Auteur Topic: Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)  (gelezen 257042 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)
« Reactie #60 Gepost op: 18 januari 2014, 18:43:06 »
Hier krijg ik het al wat warmer van, ken ik die stoot van ergens, de SF-dames zijn beroemd en berucht ....


[attachimg=1]




Wat een verdomd lekker wijf zeg .... :shakekontje
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)
« Reactie #61 Gepost op: 18 januari 2014, 19:20:48 »
Die dame komt uit de hoge hoed van Saskia Farell. Heb ze ook gehad, alleen had ze die dag een lekke tiet (nee geen grap) en was ze niet zo goed gezind.


Groet, Foots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
afgelopen zaterdag
« Reactie #62 Gepost op: 18 januari 2014, 22:09:02 »
Vorige zaterdag nog eens een bezoekje gebracht aan deze topclub.  Er zijn enkele clubs die nu eenmaal mijn voorkeur wegdragen.  Die clubs zijn dan combi's van de betere service, voldoende goede line up en erg goede wellness.  Ik denk dan aan Paradise, PSR, Palace (sessies vaak iets duurder) maar vooral aan Sakura.

Sakura is nu klaar om naar nummer 1 door te stijgen.  De vele erg mooie dames hadden ze al, het eten was al erg lekker en de wellness was al erg goed.  Nu komen er nog eens twee grote hotwhirlpools bij.  Ze zijn ondergebracht aan een gezellige, mooi gemaakte, zijde van de club in de wellnessarea.  Niet meer zoals vroeger apart maar gewoon bij de rest van de wellnessfaciliteiten.  De HWP's waren afgelopen zaterdag echter nog niet in bedrijf maar zoals het er uit zag, kan dat niet lang meer duren.

Katja
[url=http://relaxxxboard.com/index.php?topic=14159.msg44578#msg44578]http://relaxxxboard.com/index.php?topic=14159.msg44578#msg44578
[/url]
 
[attachimg=1] stond ineens achter me aan de computer.  Ik was even wat aan het krabbelen op het forum.  (Da's trouwens verschrikkelijk vervelend en vertragend met een "querty"-klavier.)  Omdat ze geen Nederlands kan lezen als Bulgaarse, had ze vooral aandacht voor de icoontjes.  Ze vond ze erg grappig.  Ze wou ook nog weten welke site het was.  Dat heb ik haar maar niet wijsgemaakt.  Ze zag er goed uit en was spontaan.  Ik twijfelde al meteen of ik met haar zodadelijk wat zou gaan pre salen.  Ze was echter sneller weg van haar facebook dan ik van het forum (dat "querty"-klavier toch). 
Ik kwam ze terug tegen toen ik van de pc-ruimte naar de lounge liep.  Ze hield me tegen en dacht dat ze daarnet bij de pc het contract met mij al getekend had.  Die paar grappige woordjes daarnet dus.  Ze vroeg onmiddellijk of ik met haar op kamer wou gaan.  Ik vertelde haar dat ik eerste even rustig een koffie wou drinken.  Ik ga met de koffie in een zetel zitten en ze komt weer naar mij als mijn koffie bijna op is.  Ze gaat op haar hurken zitten.  Mooie kijk op haar mooie borsten.  Ze vraag of ik dan na de koffie met haar naar kamer wou.  Ik heb haar duidelijk gemaakt dat het zo niet werkt bij mij.  Vrij kordaat, doe ik niet snel.  Het gevolg was dat ze me de rest van de dag niet meer bekeek.  Dat zal mij een zorg wezen. 
Ineens... 's avonds.  Ze komt bij me zitten in een sofa.  Ze neemt plots alle tijd.  Ze zal min of meer begrepen hebben hoe het ongeveer werkt in mijn bovenkamer.  Ze geeft mij gaandeweg het ene compliment na het andere.  Ik werd er bijna niet goed van.  Da's me nog nooit overkomen.  Zij overdreef wel een beetje.  Mooie ogen, sixpack, mooie nagels, dat beetje borsthaar perfect, lul en ballen mooi geschoren, nu je baart nog een beetje ruiger en ik was helemaal haar type.  Ik wist dus meteen hoe haar vriendje er ongeveer uitzag en hoe ik er mee voor door kon gaan.  Ze wou me ter plekke opvrijen, opeten....  De pre sales waren erg leuk.  Er was duidelijk een klik.  Toch liet ik haar weten dat ik niet zo goed tegen al die complimenten kan, dat ik er bijna van bezwijk en even alleen moet zijn.  (Ik had Lexy gespot en wist dat dat een lange sessie zou worden, dat ik nog twee dagen voor de boeg had en het geld niet aan mijn rug groeit.)  Ik prikte ze in gedachten op mijn to do-lijst.  Niet vandaag dus.  Ze probeert me nog te overtuigen door over me heen te kronkelen, mijn lul te aaien, kusjes te geven, haar tieten in mijn gezicht te wrijven, ze stond er op dat we even een tongzoen zouden uitwisselen... ze wou me beginnen te pijpen in de lounge.  Dat heb ik dus niet laten doen.  Dat kan niet als je haar in de wachtrij hebt gezet.  Over het tongzoenen deed ik ook al voorwaardelijk omdat net als in PSR ook in Sakura de regel bestaat dat als je met een dame hebt getongzoend je strikt genomen op kamer moet gaan.  We zouden tongzoenen, eentje moest kunnen ook zomaar, zei ze me en ze hield woord.  Uiteindelijk liep ze zonder prooi weg maar ze bleef even lief en vriendelijk.  Verstandige dame.  Die weet dat kwaad weglopen na een verwoede poging de teller voor altijd op nul zet.  Het zou dus best kunnen dat ik 8 februari ga rollebollen met Katja. 

Verder nog wat grappige vluchtigere contacten met wat dames gehad.  Een dame aan de bar bijvoorbeeld.  Tja, als de bar redelijk vol staat en je wil wat drinken bestellen kan je maar beter naast een dame gaan staan dan naast een heer.  Uit beleefdheid, ook al interesseert de dame je in eerste instantie niet, zeg je dan wat tegen de dame.  Zo kwam het tot een gesprekje maar zeker niet tot een kamergang.  Ik rook, voelde... professionalisme.  Toen ik  haar vroeg van waar ze kwam, zei ze na heel even twijfelen dat ze van Spanje kwam en hier de eerste dag was.  De eerste dag in Duitsland overigens.  Dat ze de eerste dag in Sakura was kan nog zijn.  Dat ze Spaanse is, vond ik gewoon grappig om horen.  Dat ze de eerste dag in Duitsland is en goed Duits spreekt, moet er nog zand zijn.  De manier van aanklampen was ook zoals een volleerde DVP.  Ze straalt meer ervaring uit dan Roxy die al enkele jaren in Sakura actief is.
Met Cindy had ik ook nog een tof gesprek in een sofa.  Een tof gesprek maar zij was niet mijn type en ook haar manier van aanpakken was niet mijn ding.  Babbelen op een stoel naast mij.  Ze kon wel niet anders omdat ik in een eenpersoonsstoel zat.  Na een leuk praatje valt het gesprek ineens stil.  Da's voor mij ook vaak een no go.  Ineens streelt ze me wat.  Over mijn schouders en gezicht.  Ik heb toch bedankt voor meer.
Op een gegeven moment zitten twee dames in een sofa over mij.  Eén van de twee dames is zeer mondig, de andere helemaal niet.  De mondige dame probeer mij er een beetje door te sleuren maar dat moet ze vroeger voor opstaan.  Uiteindelijk, na wat heen en weer geroep, vraagt ze om tussen hen in te gaan zitten omdat ze me niet goed verstaat met die muziek van op die afstand.  Ook voor deze doorzichtige flauwe truc heb ik bedankt. 

Verder blijft Sakura ook een topclub niet enkel omwille van de uitstekende wellness, de uitstekende service (bijna altijd met tongzoenen) en het lekker eten maar ook omwille van de ideale muziekkeuze naargelang het tijdstip en het volume dat ook aangepast wordt aan het tijdstip.  De muziek staat nooit loeihard.  Top zijn ook de vele paaldansacts die plaatsvinden in Sakura, altijd.  De DJ kondigt dat ook aan, met naam van de dame.  Zo kan je er geen enkele missen, als je niet op kamer bent.  De danspaal staat zeer centraal.  Ook als je toevallig in het restaurantgedeelte zit, kan je genieten van de show  :douchen.   
     
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)
« Reactie #63 Gepost op: 28 september 2014, 12:21:57 »
[attachimg=2]
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Fetish Night am Nikolaus 06/12/14
« Reactie #64 Gepost op: 28 november 2014, 21:55:44 »
Fetish Night am Nikolaus
am 06.12.2014

[attachimg=1]

Die beiden dominanten Fetish Ladies Lady Arielle
und Lady Adena laden Dich ein auf eine Reise in eine
andere Dimension...in Ihre Welt der Lust...
Lass Dich fallen und genieße es von Ihnen geleitet und
gelenkt zu werden....von soft bis hart...
Die beiden erfahrenen Ladies beherrschen die Welt des SM
und lieben auch sensible Anfängereinführungen
und die erotische Dominanz...
Referenzen
Köln, Berlin, Stuttgart
München, Düsseldorf, Ibiza
Mallorca, London, Los Angeles...

