Auteur Topic: BREAKING NEWS: COACH YANNICK FERRERA VERLAAT STVV VOOR STANDARD  (gelezen 17061 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
BREAKING NEWS: COACH YANNICK FERRERA VERLAAT STVV VOOR STANDARD
« Gepost op: 7 september 2015, 20:40:47 »
Ik lach me een kriek, en niet omdat Ferrera kiest voor Standard, maar hoe hypokriet hij vorige week nog was toen hij voor de camera's vertelde nog niets van Standard te hebben gehoord.....


Wees dan eerlijk, en zeg dat je voor het grote geld kiest.
Euh, hij heeft prachtwerk met STVV geleverd, daar niks van, maar op deze manier, liegen tot je erbij neervalt, blijven ontkennen terwijl iedereen weet dat je staat te liegen .... erg zwak ...


De vraag is nog maar of hij het wel kan waarmaken bij een "topclub", of hij van het derderangsclubje wat Standard deze dagen is terug een topclub kan maken? Volgens mij is hij nog te nat achter zijn oren.
De jonge meute van STVV kijkt misschien nog op naar een trainer, maar wat hij bij Standard vindt, daar is hij niet de baas, daar beslissen de spelers of een trainer al dan niet lang blijven kan.


IK EBN ERRRRRRRRUG BENIEUWD.....


Dit zei Ferrera op 2 september
http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/1.2430650


En dit is wat je van zijn woorden mag geloven
http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/1.2435068
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BREAKING NEWS: COACH YANNICK FERRERA VERLAAT STVV VOOR STANDARD
« Reactie #1 Gepost op: 7 september 2015, 20:48:31 »
Dit is triest. Intriest. Meer kan/wil ik er nu niet over schrijven. In voetbal tellen geen emoties, enkel centen...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
BREAKING NEWS: COACH YANNICK FERRERA VERLAAT STVV VOOR STANDARD
« Reactie #2 Gepost op: 7 september 2015, 20:53:37 »
Dit is triest. Intriest. Meer kan/wil ik er nu niet over schrijven. In voetbal tellen geen emoties, enkel centen...
Dit is veel meer dan dat .... Dit is een grote ramp voor STVV en een grote klap .... ik geloof nooit dat ze nog evenveel punten gaan pakken de komende 15 matchen dan de eerste 10.
Tja, centen, ik dacht tot vorige week nog dat hij een "hart voor STVV" had, maar toen de eerste geruchten kwamen over de gesprekken tussen Standard en hem, was alle geloof in dat hart weg.


Enne, wat ik niet begrijp is dat ze daar ook geen STOP op zetten zoals op de tranferperiode voor spelers. Dezelfde periode inlassen dat transfers mogen, en niet meer kunnen.
En ook een stop op trainersontslag inlassen, buiten de transferperiode ....


In het begin van het seizoen kiezen en daar moet je het dan maar mee uitzingen tot de volgende transferperiode start.



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BREAKING NEWS: COACH YANNICK FERRERA VERLAAT STVV VOOR STANDARD
« Reactie #3 Gepost op: 7 september 2015, 20:58:32 »
Ik dacht ook dat hij een hart voor STVV had. Niet dus... Dit is inderdaad heel erg voor STVV, maar bon: we hebben al erger meegemaakt. Onze ploeg is te sterk om te degraderen, ook zonder Ferrera als trainer. Ander en beter.

En nu ga ik mij ne stevige whiskey inschenken...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
BREAKING NEWS: COACH YANNICK FERRERA VERLAAT STVV VOOR STANDARD
« Reactie #4 Gepost op: 7 september 2015, 21:05:25 »
Ik dacht ook dat hij een hart voor STVV had. Niet dus... Dit is inderdaad heel erg voor STVV, maar bon: we hebben al erger meegemaakt. Onze ploeg is te sterk om te degraderen, ook zonder Ferrera als trainer. Ander en beter.

En nu ga ik mij ne stevige whiskey inschenken...
Franky?
Ik gok op Franky Vanderelst als nieuwe trainer van STVV ..... ze gaan toch Brepoels niet terug halen ....  :017:


Neen, degraderen doen ze niet, maar ze speelden voetbal om mee te dingen naar POI, en dat zie ik nu niet meer zitten.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
BREAKING NEWS: COACH YANNICK FERRERA VERLAAT STVV VOOR STANDARD
« Reactie #5 Gepost op: 7 september 2015, 21:05:59 »
Ik dacht ook dat hij een hart voor STVV had. Niet dus... Dit is inderdaad heel erg voor STVV, maar bon: we hebben al erger meegemaakt. Onze ploeg is te sterk om te degraderen, ook zonder Ferrera als trainer. Ander en beter.

En nu ga ik mij ne stevige whiskey inschenken...

Oei!
Wat een goed idee (van die whisky) !!!

Nazdrave!
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BREAKING NEWS: COACH YANNICK FERRERA VERLAAT STVV VOOR STANDARD
« Reactie #6 Gepost op: 7 september 2015, 21:23:50 »
Ik dacht ook dat hij een hart voor STVV had. Niet dus... Dit is inderdaad heel erg voor STVV, maar bon: we hebben al erger meegemaakt. Onze ploeg is te sterk om te degraderen, ook zonder Ferrera als trainer. Ander en beter.

En nu ga ik mij ne stevige whiskey inschenken...
Franky?
Ik gok op Franky Vanderelst als nieuwe trainer van STVV ..... ze gaan toch Brepoels niet terug halen ....  :017:


Neen, degraderen doen ze niet, maar ze speelden voetbal om mee te dingen naar POI, en dat zie ik nu niet meer zitten.

Brepoels kan met onze jonge bende niks uitrichten. En Franky heeft zijn kans al eens gekregen bij STVV. Volledig geflopt. Past totaal niet bij een passionele club als de onze.

Ik hoop dat ze onze hulptrainer: chris o'loughlin hoofdtrainer maken, maar ik vrees er voor. Die zie ik nog mee vertrekken naar Standard... Er zou een trainer in de wachtzaal klaar gezeten hebben. Ik ben benieuwd.

PO1 zit er nu inderdaad niet meer in nee. Maar bon, de kans dat we dat gingen halen, was sowieso toch maar klein. En ik ben er anderzijds zeker van dat ons ploegje ook zonder Ferrera dit seizoen nog mooie dingen zal laten zien!!

Kanaries for ever!!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BREAKING NEWS: COACH YANNICK FERRERA VERLAAT STVV VOOR STANDARD
« Reactie #7 Gepost op: 8 september 2015, 14:32:47 »
De nieuwe staf van STVV krijgt vorm:

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=99715

Maar ik blijf het degoutant vinden hoe Ferrera en ons bestuur de voorbije dagen gehandeld/gelogen hebben...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
BREAKING NEWS: COACH YANNICK FERRERA VERLAAT STVV VOOR STANDARD
« Reactie #8 Gepost op: 8 september 2015, 14:45:18 »
De nieuwe staf van STVV krijgt vorm:

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=99715

Maar ik blijf het degoutant vinden hoe Ferrera en ons bestuur de voorbije dagen gehandeld/gelogen hebben...
Bij voetbalclubs,in saunaclubs overal wordt er gelogen,dat moet gij toch al weten.
Waar geld het belangrijkste is,is dat nu eenmaal zo,that's life.Kunt ge daar niet
mee leven,dan is daar wegblijven de enige en o zo harde oplossing.  ::)  ;D  ;)
you only live once

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BREAKING NEWS: COACH YANNICK FERRERA VERLAAT STVV VOOR STANDARD
« Reactie #9 Gepost op: 8 september 2015, 15:17:01 »
Bij voetbalclubs,in saunaclubs overal wordt er gelogen,dat moet gij toch al weten.
Waar geld het belangrijkste is,is dat nu eenmaal zo,that's life.Kunt ge daar niet
mee leven,dan is daar wegblijven de enige en o zo harde oplossing.  ::)  ;D  ;)

Ik, als persoon die nog nooit in zijn leven 1 leugen heeft verteld ;) :lol_hitting:, zal dan inderdaad niet anders kunnen dan vanaf heden voetbalclubs en saunaclubs te mijden. Tijd voor een nieuwe hobby. Mmm. Zou breien of sjoelenbakken iets voor mij zijn? ;)

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
BREAKING NEWS: COACH YANNICK FERRERA VERLAAT STVV VOOR STANDARD
« Reactie #10 Gepost op: 8 september 2015, 17:01:07 »
Bij voetbalclubs,in saunaclubs overal wordt er gelogen,dat moet gij toch al weten.
Waar geld het belangrijkste is,is dat nu eenmaal zo,that's life.Kunt ge daar niet
mee leven,dan is daar wegblijven de enige en o zo harde oplossing.  ::)  ;D  ;)

Ik, als persoon die nog nooit in zijn leven 1 leugen heeft verteld ;) :lol_hitting:, zal dan inderdaad niet anders kunnen dan vanaf heden voetbalclubs en saunaclubs te mijden. Tijd voor een nieuwe hobby. Mmm. Zou breien of sjoelenbakken iets voor mij zijn? ;)

Trainer van STVV?  :adult
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BREAKING NEWS: COACH YANNICK FERRERA VERLAAT STVV VOOR STANDARD
« Reactie #11 Gepost op: 8 september 2015, 20:02:51 »
Bij voetbalclubs,in saunaclubs overal wordt er gelogen,dat moet gij toch al weten.
Waar geld het belangrijkste is,is dat nu eenmaal zo,that's life.Kunt ge daar niet
mee leven,dan is daar wegblijven de enige en o zo harde oplossing.  ::)  ;D  ;)

Ik, als persoon die nog nooit in zijn leven 1 leugen heeft verteld ;) :lol_hitting:, zal dan inderdaad niet anders kunnen dan vanaf heden voetbalclubs en saunaclubs te mijden. Tijd voor een nieuwe hobby. Mmm. Zou breien of sjoelenbakken iets voor mij zijn? ;)

Trainer van STVV?  :adult

I wish ;D 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
BREAKING NEWS: COACH YANNICK FERRERA VERLAAT STVV VOOR STANDARD
« Reactie #12 Gepost op: 8 september 2015, 21:41:44 »
De nieuwe staf van STVV krijgt vorm:

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=99715

Maar ik blijf het degoutant vinden hoe Ferrera en ons bestuur de voorbije dagen gehandeld/gelogen hebben...

Willen jullie anders niet Maaskant overnemen? Die kunnen wij wel missen  ::)

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
BREAKING NEWS: COACH YANNICK FERRERA VERLAAT STVV VOOR STANDARD
« Reactie #13 Gepost op: 8 september 2015, 21:59:17 »
De nieuwe staf van STVV krijgt vorm:

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=99715

Maar ik blijf het degoutant vinden hoe Ferrera en ons bestuur de voorbije dagen gehandeld/gelogen hebben...

Willen jullie anders niet Maaskant overnemen? Die kunnen wij wel missen  ::)

Hij heeft jullie toch al naar een 7/15 geleid. Waarom zou je zo'n toptrainer willen kwijtraken!? :017: :-P

Maar even serieus: hou hem maar. Onze laatste Nederlandse trainers (Van Van Wijk, Hulshoff) waren absolute tegenvallers. We hebben het nu wel even gehad met Hollanders in de technische staf... ;) :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
BREAKING NEWS: COACH YANNICK FERRERA VERLAAT STVV VOOR STANDARD
« Reactie #14 Gepost op: 8 september 2015, 22:04:02 »
Hij heeft jullie toch al naar een 7/15 geleid. Waarom zou je zo'n toptrainer willen kwijtraken!? :017: :-P

Maar even serieus: hou hem maar. Onze laatste Nederlandse trainers (Van Van Wijk, Hulshoff) waren absolute tegenvallers. We hebben het nu wel even gehad met Hollanders in de technische staf... ;) :lol_hitting:

We staan nu op een stevige zevende plaats, de hogere plekken zijn in het zicht!

En van Wijk en Hulshof. Tsjah, dan heb je natuurlijk al de creme de la creme van het trainersgilde gehad.