Auteur Topic: Klara (Roemeense)  (gelezen 65456 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Klara (Roemeense)
« Reactie #15 Gepost op: 5 augustus 2017, 00:22:16 »
[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Klara (Roemeense)
« Reactie #16 Gepost op: 6 augustus 2017, 22:50:14 »
Afgelopen zaterdag, rond een uur of 7, kwam ik Klara tegen bij de gokkasten. Ik greep mijn kans en knopte een praatje met haar aan. Zo hebben we een tijdje met elkaar gesproken en nadat ze helaas weinig geluk had met de gokkast, probeerde ze haar geluk bij mij te zoeken. En dat was een goede gok voor haar, want uiteindelijk kwam er meer geld uit mij dan uit die gokkast. Met haar een leuk uurtje gehad, met goede, degelijke seks. Zeker voor een eerste keer. Daarna op bed nog even nagepraat met Klara. Klara had overigens de eer om mijn 20ste dame van dit jaar te zijn en 205de dame ooit in een club.

Klara
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 25
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 53Kg, maat 36/ C-cup

[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Klara (Roemeense)
« Reactie #17 Gepost op: 16 september 2017, 23:02:42 »
Fast aktuell,
Klara ist wieder aus dem Urlaub zurück.

vanKees

Trim83

  • Gast
Klara (Roemeense)
« Reactie #18 Gepost op: 2 oktober 2017, 16:28:12 »
Klara ( en Bianca) zijn na een discussie met de eigenaar niet meer tewerkgesteld te babylon, mede hierdoor zijn ze op zoek naar een nieuwe club.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Klara (Roemeense)
« Reactie #19 Gepost op: 2 oktober 2017, 16:35:54 »
Klara ( en Bianca) zijn na een discussie met de eigenaar niet meer tewerkgesteld te babylon, mede hierdoor zijn ze op zoek naar een nieuwe club.
Welkom op RB, Trim83 en wat een binnenkomer   ;)
Of moeten we zeggen ... wat een terugkeer .....  :-\ :-\ :-\ :-\
Perikelen tussen meiden en clubeigenaars bemoeien we ons niet mee .... daarvoor zijn er clubeigenaars, en fora hebben geen zaken met wat er zich intern in een club afspeelt ....
We doen dus één dezer dagen beide topics gewoon op slot, tot we weten waar ze opduiken.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline wolkske

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
Klara (Roemeense)
« Reactie #20 Gepost op: 2 oktober 2017, 20:13:15 »
Mädels auf Reisen bzw. aktuell nicht da
Die folgenden Mädels werden demnächst wieder erwartet. Wir freuen uns auf ihre Rückkehr in unseren Club.
Bianca
30.09.2017
Klara
30.09.2017

Vreemd als je eruit ligt, dat je dan terug verwacht wordt,.....

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Klara (Roemeense)
« Reactie #21 Gepost op: 2 oktober 2017, 20:36:03 »
Vreemd als je eruit ligt, dat je dan terug verwacht wordt,.....
Het altijd maar de vraag of berichten op een ander forum juist zijn en deze dan klakkeloos over te nemen. Klakkeloos in de zin van: 'buitengekegeld'. Totale onzin, maar het schrijft lekker en is populistisch!
Zoals sm al aangaf! Het zijn onze zaken niet.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Klara (Roemeense)
« Reactie #22 Gepost op: 2 oktober 2017, 20:50:12 »
Vreemd als je eruit ligt, dat je dan terug verwacht wordt,.....
Het altijd maar de vraag of berichten op een ander forum juist zijn en deze dan klakkeloos over te nemen. Klakkeloos in de zin van: 'buitengekegeld'. Totale onzin, maar het schrijft lekker en is populistisch!
Zoals sm al aangaf! Het zijn onze zaken niet.
En een buitenkans voor mensen die echt buitenliggen uit Babylon (als man dan, wegens roddels, achterklap en inmenging) om zulke berichten rond te strooien op fora, enkel en allen om aan te tonen hoe slecht de Chef daar wel niet moet zijn ...
Als ie zo slecht was, had ie niet één der meest populaire clubs kwa kortingskaartjes ...

Maar we wijken af, Klara en Bianca werken er voorlopig niet meer en de reden zal ons worst wezen, dikke worst zelfs .... ik vraag me af waarom Satanic Surfer zich daar zo druk over maakt trouwens, hij is zelf buitengekegeld .... not to be confirmed ... but the truth .....
Moet ik er een tekening bij maken?  :019a :sef
Zelfs 20 kortingskaartjes per maand en dan nog zouden we niet iedereen kunnen plezieren met eentje voor Babylon ....
Kom het hier eens uitleggen, TrimSurfer  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Klara (Roemeense)
« Reactie #23 Gepost op: 3 oktober 2017, 15:38:51 »
Klara ( en Bianca) zijn na een discussie met de eigenaar niet meer tewerkgesteld te babylon, mede hierdoor zijn ze op zoek naar een nieuwe club.
We doen dus één dezer dagen beide topics gewoon op slot, tot we weten waar ze opduiken.

Woensdag dus ... en niet eens zo ver weg ...  ;)
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Klara (Roemeense)
« Reactie #24 Gepost op: 3 oktober 2017, 15:40:51 »
Klara ( en Bianca) zijn na een discussie met de eigenaar niet meer tewerkgesteld te babylon, mede hierdoor zijn ze op zoek naar een nieuwe club.
We doen dus één dezer dagen beide topics gewoon op slot, tot we weten waar ze opduiken.

Woensdag dus ... en niet eens zo ver weg ...  ;)
Zo mooi, zo blond en zo SixSens?  ;D ;D ;D ;D
Moeten ze beiden nog lingerie kopen, nadat ze jaren in eva-kostuum hebben rondgetippeld  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Klara (Roemeense)
« Reactie #25 Gepost op: 3 oktober 2017, 15:52:52 »
Klara ( en Bianca) zijn na een discussie met de eigenaar niet meer tewerkgesteld te babylon, mede hierdoor zijn ze op zoek naar een nieuwe club.
We doen dus één dezer dagen beide topics gewoon op slot, tot we weten waar ze opduiken.

Woensdag dus ... en niet eens zo ver weg ...  ;)
Zo mooi, zo blond en zo SixSens?  ;D ;D ;D ;D
Moeten ze beiden nog lingerie kopen, nadat ze jaren in eva-kostuum hebben rondgetippeld  :lol

Jij springt ook overal op hè?  ;D

Babylon dames die naar Sixsens komen zijn zeldzaam... zo ook hier...

Ik bedoelde "niet zo ver weg van Babylon" ... maar morgen zal er wel iemand over schrijven... hopelijk niet Trim2 of zijn pseudoniem op IJBF...

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Klara (Roemeense)
« Reactie #26 Gepost op: 3 oktober 2017, 15:58:02 »
Klara ( en Bianca) zijn na een discussie met de eigenaar niet meer tewerkgesteld te babylon, mede hierdoor zijn ze op zoek naar een nieuwe club.
We doen dus één dezer dagen beide topics gewoon op slot, tot we weten waar ze opduiken.

Woensdag dus ... en niet eens zo ver weg ...  ;)
Zo mooi, zo blond en zo SixSens?  ;D ;D ;D ;D
Moeten ze beiden nog lingerie kopen, nadat ze jaren in eva-kostuum hebben rondgetippeld  :lol

Jij springt ook overal op hè?  ;D

Babylon dames die naar Sixsens komen zijn zeldzaam... zo ook hier...

Ik bedoelde "niet zo ver weg van Babylon" ... maar morgen zal er wel iemand over schrijven... hopelijk niet Trim2 of zijn pseudoniem op IJBF...
Een goede hoerenloper springt op alles wat een rok draagt toch, mag zelfs voor mij een broek zijn ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Klara (Roemeense)
« Reactie #27 Gepost op: 3 oktober 2017, 16:15:07 »
Klara ( en Bianca) zijn na een discussie met de eigenaar niet meer tewerkgesteld te babylon, mede hierdoor zijn ze op zoek naar een nieuwe club.
We doen dus één dezer dagen beide topics gewoon op slot, tot we weten waar ze opduiken.

Woensdag dus ... en niet eens zo ver weg ...  ;)
Zo mooi, zo blond en zo SixSens?  ;D ;D ;D ;D
Moeten ze beiden nog lingerie kopen, nadat ze jaren in eva-kostuum hebben rondgetippeld  :lol

Jij springt ook overal op hè?  ;D

Babylon dames die naar Sixsens komen zijn zeldzaam... zo ook hier...

Ik bedoelde "niet zo ver weg van Babylon" ... maar morgen zal er wel iemand over schrijven... hopelijk niet Trim2 of zijn pseudoniem op IJBF...
Een goede hoerenloper springt op alles wat een rok draagt toch, mag zelfs voor mij een broek zijn ....

Of niks, zoals in Babylon ...  :dance2  :pompe

Maar weer niet met een kilt...  :o

[attachimg=1]
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
Klara (Roemeense)
« Reactie #28 Gepost op: 3 oktober 2017, 17:29:56 »
Maar weer niet met een kilt...  :o

[attachimg=1]

Kilt, klit...... het lijkt ook zo op elkaar.............  :lol_hitting:
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Klara (Roemeense)
« Reactie #29 Gepost op: 7 oktober 2017, 14:49:25 »
Klara is nu samen met Bianca in H7.  Ben er nu ook en heb ze net beide gesproken
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.