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Blijft veruit de beste club in Duitsland.
« Reactie #65 Gepost op: 9 december 2014, 21:09:43 »
Ik deed de club enkel nog maar aan op zaterdagen. Wat me dan telkens direct opviel was het avondeten. Telkens leek het wel een trouwpartij. Op een trouwpartij zie je dan vaak ook vele hele gewone minder mooie vrouwen. Hier is het wel even helemaal anders. Het mooie aan al die mooie vrouwen is dan nog eens dat het me opvalt dat de meeste vrouwen intens aan tongzoenen doen. Da's ook iets waar melding van gemaakt wordt op de site.
Ook vandaag een zeer lekker en zeer uitgebreid menu mogen ontdekken. Zowel de brunch als het avondeten.

Sakura heeft wat verbouwingen achter de rug. De club is nu nog mooier geworden (en lichter). Buiten staat een mega-groot tv-scherm dat ook van binnenuit gezien kan worden en ook vrijdag gewoon aan stond. Het restaurant is uitgebreid. Niet de oppervlakte maar wel de indeling. Er zijn nu meer zitplaatsen. In het wellnessgedeelte is een grote HWP bijgekomen. Zalig! Ook de dames gaan mee in de HWP. Natuurlijk niet alle (waarschijnlijk) maar ik zag het meerdere dames toch doen. Voorts blijft elke jaagactiviteit verboden voor de dames in het wellnessgedeelte. Er zijn nu kamers bijgekomen die appartementkamers worden genoemd en veel ruimer zijn. Ook vandaag weer de ene paaldansact na de andere gezien. De DJ van dienst kondigt dat bovendien aan.

Tot zover nog even wat veranderingen aangehaald in deze TOP-club op alle vlakken. Een club die groots is, zonder groots te doen :douchen.

 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Actieve SM-party!
« Reactie #66 Gepost op: 30 januari 2015, 22:03:16 »
An unserer Fetish Night am 1. Donnerstag im Februar
sind Lady Arielle und Lady Adena bei uns zu Gast.
Ihr habt an diesem Abend die Chance, Euch von den
beiden Damen in die Welt des Fetish und SM einweisen zu lassen.
Alles ist erlaubt...von soft bis hart..
Lasst Euch überraschen...

het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)
« Reactie #67 Gepost op: 21 februari 2015, 23:58:33 »
Hey pap (op zo’n moment voel je je net een bord havermout), kom je morgen naar huis? vroeg de jongste dochter aan de telefoon. Nee meid, ik zit dit weekend klem in Stuttgart, want de klus is niet afgekomen. He wat jammer nou, we wilden wat leuks gaan doen. Mevrouw Uitgewandeld nam het over en raffelde de plannen voor komend weekend af. Geduldig luisterde ik naar wat ik allemaal zou moeten missen. Kan niet zeggen dat er veel spannends voor me bij zat. Het hoofdthema was geloof ik iets met winkelen. De zeldzame keren dat ze erin slaagde om me mee te tronen naar de stad, paste ik de volgende tactiek toe: Zorgen dat zij aan de straatkant liep, en ikzelf aan de huizenkant. En mezelf daarbij zo opstellen, dat ze zo min mogelijk zicht op de etalages had. Daarbij flink de pas erin houden, want anders stond je zo weer een uur of langer te verklooien in zo’n kutwinkel. Waarbij je ze vanaf de eerste minuut kwijt was. Totdat ze ineens zoekend om zich heen kijkend opdook bij de kassa. Het Yolanthe Cabau systeem: betaal jij effe, Wes? De opsomming eindigde met de opmerking dat het wel erg saai voor me zou zijn, twee lange dagen in Stuttgart zonder iets omhanden. Als ik me verveelde, moest ik maar een keer bellen. Zaterdagmiddag verveelde ik me behoorlijk. Dus belde ik……………

…………aan bij de poort van FKK Sakura. De Theke, Irma was zo vriendelijk om mee te lopen naar de Umkleide en me de verdere benodigde uitleg te geven. Nu was het nog vroeg, drie uur in de middag, en het is meestal zo dat in clubs die tot in de vroege uurtjes open zijn, de toppers pas later binnendruppelen. Dus nam ik eerst een sauna om wat op te warmen en kon nog net een broodje van het ontbijtbuffet nemen voordat het om vier uur afgeruimd werd. Daarna eens kijken wat voor vrouwenvlees er beschikbaar was. Ik schat een vijftiental dames, de meeste Oosteuropees, slank en knap. De enige mollige was meteen de vervelendste. Met het eeuwige Hallowiegehts gezeik. Waar ga je heen? Ik ga met je mee. Nee, dat ga je niet!  De lompe manier is helaas het enige dat werkt bij zulke types. Ze droop af, en ik merkte wel dat ze bij andere gasten ook telkens nul op rekest kreeg.

Ik koos een slank meisje met lang bruin haar uit. Ze stelde zich voor als Diana. Duits ging wat haperend, dus op haar verzoek over naar Engels, wat ze opmerkelijk goed kon. Roemeense, kan bijna niet anders, en ze had wel een zekere klasse. Eigenlijk een vrouw die te beschaafd is voor dit werk. Geen voorspel op de bank, maar de zoenvraag werd positief beantwoord. Blind op kamer gaan doe ik niet meer. Diana had een mooi figuur, een naturelle C cup, en de achterkant was ook de moeite waard. Er werd getongd met open monden, had wel wat beter gekund, maar vooruit. De blowjob was zacht en erg lekker. Het ft voorstel maar afgewimpeld. De plaatselijke opslag is me wat te hoog. Bovendien was die kamer erg donker. En als je niet kunt zien wat er gebeurt is de pret ook een stuk minder. Alle dames waar ik me geweest ben stelden dit trouwens voor. Logisch want het verdubbelt het honorarium. Daar kunnen ze wel even een lauwe kwak voor in de mond houden. Toen ik er aan toe was, op de missie manier ingelogd en met lekkere tongzoenen geneukt tot het rubber volschoot. Goede clubstandaard met een op zich wel sympathieke dame, maar geen topper waarvan je zegt dat is het nou helemaal.

Een uurtje in de wellness rondgehangen, beide sauna’s, dampbad en whirlpool getest. Goed in orde bevonden. En weer naar boven om er een uit te zoeken voor de tweede wip. Onderweg naar de kino een slank meisje met een brilletje tegengekomen. Was wel een leuke spontane meid. Mooie rondingen, lekkere stevige borsten. En eveneens Roemeens. Samen de kino in, waar de buurman alvast voorgepijpt werd. Janina’s tong gleed mijn mond in en haar handje zorgde intussen voor de tweede erectie van de dag. Onderweg naar de kamer konden we mooi boven aan de trap op onze beurt staan wachten. En in no time was de wachtrij aangegroeid tot vijf stellen. En dat om zes uur ’s avonds. Kan wat worden dan als het later op de avond echt vol loopt. We hadden geluk, de gangbangkamer was beschikbaar. De grootste van het huis, daar kun je wel een stel of tien in kwijt als ze allemaal een beetje opschikken. Janina zoende alvast een stuk overtuigender dan haar voorgangster. Pijpte wel wat steviger. En was nat genoeg van zichzelf, er kwam geen flutschi aan te pas. Lekker doorzoenen tijdens de beurt, waarbij ze haar handje naar beneden stak om me zachtjes aan de ballen te aaien. Dat voelde zo goed dat ik steeds wilder begon te pompen. Nu lag ze eerst zachtjes, later steeds harder in mijn oor te gillen. Goed voor je ego, iets minder voor je trommelvlies. Maar voldoende om een heftige ontlading diep in haar doos te bewerkstelligen. Lekkere meid, maar er moest een volumeregelaar opzitten.

Inmiddels was het avondbuffet gereed, dat komt om zeven uur en is op zaterdagavond erg uitgebreid. Zelden zo’n goed buffet gezien in een club. Verschillende vlees-  en vissoorten, spaghetti, bratkartoffeln, soep, salades, desserts. Tussen zeven en acht zal er niet veel geneukt zijn schat ik zo, want iedereen zat te schransen. Er zijn van die Bulgaarse vrouwen die een Latina uiterlijk hebben is me wel eens opgevallen. Heb me er wel eens vaker in vergist. Hier liep er ook een rond. Ze lachte me vriendelijk toe en wenste smakelijk eten. Ze had wel iets interessants. Vooral haar achterste. Nadat ik weer een poosje in de wellness had rondgelummeld, ging ik haar eens opzoeken. Inderdaad, Ella was een Bulgaarse. We mochten elkaar wel. Na een kort praatje werd ik op de bank weer kamerrijp gezoend. We gingen naar boven, deze keer zonder wachttijd. En zoals zo vaak bij bezoeken aan onbekende clubs, de laatste was de lekkerste. Het zal ook wel meegespeeld hebben dat er duidelijk sprake was van wederzijdse sympathie. Je merkt dat meteen. Na een heerlijke blowjob haar langdurig geneukt, en de zoenen hielden maar niet op. Intussen wel weer de derde op rij, dus ging het zo nog even niet lukken. Maar tegen elkaar aanliggend en die lekkere billen knedend trok ze me al tongend zonder moeite over de streep.

De club liep intussen wat voller. De muziek was niet storend, er kon gewoon gesproken worden. Maar na drie schoten vond ik het wel weer geslaagd, dus ging ik er vandoor. Het was een goed idee van die klant om de rest van het werk naar de maandag te verschuiven, anders had ik de zaterdag beslist in een heel wat saaiere omgeving door kunnen brengen. En dan zijn er nog kerels die bij missies in het buitenland liggen te emmeren dat ze het weekend niet naar huis kunnen. Die kennen de saunawereld niet, de uilskuikens. Geeft niks, ik neem het graag van ze over. Er zit nog wat aan te komen in Stuttgart hoorde ik op het werk, dus zal ik me maar weer opofferen. Zijn zij ervan af. En mij levert het allicht nog eens een dagje Sakura op.

Die Sakura meiden hebben, in tegenstelling tot die daar in thuis Holland, nog geen last van wat ik altijd noem het volle stofzuigerzak-syndroom. Produceert in toenemende mate een zeurend geluid, begint alsmaar boller te staan, en het zuigt niet meer. Vandaar dus, dat ik hier in Stuttgart noglangnietuitgewandeld ben.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Voor de liefhebbers (kijkers, doeners) van SM.
« Reactie #68 Gepost op: 1 maart 2015, 15:58:27 »
[attachimg=1]

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)
« Reactie #69 Gepost op: 8 augustus 2015, 22:28:11 »
FKK Sakura 31 Juli 2015 - Vazkor's avonturen in het grote knuffelbos

Voor dit verslag heb ik de vrijheid genomen me een beetje door Racebeer's verslagen te laten inspireren ivm de muziek-anekdotes. 't Is misschien wat lang maar goed, hier gaan we dan...

De grote dag is aangebroken om een van de kwalitatief meest hoogstaande FKK-clubs van Duitsland te bezoeken...of zo wordt beweerd :) Vanuit mijn vakantieplek diep in de weidse bossen van  Südwestpfalz is het nog steeds een kleine 2u rijden  :steeringwheel:. Het was enorm druk op weg ernaartoe en zo kwam ik er rond 17u aan. Van het grootste  bos in het mooie knuffelbos.

[attachimg=1 width=600]

Ontvangst
Bij aankomst reed ik een weidse parking op...nee dit is de parking van een fitnessclub, het was de veel kleinere parking ernaast waar ik m'n auto moest achterlaten. De ontvangst is correct en netjes, de thekes waren vriendelijk en bij navraag of het mijn eerste bezoek was, werd mij een rondleiding aangeboden. Ik kreeg de tijd me om te kleden aan de locker, en een ruime locker bovendien, en werd overal mee genomen met keurige uitleg in het Engels.

Naast een locker krijg je ook een kluisje om je waardevolle spullen in te stoppen maar daar maakte ik geen gebruik van.

In deze club krijg je een mosgroene badmantel en dito gekleurde handdoek.


Eerste indruk
Het design club oogt al in al erg donker na zoveel in fel zonlicht te hebben rondgewandeld eerder die dag. Het is grotendeels zwart betegeld met heel donkere ruimtes waaronder een donkere rust-ruimte, zwart gekleurde relax-ligstoelen, een donkere internet-hoek, donkere douches...alles donker. Ook de bar-verdieping vond ik eerder donker. Mijn ogen moesten er echt aan wennen.

Ben na de gedegen rondleiding een water gaan halen en heb me in het kleine buitengedeelte gezet om te acclimatiseren en uit te rusten na de lange rit. Nu zit ik dus in mijn verste FKK ooit bezocht van huis uit gezien: 6u rijden, 620km  :-\. Buitengedeelte is niet zo heel groot doch beidt heel wat plaatsen om te relaxen en van de zon te genieten met het uitzicht op schone dames. Er was een groot scherm afgestemd op een Duitse zender met muziek en later de bundesliga. Ik zag zowaar een rock-song van vroegertijd langs passeren. Ze spelen er ook films op zoals een dame me later vertelde.

Onder die dames zag ik niet meteen stunners of optick ficks rondlopen. Maar ze zouden hoge service geven, GFE werd me verteld en door een ijsbeer ter plekke bevestigd.

Dit is de eerste club waar ik ongestoord eens kan surfen op internet. Ongestoord, nee toch niet helemaal want ik zou die dag kameren met 2 dames die beide met me kwamen kennismaken in het internet-gedeelte. Dit waren Alison en Emilia.

Zoals altijd met een nieuwe club is het even zoeken waar wat is. Nabij de internet-hoek had ik de toiletten gevonden en er waren er naast het douche-gedeelte voorbij de lockers-ruimte. Douches zijn er voorbij de lockers en in het donkere wellness-bereich. Daar moet je opletten want er is een verhoog dat  de douches scheidt van de rest, ik heb er al tweemaal m'n tenen aan bezeerd en een keer bijna gevallen omdat ik gewoon doorliep bij het me afdrogen omdat ik dat  in het donker niet heb gezien.  :-[ Opletten!


Wellness-bereich

Je kan in die club genieten van een Thaise massage, ik geloof 30€ voor een half uur. Het is traditionele massage, geen erotische. Je moet er je naam bij een gegeven uur zetten om afspraak te maken of binnenlopen als de agenda toestaat dat je er meteen een massage krijgt.

Wellness is een beetje zoals in SixSens maar dan zonder zwembad. Dat is een minpunt want voor zo'n hoge prijs van 70€ verwacht je toch meer. Sauna's en Turks stoombad zijn cfr SixSens: een bio-sauna en een finse sauna. Alleen vond ik de jacuzzi niet optimaal. 2 knoppen zijn er om het ding te doen werken en bij 1 knop  geeft de jacuzzi geen krimp. Drukkend op de andere knop wordt je ondergespoten door de te krachtige waterstralen van de enkele spuitmonden die dienst deden. Andere spuitmonden bleven werkloos terwijl het water hoog om je heen kletst. Nee, niet gelijkmatig en niet zo comfortabel. Misschien is dit een tijdelijk défaut, ik weet het niet. De jacuzzi wordt heel wat gebruikt door DVP's die er met hun klanten presalen. Presales in de Jacuzzi is betalend en kost er 50€ per half uur! Dan heb ik toch geluk gehad dat ik in Babylon presales had met Emilie...lekker gratis  :D. Er is een mogelijkheid voorzien om je bril weg te bergen maar die was niet zo goed, m'n bril viel eenmaal op de grond toen ik niet voorzichtig genoeg was :o Het was gelukkig niet gebroken.

Naar handdoeken moet je zelden vragen er liggen er altijd klaar nabij de jacuzzi of anders moet je op een bel drukken als er geen meer liggen. Er zijn overal kapstokken om je badmantel en handdoek kwijt te hebben.

Bottom line wellness: een club als SixSens, YinYang, Living Room of Babylon heeft toch een streepje voor op FKK Sakura wat dat betreft vooral vanwege de lagere prijs al is dat verschil min. 10€ maar ik vind die psychologisch al tellen. En die afstand natuurlijk.


Het eten
Het restaurant bevindt zich achteraan in het grote bar-gedeelte en je hebt er voldoende ruimte aan lange tafels. Er is buffet met groente, soep, dessert en andere dingen waar ik niet op lette. Vlees kan je kiezen uit verschillende soorten en er was ook vis: Lachensteak (zalm). Daar heb ik 2 van genomen, de zalm is echt zeer lekker. Van het eten zal je in deze club niet klagen! Hier kwam ik opnieuw samen met Alison. Op zich ga ik wel geen meerprijs betalen daarvoor, elders zoals in Babylon of SixSens heb ik ook uitstekend gegeten.


Kamers
De drie maal dat ik een kamer binnenkwam was m'n indruk...je raadt het al: donker. Klein en donker met spiegeltegels en een spiegel op het plafond. Elke keer dat ik met een dame op kamer kwam, gingen ze weer weg voor lakens voor op het bed te leggen. Eerste maal dacht ik: 'daar heb je die tijdwin-truc weer' maar ze rekenen vanaf dat ze weer binnen zijn en het bed is gereedgemaakt voor de actie.


Ijsberen
Zoals verwacht zijn hier geen mij bekende ijsberen aanwezig die ook van een dagje clubben in Stuttgart hun gedacht hebben gemaakt. Er lopen hier weinig ijsberen rond tout court, is dat omdat het een vrijdag is in putje zomer? Ik had met maar één ijsbeer contact, de enige rode in die club. Hij vertelde me dat dit de beste club is. Stambeer, zeker? Ja hij komt er vaak, zei hij. Paradise is naar zijn mening ook de moeite, oriëntaals maar service is minder dan Sakura.


PRETTY GIRLS

Citaat
Girls love the things they know
Love the things they show
Have to be where they go
Pretty girls the sunshine in the air
The perfume that they wear
Girls are everywhere

! No longer available   

Ja er waren er wel genoeg en ze lonkten allemaal naar me, de pretty girls. Jagen doen ze niet echt maar ze benaderen je wel actief. Echte modellen à la Cila (YinYang) zag ik niet, je kan niet alles hebben. Presales zag ik vooral gebeuren in de Jacuzzi...tegen betaling weliswaar zoals eerder gesteld. Ik deed drie sessies...of één meer dan gepland wat m'n budgetmeter tilt deed slaan (maar wat voor één!). Helaas niet tilt genoeg blijkbaar want ik moest drie dagen later per sé SixSens bezoeken. Op gebied van wellness beter maar niet qua dames-service. Dit zijn dames waar je minimum één uur mee moet doorbrengen wat logisch is als je van echte GFE wil genieten. In SixSens is een half uur dikwijls al voldoende bij meeste dames.

De dames waar ik mee ging konden vlot engels praten. Het service-niveau is hier heel hoog zoals een ijsbeer me vertelde in de Sauna. Dat kan ik nu bevestigen. Het ligt zelfs hoger dan in Babylon en dit zeg ik als iemand die deze club altijd op nummer 1 zet.

