Auteur Topic: Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)  (gelezen 145035 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #30 Gepost op: 20 augustus 2013, 12:45:20 »
Misschien samenvoegen met het andere algemene draadje... maar dan onder een andere titel, daar (bv) het buitengedeelte zeker niet het beste is in DL... de rest is opinie lijkt me en een appart draadje voor SeF's propaganda is forumdoeleindentechnisch ook niet te prefereren ;).

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #31 Gepost op: 20 augustus 2013, 18:17:20 »
Misschien samenvoegen met het andere algemene draadje... maar dan onder een andere titel, daar (bv) het buitengedeelte zeker niet het beste is in DL... de rest is opinie lijkt me en een appart draadje voor SeF's propaganda is forumdoeleindentechnisch ook niet te prefereren ;) .


SeF's propaganda zoals jij het noemt is gewoon zijn eerlijke en oprechte mening. Daaruit trek ik (omdat ik hem door en door bestudeerd heb) dat de wellness van absolute topklasse moet zijn en aangezien hij expliciet de freet in alle geuren en kleuren erbij heeft vermeld (en weet dat SEF als wellness beschouwd) was de club perfect.

Dat klopt ook in zijn ogen perfect is, dan twijfel ik geen mm over de wellness of de freet. Hetzelfde als ik bij goede dames van SS of VJ niet twijfel aan kussen, en de service.

Weet van wie je iets leest en je kunt alle info uit recensies gebruiken voor je eigen smaak.

Groet, Foots O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #32 Gepost op: 20 augustus 2013, 19:49:02 »
Ik heb ook weinig forumtechnische problmen ermee, SEF vindt dit de beste club op alle gebied van Duitsland, en dat kan en mag.
Ik vind het niet, want de beste club bestaat in mijn ogen niet  :dance2 ;D


Wat betreft dat wij daar problemen mee zouden kunnen hebben, wij zijn niet een welbekend forum dat in de sponsors hun holletje kruipt en alle mindere berichten over een sponsor wist of schoonveegt. Wij doen daar niet aan mee, onze leden tellen voor ons, onze sponsors kunnen "leren" van de bevindingen die onze leden neerschrijven.
Weze het nu positief of negatief, zolang het nodige respect aand e dag gelegd wordt, hebben wij en de sponsors nergens problemen mee, en hoeft er niets geveegd te worden.


sm  :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #33 Gepost op: 20 augustus 2013, 22:30:07 »
@ Foots, ook de dames in Paradise zijn verblindend mooi (niet alle uiteraard) en de service van de dames ligt gemiddeld een pak hoger dan in de NRW-clubs.  Mijn GFE-pleidooi geldt voor alle clubs gelijk maar in Paradise behaal je beter resultaat per dame (moet het gezegd nog: ik verkondig uiteraard altijd mijn idee, mijn mening, mijn ervaring, niet die van een ander VJ - ik dacht dat dat voor ieder lid een vanzelfsprekendheid zou zijn, nochtans)  :douchen.

Ik denk dat VJ soms een beetje een pechvogel is.  Bekijk even de aanwezigheidslijst van Sakura sebiet.  Ik zou wel weten wie ik moest hebben.  VJ vond de optik maar gewoontjes.  Misschien is hij erg moeilijk  :lol_hitting:.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #34 Gepost op: 20 augustus 2013, 22:34:28 »
Bekijk even de aanwezigheidslijst van Sakura sebiet.  Ik zou wel weten wie ik moest hebben.  VJ vond de optik maar gewoontjes.  Misschien is hij erg moeilijk  :lol_hitting: .
Misschien heb jij slechte ogen of een slechte smaak naar een ander zijn gedacht, ook dat kan  :dance2 :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #35 Gepost op: 20 augustus 2013, 22:43:42 »
Een brilletje is op komst maar zaken van 1,60 zie ik nog.  Zelfs deze lettertjes nog (maar het begint te minderen, mijn zicht van dichtbij).  Een slechte smaak bestaat overigens niet want smaken zijn persoonlijk  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #36 Gepost op: 20 augustus 2013, 22:52:23 »
@ Foots, ook de dames in Paradise zijn verblindend mooi (niet alle uiteraard) en de service van de dames ligt gemiddeld een pak hoger dan in de NRW-clubs.  Mijn GFE-pleidooi geldt voor alle clubs gelijk maar in Paradise behaal je beter resultaat per dame (moet het gezegd nog: ik verkondig uiteraard altijd mijn idee, mijn mening, mijn ervaring, niet die van een ander VJ - ik dacht dat dat voor ieder lid een vanzelfsprekendheid zou zijn, nochtans)  :douchen .



Damessmaak is voor iedereen anders vandaar dat ik het bewust wegliet. Over de zeer gedetailleerde wellness en eten krijg je van VJ  ook volledig gelijk. En precies op het punt van dames wat bovendien elke dag anders kan zijn daar zit het verschil.


En dat is waarom ik graag van diverse mensen graag iets lees over een club, omdat iedereen weer iets anders belangrijk vind.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #37 Gepost op: 20 augustus 2013, 23:00:48 »
Het ging me alleen om het samenvoegen naar een 'algemeen' draadje, zoals laatst ook is gedaan bij Oase. Nu is er een algemeen draadje waar heel sporadisch iets staat en een draadje waar de enige regelmatige bezoeker van het forum zijn positieve mening (die hij mag hebben natuurlijk) verkondigt... het is zelfs de titel van het draadje. Samengevoegd, zou er tenminste af en toe nog een andere visie tussen zitten.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #38 Gepost op: 22 augustus 2013, 00:20:50 »
Misschien moet ik bij Sakura een duplicaat maken van jouw stokpaardje  :017: :111: :-P?

De dames wisselen inderdaad.  Elke dag is anders.  Zo is een maandag niet de ideale dag om veel dames te treffen.  Niet elke dag is dan weer anders wat betreft de dames die op een moment er werken, dat wisselt eerder wekelijks tot driewekelijks, wat voor de meeste heren er op neer komt dat telkens als zij er komen er weer andere dames zullen zijn.  Er vallen er af (die naar een andere club shoppen), er komen er bij (die net geshopet hebben). 

Als er 50 dames zijn en er zijn er 7 die ik erg knap vind, ben ik meer dan tevreden want dan zijn er al meer dan ik aankan.  Slaagt het eens een dag écht tegen... eentje is er altijd en bij mijn meerdagentrips kan ik al eens zonder een bedslag te leveren.  Ik sterf daar niet van.  Interesseert me even weinig als "om ter meeste dames op een dag scoren".

Zo, een kleine verduidelijking hoe ik het heikele punt dames benader.

Last but not least blijf ik bij mijn bevinding dat als je "even aandachtig bent" of "gewoon sleutel roept" je kansen op een goede sessie beduidend hoger liggen dan in NRW.  (In PHG ben ik nu twee keer geweest, ongeveer 80 % van de dames leveren bedenkelijke service, als je er expliciet naar vraagt, de ene doet dit niet, de andere dat niet, de andere vraagt het dubbel van de ene - ik hou daar allemaal niet van en deze zaken maak ik niet mee in Paradise [of Sakura]  :douchen.

Anekdote: in PHG afgelopen zondag ontdekt dat als je diamanthandelaar bent, de dames ineens verliefd op je zijn.
« Laatst bewerkt op: 22 augustus 2013, 00:26:44 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #39 Gepost op: 22 augustus 2013, 00:45:11 »
Anekdote: in PHG afgelopen zondag ontdekt dat als je diamanthandelaar bent, de dames ineens verliefd op je zijn.
Zonder eigen ervaring kan ik je vertellen dat dat in meerdere clubs geldt, zelfs in Paradise of Sakura.


Groet, Foots  O0


Ps. Diamonds are a girls best friend, maar die is zo oud liever deze


https://www.youtube.com/watch?v=lWA2pjMjpBs
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #40 Gepost op: 22 augustus 2013, 02:56:11 »
En juist wat betreft de damessmaak is het contrast wat betreft deze club enorm groot. Ben zelf enkele keren in Paradise geweest en de line up vond ik totaal niet bijzonder. Vandaag nog met een Italiaanse kennis en een Braziliaanse kennis gesproken die een 20 daagse Tour aan het maken zijn door alle bekende clubs (deze heren zitten normaal gesproken vaak in de Hessense clubs) en ze hebben zaterdag Paradise bezocht. Hun oordeel over zaterdag in Paradise: awfull line up. Ook zijn de heren in Sakura geweest en daarover waren ze wat positiever gestemd. Verder denk ik zelf dat een club met veel weg clubhoppende dames niet een club is die voldoende uitblinkt met de kwaliteit van de dames om voldoende tevreden terugkomende klanten aan zich te binden.



@ Foots, ook de dames in Paradise zijn verblindend mooi (niet alle uiteraard) en de service van de dames ligt gemiddeld een pak hoger dan in de NRW-clubs.  Mijn GFE-pleidooi geldt voor alle clubs gelijk maar in Paradise behaal je beter resultaat per dame (moet het gezegd nog: ik verkondig uiteraard altijd mijn idee, mijn mening, mijn ervaring, niet die van een ander VJ - ik dacht dat dat voor ieder lid een vanzelfsprekendheid zou zijn, nochtans)  :douchen .



Damessmaak is voor iedereen anders vandaar dat ik het bewust wegliet. Over de zeer gedetailleerde wellness en eten krijg je van VJ  ook volledig gelijk. En precies op het punt van dames wat bovendien elke dag anders kan zijn daar zit het verschil.


En dat is waarom ik graag van diverse mensen graag iets lees over een club, omdat iedereen weer iets anders belangrijk vind.


Groet, Foots  O0
« Laatst bewerkt op: 22 augustus 2013, 03:09:37 door Picasso »

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #41 Gepost op: 11 november 2013, 16:06:58 »
Vanaf vandaag: elke maandag presenteren de dames zich in exclusieve avondkledij  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #42 Gepost op: 11 november 2013, 16:54:26 »
Vanaf vandaag: elke maandag presenteren de dames zich in exclusieve avondkledij  :douchen.

En wat moet ik mij hierbij voorstellen? Dure pyjama's? :lol_hitting:

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Paradise (the) (70771 Leinfelden-Echterdingen)
« Reactie #43 Gepost op: 11 november 2013, 18:01:29 »
Vroeger was dat sporadisch op een dinsdag.  Toevallig mocht ik er eens bij zijn.  Je waande je op een chique galabal.  De mooie vrouwen werden betoverend mooi.  Ik vind het trouwens leuker om nog wat ontkleedwerk te hebben op kamer.  Je mag niet vergeten dat het interieur van Paradise ook exclusief is.  Het past dus allemaal.  In de stationshal van GT zou het misstaan  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
High Heels
« Reactie #44 Gepost op: 13 november 2013, 21:10:14 »
Wat moeten we hier onder verstaan?  's Woensdags sexy high heels dag.  Ze hebben daar wat met kleding  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man