijn, vriendelijk personeel, erg goede wellnessfaciliteiten en uiterst mooie ruime kamers. Het eten is subliem en ongeëvenaard (ook niet in PSR).
Als het er op aan komt, als puntje bij paaltje komt, zijn de dames toch weer net iets commerciëler ingesteld dan gemiddeld in de mij andere bekende clubs.

Gelukkig dat een stuk dichterbij Park Sauna Residenz bestaat want anders zou de drang om hierheen te komen wel héél erg groot zijn. Het is een immens verschil met alle andere clubs die ik al kende in alle opzichten. De club is dus de inkom van € 79 zeer zeker waard. Je zou ook kunnen stellen dat de inkomprijs van € 50 in de (bijvoorbeeld typische) NRW-clubs veel te hoog ligt voor wat je er voor in ruil krijgt.

Laten we een goeie dame en een slechte uitlichten.

Ik heb voor mijn eerste sessie een supermooie dame uitgekozen die ook nog eens supergoeie service gaf op de kamer. Dit zorgde ervoor dat ik twee keer met deze dame op kamer ging, ondanks de 100 andere mooie dames. Ze verleidde me de eerste keer op een ligzetel aan het saunagedeelte op de wel erg juiste manier en na een tijdje verhuisden we naar de kino. Deze dame weet je erotisch tot en met te prikkelen, deze dame levert een perfecte blow job af en de daad zelf is in alle standjes zeer o.k. Knuffelen, strelen, teasen... het hoort er allemaal vanzelfsprekend bij. De eerste sessie kwam ik al na 20' klaar en dat was enkele minuutjes later voor haar voldoende. Ik heb haar even duidelijk gemaakt dat ik ook nog van de 10' daarna heerlijk kan genieten (als het niet gereduceerd wordt tot sigaretje roken). Daar had ze geen problemen mee.
Haar naam: Nicole
Een beschrijving:
haarkleur/-lengte: lang/zwart (lichtjes krollend)

ogen: bruin
lengte: 1,63
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke B
nationaliteit/taal: Roemeens/Duits
leeftijd: 22
tatoeages/piercings: ?/?
service: knuffelen, teasen, strelen, kussen, tongzoenen, PZC, NMC, vingeren, likken
opmerkingen: heel erg lief en heel mooi gezichtje dito ogen, dito lichaam en borsten en weet je erotisch enorm te prikkelen


Voor de tweede sessie heb ik haar zelf verrast en besprongen in de kino maar deze keer hebben we de sessie zelf op een kamer gehouden.


En dan nog dit:

