Auteur Topic: ROBERTA (Roemeense)  (gelezen 11081 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ROBERTA (Roemeense)
« Gepost op: 14 september 2015, 16:34:34 »
[box title=ROBERTA]
Land:             Roemenie
Taal:              Duits
Leeftijd:         23
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m
Model:            Normaal
BH:                B
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Vingeren GFE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ onwaarschijnlijk goede pijpbeurt, zalige cowgirl
-  mocht 5 kilootjes magerder staan
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ROBERTA (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 14 september 2015, 16:57:29 »
Vandaag in La Luna voor de eerste keer gekamerd met Roemeense Roberta.

Roberta is 23 jaar jong, 1,70m groot, heeft een normale lichaamsbouw, een lekkere kont en een B-cup die jammer genoeg onderhevig is aan de zwaartekracht. Ze heeft lang zwart haar, een leuk gezicht en intrigerende bruine ogen. Roberta heeft een handvol tattoos, verspreid over haar lichaam.

Daar waar de meeste meiden in La Luna apathisch in hun zeteltjes hangen, is Roberta letterlijk de uitzondering: ze waagt zich regelmatig aan een danspasje en weet daarbij subtiel je interesse op te wekken.

Zo ook bij mij: ik had eigenlijk 2 andere (mooiere) meiden op het oog, maar Roberta slaagde er met haar sensuele dansen in mijn aandacht naar zich toe te trekken.

Ik zette me naast haar in haar zetel en na zo'n 30 seconden had ik al een tong in mijn mond zitten. Roberta zoende minder enthousiast dan Miruna en Kathi, maar het was daarom zeker niet onaangenaam ;).

Kleine Piet kon niet verbergen dat hij zin had in Roberta, dus na een tiental minuten trokken we op kamer.

We startten rechtopzittend met tongzoenen en het moet gezegd: op kamer waren de tongzoenen eigenlijk beter dan in de bar :017:. Na een vijftal minuten wendde Roberta zich tot Piet, die al lang op oorlogssterkte stond en begon ze hem te verwennen, zoals hij zelden tevoren oraal verwend is. Dit was een fabelachtige pijpbeurt :-\.

Hoe hard ik ook genoot, ik ben niet de man van de FT's, dus er moest ook geneukt worden: we begonnen in missio, waarbij we lekker intiem in elkaar verstrengelden.

Vervolgens besteeg Roberta me voor een zalige cowgirl. Ze heeft me gewoon klaar gekregen, zo goed deed ze het. Roberta is na Corina en Julia nog maar de 3de vrouw ooit die me in een club heeft kunnen klaar rijden. Beide eerdere dames hebben daar echter heel veel kamergangen voor nodig gehad. Roberta deed het tijdens onze eerste kamer samen. Straffe madam!

We hebben het half uur al knuffelend en zoenend volgemaakt en ik heb de kamer met een heel grote smile op mijn gezicht verlaten.

Herhalingsgevaar is uiteraard heel groot 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ROBERTA (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 14 september 2015, 17:08:56 »
Eentje van het type waar je thuis niet moet mee komen aanlopen, niet bij je vrouw, niet bij je moeder  ;D
Meer sletterig als Roberta maken ze ze niet meer, zelfs niet bij MOEDERRRRRRRR  in Moers (om dat te snappen effe mijn algemene recensie lezen van bijna 6 jaar geleden onder La Luna, veel is er niet veranderd  :lol
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=787.msg1054#msg1054
Enkele citaten:
"In zulke club wil je niet alleen verblijven, dat besterf je ..... "
"We keken mekaar aan en besloten nog een koffie te nemen, om dan huiswaarts te keren, en hier nooit meer terug te komen ..."


Maar hey, ieder diertje zijn pleziertje, en gelukkig zijn er mensen die in deze club wel gedijen ..... dan gaan we terug vlekkeloos over naar Roberta, zo sletterig lust ik ze dan weer wel, het druipt er gewoon vanaf  ;D :pica22


Volgens haar paspoortje heeft ze geen tattoo's en is ze "slechts 165 cm lang"
Tja, dat laatste willen we nog geloven, dat eerste daarentegen .....  :017:
[attachimg=1]


[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ROBERTA (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 14 september 2015, 17:19:03 »
Het is inderdaad een echt sletje. Het type dat ik eigenlijk wel graag mee naar huis zou nemen ;) :lol_hitting:.

Ik ben er daarnet btw nog even naast gaan staan: ze meet toch echt minimaal 1,68m hoor. Maar ach, als ze op hunne rug liggen, maakt dat niet uit he ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ROBERTA (Roemeense)
« Reactie #4 Gepost op: 14 september 2015, 17:26:14 »

Ik ben er daarnet btw nog even naast gaan staan: ze meet toch echt minimaal 1,68m hoor. Maar ach, als ze op hunne rug liggen, maakt dat niet uit he ;) .
Dat is maar een gedacht, daardoor dat jij ook denkt dat je pietje 17 cm is  :pica22 ;D ;)
Voor mij zijn alle meiden minimaal 175 cm  ;D ;D ;D :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ROBERTA (Roemeense)
« Reactie #5 Gepost op: 15 september 2015, 00:11:31 »

Ik ben er daarnet btw nog even naast gaan staan: ze meet toch echt minimaal 1,68m hoor. Maar ach, als ze op hunne rug liggen, maakt dat niet uit he ;) .
Dat is maar een gedacht, daardoor dat jij ook denkt dat je pietje 17 cm is  :pica22 ;D ;)
Voor mij zijn alle meiden minimaal 175 cm  ;D ;D ;D :lol_hitting:
Als ze een uitstekende FT in haar pakket heeft.....zucht! :xrated
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ROBERTA (Roemeense)
« Reactie #6 Gepost op: 15 september 2015, 00:15:17 »

Ik ben er daarnet btw nog even naast gaan staan: ze meet toch echt minimaal 1,68m hoor. Maar ach, als ze op hunne rug liggen, maakt dat niet uit he ;) .
Dat is maar een gedacht, daardoor dat jij ook denkt dat je pietje 17 cm is  :pica22 ;D ;)
Voor mij zijn alle meiden minimaal 175 cm  ;D ;D ;D :lol_hitting:
Als ze een uitstekende FT in haar pakket heeft.....zucht! :xrated

Het tegendeel zou me verbazen! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum