Auteur Topic: YASMIN (Bulgaarse)  (gelezen 32976 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
YASMIN (Bulgaarse)
« Gepost op: 25 augustus 2015, 09:26:29 »
[box title=YASMIN]
Land:             Bulgarije
Taal:              Duits
Leeftijd:         20
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            beetje mollig
BH:                E of F
Kontje:           lekker
Haarkleur:      lichtbruin
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Vingeren GFE PSE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ natuurgeile meid, uitstekende service
-  mocht een paar kilootjes magerder zijn
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
YASMIN (Bulgaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 25 augustus 2015, 09:38:41 »
Mijn 2de, 3de en 4de kamergang afgelopen zondag in FKK Bochum waren met Bulgaarse Yasmin.

Yasmin is 20 jaar jong, heeft een heel mooi gezicht met geile ogen en heeft halflang lichtbruin haar. Ze is zo’n 1,60m groot, heeft een voller figuur, een lekkere kont en een paar hele dikke tieten (E, F?). Yasmin heeft een tattoo op een onderarm.

Pre-salen met Yasmin was telkens een genot. Ze nam steeds ruimschoots de tijd en 2 van de 3 keer moest ik zelf aangeven dat ik op kamer wou gaan.

De kamergangen waren een feest: zalig pijpen waarbij Yasmin je lekker aankijkt met haar geile ogen. Veel intimiteit. Neuken in vele posities en snelheden. De 3 kamergangen hebben me 2 orgasmes opgeleverd, maar wat veel belangrijker was: enorm veel uitstekende seks ;D.

Herhalingsgevaar: héél groot 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
YASMIN (Bulgaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 6 september 2015, 08:57:09 »
Gisteren heb ik weer 5 :-\ keer gekamerd met Yasmin, hetgeen mijn totaal met deze natuurgeile Bulgaarse op 13 kamergangen in 3 clubbezoeken brengt :o :o  :o.

Is ze goed? Tja. Lust ik een frisse pint?  ;)

Yasmin is amper 20 jaar, maar deze meid weet wat seks is. Ze beheerst het spelletje perfect. Ze is letterlijk geboren om een hoertje te worden. Een natuurtalent!

Als je er een klik mee hebt, kan je er onwaarschijnlijk geile, stomende seks mee beleven. Heb je er geen klik mee, kan het wel veel minder zijn, want ik heb haar gisteren een paar ijsberen op amper 10 minuten zien afwerken.

Herhalingsgevaar: reusachtig groot, maar best pas opnieuw binnen een paar weken, anders haal ik die 100 nieuwe meiden in 2015 nooit ;) 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
YASMIN (Bulgaarse)
« Reactie #3 Gepost op: 6 september 2015, 11:29:27 »
Als je er een klik mee hebt, kan je er onwaarschijnlijk geile, stomende seks mee beleven. Heb je er geen klik mee, kan het wel veel minder zijn, want ik heb haar gisteren een paar ijsberen op amper 10 minuten zien afwerken.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat de dames 30 minuten moeten volmaken. Is dat alleen op de kamer?
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
YASMIN (Bulgaarse)
« Reactie #4 Gepost op: 6 september 2015, 11:49:32 »
Sommigen zijn eerder vd kamer.. maar meesten maken het klokje van 30 minuten vol op de kamer.... en wat er voor gebeurt is niet van toepassing op t klokje
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
YASMIN (Bulgaarse)
« Reactie #5 Gepost op: 6 september 2015, 11:55:09 »
Alle meiden zetten het klokje van 30 minuten op kamer. De meesten maken de 30 minuten vol. Ik ben nog geen enkele keer een minuut te vroeg van kamer af gemoeten. Ligt uiteraard ook een beetje aan je eigen assertiviteit.

Wat er voor de kamergang gebeurt, telt niet mee in de 30 minuten. Zo heb ik gisteren eens een kwartier gezellig met Yasmin gezoend en geknuffeld, vervolgens met haar geneukt in een zeteltje en ben ik daarna met haar op kamer getrokken. De 30 te betalen minuten gingen pas op kamer in 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
YASMIN (Bulgaarse)
« Reactie #6 Gepost op: 8 oktober 2015, 01:00:39 »
Vandaag weer 3 keer met Yasmin gekamerd, wat betekent dat ik ondertussen toch al weer aan zo'n 20 kamergangen met haar zit...

Ik was eigenlijk van plan vandaag niet met haar te kameren, maar... ze speelde het zooooo goed. En ze heeft weer bewezen waarom ze mijn (voorlopige?) nummertje 1 van 2015 is. Wat is die meid toch natuurgeil en wat kan ze verdomd goed neuken... 1 woord: wow :-\ ;D.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
YASMIN (Bulgaarse)
« Reactie #7 Gepost op: 8 oktober 2015, 16:03:17 »
Jaja. Geduld... Komt allemaal in orde ;). En: ga je zondag naar LR? :-P

Ik ben er nog altijd niet over uit   ;D
Het leven is niet eenvoudig :017:

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
YASMIN (Bulgaarse)
« Reactie #8 Gepost op: 8 oktober 2015, 16:29:11 »


Ik zit zondag in Sixsens. Een paar saunaclub novieten de weg wijzen 8). Kom dus gerust af! ;D [emoji14]ica

Ooowww
Ok...ik hou het in mn achterhoofd [emoji16]

Offline Toetebel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
YASMIN (Bulgaarse)
« Reactie #9 Gepost op: 15 oktober 2015, 20:49:10 »
Gisteren kennis gemaakt met de 'lieve' kant van deze Bulgaarse furie. Beval ze mij vorige week nog dringend om op te zouten (ivm bankzaken met KP), nu lokte ze mij met haar mooie ogen en geile tongetje.