De middensessie gebeurde met een dame die mij aansprak met haar vriendin op de trappen. Ze vroeg om een trio maar ik wilde alleen met haar. Ik had haar al als een wild springend veld bezig gezien gedurende eerder die dag en ook nu was ze spontaan en al wat ik maar kan wensen. Zij wou de sessie eventueel zelfs op de trappen doen maar ik niet. Boven belandden we dan op een soort bank-sofa. Vlak aan de kamers. Daar wou ze mij al beginnen pijpen. Ik had daar niets op tegen en mijn lul werd al snel erg stijf. Ze vroeg of we gingen neuken daar. Ook daar had ik niets op tegen. Kickt wel even zo. Ik duwde haar op de bank en zo op zijn hondjes, zij zittend op mij daarna.... Best leuk allemaal maar mijn lul werd op den duur te slap om nog voort te neuken omdat andere mannen niet alleen voorbij liepen maar ook opmerkingen maakten naar ons en sommige er bleven op staan gapen, aanmoedigen. Nee, dat maakt mij niet echt happy'er zo. Ik stelde haar dan ook voor om op kamer te gaan. Ze ging daar enkel mee akkoord wanneer ik daarvoor € 50 extra zou voor betalen. Ben je gek. Ik zei haar dat de tijd (ik beschouwde dit eerst nog als voorspel) gewoon doorloopt op kamer. Opnieuw (waarom in hemelsnaam?) wendde ze de kamervraag af en vroeg ze of ze dan niet gewoon weer mocht beginnen te pijpen met in de mond klaarkomen. Toen ik zei dat dat niet hoefde (zeker niet in deze omstandigheden, plek), vroeg ze of ik dan anaal wilde. Dit werkte op mijn zenuwen en ook dat wou ik niet. We gingen dan (op mijn aandringen) toch in een kamer. Daar wees ze er al vrij snel op dat het halfuur op een kleine 10' voorbij was. Ik attendeerde haar er op dat we nog maar dik 10' onderweg waren. Vooraleer dat we uiteindelijk op kamer gingen stelde ze dan maar voor om mij met de hand te laten klaarkomen. Daar bedankte ik ook voor want dat kan ik zelf. Geen anaal, geen FT, geen handafwerk, persé die kamer willen, geen exta's... het moet haar (ten onrechte) flink ambetant gemaakt hebben want op de kamer trok het pijpen ineens op niets meer. Echt stijf kwam mijn lul dan ook niet meer. Ik stelde me tevreden met wat zich voor de kamer afspeelde. Dat was toch een beleving apart en leuk, zolang de toeschouwers niet te actief begonnen kijken. Dit op zich was (als ervaring rijker) zijn € 50 al waard. Een vijftal minuten voor het einde van de sessie vroeg ze toch nog eens op een FT niet mijn wens was. Nee, natuurlijk nog steeds niet, dacht ik én al zeker niet voor jou. Ik antwoordde haar wel dat áls ze hem weer stijf krijgt én dat áls ze mij tot een orgasme kan bewegen, het o.k. was. Ik wilde eens zien wat het resultaat zou zijn. Het resultaat loog er niet om. Voor € 100 voor een halfuur (€ 50 extra voor FT) kon mevrouw ineens weer fantastisch goed pijpen. Zálig van genoten maar op het juiste moment even aan de belastingen gedacht. Toen we al 7' over het halfuur (alles wat voor kamer gebeurde meegeteld) waren (en ze dus al een klein kwartiertje flink gepijpt had), werd ze het blijkbaar beu. Ze zei me dat ze geen 30' haar gaat inspannen voor € 50 (dame is er nog maar net?, dame komt van de ramen?). Enfin, ik had mijn plezier voor kamer en nog een klein kwartiertje een goede pijpbeurt. Dat alles voor € 50. Ik ben tevreden. Zij echter niet. Ik vrees dat ze met nog geen enkele man zoveel inspanning heeft geleverd voor € 50 als ik het plaatje zo achteraf bekijk. Eigenlijk is het gewoon een "kut" wijf. Volledig af te raden. Ze zal het er ook niet lang uitzingen, denk ik.
Het verhaal is nog niet ten einde. Bij het afrekenen was er geen enkele discussie toen ik de € 50 (maar € 50 voor haar) overhandigde maar ze keek wel in mijn portefeuille. Dit is iets dat ik normaal niet toelaat maar bij haar had ik op dat moment geen zin om daar ook nog eens wat van te zeggen. Ineens kreeg ik van haar de reactie van dat ik zo veel geld bij had. Ik was dan ook voorzien voor 3 dagen club. Dat weet zij natuurlijk niet. Het spreekt vanzelfd dat in de gehele sessie buiten neuken en pijpen geen andere services aan bod waren gekomen. Ineens pakt ze me lief vast, begint ze te zoenen, uit te dagen, 'k mocht haar tegen de open kast smijten met de handdoeken in, armen vastpakken en omhoog leggen.... Ze vertelde me dat ik haar had moeten zeggen dat ik best veel geld over had voor een dame en best langer dan een halfuur op kamer wil zijn als het tof is. Voor € 50 is ze slecht, nog volgens haar, voor vanaf € 100 erg goed. Ik vertelde haar dat ze haar kans had verkeken en dat een sessie van de eerste minuut erg goed moet zijn en dat er dan eventueel kan verlengd worden. Het véle geld (benadrukte ik) is voor een vriendelijkere normale correcte dame. Toch zei ze tot sebiet en inderdaad probeerde ze me later op de avond nog tot drie keer toe op kamer te krijgen met mooie beloftes (die misschien waar waren maar zij verdiend dat niet, ook al is het waar). Tijdens haar verleidingspogingen heb ik dan maar eens van de zaak geprofiteerd en eens goed in haar tieten genepen en met mijn vinger in haar grotje gezeten en, en, en.... De laatste keer dat ze me verleidde ben ik zelfs mee naar boven gelopen. Ze was er van overtuigd dat ik toch nog met haar ging kameren maar toen ze de sleutel had genomen en een proper laken, zei ik haar dat ik gewoon wat ging rusten in de tv-room. Ze bleef lachen maar vond me nu wel verrukt.

Deze dame is een vijs (laat het nog veis zijn) kwijt en ten stelligste af te raden voor iedereen. Daarom zou het erg praktisch geweest zijn als ik haar naam nog zou kennen maar die ben ik vergeten. Er kwam te veel bij kijken. Al bij al heb ik er toch mijn plezier in gehad en toch super momenten gehad omdat ik het tactisch speelde en dus mijn € 50-briefje niet vergooid maar ik waarschuw liever een ander. Op de Duitse fora's staat ze misschien al beschreven maar ik heb momenteel problemen om ze op te snorren. Het een en ander werkt niet zo goed (inlogproblemen). Ik zal dan maar een beschrijving geven zonder haar naam.

haarkleur/-lengte: zwart/kort (tot net niet op haar schouders)
ogen: bruin
lengte: 1,58
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke A (loopt topless) (lolita)
nationaliteit/taal: Bulgaarse/Duits
leeftijd: ongeveer 20
tatoeages/piercings: ?/?
service: zie recensie boven (zeer slecht)
opmerkingen: rotslechte mentaliteit houdt ze er op na, rot karakterke, er zijn maar een vijftal Bulgaarse dames in Paradise en maar één met kort zwart haar, je kan dus niet missen als je ze ziet.

Ik deed op het einde van de dag mijn verhaal bij de theke toen die vroeg of alles naar wens was verlopen en ze bevestigde mij twee keer heel duidelijk dat een en ander met de dame zou doorgesproken worden. Of dat ook echt zal gebeuren is natuurlijk de vraag  ;).

het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #3 Gepost op: 13 november 2011, 23:11:54 »
Ik lees met zeer veel interesse en de meid die jij hier als te mijden te kakken zet is dus niet te mijden, ze neukt keigeil, pijpt je in no time leeg, alleen gebeurt het openbaar. En de service was dus erg goed voor geile rakkers, niet voor een GFE'er als jij SEF. Lees je eigen recensie er nog eens op na en besluit dat die meid doet waar 90 percent voor komen, lekker pijpen, mannen opgeilen en neuken.


Dat je nadien naar de theke loopt siert je dan alweer, geweldig initiatief, zit er eens een geil wijf en wil jij klagen omdat ze je liefje niet wil zijn. Wil je dan allemaal onnozel stoephoeren die je drie uur presales geven?
Mag ik je nog eens een serieuse vraag stellen?
Jij houdt niet van pornowijven, je geeft er toch aan toe en nadien ga je klagen dat ze een pornowijf is.
Vind je dat niet zelf een beetje zielig van je?
Ik zal het je nog wat makkelijker maken en je eigen tekst wat inkorten, misschien snap je het dan, alhoewel ik daar niet op hoop eigenlijk, dus op naar de schoojuffrouw....


Boven belandden we dan op een soort bank-sofa. Vlak aan de kamers. Daar wou ze mij al beginnen pijpen. Ik had daar niets op tegen en mijn lul werd al snel erg stijf. Ze vroeg of we gingen neuken daar. Ook daar had ik niets op tegen. Kickt wel even zo. Ik duwde haar op de bank en zo op zijn hondjes, zij zittend op mij daarna.... ik beschouwde dit eerst nog als voorspel...... Dit op zich was (als ervaring rijker) zijn € 50 al waard...... Enfin, ik had mijn plezier voor kamer en nog een klein kwartiertje een goede pijpbeurt. Dat alles voor € 50. Ik ben tevreden.... Eigenlijk is het gewoon een "kut" wijf. Volledig af te raden.

En hiervoor zouden ze je clubverbod moeten geven, en dat meen ik. Te schandalig voor woorden, dat je dan nog naar de theke durft te lopen ook, verschrikkelijk ben je SEF.....
Tijdens haar verleidingspogingen heb ik dan maar eens van de zaak geprofiteerd en eens goed in haar tieten genepen en met mijn vinger in haar grotje gezeten en, en, en.... De laatste keer dat ze me verleidde ben ik zelfs mee naar boven gelopen. Ze was er van overtuigd dat ik toch nog met haar ging kameren maar toen ze de sleutel had genomen en een proper laken, zei ik haar dat ik gewoon wat ging rusten in de tv-room. Ze bleef lachen maar vond me nu wel verrukt
« Laatst bewerkt op: 13 november 2011, 23:14:03 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #4 Gepost op: 13 november 2011, 23:33:21 »
Seksenfun, hoewel het geen Roberto - meisje is, reken ik erop dat je haar een wegwijzer met het opschrift "Antwerpen, Schipperskwartier" in de pollekes duwt! ;)

Roberto C:-)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #5 Gepost op: 14 november 2011, 00:23:29 »
Oei,


Een erg belerende schoolmeester ontwaakt zich in Sexmachine en is dit terecht ? Ik heb het meteen gelezen, want ik ben eigenlijk dol op schoolmeisjes die een beetje stout zijn.

Wat mij erorm verbaasde is de gedetailleerde timing in de sessie, uiteraard kijkt een ervaren rakker op zijn horloge wanneer het begin en wanneer het eindigt, maar hier lijkt het of S&F de stopwatch erbij had liggen. De strategie van zoveel mogelijk voor niets werkt idd niet, maar daarvoor ben je dan ook in een hoerentent, en niet in een luxe partytreff.


Ik zal wel een te rap tevreden rakker zijn zeker, want die 2e dame had ik zo te lezen zo in mijn top 10 beschoven en ik had deze zeer graag wat meer laten verdienen en mij compleet leeg laten zuigen, uiteraard letterlijk en financieel. Ik bestempel deze dame dan ook als tophoer en niet als te bedriegen dame.


Groet, Foots  O0
« Laatst bewerkt op: 14 november 2011, 00:53:07 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #6 Gepost op: 14 november 2011, 00:44:06 »
We gaan die griet catalogeren als 'niet voor bankhangers maar voor vettige rakers zoals foots en sexmachine'
Doe niet zo flauw SEF, en geef ons haar naam aub, wat een lekker pornowijf, openbaar neuken, het lijkt Erika of Flori wel. En daar zat 30 man op te kijken, en dat geilde foots en mij alleen maar meer op.
Eigenlijk ontbrak alleen het applaus nog  :D :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #7 Gepost op: 14 november 2011, 01:09:09 »
Oei,


Een erg belerende schoolmeester ontwaakt zich in Sexmachine en is dit terecht ? Ik heb het meteen gelezen, want ik ben eigenlijk dol op schoolmeisjes die een beetje stout zijn.

Wat mij erorm verbaasde is de gedetailleerde timing in de sessie, uiteraard kijkt een ervaren rakker op zijn horloge wanneer het begin en wanneer het eindigt, maar hier lijkt het of S&F de stopwatch erbij had liggen. De strategie van zoveel mogelijk voor niets werkt idd niet, maar daarvoor ben je dan ook in een hoerentent, en niet in een luxe partytreff.


Ik zal wel een te rap tevreden rakker zijn zeker, want die 2e dame had ik zo te lezen zo in mijn top 10 beschoven en ik had deze zeer graag wat meer laten verdienen en mij compleet leeg laten zuigen, uiteraard letterlijk en financieel. Ik bestempel deze dame dan ook als tophoer en niet als te bedriegen dame.


Groet, Foots  O0


P.S. Ik vergat een mooi plaatje bij te voegen en ik ben geen admin of mod op eigen verzoek, dus kan ik mijn reactie niet meer wijzigen.


Dan maar zo, dan kunnen alle rakkers toch van mijn mooie plaatjes genieten.


« Laatst bewerkt op: 14 november 2011, 01:11:07 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #8 Gepost op: 14 november 2011, 01:12:53 »
Ze had kort zwart haar, Foots, en ik heb haar een gebruiksaanwijzing cadeau gedaan, genaamd "hoe mijd ik SEF"  :D :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #9 Gepost op: 14 november 2011, 01:16:27 »
SM ik kan ook lezen, en koos daarom uit mijn collectie zwartharige schollmeisjes. Trouwens die jij post heeft ook lang haar, maar geen haar op mijn hoofd die het in zijn kop haalt om over zoiets moois te gaan klagen, nee meer, meer, meer !!!!
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #10 Gepost op: 14 november 2011, 01:55:47 »
Als haartooi geen rol speelt, poot ik er graag drie bij, yammiee yammie, ik heb dringend een geil wijffie nodig.
Dat doet me denken aan je recensie over Sue foots, waar blijft ze?  >:D O0


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Zaterdag 26 november
« Reactie #11 Gepost op: 28 november 2011, 17:05:03 »
Zaterdag na 1 jaar afwezigheid deze mooie club weer eens bezocht.
- Paradise is mijn inziens de mooiste club van Duitsland; groot, twee verdiepingen, luxueuze aankleding, zeer goede wellnes, eten op restaurant niveau.....
- Ik schat een aanwezigheid van 60/70 dames, waarvan ongeveer twee derde Roemeens
- Het stunner gehalte in de line up is gelijkwaardig aan dichterbij
- De service is niet meer of minder dan in dicht bijzijnde clubs, sommige dames zijn erg goed, andere wat minder  ;)
- Overdag nauwelijks klanten, 's avonds gezellig druk maar het stroomt geen enkel moment vol
- Een aantal bekende dames ontmoet zoals Ebru (GT), Casey (ex-GT), Nadine (LR/ex-GT), Lydia (PSR/ex-YY), Lara/Luna (LR/Dolce Vita) en Natascha (Dolce Vita)  :)
- Van de bekende dames heb ik met Ebru gekamerd  :P
- De Roemeense dames jagen zeer intensief, zodra je eentje hebt afgeschud dient de volgende zich aan, zelfs tot bij het toilet wordt je gevolgd en daar opgewacht  :o
- De mooiste dames moet je zelf aanspreken; als je op ze afloopt moet je wel even zigzaggen tussen jagende "spaanse/italiaanse/half duitse/half hongaarse/moldavische/half arabische, half-etc's" dames  ???
- Van de twee (niet boekbare) dames die dansacts gaven was er eentje om je vingers bij af te likken  :P
- Bij enkele vnl. Duitse dames vielen de bijzondere megaboob borsten op
- Drie sessies gedaan, waarvan eentje met een zeer mooi en sexy uitziende Hongaarse; haar service was verder niet bijzonder, haar aftersales (verleiding tot herhaalsessie) des te meer  ^-^.
- Al met al een mooie dag beleefd in een zeer mooie club die uitnodigt tot meer  :)

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #12 Gepost op: 28 november 2011, 18:46:55 »
Veel blond  ^-^ te zien Picasso? Of vooral zwartharigen?
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #13 Gepost op: 28 november 2011, 19:29:16 »
« Laatst bewerkt op: 28 november 2011, 19:39:13 door Picasso »

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #14 Gepost op: 29 september 2012, 17:32:00 »
Misschien kan hier ook iemand een sticky van maken of samenvoegen met: "Paradise, de beste club van Duitsland op alle vlakken"  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man