Auteur Topic: Ruslandstraat, Fatima  (gelezen 7932 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest221

  • Gast
Ruslandstraat, Fatima
« Gepost op: 30 december 2010, 14:10:06 »
Niet helemaal mijn type (niet echt een schoonheid en al wat ouder...) maar was toch een leuke ervaring.
Fatima loopt rond en heeft haar kamer in de Ruslandstraat (2de deel van de straat als je van het station komt).
Ze is een al oudere datum maar ze geeft een heerlijke service.
Wasje aan de lavabo en dan begint het hand en pijpwerk (zc). Dat doet ze werkelijk fantastisch. Ze wisselt plagende likjes af met heerlijk diep pijpen. Na een tijdje begon ze rechtopstaand met haar benen wijdopen boven me (zodat ik lekker met haar kontgatje kon spelen) mijn aars en prostaat te likken...was mijn eerste keer en vond het nu niet speciaal opwindend maar bon al de rest was dat wel.
Uiteindelijk ben ik heerlijk in haar mondje klaargekomen (aan sex kwam ik zelfs niet meer toe na die heerlijke pîjpbeurt)...
Samengevat...leg je comfortabel op het bed, sluit je ogen en geniet van het gevoel.
Voor de prijs moet je het niet laten, want ze vraagt maar 40 euro.

Ik ken wel de huisnummer van het huis waarvoor ze staat en waar ze ontvangt niet meer...Misschien kent iemand anders hem wel...Is belangrijk, want er lopen ook een heleboel minder goede Fatima's in de straat rond (wel in het eerste deel van de straat)!

denis72

  • Gast
Ruslandstraat, Fatima
« Reactie #1 Gepost op: 29 oktober 2014, 16:40:02 »
6 maanden dat ik Fatima niet gezien heb in deze straat waar ik wandel wekelijks. Iemand heeft haar gsm nummer ?

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Ruslandstraat, Fatima
« Reactie #2 Gepost op: 29 oktober 2014, 19:08:40 »
6 maanden dat ik Fatima niet gezien heb in deze straat waar ik wandel wekelijks. Iemand heeft haar gsm nummer ?
Mohammed heeft vast haar nummer, of Abdullah ...  :dance2 ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal