Auteur Topic: Carmen (Roemeens/Portugees)  (gelezen 93182 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeens/Portugees)
« Reactie #60 Gepost op: 5 oktober 2016, 23:02:54 »
Op deze manier is tevens het verschil duidelijk tussen de 3 Carmens
(Waarvan er nu 1 achter de bar werkt)

Die achter de bar mag je niet meer "Carmen" noemen, die mag je nu bij haar echte naam noemen namelijk "Violetta". Echt waar, heeft ze zelf gezegd... dus (geheel in overeenstemming met SM) dat geloven we ook. Basta.

't Is maar dat ik ook wat wou zeggen...  ;) ;D
Zo, wordt Portugese Carmen dan Carmen1? Of dopen we haar prompt om tot Violetta2 uit ... bah, Spanje, om eens wat te noemen  ;D :ladyred
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeens/Portugees)
« Reactie #61 Gepost op: 6 oktober 2016, 00:02:11 »
Op deze manier is tevens het verschil duidelijk tussen de 3 Carmens
(Waarvan er nu 1 achter de bar werkt)

Die achter de bar mag je niet meer "Carmen" noemen, die mag je nu bij haar echte naam noemen namelijk "Violetta". Echt waar, heeft ze zelf gezegd... dus (geheel in overeenstemming met SM) dat geloven we ook. Basta.

't Is maar dat ik ook wat wou zeggen...  ;) ;D
Zo, wordt Portugese Carmen dan Carmen1? Of dopen we haar prompt om tot Violetta2 uit ... bah, Spanje, om eens wat te noemen  ;D :ladyred

Inderdaad....gewoon Carmen. Én...dat Portugese hoeft nu ook niet meer.
Gewoon Carmen uit Roemenië.  :lol

Bucarest Sud Ouest  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeens/Portugees)
« Reactie #62 Gepost op: 6 oktober 2016, 01:02:41 »
Op deze manier is tevens het verschil duidelijk tussen de 3 Carmens
(Waarvan er nu 1 achter de bar werkt)

Die achter de bar mag je niet meer "Carmen" noemen, die mag je nu bij haar echte naam noemen namelijk "Violetta". Echt waar, heeft ze zelf gezegd... dus (geheel in overeenstemming met SM) dat geloven we ook. Basta.

't Is maar dat ik ook wat wou zeggen...  ;) ;D
Zo, wordt Portugese Carmen dan Carmen1? Of dopen we haar prompt om tot Violetta2 uit ... bah, Spanje, om eens wat te noemen  ;D :ladyred

Inderdaad....gewoon Carmen. Én...dat Portugese hoeft nu ook niet meer.
Gewoon Carmen uit Roemenië.  :lol

Bucarest Sud Ouest  ;D
"gewoon" Carmen...hoezo gewoon??? Er is niets, maar dan ook niets gewoons aan deze stoot van jewelste!!
Bizet of bitch... Als de muziek een beetje hard staat hoor je het verschil niet eens..

Bij gebrek aan recensies, dan maar even terug naar haar oorsprong in combinatie met een korte recensie.
Ik zou er overigens nog twee hebben moeten schrijven maar weet zo niet eens meer of ik dat gedaan heb, 1 keer in mei en een keer in aug of september, die laatste keer uiteraard met zwembad gerommel vooraf en anderhalf uur afwisselende GFE gelardeerd met af en toe een vleugje PSE, super lekker, super geil met die relatief lange benen en haar lekkere kont.

Terug naar de oorsprong in enkele kenmerkende beschrijvingen/voorvallen over het meisje van de sigarenfabriek.
"De meest uitdagende van hen is Carmen, die al gauw omringd wordt door een stel aanbidders. Carmen maakt hen (in haar eerste aria) echter duidelijk dat de liefde voor haar niets meer dan een spel is" (nou als je Carmen wel eens hebt zien lopen met haar sletterige wiebelgang....tot zover geen nieuws)
"In de herberg van Lillas Pastia gaat alle aandacht uit naar de op de tafels dansende Carmen" (komt dit u bekend voor?)
"Carmen bekokstooft ondertussen een smokkelactie met een aantal van haar medezigeuners" (eveneens veelzeggend nietwaar?)
"Eigenlijk wil ze deze keer niet meedoen en het smokkelaarsleven vaarwel zeggen vanwege haar liefde voor de soldaat Don José. Haar vrienden zijn niet onder de indruk. Zij hebben dit vaker gehoord en Carmens romances duren toch nooit langer dan een maand..." (zien we hier bepaalde parallellen??)
"Don José staat op het punt te vertrekken en Carmen definitief te verlaten als Zuniga ten tonele verschijnt om zijn liefde aan Carmen te verklaren. Het komt tot een gevecht om haar gunsten tussen de jaloerse José en zijn meerdere. Don José wint en staat voor een moeilijke keuze: deserteren om zich bij de smokkelaars te voegen, of opnieuw een zware straf ondergaan" (zoek/vervang enkele namen door Sexmachine en deket )
"Aangekomen in de schuilplaats van de smokkelaars, blijkt dat het mis is tussen Don José en Carmen. Zij heeft genoeg van hem, maar hij houdt nog steeds van haar" (zie het topic over een relatie met een ex-smokkelaar)
"Ondertussen leest Carmen met haar vriendinnen de kaarten. Ze ziet de dood - het tragische einde van het verhaal wordt aangekondigd" (roddelen en aannames...waar hebben we dat eerder gezien?)
"Plotseling verschijnt Micaëla, die José smeekt zijn stervende moeder een laatste keer op te zoeken. Carmen is blij met deze wending: eindelijk zal ze van die sullige Don José verlost zijn" (tja..zieke moeders...en verliefde beren..daar heb je ze weer)
"Carmen betreedt de arena triomfantelijk aan de zijde van Escamillo, die inmiddels haar minnaar is" (zo gewonnen, zo geronnen)
"Don José smeekt Carmen om haar liefde, maar ze wijst hem minachtend af en gooit zelfs zijn ring in zijn gezicht. Ze zal bij haar woord blijven: voorbij is voorbij" (valt niet mee om de waarheid onder ogen te moeten zien)
"Carmen zal echter nog liever sterven dan aan hem toegeven en zo haar vrijheid te verliezen. Don José kan zijn emoties niet langer bedwingen en steekt haar neer" (hij was een beetje dom)
"Ontnuchterd bekent hij haar gedood te hebben. Hoe oprecht zijn liefde was blijkt wel uit de laatste woorden van de opera, gezongen door een huilende Don José die het lichaam van Carmen in zijn armen heeft genomen: "Ma Carmen adorée!". Mijn geliefde Carmen!"

Moraal van het verhaal:
Laat ons allen van Carmen houden en haar beminnen voor het te laat is!  :amazone

 :lol_hitting:

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeens/Portugees)
« Reactie #63 Gepost op: 6 oktober 2016, 16:27:50 »
Op deze manier is tevens het verschil duidelijk tussen de 3 Carmens
(Waarvan er nu 1 achter de bar werkt)

Die achter de bar mag je niet meer "Carmen" noemen, die mag je nu bij haar echte naam noemen namelijk "Violetta". Echt waar, heeft ze zelf gezegd... dus (geheel in overeenstemming met SM) dat geloven we ook. Basta.

't Is maar dat ik ook wat wou zeggen...  ;) ;D
Zo, wordt Portugese Carmen dan Carmen1? Of dopen we haar prompt om tot Violetta2 uit ... bah, Spanje, om eens wat te noemen  ;D :ladyred

Inderdaad....gewoon Carmen. Én...dat Portugese hoeft nu ook niet meer.
Gewoon Carmen uit Roemenië.  :lol

Bucarest Sud Ouest  ;D
"gewoon" Carmen...hoezo gewoon??? Er is niets, maar dan ook niets gewoons aan deze stoot van jewelste!!
Bizet of bitch... Als de muziek een beetje hard staat hoor je het verschil niet eens..

Bij gebrek aan recensies, dan maar even terug naar haar oorsprong in combinatie met een korte recensie.
Ik zou er overigens nog twee hebben moeten schrijven maar weet zo niet eens meer of ik dat gedaan heb, 1 keer in mei en een keer in aug of september, die laatste keer uiteraard met zwembad gerommel vooraf en anderhalf uur afwisselende GFE gelardeerd met af en toe een vleugje PSE, super lekker, super geil met die relatief lange benen en haar lekkere kont.

Terug naar de oorsprong in enkele kenmerkende beschrijvingen/voorvallen over het meisje van de sigarenfabriek.
"De meest uitdagende van hen is Carmen, die al gauw omringd wordt door een stel aanbidders. Carmen maakt hen (in haar eerste aria) echter duidelijk dat de liefde voor haar niets meer dan een spel is" (nou als je Carmen wel eens hebt zien lopen met haar sletterige wiebelgang....tot zover geen nieuws)
"In de herberg van Lillas Pastia gaat alle aandacht uit naar de op de tafels dansende Carmen" (komt dit u bekend voor?)
"Carmen bekokstooft ondertussen een smokkelactie met een aantal van haar medezigeuners" (eveneens veelzeggend nietwaar?)
"Eigenlijk wil ze deze keer niet meedoen en het smokkelaarsleven vaarwel zeggen vanwege haar liefde voor de soldaat Don José. Haar vrienden zijn niet onder de indruk. Zij hebben dit vaker gehoord en Carmens romances duren toch nooit langer dan een maand..." (zien we hier bepaalde parallellen??)
"Don José staat op het punt te vertrekken en Carmen definitief te verlaten als Zuniga ten tonele verschijnt om zijn liefde aan Carmen te verklaren. Het komt tot een gevecht om haar gunsten tussen de jaloerse José en zijn meerdere. Don José wint en staat voor een moeilijke keuze: deserteren om zich bij de smokkelaars te voegen, of opnieuw een zware straf ondergaan" (zoek/vervang enkele namen door Sexmachine en deket )
"Aangekomen in de schuilplaats van de smokkelaars, blijkt dat het mis is tussen Don José en Carmen. Zij heeft genoeg van hem, maar hij houdt nog steeds van haar" (zie het topic over een relatie met een ex-smokkelaar)
"Ondertussen leest Carmen met haar vriendinnen de kaarten. Ze ziet de dood - het tragische einde van het verhaal wordt aangekondigd" (roddelen en aannames...waar hebben we dat eerder gezien?)
"Plotseling verschijnt Micaëla, die José smeekt zijn stervende moeder een laatste keer op te zoeken. Carmen is blij met deze wending: eindelijk zal ze van die sullige Don José verlost zijn" (tja..zieke moeders...en verliefde beren..daar heb je ze weer)
"Carmen betreedt de arena triomfantelijk aan de zijde van Escamillo, die inmiddels haar minnaar is" (zo gewonnen, zo geronnen)
"Don José smeekt Carmen om haar liefde, maar ze wijst hem minachtend af en gooit zelfs zijn ring in zijn gezicht. Ze zal bij haar woord blijven: voorbij is voorbij" (valt niet mee om de waarheid onder ogen te moeten zien)
"Carmen zal echter nog liever sterven dan aan hem toegeven en zo haar vrijheid te verliezen. Don José kan zijn emoties niet langer bedwingen en steekt haar neer" (hij was een beetje dom)
"Ontnuchterd bekent hij haar gedood te hebben. Hoe oprecht zijn liefde was blijkt wel uit de laatste woorden van de opera, gezongen door een huilende Don José die het lichaam van Carmen in zijn armen heeft genomen: "Ma Carmen adorée!". Mijn geliefde Carmen!"

Moraal van het verhaal:
Laat ons allen van Carmen houden en haar beminnen voor het te laat is!  :amazone

 :lol_hitting:

Jij hebt je roeping gemist  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeens/Portugees)
« Reactie #64 Gepost op: 6 oktober 2016, 16:39:01 »
De ontdekkingsreizigers kwamen toch van Portugal, Boheems kristal van Roemenië, en wij mogen voor een prikje de kruising palen op kamer  :lol ;D
Carmen dood? Dan gaan ze toch met deftige geweren, kanonnen en groter geschut op kamer moeten komen, ze maakt die namelijk in no time "monddood"  :-\ ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeens/Portugees)
« Reactie #65 Gepost op: 14 oktober 2016, 12:51:41 »
Carmen heeft haren momenteel kort en permanent. Het staat haar goed.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeens/Portugees)
« Reactie #66 Gepost op: 16 januari 2017, 11:47:36 »
Carmen werkt in SixSens.
Net contact gehad met haar en SixSens, ze zit momenteel op het bureel van Beata, en Carmen is NOT AMUSED .....

