Auteur Topic: Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)  (gelezen 145040 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #15 Gepost op: 29 september 2012, 18:19:58 »
Misschien kan hier ook iemand een sticky van maken of samenvoegen met: "Paradise, de beste club van Duitsland op alle vlakken"  ;) .
De beste club bestaat niet  ;D

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #16 Gepost op: 29 september 2012, 19:49:22 »
Misschien kan hier ook iemand een sticky van maken of samenvoegen met: "Paradise, de beste club van Duitsland op alle vlakken"  ;) .
De beste club bestaat niet  ;D


De beste club voor S&F die bestaat wel. 8)


Groet, Foots  O0

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #17 Gepost op: 30 september 2012, 15:46:59 »
Voor seksenfun inderdaad, had zelf een compleet andere beleving dan hem van deze club maar mogelijk past de line-up daar meer bij zijn smaak.
Laat ik het zo stellen, als deze club hier om de hoek was, zou ik er ook niet heen gaan  ;D.


Misschien kan hier ook iemand een sticky van maken of samenvoegen met: "Paradise, de beste club van Duitsland op alle vlakken"  ;) .
De beste club bestaat niet  ;D


De beste club voor S&F die bestaat wel. 8)


Groet, Foots  O0

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #18 Gepost op: 30 september 2012, 18:56:33 »
Men heeft nu ook steekkaartjes gestopt in de lockers.  Daar kan je je ontevredenheid over een dame in detail anoniem op kwijt.  Zelf heb ik die kaartjes nog niet moeten gebruiken omdat ik steeds dik tevreden was over de service die zelfs de minimumservice van PSR in gevaar brengt  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #19 Gepost op: 27 oktober 2012, 23:25:02 »
Een ontspannen dagje.

Uiteraard hou ik continue de dames in de gaten, toch bestond mijn ontspannen dagje in een opsomming uit het volgende:
- uitgebreid middageten
- HWP
- heerlijk zonnen op het mooie dakterras*
- stoombadje
- zonnen (kon elke dag de laatste zomerdag zijn vorig weekend; is ook zo, nu is het winter)
- sauna
- avondeten.

Tussen 2 zonnebeurten door zat ik weer even in het restaurant om te proeven van de lekkere dessertjes.  Nicole liep juist in de lounge, zijde restaurant.  We wuifden even naar mekaar.  Vlak daarna botsten we weer op mekaar in de bar.  Nu begroetten we mekaar wat hartelijker.  Ik kreeg twee kussen en wou dan stoppen.  Zij vroeg de derde.  Ze herinnerde zich nog dat het in Vlaanderen de gewoonte is om 3 kussen te geven.  Blijkt lang niet overal zo te zijn in Europa. 
Ook Marcellini kwam ik tegen.  Ik kwam net de trappen af van boven om wat drinken te gaan halen.  De buitenbar was helaas niet in werking.  Ze verleidde me heel kort.  Ik gaf haar weinig mogelijkheid daartoe.  Na weer wat drinken getapt te hebben, liep ik weer naar boven.  Omdat boven ook alle kamers zijn en maar heel weinig mannen en vrouwen op het dakterras waren, moest ze vast gedacht hebben dat ik met een dame op kamer was.

Allicht hadden alle getrouwde/samenwonende mannen met deze nazomerdag andere verplichtingen.  Lekker gaan shoppen, een pick-nick....  Ik noem maar wat.  Er waren tot een uur of half vijf 's namiddags maar vijf tot tien mannen aanwezig, voor een vijftigtal vrouwen.  Ik heb zo'n rust nog nooit geweten in Paradise en kan mijn bezoekjes toch al niet meer op één hand tellen.  Ik had er helemaal niets op tegen.  De vrouwen legden zich er bij neer.  Ze waren niet anders actief of niet vervelend jagerig. 
Vanaf de vroege avond kwamen er flink wat mannen bij.  Gelukkig voor de mannen ook vrouwen.

Op een bepaald moment kwam ik in de bar die dame tegen die soms zo nukkig naar mij kan doen.  Deze keer zei ze uitbundig hallo en deed ze een pijp-teken naar mij.  Eigenlijk is dat frank want ze weet nog heel goed dat vooral dat hetgene was waarover ik zo te klagen had, nu ongeveer een dik jaar geleden.  Een dik jaar geleden lustten we mekaar even rauw, nu hebben we een rare relatie.

Vlak voor het avondeten.  Ik zat op een kruk aan de bar strategisch te wachten op het startschot.  Het is dan wel even om ter eerste om een plek te bemachtigen in het toch wel ruime restaurant.  Als er al een nadeel te vermelden valt over Paradise is dat het avondeten theoretisch pas om 18:30 wordt geserveerd.  Meestal loopt het zelfs nog uit.  Zoals vandaag: 18:50.  Dan heb ik al een tijdje honger.  Het eten kan wel de hele avond door, onbeperkt.
Terwijl ik daar zo zat te wachten, zie ik een dame op me afkomen.  Niet rechtstreeks maar als ervaren saunaclubganger wist ik wel zeker dat zij tot bij mij zou komen.  Dat was dus ook zo.  Ze was bij de pinken, zelfverzekerd en ze wist duidelijk wat ze wou.  Mij zo snel mogelijk op kamer krijgen.  (Ai, dacht ik toen al, heeft die pech dat ze mij uitkiest, ze zal dat nog wel ondervinden, zodadelijk.)
In eerste instantie zei de dame mij niet zo veel.  Ze is slank en heeft lang zwart haar maar toch... nee, ziet me er te hoerig uit.  Rosalin(d)a heet ze.  Maar..., doordat ze zich als een volleerde tophoer gedroeg, won ze heel erg snel op een of andere onverklaarbare manier mijn sympathie.  Ach, het is zo eens iets anders.  Op straat in het gewone leven zou ik er niet mee durven aan mijn zijde lopen.  Allicht loopt ze ook zo niet op straat.  Hoewel, je weet maar nooit.  Ze moest ook absoluut niet veel troeven uitspelen om mij al snel een stijve te bezorgen.  (Met één oog hield ik de bewegingen in het restaurant in het oog.)  Op een moment kreeg ze mij zelfs bijna zo ver dat ik het eten zou hebben laten staan voor haar.  Ze werkte nog maar enkele dagen als prostituee, vertelde ze me.  Daar geloofde ik geen snars van.  Nog maar enkele dagen in Paradise, dat zou kunnen.  Ze pakte het erg direct maar met veel overacting aan.  Zoals een superprofessionele dame het zou aanpakken.  Zij deed het echter met zoveel (ook overdreven) humor, dat ik het leuk vond. 
Hoe het in zijn werk ging?
Wat is je naam?  Van waar ben je?  Direct nadat ik vertelde dat ik uit België (nee, ik zeg nog altijd niet Vlaanderen) kom, vond ze me een enorme leuke kerel.  Ze houdt van die snuiters uit België.  Toffe mannen!  En ze ging maar door, terwijl ze me wat trachtte te kussen, terwijl ze op mijn schoot kroop, terwijl ze tegen me aanwreef, terwijl ze (zo goed als mogelijk op die kruk, gelukkig van goede kwaliteit en stevig) mij bereed.  Ik vind je een toffe kerel, wat complimentjes over mijn uiterlijk, ik hou van jou, ging ze door.  En nog....  Ik wil jou, ik ben heet, mijn poes staat nat.  Haar poes nat?  Nu al?  Zo snel?  Kan dat wel, ook al is ze nog heel erg jong en het dan allemaal veel gevoeliger nog is en veel sneller gaat?  Zou het helpen dat ze bij een knappe toffe Belg stond?  Ze stond er op dat ik haar poesje zou betasten met mijn vingers en er een kusje zou op geven.  Ze stond er op; nee ze verplichtte mij gewoon.  Waarempel, haar poes stond nat.  En ze ging maar door.  Een ratelende slang met giftige plannen?  Ik moest raden van waar zij kwam.  Ik gokte op Roemenië en zat er pal op.  Ze antwoordde immers dat ze Spaanse was.  Dat gaf ze meteen ook op als verklaring voor haar natte poes.  In Spanje is het altijd heet.  Nu begon ze nog van alles te beloven ook.  Ze zou me lekker pijpen, langzaam, teaserig, we zouden veel en heerlijk gaan kussen en tongzoenen op kamer, de liefde bedrijven, vingeren, likken... alles! 
Kortom: overacting tot en met.  In normale omstandigheden hadden al mijn voelsprieten al recht omhoog gestaan en had ik mezelf al in het hoofd geprint dat zij op kamer niets zou zijn.  Het lag er veel te dik op, allemaal.  Nu dacht ik daar heel vluchtig eens even aan.  Ik wou hoedanook met haar op kamer gaan.  Het kon eigenlijk maar twee richtingen uit gaan.  Erg goed of erg slecht.  Een "jong ding" dat nog écht vrijt zoals ze met haar vriendje zou vrijen of een dame die er als een pop bijligt tenzij je financieel met extra's over de brug komt (als zij er zelf al niet mee op de proppen komt).
Ik hield er sterk rekening mee dat het een lange erg hete en plezierige sessie zou gaan worden.  Meteen ook dé reden dat ik ze bij de opening van het restaurant wandelen stuurde en zei dat ik even na het eten tot bij haar zou komen. 
Het zal voor binnen enkele weken worden want ik heb ze in geen velden meer kunnen bespeuren die avond/nacht.

Aan tafel was het nog even grappig.  Een man had een hoop ananasbessen op zijn bord gelegd en nog veel ander fruit.  Hij wou een dame laten proeven van die lekkere (maar ietwat zurige) bessen maar zij vertrouwde het zaakje duidelijk niet.  Ze dacht dat het niet om op te eten was.  Ik zag dat gebeuren maar deed tot op dit moment alsof ik niets gezien en gehoord had.  Net op het moment dat de man haar toch zover ging krijgen dat ze een bes wou gaan proeven, viel ik in en zei ik op serieuze toon dat die dingen echt niet om op te eten zijn.  Ineens wou ze ze helemaal niet meer hebben.  De man vond het geen (geslaagde) grap en begon tegen me te roepen.  Ik kan dat ook, zette hem eens flink op zijn plaats, maakte hem belachelijk en hij zweeg.  Hij heeft nadien de dame toch nog kunnen laten proeven van de bessen.  Hij moest van haar wel zelf eerst het goede voorbeeld geven.  Dat deed hij dan ook.  Kunnen Italianen niet lachen?

Ondanks dat ik vandaag niet gekamerd heb, was het een erg leuke ontspannende relaxdag.  Heerlijk genoten van al de mooie dames die er rondliepen en genoten van hun avances.  Dat ik niet op kamer ben geraakt, lag aan mezelf.  Ik maakte in de namiddag de keuze om volop van de laatste zomerdag te gieten en 's avonds wachtte ik veel te lang af of Rosalin(d)a niet terug ten tonele zou verschijnen.  Anderzijds was het ook wel zo dat ik de dag voordien in PSR al flink van jetje had gegeven en de dag nadien en de dag daar nadien ook in PSR zou zijn.  Daar is het écht onmogelijk om gewoon te relaxen en niet op kamer te gaan.  Voor mij dan toch.  Te veel mooie lieve dames die te goed voor me presteren binnen en buiten de kamer.  Eén ding is wel zeker.  De volgende keer dat ik in Paradise ben bespring ik Rosalin(d)a van zodra ik haar zie ;).


* Het dakterras mag gezien worden.  Alles mooi afgewerkt, alles in bankirai.  Het dakterras is echter niet groot.  Ik schat ongeveer 18 meter op 18 meter.  Als het in de zomer echt mooi weer is denk ik dat je erg snel zal moeten zijn om een plekje te bemachtigen op het dakterras.  Er staan wel twee koude douches op het dakterras waaronder je je in de zomer kan afkoelen (zowel van de zonnehitte als van de hete dames om je heen).  Het dakterras vind je door de trappen naar boven te nemen aan de achterkant van de lounge (waar de kino is).  Boven ga je naar rechts, teneinde naar links en dan direct een van de deuren rechts van je met een versierde boog errond.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Goudbes
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #20 Gepost op: 27 december 2012, 23:09:00 »
Samengevoegd met het draadje: "Op alle gebied, de beste club van Duitsland." mag hier best ook een sticky van gemaakt worden.  Opperrakkers, a.u.b.  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #21 Gepost op: 27 december 2012, 23:12:11 »
Samengevoegd met het draadje: "Op alle gebied, de beste club van Duitsland." mag hier best ook een sticky van gemaakt worden.  Opperrakkers, a.u.b.  ;) .
De beste club is LR  ;D  dus waarover kal jij eigenlijk  >:D


Sticky gemaakt  ;D :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Met mijn gedachten nog volledig bij Roxy, stond ik vandaag niet te stuiteren.
« Reactie #22 Gepost op: 28 december 2012, 00:00:22 »
Omdat Roxy hier niet was wou ik me op een andere manier verwennen.  Als het op eten aankomt kan je je hier makkelijk de koning te rijk voelen.

Binnengekomen uit de koude buiten mij lekker opgewarmd met twee cappuccino's.  Daarna een warme douche, een heerlijk saunabad, kouddompelbad in (opgepast: ijskoud!), luieren in luxesofa en dan uitgebreid brunchen: verse fruitsla, plattekaasyoghurt met mandarijntjes, 2 broodjes smos (gerookte makreel en kaas), 1 croissant Nutella, 1 mini-rozijnenkoek, 1 stuk stracciatellataart, koffie en dan uitbuiken in de HWP.

Ik had vanuit de HWP de kino-afwerkster reeds gespot.  De dame die het mij al meerdere keren geflikt heeft maar waar ik het van kan verdragen (Nicole http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7399.0 ).  Vandaag wou ik zeker niet met haar in de kino verdwijnen en ook niet op kamer duikelen.  Ik wou ze wel eens liggen hebben.  Bijna telkens toen ik wat langer dan enige minuutjes dicht bij haar verbleef, gingen we seksen.  Vandaag wou ik ze eens wat langer bij me houden en wat verder laten gaan, zonder te seksen.  Dat moet ook maar eens kunnen.  Laat ik er nu eens een keertje de kantjes aflopen, dacht ik zo.  Helaas, ze komt net naar mij op het moment dat ik mij aan het afdrogen was, toen ik uit de HWP kwam.  Dit was natuurlijk niet de ideale moment om mijn plannetje uit te voeren.  Ze voelde precies ook goed aan dat mijn zinnen niet op haar stonden vandaag.  Ik vermoed dat ze pienter is en goed weet waar ze mee bezig is (en dat deze mislukking van mijn plannetje zeker geen toeval was).  Later op de dag heb ik niet meer aan mijn plannetje gedacht.

Ik vond er niet beter op dan om nog wat te liggen luieren en mijn ogen de kost te geven.  Om al dat moois te keuren.  Ze lopen er voor rond, of toch niet?  Mijn gedachten dwaalden echter vrij snel af.  Ik begon te dagdromen over gisteren.  De beleving met Roxy een beetje herbeleven, zeg maar.  Ik werd er vanbinnen zo blij van dat ik van blijdschap vochtige oogjes kreeg.  Gelukkig geen dame in de buurt op dat moment (en anders was het nog van de chloor in de HWP geweest).  Ik wou er direct terug heen maar had vanmorgen zeer wijs beslist dat dat niet het beste is.  Daarom vanmorgen toch de weg naar Paradise genomen en niet naar Sakura. 

Meer zin in seks kreeg ik er echter niet van.  Tijdens deze eerste uren van de namiddag was het ook nog vrij rustig in Paradise.  Vele en mooie vrouwen moesten nog binnenkomen.  Ik kroop nog eens in de HWP, straks is die toch bijna constant bezet.  Daarna nog in het stoombad. 

Na het stoombad kwam Marcelini (http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7400.0 ) bij me langs.  Oeps, kon ik toch ineens zomaar Roxy vergeten.  Zij heeft écht niet veel nodig om mij geil te krijgen.  Verdorie en het is nog wel een blonde.  Een uurtje kameren.  Het was weer een voltreffer!  Later worden onder haar draadje meer details prijsgegeven.

Tijd voor wat zoets in het restaurant.  Twee wulpse dames wuiven vanuit de lounge naar mij en komen wat dichter.  Tot tegen de scheidingswand lounge/resto.  Of ik een triootje wou?  Zien die dan niet dat ik aan het eten ben?  Ik had al een toetje.

Nog wat dingetjes die verderop de dag nog plaatsvonden tussen de dames en ik.

- Een dame komt me opzoeken (hoewel het zichzelf inviteren en jagen erg geminderd is tegenover pakweg een jaar geleden) en krijgt te horen dat ik op dat moment niet geil ben.  Heel origineel antwoordt ze daarop dat zij mij wel geil zou kunnen krijgen.  Dit had ik nu werkelijk nog nooit gehoord.  Natuurlijk zullen wij mannen ook niet altijd even orgineel zijn, besef ik.  Ze was bovendien veel te groot voor mij.
- Een andere dame kwam mijn lul lange tijd verwarmen met haar handen.  Ze zei dat ik dat kon gebruiken.  Ik was toen nog niet lang geleden in de sneeuwgrotten geweest.  Mijn lul vond de opwarming aangenaam maar omdat zij nu weer eens veel te dikke tieten had, heb ik men allerbest gedaan om mij te concentreren, niet op Roxy maar de belastingen.
- Mijn maat vroeg zich af of een bepaalde dame Carla zou kunnen zijn.  Dan roep je toch gewoon Carla, wat ik ook deed.  Ze reageerde niet.  Niet dus.
- Hups, ik krijg een uitnodiging.  Ik ga naast haar zitten in een sofa maar ze kruipt tussen mijn benen en komt in mijn schoot zitten.  Ze ging nogal een gang.  Ze wou al direct dat ik haar borsten aanraakte, tongzoenen....  Toch heb ik ze van me weggekregen.  Het avondeten rook goed, een erg goede sessie gehad met Marcelini, gisteren Roxy, vandaag nog een lange avond voor de boeg....
- Een leuk vrijblijvend praatje gemaakt met een Turkse dame.  Fatima, ja hoe kan het ook anders. 
- In de schommelstoel een blonde afgewezen die opvallend langs me heen kwam huppelen, een paar keer en dan begon met "hallo".  Weeral een blonde vandaag.  Dat zou van het blonde te veel zijn.  Ik heb ook nog zo mijn principes.  Ze komt ongeveer 5 minuutjes later weer af.  Dit keer viel ze me langs achter aan.  Ze krabde in mijn nek.  Ik keek achterom en ja, zij weer.  Ze zei dat ze mij absoluut wou (en nu).  Ik vraag haar nog eens: "Wil jij mij écht en nu?"  Een mens verwacht dan bevestiging maar zij liep gewoon door.  Vrouwen, vrouwen???  Ze wil me absoluut nu maar loopt weg???
- Een andere dame vroeg dan weer of ik haar wou.  Ze is blijkbaar niet van het GFE-type want ze had allicht een direct ja willen horen.  Dat kan je van mij niet verlangen.  Ik antwoordde dat ik dat niet kan zeggen zo op 1, 2, 3.  Ze moet dat een heel vreemd antwoord gevonden hebben en liet me voor wat ik was.  Ach, ze was toch blond.
- Ineens loopt er een dame door de lounge met streken van hier tot ginder.  Nonchalant liep ik net niet tegen haar aan maar dan weer voor haar, dan weer naast haar, dan weer achter haar....  Ze wist niet waar ze het had.  Het leuke was dat ik op de duur bepaalde (zonder te betalen) waarheen ze zou snellen.  Snellen op de duur, ja.
- Op weg dus naar het restaurant voor weeral een top avondmaal (onder andere lam), word ik tegengehouden met de gekende vraag.  Een gekend antwoord kreeg ze, als ik op weg ben om kracht op te doen.  Die kracht zou ik nodig hebben, bleek een tijdje na het avondeten.

Inderdaad, een tijdje na het avondeten ontmoette ik de jonge, zeer jonge versie van zwarte lola.
Een echte hoer, in alle opzichten.  Ik verklaar me nader, later wanneer ik een draadje van haar heb aangemaakt.  Jullie horen er nog van.

Ik weet ook vandaag weeral waarom ik heel Duitsland doorklief tegen 300 kilometer per uur op weg naar de schatjes in Stuttgart  ;).
 
« Laatst bewerkt op: 28 december 2012, 00:09:17 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #23 Gepost op: 28 december 2012, 00:16:06 »
Wel een oud klassiek nummer, maar weer geen mooi klassiek nummer  :( .
Maar gelukkig heb ik in de oudheid nog wel wat leuke muziek onthouden:


"Lola"- The Kinks


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #24 Gepost op: 29 december 2012, 23:05:49 »
Tussen Kerst en Nieuwjaar een paar klanten in Baden-Württemberg, dus niet thuis deze keer. Is dat erg? Welnee joh, helemáááál niet, dan kun je mooi eens een paar Zuidduitse clubs doen. En dat huis staat er volgend jaar ook nog wel. De keus viel vandaag op Paradise. Als fijnproever sexenfun ergens enthousiast over is dan moet het de moeite waard zijn. Van buiten, eerste indruk, een kantoorflat. Maar wel met rode bordeelkleuren. Thekefrau vroeg of ik een rondleiding wilde. Laat maar, ik vind het wel. Is ook niet moeilijk, alles bevindt zich rondom de centrale verblijfsruimte. Prachtige grote club, uitgebreide wellness, goed restaurant. Er zouden 25 dames zijn, maar in die grote ruimte viel dat niet op, het aantal gasten lag in ieder geval nog lager.

Even overal rondgekeken, hoofdzakelijk Roemeense meisjes, en ook enkele Latinas. Een meisje met Caribische roots viel me op in het restaurant, even wachten tot ze opstaat. Ik draaide net zo lang om de brei heen tot ze daadwerkelijk opstond, maar het viel tegen helaas. Geen kont en wel neptieten, jammer. Uit de Roemeentjes een meisje gekozen op de uitstraling. Esta, afko voor Estafania waarschijnlijk, had een A cupje, maar aan de manier te zien waarop haar heupen op de zetel gedrapeerd zaten moest de achterkant dik in orde zijn. Vlotte babbel in goed Duits, ze excuseerde zich voor haar koude handen. Geeft niet meid, als je lippen maar warm zijn. Dat waren ze, zoals ik de volgende vijf minuten proefondervindelijk vaststelde. Onderweg naar boven zag ik dat ik goed gegokt had op die billen, mooi rond en lichtjes deinend, zo heb ik ze graag. Ze moest natuurlijk even de blaas ledigen in de baas zijn tijd, maar was toch redelijk vlug terug. Eerst lekker staan tongen voor het bed, daarna liggend op het bed, waarna een heel acceptabele pijpbeurt volgde. Er werd een rood condoom om de paal gerold, volgens haar om in de kerstsfeer te blijven. Ik heb bij het zien van die kleur altijd de bijgedachte dat ik ze in hun maandelijkse probleem heb geprikt, maar das verder ook niet belangrijk. Esta ging op de rug en werkte prima mee, bij iedere stoot kwamen haar heupen me tegemoet, de taken waren eerlijk verdeeld. Met de monden de hele tijd op elkaar pafte ik eigenlijk eerder dan ik wilde dat kerstcondoom vol. Bij het afrekenen verklootte ik nog even de code van het kluisje en moest de Theke erbij met de motherkey, maar het kwam allemaal goed.

De wellness is een van de beste die ik ken. Goede sauna, en een dampbad waar je met een tintelend menthol gevoel over je hele lichaam uitkomt. Ook handig dat je hier zelf water en sap kunt pakken. Mezelf eens goed onderhanden laten nemen door de masseur, en toen eens gaan kijken wat de pot schaftte. De beste Schwäbische Spätzle ooit gegeten. Even later werd er een nieuw buffet klaargezet, daar ook nog maar gebruik van gemaakt. Nog een saunarondje gedaan en wat uit liggen rusten. Over een kant wel zin om er nog eentje te doen, maar er stond voor de volgende dag een date met een privé vriendinnetje in Mannheim, en daar moest ook nog wat energie voor overblijven, want dat is toevallig wel de meid met de lekkerste tieten van de stad. Zodoende vertrokken met slechts één streepje op de kolf, maar wel een goede. De club bevalt me wel, ook hier ben ik dus noglangnietuitgewandeld.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #25 Gepost op: 3 januari 2013, 22:18:48 »
Jammer voor jou dat je de club op zo'n rustig moment trof.  Op dat vlak had je dus maar de halve sfeer.  Dat de sessie top was, fijn voor jou.  Weer een dame erbij die goed zoent en goede service levert.  Eigenlijk hoor ik niet anders en trof ik ook nog niet anders (maar ik heb een speurneus daarvoor)  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #26 Gepost op: 15 maart 2013, 23:00:33 »
Vanaf heden elke vrijdagavond partyavond en FKK-dag (met DJ)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
VIP-suite
« Reactie #27 Gepost op: 15 maart 2013, 23:03:38 »
Voor wie het allemaal wat duurder (en leuker, beter) mag zijn.  Voor het dubbele van de prijs kan je nu ook in een VIP-suite vol luxe lekker badderen met je dame in een yaccuzzi (€ 200 per uur)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #28 Gepost op: 15 maart 2013, 23:09:06 »
Voor mij is de logica dat als iets duurder is, dat het dan ook beter is kan ik me wel iets bij voorstellen, maar dat duurder leuker is, nee, dat is in mijn hoofd geen logica.


Ik geef dan ook persoonlijk weinig om luxe, maar ik ga veel meer voor de lol en mijn plezier.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Hunziker

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 20
  • Be selective ladies do the same
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #29 Gepost op: 16 juli 2013, 23:43:46 »
Dag 2 van de Road/SexTrip Germany & Switzerland

[attachimg=1]

Dolca Vita (DUI- Düsseldorf-Reisholz): http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1177.msg35803#msg35803
Fkk Paradise DUI – (Stuttgart)
Globe Zurich (CH –Schwerzenbach/Volketswil): http://relaxxxboard.com/index.php?action=post;msg=35804;topic=1937.0
FKK Palace - (CH -Gisikon-Root): http://relaxxxboard.com/index.php?action=post;msg=35802;topic=11802.0

[attachimg=2]

Fkk Paradise DUI – (Stuttgart)
http://the-paradise.de

[attachimg=3]

Mijn tweede club in Duitsland was FKK Paradise. Een documentaire had mijn nieuwsgierigheid gewerkt Die Story im Ersten: Sex - Made in Germany: Prostitution und ihre Profiteure Na een korte nacht, airco was over zijn toeren en vroeg in de morgen werkt een of andere winkel bevoorraad, nam ik mijn ochtendontbijtje tot mij.

[attachimg=4]

De reis zou richting Stuttgart gaan, op naar het begin van het optische betere werk en afscheid van de Ruhrgebied Madels. Van te voren had ik al een planning gemaakt en vrij veel uitgedacht, slapen, afstanden en mijn twee werkdagen die ik absoluut moest volbrengen, anders zou alles in de soep draaien. Onderweg tankte ik mijn auto nog even goed voel en naast mijn stond een buitengewoon lekker stuk met haar mobiel in de hand te telefoneren. Ik had er wel eeuwig na kunnen kijken, wil het geval dat mijn tank ook een keer vol was. Vol was ik ook, ik had mijn bij Dolce nog wat ingehouden en wist wat er allemaal nog zou komen. Ik maakte mij op voor de 3,5 urende rit richting het zuiden van Stuttgart. Ja een lekkere rit. Onderweg naar de nodige Duitse Zenders geluisterd, dat helpt toch altijd om je weer even in te leven in de nodige zaken die er spelen al is het maar om je talenkennis op niveau te houden. Ik ben toch altijd blij als ik op de Autobahn in Duitsland rijdt. Lekker breed en soms mag je gewoon even voluit. Voordat ik aankwam op mijn bestemming heb ik nog even mijn tank volgegooid en hotelletje ingecheckt, zodat ik de dagen erna rustig door kan toeren naar Zwitserland.

[attachimg=5]

Na uitleg te hebben gehad van de theke over de Tageskarte en Business-Kurzzeit-Arrangement besloten voor de dagkaart ;-) In Paradise in Stuttgart was ik nog nooit geweest. Ik kon goed zien dat de standaard qua inrichting maar ook de madels echt hier hoger liggen. Logisch ergens in het Zuiden van Duitsland wordt immers het geld verdient. Het NRW gebied zijn loonslaven legde een Duitser uit Bayern aan de bar uit, lekker cynish. Toch jammer dat Stuttgart niet dichter bij de grens ligt gaf ik te kennen aan de Duitser waarna hij zei je bent altijd welkom hier. Paradise is een bijzonder grote club. Ik heb mij dan ook eerst even flink aan de wandel gezet. De omgeving is ansicht al bijzonder vermakelijk, je waant je in een oriëntaal paleis met meerdere verdiepingen. Nee dit was werkelijk een Fickfabriek. En alles zeer sauber en mooi, typisch Duits. Grundlich oder nicht. De buitenruimte is ook mooi. Ondanks het goede weer, vond ik het binnen toch beter uit te houden qua temperatuur en qua Beauty's die waarschijnlijk hetzelfde dachten.

Wat mij direct opviel in Paradise is de zeer grote verscheidenheid aan madels. Bij navraag bij de bardame kreeg ik een reeks van landen te horen waar de dames die vandaag aanwezig waren vandaan kwamen: Bulgarije, Roemenië, Tsjechië, Thailand, Duitsland, Rusland, België, Spanje, Slovakije Portugal, Ukraine, Polen, Turkije, Dominicaanse Repulbliek, Servië, Perzië, Engeland, Griekenland, Marokko, Italië, Hongarije, Brazilië, Jamaica en zelfs Egypte en Libanon. Daarbij moet gezegd worden dato ok een groot deel Duitse dames zijn, wat ik persoonlijk een goede verhouding vind. Genoeg keuze, een totaal andere dimensie aan het FKK gebeuren.

[attachimg=6]

Ik keek mij ogen uit wat een diversiteit, zoveel afkomsten. Ja dit is werkelijk een oosters uitziende fickfabriek met de inhoud van over de hele wereld;-) Gelukkig was er geen Messe en was het leuk druk en waren er meer dan genoeg dames om uit te kunnen kiezen. Bij aanvang zeker al zo'n 60-70 dames aanwezig, later werden het er nog meer. Okay optisch lang niet altijd mijn smaak, maar zeker zaten de meer knappere er tussen. Ik ben gegaan met Ella, een leuke vlotte knappe blonde Italiaanse. Absoluut geen verkeerde keuze zo bleek op de kamer. Een kenner die voor de verandering weer eens niet op de klok keek, al had ik van te voren duidelijk aangegeven hoelang. Ze maakte er geen punt van, Spass kennt kein Zeit (7/10). Gewoon netjes uur afgerekend waar ze zelf ook op stond. Uniek. Daarna even weer bijkomen en genietend van al het moois. Later op de avond begaf ik mij met Nicole uit Roemenie en Stella (Hongarije) op de kamer. Heerlijk uurtje volbracht met beiden apart waarbij de Blowjob en handjob en kunsten van Stella genoemd mogen worden (Nicole 7,5/10 en Stella 8/10). Verder was het eten goed in de club.

Ik heb mij prima vermaakt. Morgen even andere zaken en daarna geht es wirklich löss (hoffe ich) in Die Schweiz voor de verandering.

Meer lezen over deze club, hier nog een interessant artikel:
http://the-paradise.de/images/upload/press/73bc39a513/normal/spiegel.pdf

Voor de overige clubs zie de links bovenaan dit bericht.

[attachimg=7]
« Laatst bewerkt op: 16 juli 2013, 23:52:20 door Hunziker »