Auteur Topic: Nancy  (gelezen 6859 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Nancy
« Gepost op: 14 september 2015, 12:38:35 »
[box title=Nancy]
Land:             Roemenië
Taal:              Engels
Leeftijd:         ongeveer 24
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,67m
Model:            slank tot slank-normaal
BH:                 flinke B
Kontje:           lekker
Haarkleur:      bruinrood
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
knuffelen, strelen, zoenen, TZ, 69, PZC (uitstekend), NMC, Likken, Vingeren, GFE, geen standje dat ze niet wil doen
[/box]
[box title=pro en contra]
+: eerlijk
[/box]
[box title=extra info]
Niet dat ik van Test Aankoop ben maar ik denk dat zij beste koop is wat betreft service-optiek in Mondial
[/box]

 :douchen
« Laatst bewerkt op: 14 september 2015, 12:45:17 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Nancy
« Reactie #1 Gepost op: 14 september 2015, 12:44:39 »
Zeer tevreden kwam ik na volle 40 minuten van kamer.  Nancy is niet 100 % mijn type, wat te groot, net niet genoeg platte buik maar gewoonweg een hele mooie vrouw en de pre sales wezen er op dat de kamer zeer waarschijnlijk ver zou uitsteken tegen de gangbare praktijken in Mondial.  Echt waar, zelden dames langer dan 10' zien wegblijven.

Het klopte ook.  Mijn voorspelling.  Ze is lief, rustig, charmant en best indrukwekkend.  Zonder de tijd te willen rekken begonnen we rustig aan met wat strelen, knuffelen en spelen.  Het spelen werd steeds ondeugender.  Heerlijk zoenen, lekker tongzoenen en beffen.  Het viel zo in de plooi.  Toen ze mij begon te pijpen, wist ik even niet meer waar ik het had.  Eén van de betere blow jobs.  Daarna geneukt en als je meer dan drie standjes wil doen om je orgasme wat te kunnen controleren en je lul effe te kunnen bekoelen, is dat voor haar totaal geen probleem.  Gaat gewillig in alles mee.

Een voltreffer, durf ik stellen, binnen de muren van Mondial  :douchen!
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man