Ik krijg ook de terugkoppeling dat zulke grapjes Carmen klanten kosten, en dat kunnen wij als forum best begrijpen.

Diegenen die dus zulke onzin de wereld ingooien, denk eerst na.


27 januari dus, mag ze lekker in SixSens mijn paaltje opklimmen  :lol ;)

Tot dan, lekker ding  ;) ;D :-P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeens/Portugees)
« Reactie #67 Gepost op: 28 januari 2017, 11:59:33 »
Nadat ik vanaf mijn binnenkomst zo'n beetje non-stop 2 uur met een deel van de verjaardagsgasten had gepraat was het tijd om mijn oren en tong even rust te gunnen. Waar kun je dat beter als in de Maroc room. Op de weg daar naartoe liep er een goddelijk lichaam naast mij. Ook zij was op weg daarheen. Ik had me nog niet goed en wel op een bankje neergeploft of ze kwam bovenop me zitten. Ze stelde zich voor als Carmen uit Portugal. De laatste keer dat ik haar gezien had was een half jaar geleden toen ze nog haar zwarte krullen had. Een leuk gesprekje ontstond en voor mij was duidelijk dat zij de eerste zou zijn die mijn Bulgaarse hegemonie in SS zou doorbreken. Na een kwartiertje of zo zijn we de sleutel gaan halen.

Op de kamer kreeg ik een verleidelijke striptease en nadat we ons op bed hadden neergelegd waren onze tongen al snel in elkaar verstrengeld, waarbij we met onze vingertoppen sensueel over elkaars lichaam heen gingen. Ik moest en zou dat waanzinnige lichaam masseren en zij draaide zich op haar buik. Tijdens de massage lekker rustig verder gepraat en elkaar wat gedold. Nog even lekker intiem getongzoend waarna zij langzaam naar beneden ging. Een heerlijke BJ volgde. Zij is duidelijk meer van de PSE en ik moest haar duidelijk een beetje afremmen anders had ik haar mondje vrij snel gevuld. Ik zei haar dat ik geen haast had en langer van haar wilde genieten. Haar nog enkele keren moeten afremmen omdat de turbo er opging. We besloten een kleine pauze in te lassen. Hierna liet ze weer zien wat ze allemaal met haar tongetje kon en toen ze even opkeek haar subtiel laten weten dat het wel tijd was om de daad bij het woord te voegen. Ook hierbij haar moeten afremmen en al snel hadden we het goede ritme te pakken. Door haar lenigheid een aantal standjes doorlopen met leuke variaties hierop om uiteindelijk in lepeltje lepeltje het rubbertje te voorzien van de eerste lading van de dag.

Nog even wat nagepraat en het uurtje was voorbij. Ik maakte aanstalte om de kamer te verlaten, maar zij wilde nog even blijven en zei dat de kamertijd een uur was. Een kleine tien minuten later verlieten we de kamer. Een top sessie met een waanzinnig leuke dame. Herhalingsgevaar ontzettend groot, mede omdat ik benieuwd ben of we er de volgende keer een pure GFE van kunnen maken. Haar het verschuldigde uurtje met een bonus betaald.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeens/Portugees)
« Reactie #68 Gepost op: 25 maart 2017, 11:09:39 »
Deze meid, ook gebruind uit verlof beschikt over meer inhoud dan veel van die kippentjes bijeen, maar daarom kies ik haar niet, wel om de zekerheid van de uitstekende service.
neem dat promopraatje over Portugal er dan maar bij, evenals de reaktie van haar met lijn opmerking dat Ronaldo een janet is, neen mijn Ronaldo is geen homo! Kraaide zij

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeens/Portugees)
« Reactie #69 Gepost op: 20 april 2017, 18:47:19 »
Afgelopen maandag op herhaling geweest met Carmen. Nog steeds de enigste niet Bulgaarse op mijn conto in SS. We hebben eerst uitgebreid bijgepraat en geen enkel moment hintte ze naar een kamertje. Ik zei haar dat ik een rustig kamertje wilde en lachend zei ze dat ik dat als ze voor mij te snel zou gaan ik de batterijen er maar moest uithalen.

We zochten een kamer op en nadat ik haar een massage had gegeven en haar rug gekraakt begon ze aan een BJ zoals ik ze het liefst heb. Slow met op de juiste momenten de nodige druk om dat dan weer af te wisselen met een teasend tongetje. Ze had er duidelijk zin in en hield me telkens op het randje. Zo nu en dan wat DT en een edging HJ om weer zeer gevarieerd verder te pijpen. Ballen werden gelikt en op de juiste momenten sensueel gekneed. We naderden het uur en was inmiddels door haar in een roes gebracht dat ik geen enkele behoefte meer had om te neuken. Ik ben niet echt een FT-mannetje. Toch wist ze mij die op zeer vakkundige wijze te ontfutselen. Niet gelijk uitspugen, maar rustig doorzuigend tot ook de laatste druppel tot haar was gekomen. Ze kwam overeind en met een ondeugend koppie suggereerde ze een potje snowballing. Dit is absoluut niet mijn ding dus vriendelijk maar resoluut laten blijken dat dit niet ging gebeuren.

Een herhaling zal zeker plaatsvinden. Dan ook weer de acrobatische toeren met deze zeer lenige dame uitoefenen die ik ditmaal achterwege heb gelaten door mijn vermoeidheid

Offline east_side_beat

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeens/Portugees)
« Reactie #70 Gepost op: 2 april 2018, 19:40:25 »
Ah Carmen! Behind her haughty mask, this woman is terrible and more fragile than we could think.
However, she has a strong character.
Regarding the room service, it is just high level. An excellent blowjob, I love her technique that makes me think of Tina in Paradise Saarbrücken: just divine!
A butt which is one of the most beautiful I saw in my short career of punter. I don't usually do sessions of 1h, preferring to book the girl twice thirty minutes. But there, I had no choice because that moment was simply memorable.

Recurrence: in your opinion?

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeens/Portugees)
« Reactie #71 Gepost op: 2 maart 2020, 18:14:23 »
Weer back in the business na een langdurige pauze en wel in Living Room

Gaarne verplaatsen

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Carmen (Roemeens/Portugees)
« Reactie #72 Gepost op: 8 maart 2020, 16:50:56 »
We zitten met een aantal beren te eten als er een dame haar hoofd om de hoek steekt. Ze kijkt me op een herkennende wijze aan en Grace Jones begint in mijn achterhoofd I've seen that face before te jengelen. Normaliter kan ik dame en club moeiteloos aan elkaar koppelen als 1+1=2, maar ditmaal moet ik mijzelf het antwoord schuldig blijven. Als ik een tijdje later rustig op een bankje in het rookgedeelte zit neemt dezelfde dame plaats op een bankje tegenover mij. Weer diezelfde blik op haar gezicht en ik blader door mijn dames rolodex in mijn grijze massa. Nog steeds kan ik dame en voormalige club niet aan elkaar koppelen. Mijn analoge variant laat me in de steek en op zulke momenten zou het wel handig zijn als we een digitale scan konden doen waarbij à la de Terminator alle gegevens op het netvlies zouden verschijnen.

Na een tijdje in de tent te hebben doorgebracht en de meeste beren inmiddels al één of meerdere keren hun mannenpap hebben gedoneerd loop ik de bar in voor een sinasappelsapje en neem plaats op een bankje. Luttele tellen later loopt miss Unknown in mijn gezichtsveld. Ditmaal stapt ze kordaat op me af en in plaats van een standaard begroeting krijg ik een "why you look so arrogant at me" naar mijn hoofd geslingerd. Ik begin te lachen en zeg haar dat zij niet de eerste en zeker ook niet de laatste zal zijn die dit ooit tegen mij heeft gezegd en leg uit dat de blik er meer eentje is van waar ken ik jou van. Ze gooit Sixsens in de mix en het kwartje valt. Dame+club=Carmen. De eerste die de Bulgaarse hegemonie in SS wist te doorbreken.

Ze zet zich naast me en we hebben behoorlijk wat bij te praten. Zij spreekt inmiddels een redelijk woordje Nederlands en schroomt er zich dan ook niet voor om er af en toe een zinnetje tussendoor te gooien waarop ik dan heel toepasselijk antwoord geef in het Roemeens. Zij vraagt naar het reilen en zeilen aangaande SS en als ik haar zeg dat ik er nog maar sporadisch kom is het maar goed dat ze zit want anders was ze van verbazing omgevallen. Als ik zeg dat ik niet verwacht had haar ooit weer te zien vertelt ze waarom ze destijds gestopt is en waarom ze nu weer tot de categorie herintreders behoort. Er komen nog wat andere zaken aan bod en uiteindelijk stapt ze op met een see you later waarop ik zeg dat ze me te allen tijde mag komen ontvoeren.

De rest van de party people hebben hun tenten toepasselijk in de tent opgeslagen en ik vervoeg me weer bij hen. Veel slap gezever en ouwehoeren. Rond middernacht gaat Mr. Pleasure de door hem meegebrachte party snacks ophalen. Als deze de weg naar onze hongerige buikjes hebben gevonden zoeken we de bar op. Het is inmiddels half een en waar mijn geilheid en seksuele honger de hele tijd quasi afwezig was geweest begon deze nu toch op te borrelen. Eerdere gespotte potentiële kandidates waren natuurlijk een no show op dat moment. Een jaagstertje die niet verder kwam dan met haar kont tegen mij aan te rijden en zich dan omdraaide met de woorden i get a key het bos ingestuurd en net toen ik dacht dat ik ongepopt de huiskamer zou verlaten kwam Carmen de bar ingelopen. Ze pakte iets te drinken en zette zich in het rookgedeelte op het dichtstbijzijnde bankje.

Clock is ticking tik tok

Als er nog iets van bedsport zou moeten plaatsvinden was het wel nu. Ik liep op haar af en ze vroeg me hoe het tot nu toe was geweest. Ik zei dat het met de heren onder elkaar gezellig was geweest maar dat ik wat betreft de dames nog op nul stond. Vol ongeloof keek ze me aan. Ze vroeg of er dan geen enkele dame was die mijn interesse had opgewekt. Ik zei jawel, maar die kwamen niet en je weet dat ik nooit en te nimmer zelf op een onbekende dame afstap en jij wilt ook al niet. Van ongeloof ging haar blik naar verbazing en vroeg of ik met haar wilde kameren. Ik zei dat ik haar gezegd had dat ze me any time mocht komen halen. Ze antwoordde dat ze dacht dat ik dit als grap had gezegd om eraan toe te voegen of ik wilde dat ze ging kijken voor een sleutel. Ik knikte en weg was ze om een minuutje later terug te keren met een sleutel. Terwijl we naar beneden liepen zei ik dat ik nog een tussenstop moest maken in de kleedkamer. Ze begon te lachen en zei jouw muziek en olie.

You can't keep your hands off my body
Play me play me coz I like it
Like it like it like it like that oh I love it yeah
Play me play me coz I want it
Want it want it want it like that
Play me like your radio
My baby is bad I love it


Ik zoek een passend playlistje en in de tussentijd heeft Carmen zich al gewillig op bed gelegd in afwachting op de massage. Ze heeft een hectische week achter de rug en kan deze wel gebruiken. Het blijft me telkens weer verbazen welke details de dames weten te onthouden. Onze twee kamergangen dateren alweer van drie jaar terug en ze begint erover dat ik haar destijds heb gezegd "don't be porno" en voegt er lachend aan toe dat ze het rustig aan gaat doen. De massage valt duidelijk in goede aarde en na afloop duurt het niet lang of haar lichaam "plakt" aan de mijne. We laten onze vingertoppen over elkaars lichaam glijden. Haar lippen naderen de mijne en ik voel de hete adem. De onvermijdelijke botsing is zacht en al snel hebben onze tongen elkaar gevonden. Niks geen alibi tongzoenen, maar sensueel en gepassioneerd. Inmiddels heeft mijn kleine kompaan zijn aanwezigheid bij haar al bekend gemaakt en als ze het tongzoenen even onderbreekt om te vragen of het bevalt ben ik blij dat ik lig want ik zou geen poot hebben om op te staan indien ik het zou ontkennen.

Boy you got me in the mood
Always guessin 'bout what you gonna do
Looking like a whole snack


Ze draait me op mijn rug en drapeert haar lichaam als een warm dekentje op de mijne. Lachend voeg ik haar toe "please don't be porno". We gaan verder waar we gebleven waren met tongzoenen. Na een tijdje sliddert ze langzaam als een slang zoals deze in de vorm van een plakplaatje haar achterzijde siert naar beneden. Ze positioneert zich tussen mijn benen en begint aan een total package BJ. Alle variaties komen aan bod en ook de balletjes worden hierin meegenomen. Af en toe onderbreekt ze even haar mondelinge verwennerij om ook haar skills op het gebied van een edging HJ te tonen. Als ze het nummer van Karmen hoort schiet ze in de lach. Een mooi moment voor haar om even te pauzeren en ze legt zich in mijn armen. Ze vraagt of ik tevreden ben met de "not porno Carmen" en ik knik bevestigend.

She got me hypnotized
There's somethin' fit my size
Meh no a got criticize
Girl you got the melody
So come on do it for me
Get your body wait for me
You get my attention every time you change yo' frequency
She want to play with me


Haar handje blijft edgen en al snel zakt ze weer af. Al snel weet ze me tot het randje te brengen en laat me daar minuten lang op zweven. Haar geile blik daarbij is veelzeggend en ik moet toch echt overeind komen om te voorkomen dat ik een gehemelte voorzie van een witte laag terwijl ik zelf sterretjes aan de hemel zie. In mijn achterhoofd maak ik de overweging of ik nog wil testen of haar lenigheid en flexibiliteit hetzelfde is als destijds. Ondertussen gaat zij gewoon verder met haar BJ. Haar handje neemt het over en gaat sneller en intenser dan voorheen. Haar mondhoeken vormen een ondeugend glimlachje en ze steekt haar tongetje uit en laat deze al likkend over het kopje van mijn kompaan gaan. Helder nadenken is er op zo'n moment niet meer bij. Langzaam laat ze haar lippen mijn eikel weer omsluiten. De druk voert ze op en het is duidelijk dat ze de keuze voor mij gemaakt heeft. Ze gaat voor the money shot. Het daaraan gekoppelde bijkomende effect neemt ze als een grote meid en geeft volledig waar voor het geld.

Ondanks de geringe fysieke inspanning moet ik toch even bijkomen van de ontlading. Als alle benodigde schoonmaakwerkzaamheden hebben plaatsgevonden nemen we nog rustig de tijd om wat na te babbelen en knuffelen. Na zo'n anderhalf uur verlaten we de kamer en als ik haar de bani overhandig vraagt ze of het weer drie jaar gaat duren alvorens we samen een kamer delen. Ik zeg haar dat ik werkelijk geen idee heb aangezien de huiskamer niet standaard in mijn clubprogramma zit.

She says stay with me
Me ok with that


Ik geef haar de gebruikelijke drie zoenen en ze vraagt wat ik doe. Ik zeg dat ik nog even wil kijken of er nog verjaardagsgasten aanwezig zijn en nog snel iets wil drinken en een sigaretje roken om dan naar huis te gaan. Ze vraagt of het ok is als ze meegaat. De barruimte is al helemaal leeg en in het bankstellengedeelte zit één beer hand in hand met zijn leenliefje terwijl de overige dames een soort van levend mikado gevormd hebben op twee andere banken. Ik draai me om en zeg dat ik ga en zij besluit hetzelfde te doen. Als we bij de theke ruimte zijn staan we oo het kruispunt dat onze wegen zullen scheiden. Ze pakt me vast, geeft me een knuffel en terwijl ik haar drie afscheidskussen wil geven drukt ze pardoes haar lippen op de mijne en kan het niet laten om nog even tongtwister te spelen.

Special thanks to Karmen & Stylo G for the lyrics