Het waren veel dezelfde dames die naar me lonkten: een met lang donkerbruin haar en een met lang lichtbruin haar. Die laatste was een guitige: toen ik aan 't surfen was, tikte ze onder het langs passeren op m'n schouder. Ze wees naar haar veroverde ijsbeer en stak haar tong uit: 'you'll miss something!'.

Dames waar ik een kamer mee deelde

Alison (RO) *****: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=18096.msg65233#msg65233

Nadja (IT) ***: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=18097.msg65235#msg65235

Emilia (GR/RO) ****1/2: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=18098.msg65237#msg65237


Ambiance in de bar
Na mijn sessie met Alison zag dat er een DJ aan het werk was in de bar. Op gegeven tijdstippen riep hij de naam van een dame op voor een paaldans act. Dat gebeurde hier vaker dan ik in een club gewend was te zien. En ze slingeren er niet gewoon wat rond, de meeste beheersten de kunst zelfs zeer goed!  :great: :098:

Tijdens mijn samenzijn met Emilia barstte daar beneden in de bar het feest los wanneer de DJ Florin Salam op het publiek losliet. Het enthousiasme van de dames was goed te horen :D Toen ik weer beneden ging was het echter weer rustig. Dat deel had ik dus gemist.


Sluiting
Ik bleef tot sluitingsuur (4u) en nam snel nog een laatste Jacuzzi. De sauna's zijn van een halfuur op voorhand al afgesloten. Ik praatte snel nog wat met Alison die vroeg of alles naar wens was. Tevreden verliet ik het pand om met kleine ogen 2u de afstand B&B-waarts af te leggen :017:.


Conclusie
Sakura is een middelgrote nette aangename doch dure en verre club. Voor mij dus goed om een keertje meegemaakt te hebben. De club is niet alleen duur in kwestie van entréé-prijs maar naar dames toe want serieus met een half uurtje doe je hen en jezelf onrecht aan. Dit is een GFE-club en dat begint pas met een uur à 100€, voor minder moet je het eigenlijk niet doen. Ik merkte dat er meer mogelijk was met Nadja in een uur. Toch in mijn ervaring.


Alles opsommend
- Kleine parking
- VER, voor mij 620km rijden van huis uit. Vanaf de vakantieplek valt dit met ca 2u beter mee.
- DUUR: Hoge inkomprijs (70€), dames boek je best vanaf 1u (100€) om hun volle potentieel te ervaren
- Jacuzzi is ruim maar werkte niet naar behoren, vaak bezet door presalers, voelt toch dat je 'stoort' als je ernaast komt zitten.
- Donker, niet voor slechtzienden. Bij de avond werd het wel beter

+ Tuin met groot scherm
+ Rustruimte om je volledig terug te trekken in het donker en met rust gelaten wordt.
+ Ruim restaurant-gedeelte
+ Zeer goed eten, veel keuze
+ Wellness cfr SixSens op zwembad na.
+ Animatie en ambiance top, geregeld paaldans acts door de dames.
+ Zeer hoog service-gehalte, het hoogste dat ik ervaren heb tot nu toe.

Wat heeft Vazkor geleerd die dag?
1) staan de klokken van mezelve en de DVP gelijk? Anders is't weer discussie
2) dat ik weer teveel geld kwijt ben dan vooraf bepaald maar het was het waard
3) Echte GFE begint bij een uur met de juiste dame
4) dat deze club mijn ijsbeer-carrière op een nieuw hoogtepunt bracht
5) dit waarschijnlijk mijn meest intensieve langste verslag was... :o :o :o


Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)
« Reactie #70 Gepost op: 8 augustus 2015, 22:47:05 »
Ik ben blij dat de mannen die ik Sakura aanraad nadien ook leuke belevingen kunnen neerschrijven  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)
« Reactie #71 Gepost op: 11 oktober 2015, 21:43:33 »
:douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)
« Reactie #72 Gepost op: 11 oktober 2015, 21:56:44 »
:douchen
Sta jij toevallig onder de douche in Sakura?  ;D
Let goed op, want ik heb ooit in LR - ja ja in LR - gehoord dat een vrouw tegen de benen van Bosco plaste, en ze rekende de dienst nog aan ook  :bud :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)
« Reactie #73 Gepost op: 18 december 2015, 22:50:07 »
[attachimg=1]

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)
« Reactie #74 Gepost op: 9 maart 2016, 21:13:22 »
[attachimg=2]

Afgelopen vrijdag weer een fantastische dag mogen beleven in Sakura.  Aangekomen om iets na twaalf uur 's middags en maar pas weer vertrokken om iets na halftwee 's nachts.  Dat spreekt boekdelen.  Sakura mag dan ook nog altijd tot de beste drie saunaclubs (zoniet de beste) van Duitsland gerekend worden.  Ze blijven de lat hoog leggen.

Wat er nu precies zo goed is aan Sakura?  Heel wat maar de unieke mix van de betere line up en de betere service lijkt me toch wel een unicum in het saunaclublandschap in Duitsland.  Vaak is het zo dat je een beetje moet kiezen tussen een mooie club met soms ook mooie meiden maar meiden die beperkte service geven of een klein(er) club(je) waar het interieur geen paradijs lijkt, waar vaak minder (mooie) dames zijn maar de service erg hoog ligt.

De voordelen van Sakura nog eens op een rijtje.

- Een treinstation op dikke vijf minuten wandelen van de club (dag en nachtverbinding om de 30').
- Vele hotels in de nabijheid.
- Een club met een modern interieur maar geen koude bedoening zoals bijvoorbeeld het industrieel moderne à la Planet Eden. 
- De meeste medewerkers zijn vriendelijk, evenals de bazin.
- Het eten is een stuk uitgebreider en lekkerder dan in de meeste clubs.  Ook mooi gepresenteerd en lekkernijen die je nergens anders kan krijgen.
- Ruim restaurant.
- (Half) open keuken.
- Leeshoek, zithoek.
- Bar/loungruimte zo ingericht dat je altijd goed zicht hebt op de flanerende, hangende, zittende... dames.
- Verhoogde ruime dansvloer met danspaal? Om het uur of meer paaldansacts.  Vaak met life DJ, life aankondiging.  Enkel dan wordt de muziek wat harder gezet.
- Partysfeer met gezellig geroezemoes op de achtergrond (beetje à la Sharks) van het aanwezige volk.  Met mekaar praten kan nog altijd zonder in mekaars oor te moeten schreeuwen.
- Aparte ruime gezellige rookruimte.
- Uitstekende wellness (HWP, bio-sauna, Finse sauna, douches, stoombad, krantenhoekje, ligzetels, fruit, watertap, massageruimtes, slaapruimte - donkere kamer -).  Een tip in de wellnessruimte: even liggen in de zetels tegenover de ramen en je ziet alle dames hun foefje als ze de trap opgaan of afdalen, na kameren. 
- Abnormaal veel  :-P (in vergelijking met andere saunaclubs) wordt er actief gebadderd en geflirt met de dames in de HWP.  Afspraakjes worden in de bar gepland.  Animeren in de wellnessruimte is voor de dames verboden.
- Dames jagen niet onophoudelijk op de mannen.  Hoogstens komen ze zich sympathiek voorstellen en verstaan een neen van de eerste keer.
- De line up is altijd o.k. (meer dan o.k.).
- Zowat alle dames doen aan fatsoenlijk tongzoenen.  Andere standaardservices worden op een behoorlijke manier ingevuld door alle dames.  Die die de kantjes eraf lopen moet je goed zoeken.
- Fruitsappen inclusief inkomprijs.  Koekje bij de lekkere koffie.  Ook de details tellen hier.  Cocktails verkrijgbaar.
- Zeer groot Splashvision buiten-tv-scherm.  Zeer groot binnen tv-scherm (sport en clips).
- Gratis internet.
- Ruime donkere kino (actieve seks gebruikelijk).
- Bijna alle kamers zijn spiegelkamers.
- Ruime club.
- De gebruikelijke halfuurtarieven bij de dames (€ 50).
- Ruime opbergkastjes met zelfsluitende deuren.
- Saves gratis.
- Thaise massages mogelijk (op tijd inschrijven!)
- Gezellige mooie tuin met buitenbar en met knuffelplekjes  :))
- Vaak party's (tegen verhoogde inkomprijs) die AF! zijn.
- Mondwater, ... ter beschikking.
- Hygiënische club.
- Goede interactie tussen dames en heren, dames en dames, heren en heren.  Bijna enkel Duitse gasten aanwezig.
- Badjas inbegrepen.
- ... Ondervind zelf!

Aan elke club zijn ook nadelen: 

- Hoger inkomprijs (€ 70), tenzij je een meerbeurtenkaart aankoopt en hogere extraprijzen bij de dames (voorbeeld: FT: € 50 extra)
- Afstand, van bij ons gezien.
- Handdoeken enkel verkrijgbaar in de wellnessarea (in principe mag je ze niet zelf nemen maar da's theorie).
- Op drukke momenten kamerwachttijden mogelijk van ongeveer 15'.
- Bier tegen betaling.
- Weliswaar mooie kamers maar eigenlijk niet groot.
- Kleinere privé-parking maar plaats zat elders.
- Weinig Nederlanders en Belgen  :lol_hitting:.

Als Sakura op Sixsens-afstand van mij thuis zou liggen, zagen ze me nergens anders meer  ;)  :douchen
« Laatst bewerkt op: 9 maart 2016, 21:18:28 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man