Auteur Topic: MICHAELA (Roemeense)  (gelezen 6678 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MICHAELA (Roemeense)
« Gepost op: 12 september 2015, 02:48:12 »
[box title=MICHAELA]
Land:             Roemenie
Taal:              Duits
Leeftijd:         21
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            Normaal
BH:                A
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Vingeren GFE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ mooiste meid in Freude39, heel goede service
-  langdurig, irritant knabbelen op een kauwgom
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MICHAELA (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 12 september 2015, 03:06:46 »
Mijn eerste kamer gisteren in Freude39 was met de 21 jaar jonge Roemeense Michaela, wat mij betreft de mooiste meid van de club (en dat weet ze btw van zichzelf, ze heeft een beetje een arrogante uitstraling).

Michaela is 1,60m groot, normaal gebouwd, heeft een leuke A-cup en een killer kont. Ze heeft een heel mooi gezicht, lang zwart haar en mooie bruine ogen. Geen tattoos, wel een neuspiercing en een piercing in haar bovenlip. Michaela heeft vroeger onder andere in Oase gewerkt.

De kamergang was heel goed. Het tongzoenen was lekker en ik kon ondertussen goed met Michaela haar vochtige poesje spelen. Piet vond dit zelfs zo leuk, dat ik het laten pijpen heb overgeslagen :o en na een tijdje direct aan het neuken ben geslagen.

Dat neuken met deze hele mooie meid was zalig: ik was nog aan het recupereren van de 2 orgasmes van gisteren in La Luna, dus er moest gewerkt worden voor die kwak. En gewerkt hebben we.

Dik 20 minuten hebben we in alle mogelijke standjes geneukt. Vooral de cowgirl, waarbij Michaela lekker wild te keer ging en ik een heel geil zicht op haar lichaam had, zal me nog lang heugen. Uiteindelijk heb ik Michaela haar benen tijdens missio achteruit gelegd en ben ik net binnen het half uur al pompend klaargekomen ;D.

Uitstekende ervaring met een hele mooie meid en het herhalingsgevaar is dan ook heel groot. Enige minpunt: tijdens de volledige kamergang zat Michaela irritant op een kauwgom te knabbelen. Maar bon, het is haar vergeven ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum