Auteur Topic: Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)  (gelezen 256955 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)
« Reactie #75 Gepost op: 9 maart 2016, 21:42:25 »
Inderdaad te ver 6.15 uur rijden via mij startpunt.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)
« Reactie #76 Gepost op: 9 maart 2016, 22:11:57 »
Voor mij is het wat minder met de ICE-sneltrein en ik laat me dus rijden, uitgerust ginder  ;)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)
« Reactie #77 Gepost op: 9 maart 2016, 23:25:42 »
Voor mij is het een uurtje minder, maar 5 uur en een kwartier, ruim 700 km, is mij ook iets te lang en te ver rijden. Misschien als ik in de buurt ben, is het het overwegen waard  ;)

[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)
« Reactie #78 Gepost op: 9 maart 2016, 23:57:10 »
Ik ben er deze zomer geweest vanuit Pfalzerwald 2u rijden vanuit hotel zie mn verslag van augustus vorig jaar. Prachtige club. Wil er in de herfst mss weer terug.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)
« Reactie #79 Gepost op: 9 maart 2016, 23:59:09 »
Vragen ze trouwens nog 50€ voor presales in jacuzzi?

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk


Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)
« Reactie #80 Gepost op: 10 maart 2016, 20:45:34 »
Enkel pre sales, vergedreven pre sales gezien dan.  Ja, tijd begint te lopen in HWP  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)
« Reactie #81 Gepost op: 10 maart 2016, 21:19:07 »
Enkel pre sales, vergedreven pre sales gezien dan.  Ja, tijd begint te lopen in HWP  :douchen .
De tafel plakt .... normaalste zaak van de wereld, ik wil namelijk niet weten wat jij allemaal uitvreet in dat warm water  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)
« Reactie #82 Gepost op: 26 maart 2016, 17:42:14 »
Gisteren een dagje in Stuttgart geweest. En deze keer maar gekozen voor Sakura. Dit omdat Paradise de vorige keer niet zo goed was bevallen. Animatie op een verschrikkelijk hinderlijke manier. Zelfs als je in de Wellness op een ligstoel lag te dutten, werd er nog aan je schouder geschud: Hallowiegehts? Gadverjasses. Of je middenin een leuk TV programma ineens vanuit het niets wordt overvallen door dat Krijsende Kruidvatwijf. Van Sakura herinnerde ik me dat de vrouwen zich er heel wat beschaafder gedroegen. Al was de line up gemiddeld genomen iets minder.

Dat laatste klopte ook nu wel weer, vooral in de vroege middag. Weinig kamerwaardig vrouwenvlees in de uitverkoop. Normaliter doe ik meteen kort na aankomst een kamertje, maar ik kon er echt geen keuze uit maken, dus heb ik me eerst eens tegoed gedaan aan het uitstekende lunchbuffet. Daarna nog weinig verbetering geconstateerd. Wetende dat in clubs die de hele nacht open zijn, de betere vrouwen pas later op de dag binnen druppelen, het kruit nog een poosje droog gehouden. En een saunaatje gepakt. Wat er rondliep waren duidelijk meiden uit de B categorie, die hopen bij gebrek aan concurrentie een vroege klant te kunnen verschalken.

Om half vijf dan toch met een leuke meid met een brilletje aan de praat geraakt. Tanja, slank met een goed figuur. Er rolde op de kamer een prima sessie uit. Naderhand hoorde ik pas dat ze half Moldavische is. Een nationaliteit die bij mij niet hoog scoort, gezien ervaringen uit het verleden. Maar met Tanja was het echt lekker. Het zal mogelijk haar Zwitserse helft zijn geweest die het hem deed.

Een uurtje in de Wellness verbleven om bij te komen. De ene sauna zou 60 en de andere 90 graden moeten zijn, maar ik kon weinig verschil merken. Allebei heet genoeg. De Whirlpool was ook aangenaam van temperatuur. Inmiddels was de line up sterk verbeterd. Toen rond zeven uur de bel geluid werd voor de avondprak, was ik net in gesprek met Allison, een slanke Roemeense. Meteen kwam er een behoorlijke toeloop naar het restaurantgedeelte, zodat we besloten om eerst maar even te gaan stoeien. Nadat de zoenvraag positief was beantwoord uiteraard. Maar achteraf viel ze me op dat punt toch best wel tegen. Heel matig zoenen, haar voorgangster ging daar een stuk beter in mee. Lieve meid, maar herhaling derhalve uitgesloten.

Na terugkomst goddelijk gedineerd. Dat zit wel goed bij Sakura. En na de gebruikelijke kop koffie voor onderweg, weer vertrokken. Want er staat nog een en ander op het programma voor het Paasweekend. En dat wordt een club waar de vrouwen met pek en veren het dorp uitgejaagd worden als er klachten komen over het zoenen. Dus had ik geen zin meer om in Sakura nog verder te experimenteren.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)
« Reactie #83 Gepost op: 8 april 2016, 22:51:26 »
Afgelopen dinsdag eens een bezoekje gebracht aan deze fantastische club op een andere dag dan ik gewend ben, in het weekend namelijk.

Ik hoef het niet meer nog eens te bevestigen dat deze club alles mooi voor mekaar heeft.  Prachtige line up, vaak bovengemiddelde services van de dames (kussen bijna allemaal), schitterende wellness, mooie moderne bar die sfeer schept en niet het industriële van bijvoorbeeld Planet Eden.  Het eten is van hoge kwaliteit en uitgebreid.  Afgelopen dinsdag voor het eerst in mijn leven zo'n lekker rundsstoofvlees gegeten.  Het personeel is vriendelijk en de club is net. 

De zomer is eigenlijk nog lang niet begonnen maar de tuin van Sakura staat al gereed.  Kussen op de ligzetels....  Sommige clubs krijgen dat half juni nog niet eens voor mekaar. 

Ondanks dat het vandaag geen vrijdagavond of zaterdagavond was, was er toch flink wat sfeer in de bar/lounge en begon men gewoon wat vroeger met vele paaldansacts om je vingers bij af te likken.  De dames doen hier heel wat meer aan de paal dan enkel de paal met 1 hand vasthouden en er dan wat danspasjes omheen uitvoeren.  Hier wordt nog aan paaldansen gedaan zoals ze dat in bars aan grote steenwegen in Vlaanderen doen. 

De club houdt ook mooi het midden tussen partysfeer en relaxte sfeer.  Ze maken er een perfecte mix van. 

Gemiddeld genomen lag de verhouding dames/heren zowat 50/50. 

De laatste keer schreef ik over mijn kamergang met een dame die deeltijds in het SKW werkt.  In Sakura heet ze Adina.  Ik kreeg echter geen reacties van de SKW-kenners over haar.  Misschien omdat ze in het SKW een andere werknaam gebruikt en nu al enige maanden full time Sakurat'.  Haar werknaam in het SKW is/was Valerie.  Het was aangenaam om nog wat met haar te flaneren in de club maar op herhaling ben ik niet met haar geweest.  Daarvoor was het tongzoenen toch niet helemaal wat ik er van verlang.  Ik dacht dat ik ze op haar paard zou kunnen zetten, toen ze vroeg om op kamer te gaan, door haar te vertellen dat het voor mij eigenlijk vooral een uitdaging voor mezelf was om te kunnen tongzoenen met een SKW-dame maar dat veel wat tegen, dat was niet het geval.  Ze nam het sportief op en klopte eens op mijn schouder met een brede glimlach.

Na 5 maanden afwezigheid was Helena ook weer terug.  Het was een blij weerzien.  Met een koffietje wat bijgekletst.  Gezellig!  Wat minder gezellig was, was dat ze bijna zeurde om op kamer te gaan en ze er voor zichzelf vanuit ging dat ik haar vaste waarde was geworden.  Ik ken haar al van The Paradise en heb altijd fabelachtige sessies met haar gehad.  Dat wil nog niet zeggen dat ik met haar getrouwd ben.  Ik hou van afwisseling.  Het koste me zelfs wat moeite om haar dat aan haar verstand te brengen.  Nou ja.  Nadat ik mijn eten in de HWP had laten zakken, kwam Helena weer naar mij en deze keer plofte ze zich neer op mijn schoot.  Ze had duidelijk nog niet begrepen dat een (voorlopige) nee bij mij ook nee is.  Helena was geil, Helena wou alleen mij vandaag, Helena wou de gehele dag bij mij blijven (saunaatje, HWP-tje...).  Los van het feit wat daarvoor zal moeten betaald worden, wil ik niet de gehele dag met een dame optrekken in de club.  En claimgedrag, want daar begint het nu wel op te lijken, daar hou ik ook niet van. 
Toch kwam ze na een saunarondje weer bij mij zitten.  Derde keer was zeker niet beste keer, deze keer.  Ik hield het kort en verdween.  Je verwacht dan dat ze boos zijn en niet alleen doen alsof ze boos zijn.  Ze liep overigens direct naar een andere man (hoewel ze alleen mij wou). 
Bij het avondeten kwam ze weer bij mij zitten.  Toen ons eten op was vroeg ze wat er zou volgen.  Normaal ben ik erg diplomatisch maar nu werd het tijd om "kwetsend" te antwoorden.  Ik zei haar dat ik besloten had om niet met haar te gaan vandaag maar met een andere dame. 
Bij het verlaten van de club kon er zelfs geen goedendag meer af.  Lekker makkelijk voor mij.  Claimgedrag heeft bij mij een averechts effect.  Ook al mag je ze flink vingeren, ook al wordt er duchtig gedroogneukt, als de beste getongzoent....

Natuurlijk lopen er daar ook typische typetjes rond.  Ik bedoel: je komt binnen, nog maar net, loopt naar de bar voor je eerste drankje en ze houden je al tegen, omarmen je, doen alsof ze je goed kennen en vragen waarheen je gaat.  Een drankje bestellen natuurlijk.  Snel wat kusjes gegeven nog (even van profiteren, ze was dan ook een pareltje).  Na de brunch vraagt diezelfde dame weer waar ik heen ga.  Ik ging toen een dubbele espresso bestellen, zei haar dat ook en liep al richting Helena, die ik net ontmoet had.  De dame vroeg nog of we samen gingen roken waarop ik zonder liegen kon zeggen dat ik niet rook.  Bij zulke dames zijn twee duidelijke neens duidelijk en hoef je niet meer te vrezen voor een uitnodiging.  Waarmee ik niets zeg over haar kamerprestaties want dat weet ik vooralsnog niet. 

Gaandeweg de dag viel me eigenlijk één dame speciaal op.  Een Thaise.   Enfin, ze viel me op maar het viel me vooral op dat ze geen tien minuten alleen kon zitten of voor een potje seks werd gevraagd.  Jagen deed ze al helemaal niet.  De mannen vielen als bosjes voor haar.  Ik begon me dus te realiseren dat ik vandaag mijn pijlen vooral op haar moest richten.  In het begin richtte ik mijn pijlen niet zo op haar omdat ze naar alle waarschijnlijkheid toch rond de 35 jaar zal hangen.  Hoe meer ik af en toe een glimp van haar opving hoe meer ik naar dit "ferme wijf" snakte.  Alle vrouwelijke rondingen op zijn plaats, niet het typische "pannenlat-Thaike". 
Waar een wil is, is een weg en om 10 uur 's avonds kon ik haar schaken.  Mijn eerste sessie van de dag maar wel 1,5 uur non-stop seksactie waarbij taboes onbestaande waren (behalve dan NZC).  Ik wist het!  Ze luistert naar de naam Cambli (uitgesproken als Kamblay) en werkt onregelmatig.

Jammer dat Sakura niet naast de deur ligt.  Nu beperk ik mij tot een bezoekje of 6 per jaar aan deze club vanwege de afstand.

Moet het nog gezegd dat ik weer een topdag heb beleefd.  Waren alle dagen maar zo  :douchen. 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)
« Reactie #84 Gepost op: 25 april 2016, 15:16:01 »
Sakura nog een keer.  Ik begin op een moment te komen dat een (groot) deel van de vaste dames mij begint te kennen.  Niet allemaal en ook niet de steeds nieuwe aanwezige dames natuurlijk.  Bovendien werken niet alle dames elke keer als ik er ben.

Aisha, een dame met donker lang golvend haar, een mooie verschijning maar niet het lolita-type ondanks dat ze een slank figuur heeft.  Een lekkere kont en goed gevormde tieten.  Slank maar met nadrukkelijk aanwezige vrouwelijke vormen dus.  Ze staat achter de bar en schotelt me een cappuccino voor, nog voor de eigenlijke bardame dat kan doen.  Een cappuccino met een koekje erbij en cacaopoeder in de vorm van een hartje.  Verder laat ze me doen.  Ik verdwijn in een sofa maar zie dat ze enige momenten later toch zoals een sluipende kat op me afkomt.  Niet rechttoe rechtaan maar een beetje kronkelend en wel zo dat ze grotendeels verdween achter een staanlamp.  Even berekend draai ik mijn hoofd naar de andere kant.  Aisha komt op de leuning van de sofa zitten.  Ik doe of ik verschiet.  Ik heb liever dat ze naast me komen zitten.  Is een stuk spontaner.  Ze legt wel direct mijn hand op haar billen.  Dat heb ik dan weer wel graag.  Omdat je over iets moet beginnen en liefst niet over die vragen als van waar kom je, hoe heet je, waar woon je... begon ik maar over het feit dat ze met de cappuccino wel erg snel tewerk ging, nog voor de bardame.  Ik had haar namelijk iets eerder ook al in mijn vizier, vanwege haar schoonheid natuurlijk en gezien dat ze ook op kamer erg snel tewerk ging met een man.  Dit in gedachte vroeg ik haar dan ook maar meteen of ze op kamer ook altijd zo snel is.  Nadat ze zelf een vraag stelde na mijn vraag, namelijk of ik voor één dame speciaal kwam of niet en ik antwoordde dat ik eigenlijk met enkele dames wel een erg goede klik heb op kamer, antwoordde ze op mijn oorspronkelijke vraag weer met een vraag: of ik de liefde wil bedrijven?  Hiermee stelt ze minstens dat ze dus niet enkel kort op kamer wil blijven.  Tot verdere spontaniteit van haar kant kwam het niet.  Ik was dus niet overtuigd en nadat ik op haar uitdrukkelijke wens dan uiteindelijk toch één naam liet vallen van een dame waarmee het altijd fantastisch is op kamer, verdween ze snel van de leuning van de sofa richting een mogelijke andere prooi.  Ook dat komt bij mij niet zo best over.  Ik bedankte ze nog snel voor de heerlijke en verzorgde cappuccino waarop nog een beleefd antwoordje volgde.  Of ze nu zo snel weg ging ineens omdat ze dat altijd doet of omdat ze de dame die ik vernoemde kende en Aisha niet hetzelfde type is, blijft voorlopig een open vraag.  Ik vernoemde Roxy, een lolita-type.

Roxy stond overigens gepland op het BW7-forum.  Cambli (Thaise) niet overigens.  Daar had ik laatste keer fantastische seks mee.  Ik hoopte stilletjes dat niet gepland nog zou kunnen veranderen in gepland maar helaas bleek dat niet zo te zijn.  Roxy zou wel opdagen en daarmee zou ik weer een geweldige kamer beleven later.  Voor het eerst niet in een kamer die je kan bereiken via de statige trap in de bar/lounge maar een kamer die je bereikt via een weg achter de ontvangstbalie door.  Deze kamers (minstens dan toch enkele) zijn een pak groter.  Weeral een weet.

Ik zou ook bezoek krijgen van een dame met blonde haren (halflang tot lang).  Mooi slank maar minstens even groot als ik.  Wat moet ik daarmee, zit in mijn hoofd geprent.  Vooroordelen dus over haar.  Ze zal het lastig krijgen.  Positief was dat ze gewoon naast me kwam zitten in een sofa en niet plechtig op de leuning van de sofa.  Ze probeert me voor zich te winnen door een beetje met haar nagels over mijn rug te wrijven.  Voor de rest kreeg ik enkel een professionele indruk van haar.  Haar gedragingen en zo.  Misschien tot later zou mijn uiteindelijk antwoord zijn tegen haar toen ze de bekende vraag stelde.  Daar moest ik niet lang over nadenken.  Ik kreeg nog wat klassiekers voorgeschoteld ook.  Ben ik er de eerste keer?  Zij was pas nieuw van deze week....

Plots... bots ik als het ware op het -1 niveau (omkleedruimte, douches, toitetten en verderdoor massageruimtes, rustruimtes, wellness, zonnebank...) aan een deur tegen Helena.  Herinner je dat zij de dame was die me vorige keer wou claimen, waar ik niet van hou én dat zij de dame was die niet eens antwoordde toen ik 's nachts goedenacht tegen haar zei.  Ondanks dat je "met haar alles mag doen" om het zo nu maar even uit te drukken, besliste ik om madam claimster vorige keer dus links te laten liggen.  Ze begroette me plots weer heel erg hartelijk.  Ik deed even mee maar hield het verder erg duidelijk.  Vandaag waarschijnlijk niet.  Ik had immers even voorheen een glimp opgevangen van Roxy en dat is toch weeral meer dan een half jaar geleden, denk ik, dat ik met dit toppertje nog eens kamerde.  Helena loopt daar altijd (grapje).  Toch probeerde ze weer heel even of een "nu" er niet inzat maar ze kwam vandaag niet nog verschillende keren op me af.  Dat is dan toch weeral mooi dat, niet?

Tijdens mijn relaxagierondes twee keer heerlijk in het zonnetje gaan liggen in een ligzetel in de tuin.  Men had deze vijftiende april niet het beste weer gegeven, integendeel maar de zon straalde heerlijk in de namiddag.  Het was lekker warm.  Uit de wind.  In elk geval warm genoeg om ook dames naar buiten te lokken.  De tuin ligt ook op -1 en vanop het gelijkvloers (bar/lounge/resto/kino...) kan je van binnen naar buiten kijken maar niet andersom.  Een keer kwamen twee dames gewoon ook van het zonnetje genieten en één keer kwam een dame bij me liggen.  Die kwam dus duidelijk voor mij en niet voor de zon.  Eigenlijk kwam ze voor mijn centen natuurlijk.  De dame pakt me goed vast en merkt op dat ik het lekker warm heb.  Zelf was ze wat een "kouscheiter".  Ze vond het nog wat frisjes en kroop dus maar dichter tegen me aan.  Zonde van de zon die mijn lijf niet meer kon beschijnen maar heerlijk om daar zo close met haar te liggen.  Ik ben haar naam vergeten maar het bleek de vriendin te zijn van de deeltijdse SKW-dame in Sakura Adina.  Madam hield het kort en wou snel tot seks overgaan, was eigenlijk mijn enige indruk al snel.  Ondanks dat ze het wat frisjes vond, wou ze buiten met me seksen.  Ik zag dat niet zo zitten en zei liever op kamer te gaan want in die buitenkamers (open), uit de zon, zal het pas echt frisjes geweest zijn.  Ze stelde dan maar de "kino-kamer" voor.  Toen dacht ik van ha ben je zo een en zette ze in de wachtrij.  Ze zou boven binnen in de rij gaan staan.  Mooi was ze genoeg en ik was bereid om haar wat meer uit te testen tijdens pre sales boven maar toen ik weer in de bar stapte was ze nergens te zien.  In de bar geraakte ik wel aan de praat met Allison.  Een zeer goede kamergang was trouwens het gevolg.
Om nog even terug te komen op die vriendin van Adina.  Paaldansen kan ze alvast als de beste.  En nu we toch over paaldansen bezig zijn, die zie je altijd heel veel in Sakura en niet de minste, échte paaldansacts (niet wat gedans met de paal in hun hand - alsof ze... -).  Iris bijvoorbeeld.  Zelden geraak ik opgewonden van een paaldansact maar zoals Iris dat deed, pffoe!  Iris is slank, A-cup, lang zwart haar, soms in een paardenstaart en ongeveer 1,64 meter lang met een mooi kronkelend lijfje aan de paal.  Als ze nog maar een beetje zo goed is op kamer als ze eruit ziet, is het al heel veel.  Ik ben het echter niet te weten mogen komen.  Roxy kwam tegen het einde van de paaldansact op mijn schoot zitten....

Heel laat op de avond, 's nachts eigenlijk al, komt Julie bij me zitten.  Een "oudere" blonde dame die ik op het eerste zicht helemaal niet zag zitten.  Ze doet de job schijnbaar maar sporadisch en zou bekend staan om de pijpkoninging van Stuttgart.  Hoewel zij meer iemand is die ik graag op café zou willen meescharelen, wist ze wel de juiste snaren te bespelen.  Verleiding kent geen geheimen meer voor haar.  Het nachtelijke uur maakte toch dat ik toch niet inging op haar verzoek om eens te mogen meemaken wat nu werkelijk een toppijpbeurt moet voorstellen.  Je gelooft het allicht amper maar ik stond flink in dubio.  De manier waarop ze verleidt?  De juiste aanrakingen op het juiste moment, geile woorden fluisteren in je oor, zeer close face to face komen, mekaar aankijkend, bijna zoenend....  Misschien had ze écht moeten beginnen zoenen?

Corina probeerde overdag ook enkele keren maar ook met haar kwam het niet tot een kamergang.  Een mooie dame, vooral haar gezicht.  Ik twijfelde ook over haar servicekwaliteiten.  Ze was dikwijls snel terug van kamer.  Ik weet dat dat van de man kan afhangen omdat vele mannen niet dat GFE-gedoe zoeken en na hun orgasme zelf liefst van kamer af willen.  Het feit dat ze bij één van haar pogingen ook bij mij aanhaalde "maar tien minuten", was genoeg om haar niet verder te willen ondervragen.  Er zijn daar massa's vrouwen genoeg aanwezig die gewoon ergens af en toe eventjes zitten en alweer opgepikt worden.  Die wil ik.  Liefst niet diegene die op de leuning even langs me komt zitten.  Gelukkig zijn die in de beduidende minderheid in Sakura.  Bij de brunch, Corina's eerste poging was al bij het binnenkomen van de club, botste ik achterwaarts tegen haar aan maar kreeg sterk de indruk dat het opgezet spel was van haar kant.  Toch een beetje origineel dus. 

Nu we het woord brunch in de mond genomen hebben, de brunch en het avondeten smaakten weer geweldig.  Als brunch: een warme croissant met marsepeinvulling, cakeje met kiwi, tomaat-komkommer-paprikasalade, broodje met ananasroomkaas, druiven, studentenhaver en choco pillows.  Als vieruurtje: biscuit met vanillecrème.  Als avondeten: visfilet, koude groentenschotel, tiramisu bosvruchten (geef mij toch maar de traditionele versie met alcohol), citroenmoes met gekarameliseerde nootjes, meloen.

Ook de DJ was vandaag weer present.  Hij lokt steeds vele paaldansact uit met onze Westerse muziek en geen balkangedoe.  Af en toe wel eens.  Dat moet kunnen.  Geweldige line up weeral.  Pakweg 80 dames voor pakweg 80 heren.  Heel laat op de avond trouwens toch nog even een leuk praatje gemaakt met Helena. 

Topdag weeral passé.

Volgend weekend weeral in Stuttgart.  De planning is om na heel lang geleden nog eens binnen te wippen in Paradise maar daar hoogstens enkele optik ficks te hebben en mijn centjes te houden voor wat uitspattingen met mijn aanwezige toppertjes in Sakura.  Daarna zal ik Stuttgart een tijd niet meer aandoen omdat er nu eenmaal clubs zijn met grotere tuinen en verwarmde zwembaden.         

             
« Laatst bewerkt op: 25 april 2016, 15:27:48 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)
« Reactie #85 Gepost op: 25 april 2016, 16:51:26 »
top verslag wederom.....nodigt uit om eens te bezoeken! :-P
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)
« Reactie #86 Gepost op: 26 april 2016, 12:43:53 »
We kunnen eens een weekendje een busje huren.....
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)
« Reactie #87 Gepost op: 26 april 2016, 13:01:44 »
We kunnen eens een weekendje een busje huren.....
Prachtige voorzet .....  :dance2 :douchen








"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)
« Reactie #88 Gepost op: 17 maart 2019, 21:28:03 »
Wat bezield in godsnaam een mens die zich meer dan 500 km verplaatst om decadente sekspaleizen af te stropen? Ik ben er nog niet helemaal uit. Ach, een mens moet van tijd toch al eens een keer zot kunnen doen, nietwaar? (Anders wordt hij zot). Ik ben nu eenmaal een avonturier, een ontdekkingsreiziger. Nochtans heb ik de mogelijkheid om thuis achter de hoek te kunnen gaan neuken, maar dat is inmiddels al zo gewoontjes geworden dat ik nog zelden de moeite doe om te passeren. De grensclubs liggen voldoende ver om het spannend te houden, maar na dik drie jaar krijg ik het gevoel het ook daar zowat gehad te hebben. Ik wou de kick van mijn beginjaren gewoon terug herbeleven. En het moet altijd maar verder weg, in Stuttgart bevind ik me nu halverwege mijn hometown en de Adriatische zee. Ver genoeg?

Na de verschrikking van The Paradise de avond hiervoor, waar ik meteen ook mijn persoonlijk "Hooker lover1 in Samya"-moment beleefde, volgde een slapeloze piekernacht. Moest ik me hiervoor 500 km verplaatsen? In mijn gedachten bleef één van die wijven maar snauwen dat het 100 euro per halfuur was. (Wat ook in het echt gebeurde nb).

Bon, Dag 2 stond in de steigers. Na een vezelrijk ontbijt, en sloten straffe koffie, ging ik eerst nog Stuttgart city bezichtigen. Ik moest toch nog een verhaal hebben voor thuis? ;) Sakura opent immers pas om 12 uur. Vervolgens begaf ik mij op een drafje naar Stuttgart HBF, om daar de S-bahn te nemen richting Böblingen. Afstappen doe je aan halte Hulb (rit duurt ongeveer 25 minuten). Vanaf dan is het nog ongeveer 500 meter wandelen tot aan de club, eenvoudiger kan haast niet meer.

Sakura is gelegen in een saai bedrijventerrein waarvan er ettelijke tienduizenden zijn in Duitsland. (Je weet wel, met een fitnesscentrum, winkels met bouwmaterialen/tegels/gereedschap voor de brave huisvader, of fastfoodketens voor vervelende jengels.)

Na de blogs van seksenfun en Vazkor gelezen te hebben wist ik dat Sakura mijn beloofde paradijs zou zijn. Ik moest het gewoon gezien hebben. Toen ik, volgens mijn kaartje, de tweede afslag naar links nam begon de spanning te stijgen. Paradijs in zicht! Het hart klopte me in de keel. Yes! De spanning van vroeger!

Hierbij een overzicht naar eigen inzicht en vermogen.

Aankomst

De entreehal doet al vermoeden dat het om een bijzonder smaakvol ingerichte club moet gaat. Het ontvangst was vriendelijk en alles werd van naaldje tot draadje uitgelegd. De inkom bedraagt 60 euro. Net zoals in The Paradise (en ook in GT Wenen) vraagt men hier achter je schoenmaat, want de slippers liggen al klaar in de locker. Vreemd, bij mijn weten groepeert geen enkele NRW-club de ijsberen per schoenmaat in de kleedkamer. Nadat ik mijn ijsberenvel had aangetrokken was het nu tijd voor één van de geneugten van het ijsberenbestaan: de eerste stappen in een nieuwe club! (Dat was al van vorig jaar in Wenen geleden trouwens.)

De club

[-] Wat kunnen we hierover zeggen? Kolossaal. Een paradijs van maar liefst 3400 m2. (Ter vergelijking: Sixsens meet 1500 m2). Nochtans lijd ik niet zo aan gigantisme. Ik ben meer de man van de middelgrote cozy clubs (Babylon/Living Room bvb.), maar een keer per jaar moet een bezoek aan zo'n megatempel natuurlijk wel kunnen.

[-] Bovenal is het ontwerp een fraai voorbeeld van eigentijdse architectuur. Het is een langwerpig gebouw bestaande uit drie etages. Op -1 bevinden zich de lockers, massagekamers en de wellness. De hoofdruimte is één grote open ruimte (met hoog plafond), en is twee verdiepingen hoog. De meeste kamers bevinden zich op de eerste etage, waarvan de gang wordt afgescheiden van de hoofdruimte met een scheve muur. Opletten voor duizeligheid dus.

[-] Maar wat ik het allermooist vond aan deze gigantische loft was de eenvoudige, elegante inrichting. De kleurkeuze, de materiaalkeuze, de lichtinval, de belichting, over alles is nagedacht. De club is gewoon af tot in de puntjes.

[-] De sfeer is eerder zwoel, gezellig en relaxed. Tot een uitbundige feeststemming kwam het later op de avond echter niet, daarvoor is de club te groot.

Jullie kennen me waarschijnlijk als de eeuwige interieur-criticus die er genoegen in schept om de draak te steken met het inferieur ontwerp van veel clubs. Kijk, in de meeste gevallen is een moderne club ofwel te kitscherig (met Magnum en Oceans op kop), ofwel een zielloos stuk beton (Yin Yang). Of wat dacht je van Club Venus in Hamminkeln? (Aaaarrrgh, hiervan loop ik pas echt gillend weg.)

Sakura is wat mij betreft dan ook een voorbeeld voor elke andere moderne club. Neem hier maar eens een kijkje: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,26477.msg129051.html#msg129051
(Let wel dat de kleuren op de foto's te fel zijn opgelicht, vooral aan de wellness. In werkelijkheid komt de club er beter uit.)

Wellness & tuin

[-] Er zijn twee binnensauna's (een droge en een vochtige), een hamam en een jacuzzi. De jacuzzi is eerder een ligbad met horizontale waterstralen. De aankleding werd omgeven door Japanse erotische schilderingen, en waren niet gecensureerd zoals je in Japanse porno ziet.

[-] Blijkbaar wordt er ook gepresaled in de jacuzzi (50 euro/halfuur), wat ik soms knap lastig vond. Tja, ik kon er toch moeilijk gaan bijkruipen om dan den toffe tist te gaan uithangen?

[-] De tuin is niets bijzonders, en ook niet erg groot (400 m2). Van Sakura had ik eerder een Japanse siertuin verwacht maar goed, niet alles hoeft perfect te zijn natuurlijk.

[-] Er is ook geen zwembad, helaas. Ik zou de club eerder voorbehouden voor de wintermaanden.
 
Eten

[-] De catering is bijzonder goed verzorgd. Er was een ruime keuze tussen vlees- en visgerechten, heerlijk gekruid, wat gecombineerd kon worden met gestoomde groenten. De vreet in de meeste andere clubs is me te vet en vormt meestal een regelrechte aanslag op het verteringsproces. Met veel extreme wind vanonder de badjas tot gevolg.

[-] Alhoewel er altijd wel iets te eten valt wordt het avondmaal pas geserveerd om 19 uur. Ietsje te laat voor deze hongerige beer. (Naast een gezonde voortplantingsdrift heb ik namelijk ook een gezonde eetlust.)

Line up

[-] Toen ik om 12u30 arriveerde was het nog vrij rustig met een tiental dames. De club kwam pas tot leven in de late namiddag en vanaf dan ging het aantal geleidelijk aan richting 50.

[-] Zoals gewoonlijk het geval in veel clubs zag ik één Duitse, één Aziatische, één zwartje, en al rest is de aan Red Bull-slurpende Oost-Europese eenheidsworst. Visueel gezien vergelijkt de line up zich het best met die van Babylon.

[-] Qua leeftijd is de line up tamelijk gevarieerd (lees: minstens ééntje van 45+). Met mijn ziekelijke fascinatie voor jonge meiden kwam ik zeker nog wel ruimschoots aan mijn trekken, hetzij minder dan in The Paradise gisterenavond waar ik door al dat jong grut gewoon de bomen door het bos niet meer zag.

[-] De club is overwegend FKK. Sommigen hadden blijkbaar toch nog lingerie aan.

[-] Ik ben niet geconfronteerd geweest met pijnlijke jaagtechnieken, en heb nooit echt moeten tegenspartelen. Het gaat er hier allemaal veel relaxter aan toe dan in dat veredelde stress-kot van een Paradise.
 
De buit

Ik heb slechts met één meid gekamerd. Antonia. Ik kende haar nog van in Living Room (artiestennaam aldaar onbekend), alhoewel ik met haar nog nooit eerder de koffer was ingedoken. Aanvankelijk viel mijn kwartje nog niet, maar bij het zien van haar opvallend lange en sterke tong begon het door te dringen dat ik met haar al eens in de aftastende fase had gezeten in de gezelligste huiskamer van NRW. Een tong waarmee ze je zo neersabelt, zo zou gauw blijken.

Ik weet dat het niet echt macho staat, maar ik heb me laten vangen. Veel ga ik er niet meer over neerpennen, de ongecensureerde blijtversie kan je hier terugvinden: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,26284.msg129058.html#msg129058

Op zich waren de twee sessies (1 uur spiegelkamer + 1/2 uur vlinderkamer) meer dan uitstekend maar ze had me goed te grazen genomen via onderhuids getouwtrek over prijzen/services en allerhande. Antonia weet donders goed hoe je zelfs de meest professionele FKK-verslaafde de pas kan afsnijden.

Samenvattend is Sakura een tent buiten categorie. Punt. Ik kan seksenfun bijtreden, dit moet waarschijnlijk één van de beste en mooiste saunaclubs van Duitsland zijn. Jammer dat ik er vanwege Antonia met een wrang gevoel naar buiten ben gestapt, dat werpt toch meteen een smet op wat een leuke dag zou moeten zijn. Het Stuttgart-tripje in zijn geheel heeft me trouwens helemaal geen deugd gedaan. (De zware treinvertragingen, de Paradise-catastrofe, de slapeloze nachten, de prijzenoorlog...) Het prijskaartje loog er anders ook niet om. Voor hetzelfde geld kon ik gewoon 3 of 4 maal naar Sixsens, godverdomme! Als Sakura nu eens dichter bij huis lag...

Ik kom zeker nog wel eens terug om te herkansen en te checken in hoeverre upselling technieken hier hun intrede hebben gemaakt. Maar niet onmiddellijk want ik heb nog andere "reisplannen", allez ja, 't is te zeggen, ik bedoel neukplannen. ;D


Wat hebben we zoal geleerd?

Dat een avontuur per definitie kan mislopen. Men kan zich vastpinnen aan een stamclub en aan vaste dames, maar dat zou me na verloop van tijd toch ook beginnen te vervelen. (Ik maak hier bewust geen gebruik van dat hoogst irritante woord "comfortzone"). Ach, ik ze altijd: "Niet geschoten is altijd mis."

PS. Nog een les: de Frankfurter giganten (Oase, The Palace en consorten) zijn geschrapt van de to-do list.




Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)
« Reactie #89 Gepost op: 18 maart 2019, 19:31:36 »
Tja, 'k had 'm een toppertje aangeraden maar als er een "3" is of korbij komt, wil hij ze niet meer.  Liever een "oude" bekende  :lol_hitting: .

Anderen die daar eens zouden belanden: Kambley (Thaise) is zeer aanbevelenswaardig en complexloos, heel meegaand in wat je zelf wil.  Top!

Ik kan me ook vinden in jouw recensie, vandaar een nomi.  Het klopt overigens dat het er overal wat donkerder is dan op de foto's: sexyer dus  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man