Auteur Topic: LISA (Roemeense)  (gelezen 13539 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LISA (Roemeense)
« Gepost op: 23 augustus 2015, 10:44:00 »
[box title=LISA]
Land:             Roemenië
Taal:              Engels
Leeftijd:         21
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m
Model:            slank
BH:                B
Kontje:           lekker
Haarkleur:      roodbruin
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren GFE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ bloedmooie meid, heel goede service
-  beetje afstandelijk en verlegen in de bar, duurt even voor ze ontdooit
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline FMB

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 93
  • Full Metal Braguette
    • Bekijk profiel
LISA (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 23 augustus 2015, 17:56:46 »
J'ai choisi Lisa pour aller en chambre, c'est vrai que c'est une très jolie jeune fille, très agréable, souriante, un beau corps svelte, petits seins tous blancs ( avec la marque du maillot de bains  :111: ), la fellation est très douce, elle n'embrasse que par petits bisous, mais elle a un minou très serré, très agréable

Je recommande  :king:
East Tripper

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LISA (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 24 augustus 2015, 13:05:27 »
Afgelopen zaterdag gekamerd met Roemeense Lisa.

Lisa is 21 haar jong, heeft een mooi gezicht, lang roodbruin haar en mooie bruine ogen. 1,70m groot, een slanke lichaamsbouw, een mooie B-cup en een lekkere kont. Geen piercings of tattoo's.

Het eerste contact verliep een beetje moeizaam: Lisa kwam in het begin afstandelijk en verlegen over, maar gaandeweg ontdooide ze en uiteindelijk zouden we een heel leuk gesprekje hebben, dat ik afsloot met de kamervraag. Zij maakte daar immers zelfs na een half uur praten geen aanstalten toe.

Op kamer bleek bloedmooie Lisa een voltreffer te zijn: lekker zoenen (weliswaar weinig tong), een zachte maar desondanks verrassend goede pijpbeurt en heel goed neuken in 3 standjes. Vooral tijdens cowgirl gaf Lisa zich volledig. Afgemaakt tijdens hondjes en de kamer heel tevreden verlaten.

Herhalingsgevaar: groot 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Yup yup

  • Gast
LISA (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 16 oktober 2015, 19:40:30 »
Afgelopen zomer heb ik eens een  kamer met Lisa gedeeld en ik was zeer aangenaam verrast.inderdaad een stille in de bar en zelfs tijdens de kennisronde, maar dat 'pakt' dan wee bij mij dus na een 20 min babbelen dan maar zelf gevraagd of ze mee wou....
Eenmaal op de kamer is het een hele andere persoonlijkheid: zelfzeker, geil, gewillig, kortomeen leuke tijd gehad.
Ik meen me te herinneren dat ze zei dat ze nog studeerde en eind oktober, begin november weer zou starten.
Weet iemand of en hoelang ze nog aanwezig is? Ik zou nog eens willen bijbabbelen  ;D

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
LISA (Roemeense)
« Reactie #4 Gepost op: 18 oktober 2015, 19:15:47 »
Aan de bar zat een mooie naturele meid. Het eerste contact verliep vlot.
Naar zeggen toch al zo'n 4 maanden in sixsens en zou voordien in de privé gewerkt
hebben. Raar dat er hier nog geen draadje over haar is.

Deze slanke deerne is niet schuchter en ook niet jagende maar is wel makkelijk om contact mee te leggen.
Bij een verdere voorstelling in de zetels valt ze reuze mee. Deze dame is puur naturel, geen tatoes, geen piercings,
geen siliconen, geen extensies en geen fake nagels waar ik zelf een hekel aan heb.
Ze trekt dan ook niet direct de attentie naar haar toe. Met een sexy kanten setje zou ze zeker meer aandacht trekken.
Graag zou ze een iets grotere cup hebben maar deze lekkere stevige b-cup met mooi reagerende tepeltjes zijn voor mij
perfect zo. 

Op de kamer met een heerlijke knuffel sessie begonnen, lekker zoenen en ander krols gekroel. Dan neemt zij het initiatief om
piemelmans eens goedendag te gaan zeggen. Piemelmans is aangenaam verrast door haar zachte maar met gevoel zuigende bewegingen. En ondertussen kan ik strelen over dat lekkere lijfje.

Vooraleer we overgaan tot het iets stevigere werk eerst nog even 69 laten passeren.
Hmm wat een heerlijk doosje en wat een lekkere zilte smaak. Bij het naar binnenzuigen van haar goddelijke flappen
rekken ze zo fel dat mijn huig kan meegenieten.
Na wat bibberen en beven het condoompje er rond en lekker met cowgirl van start. We zitten beide in hetzelfde ritme en maken zo een lekker ritje.
Dan maar even draaien en lekker diep stoten en ondertussen nog even lekker tongen.
En hups daar gaat het kontje omhoog om aan de finale te beginnen.

Uitgeput belanden we dan weer naast elkaar en kijken op het klokje. We zijn 50 minuten bezig dus kunnen nog lekker 10 minuten
nagenieten.

Dit was een prima eerste sessie met Lisa en herkansing is zeer groot.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
LISA (Roemeense)
« Reactie #5 Gepost op: 29 oktober 2015, 22:06:57 »
Nog eens op herhaling geweest bij deze lekkere meid, sessie was iets minder dan de eerste maar toch nog goed te noemen.
Mij herkende ze niet meer maar piemelmans wel. Was duidelijk wie haar grootste vriend was :).

Presales goed maar after sales is onbekend. Een hey of gekke bek moet er toch af kunnen.
Tietjes zijn haar grootste pluspunt voor mij en herhaling zit er misschien nog wel eens in.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
LISA (Roemeense)
« Reactie #6 Gepost op: 30 oktober 2015, 10:27:57 »
Op basis van de recensies over Lisa en uiteraard getriggerd door haar animatie on-site ben ik er dan ook eens mee geweest. Zondag, rustige maar gezellige dag, dus alles op het gemakkie. Een van mijn gewaardeerde collega's had mij al eerder al aangegeven dat deze dames echt iets voor mij was, dus toen ze me aansprak bij de wellness was ik meteen getriggerd. Toch zou het anders gaan dan ik een verwacht had.

Zoals gezegd liep ik haar bij de wellness tegen het schone lijf. Ik kwam net uit de hete sauna en was geheel bezweet aan het afkoelen alvorens ik me koud zou afspoelen. Ze zei lief hallo en zo, vroeg mijn naam en vertelde mij de hare (die ik al wist overigens). Al snel vroeg ze of ik met haar wilde relaxen maar ik gaf aan dat ik eerst nog koud wilde douchen en daarna weer wilde opwarmen in de jacuzzi, waarna ze zonder mokken weer haar rondje vervolgde. Ik vond haar vraag op zich wel vreemd want ze had gezien dat ik net uit de sauna kwam dus het kwam enigszins routineus op me over, zonder na te denken.

Later zat ik met mijn handy op het overdekte terras en kwam ze naast me zitten. Mooi lijfje, mooi en vriendelijk koppie, niks mis mee, maar ik kreeg opnieuw dezelfde begroeting en weer vroeg ze mijn naam en vertelde ze mij de hare. Eigenlijk vind ik dat al een tegenvaller, zeker als het in de club niet echt druk is met mannen, maar op dat moment kreeg ze nog het voordeel van de twijfel van me. Ze vleide zich tegen me aan en na wat geknuffel heb ik de stoute badslippers dan maar aangetrokken om mijzelf en mijn nieuwsgierigheid op een kamer te laten bevredigen...

Op kamer vroeg ze gelijk, eehh nee, ze stelde gelijk voor om er maar een uur van te maken, ze vroeg het niet. Nou ben ik al een tijdje niet meer groen achter mijn oren en daarnaast voldoende welbespraakt om hier even op in te breken en aan te geven dat we eerst maar eens een half uurtje zouden proberen en dan eventueel zouden verlengen.

De sessie was redelijk tot goed te noemen, maar toch met een aantal minpunten die ik als mood-killer zag en er voor zorgden dat ik het bij een half uur gehouden heb:
  • poetsdoekjes, al moet ik eerlijk zeggen dat ze daar zeer subtiel mee omgaat;
  • glijmiddel, voor op het condoom en op haar poes;
  • vrij kort pijpen en dan (wederom zonder vragen) het condoom eromheen doen om te neuken;
  • na het klaarkomen meteen opstaan om zich op de badkamer op de gang te verfrissen;
  • terug op kamer niet nog even bij me kruipen maar daar beginnen met de schoonmaakwerkzaamheden, waaronder handgel, mondwater en het opruimen van de kamer, gevolgd door zich aankleden

Ik lag er na het klaarkomen een beetje verloren bij, enigszins verward omdat ze had aangegeven dat ik nog niet hoefde op te staan maar dat er nog tijd was om een beetje te relaxen, waarmee ze achteraf gezien dus bedoelde dat ik me nog wat kon relaxen maar dat dat niet samen was...

Het is goed mogelijk dat ze een andere instelling of aanpak hanteert als ik inderdaad meteen voor een uur had gekozen, maar dit was toch wel een teleurstelling. Erg afstandelijk, professioneel en zonder enig GFE gevoel whatsoever...


« Laatst bewerkt op: 30 oktober 2015, 10:39:28 door licky luke »
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline RyuHayabusa

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
LISA (Roemeense)
« Reactie #7 Gepost op: 1 november 2015, 20:50:56 »
Gisteren voor de 3de maal met Lisa gekamerd. Blijft goed. Eenmaal ze haar ontdoet van haar kleren heeft ze echt een zeer mooi lichaam. Slank, prachtige kleine maar rechtopstaande borstjes en een mooie ronde kont. Haar gezicht is ook mooi. Serieus en wat stroef als ze aan de bar zit, maar als je er mee praat verandert ze echt in een lieve en vriendelijke meid.

Ze studeert aan de universiteit heeft ze me verteld, en in november/december keert ze terug om haar examens te doen. Erna zou ze opnieuw naar Six Sense terugkomen. Wanneer juist weet ik niet, zal ik haar es moeten vragen.