Auteur Topic: KATHI (Roemeense)  (gelezen 15334 keer)

Offline KanariePiet

• De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KATHI (Roemeense)
« Gepost op: 10 september 2015, 23:11:29 »
[box title=KATHI]
Land:             Roemenië
Taal:              Engels
Leeftijd:         22
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,55m
Model:            slank
BH:                B
Kontje:           hééééééééééééél lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Vingeren GFE PSE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ 300% KP meisje, super service
-  onbestaande 8)
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

• De 500 meiden voorbij😎
  • Held
    • Bekijk profiel
KATHI (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 10 september 2015, 23:19:15 »
Mijn 2de kamertje vandaag in La Luna heb ik gemaakt met de 22 jaar jonge Kathi.

Kathi is geen 100, geen 200, maar een 300% KP meisje: een guitig gezicht, mooie bruine ogen en lang zwart haar. 1,55m groot, slank, een wondermooie B-cup en een kont waar ik een moord voor zou begaan. Een heel naturelle meid ook: ze heeft geen piercings of tattoos en gebruikt weinig tot geen make-up. Heeft ze ook absoluut niet nodig.

De presales waren net als bij Miruna uitstekend: zalig tongzoenen en ondertussen meer en meer proberen om letterlijk in elkaar te kruipen. Piet steigerde al na 1 minuut in de zetel en zou tijdens de 15 minuten presale geen seconde zijn kopje laten hangen.

De kamergang zelf was verbluffend goed, nog stukken beter dan mijn kamertje met Miruna :-\ (en dat was al heel goed!!). Het is een feest van een uur geworden en dat uur leek eindeloos te blijven duren.

Alles is aan bod gekomen. Een enorme GFE: zalig tongzoenen, onwaarschijnlijk veel intimiteit, keer op keer in elkaars ogen verzinken... Maar evenzeer had de kamer een hoog PSE-gehalte: rechtstaand gepijpt worden, deepthroat op deepthroat, stevig beuken tijdens hondjes...

Enfin. De kamer had alles en ik ben uiteraard probleemloos klaargekomen.

Herhalingsgevaar: enorm groot. Liever vandaag dan morgen 8)!

Offline KanariePiet

• De 500 meiden voorbij😎
  • Held
    • Bekijk profiel
KATHI (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 11 september 2015, 06:02:13 »
Kathi ;D:

Offline MrMazur

• rakker
    • Bekijk profiel
KATHI (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 2 april 2017, 19:11:32 »
Kathi still works in La Luna.

The pictures are better than the reality but she has two years more as each of us.

We introduced each other progresively in the sofa.. firstly i got the feeling to have reached the rare pearl. The softness, devotion, tenderness, authenticity and natural aspect of her kisses, the way she touched me in the club area made me think like this. Especially because it continued in the bedroom where all these points were gathered at the beginning, she didn't even let her things on the bed, we continued this immediately once in the room. But it didn't last much... and everything became more "normal".

The foreplays became common, unilateral and not bewitching anymore and she doesn't caress enough. It is not empty but incomplete. Everything became more common and i realised that she is become in fact a faded flower, she is as turned off, switched off, too much "used", without soul anymore... so illusion didn't last, complicity and exchanges can't be reached in such conditions despite i tried to drive her in the process. It makes the service level i would asses as average, not really bad but not good either. The freshness is somewhere in her but it belongs to the past, we can only enjoy some remains... The blowjob was ok, without anything special.

I left a bit hungry for more, a bit disappointed for the sex part itself. She had difficulties to manage my dick in her, she didn't move properly and didn't participate enough, undergoing too much and being a bit passive. But she has good will and makes the job.

I would give her 10/20. Not more.
« Laatst bewerkt op: 2 april 2017, 19:19:00 door MrMazur »