Auteur Topic: Natalie duitse  (gelezen 5252 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Natalie duitse
« Gepost op: 19 augustus 2015, 13:01:36 »
Er waren op 15-08 bijzonder veel dames van duitse kom af in LR en dat bevorderde mijn lust natalie sprak mijn het meeste aan verhuld in mooie lingerie en haar lekkere billen gestoken in een tanga . de banaan stond er al bij te kwispelen en de VS had er zin in . niet te lang mee gesproken en verzocht binnen 10 minuten de sleutel te laten hallen . geen wacht tijden en binnen 2 minuten stond ze weer voor me . ze laten me de laatste tijd in LR vaak de dames kleed ruimte doorlopen . sinds ly er niet meer zo vaak is . kamer 22 daar moest het gebeuren . op de kamer aan gekomen keek madam gelijk op haar klok en ik zette mijn timer aan . de airco stond nog te blazen en er was geen afstand bediening  aanwezig  de temperatuur was niet zo hoog deze dag dat we hem nodig hadden . dus de klep ma met de hand dicht gezet zodat de koude lucht niet over ons heen biest natalie is al een koele kikker van zich zelf  . en geen prof . simpel weg een dvp met standaard raam kwaliteit normaal werkzaam in pasja in keulen aldus dat vertelde ze mijn .

De kamer heeft niet langer geduurd als 30 minuten haar pz is normaal en de cowgirl heeft niet langer geduurd als 2 minuten omdat ik bepie te hard aandrukte kwam er bloed uit haar vulva natalie heeft het nog geprobeerd met een pz ma ik had daar bij geen zin meer in beffen . :o

2e kans voor haar ja zeker ma niet in de 2e week van de maand  ;D