Hoewel ik geen fan van haar lichaamsbouw ben, heb ik toch van haar genoten. Wat kan ze heerlijk en langdurig tongzoenen, waarbij ze haar hoofd alle kanten op laat gaan.

Op de kamer moest! ik haar naar een orgasme toe likken en dat kwam na zo'n 20 minuten. Hier geniet ze volop van.
Als dank kreeg ik een overheerlijke blowjob waarbij ik FT ben geëindigd.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
YASMIN (Bulgaarse)
« Reactie #10 Gepost op: 25 februari 2016, 19:11:09 »
Midden verleden jaar ben ik in Freude op Yasmin haar grote boezem gebotst. Deze Bulgaarse is qua figuur eigenlijk niet echt mijn ding, maar haar guitige kopje, stralende ogen en enthousiaste uitstraling maakten dat ik toch al snel eens met haar op kamer belandde.

Er was een seksuele klik, de eerste kamergang was een feest en er volgden op korte termijn dan ook een dozijn herhalingen. Alle kamergangen haalden een uitstekend niveau, maar er was 1 nadeel: Yasmin begon na een tijdje serieus claimgedrag te vertonen. Ik mocht uiteindelijk zelfs niet meer naar een andere meid kijken :o.

Gevolg: ik heb het hazenpad gekozen en ben dik 4 maanden niet meer naar Freude geweest. Tot een tijdje terug, toen het plots toch weer kriebelde en ik het stuur van mijn bolide richting Bochum dirigeerde.

Ik betrad, na een lange rit, Freude, toverde me na betaling van 30 euries om tot ijsbeer en installeerde me in het lichtjes veranderde Freude in 1 van de zeteltjes.

Hmmm. Geen Yasmin te bespeuren. Zou ze niet werken en zou ik dus vrije baan hebben om onbezorgd andere Roebul te neuken?

De droom… hij spatte na nog geen 5 minuten uiteen :-\. Yasmin wandelde plots de centrale ruimte binnen, wierp zich als een stormram op me en overlaadde me enerzijds met verwensingen (waarom was ik zo lang weggebleven!!??) en anderzijds met enkele van de lekkerste tongzoenen die ik de voorbije jaren in een club heb gekregen ;D.

Me de uitstekende kamergangen in 2015 nog vlot voor de geest halend, deed ik geen enkele moeite om Yasmin te weerstaan en na een uiterst lange presale zouden we op kamer belanden voor een 2 uur durende stomende sessie: tongzoenen, pijpen, beffe, pussysliden, zacht neuken, hard neuken, knuffelen, in elkaars ogen verzinken... Het was er allemaal. Gevolg: 2 orgasmes die vanuit mijne kleine teen kwamen ;D!

Na de kamergang hebben we in de bar nog een klein uurtje na geknuffeld (wat verleden jaar in Freude btw niet mogelijk was) en uiteindelijk heb ik de club super tevreden verlaten, amper 180€ armer (30€ inkom + 150€ voor dik 2 uur kameren) armer en een absolute topervaring rijker.


Niet veel later ben ik nog eens teruggekeerd naar Freude en heb ik nog tweemaal met Yasmin gekamerd, 1 keer een uurtje, 1 keer opnieuw dik 2 uur. Weerom uitstekende kamergangen, maar tijdens de pre-, tussen- en aftersales begon Yasmin haar claimgedrag terug op te duiken...

Hoe graag ik Yasmin ook heb en hoe goed de seks met haar ook is, in claimgedrag in een club heb ik geen zin (meer) in, dus deze Bulgaarse furie zal het nu weer enkele maanden zonder mij moeten stellen. Tot... ik weer zin krijg in +++ tongzoenen, een leuk koppie en een paar hele dikke memmen ;). Dan ziet ze mij uiteraard weer terug voor enkele stomende kamergangen.

Yasmin: tot later 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
YASMIN (Bulgaarse)
« Reactie #11 Gepost op: 16 maart 2016, 11:10:37 »
Gisteren weer enkele uren mogen genieten van dit atypische KP-meisje met het guitige kopje :)) en de grote memmen :showtits1. Top als steeds ;D. Ze tongzoent als de beste, pijpt als een beest en neukt met een aanstekelijk enthousiasme. Overmorgen mag ze me al weer verwachten voor een volgend bezoekje 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
YASMIN (Bulgaarse)
« Reactie #12 Gepost op: 3 april 2016, 15:19:38 »
Yasmin heeft vandaag het vliegtuig naar Bulgarije genomen :cry. Ze weet nog niet wanneer ze terug komt, maar terugkomen doet ze :)).

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
YASMIN (Bulgaarse)
« Reactie #13 Gepost op: 3 april 2016, 19:20:06 »
Yasmin heeft vandaag het vliegtuig naar Bulgarije genomen :cry. Ze weet nog niet wanneer ze terug komt, maar terugkomen doet ze :)).

[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
YASMIN (Bulgaarse)
« Reactie #14 Gepost op: 3 april 2016, 22:15:13 »
Yasmin heeft vandaag het vliegtuig naar Bulgarije genomen :cry. Ze weet nog niet wanneer ze terug komt, maar terugkomen doet ze :)).

[attachimg=1]

 :-\ :cry :cry  ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum