Forum > M O N D I A L - Köln

BEATRIX (Roe) ex F39, PE

(1/3) > >>

KanariePiet:
[box title=BEATRIX]
Land:             Roemenie
Taal:              Duits
Leeftijd:         21
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,67m
Model:            normaal
BH:                75C
Kontje:           lekker
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Vingeren PSE GFE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ mooiste borsten van het noordelijk halfrond, heel goede service
-  nog te ontdekken
[/box]

KanariePiet:
Gisteren heb ik een eerste keer gekamerd met Beatriz.

Beatriz is Roemeense, 21 jaar jong, heeft een mooi gezicht, bruine ogen en lang, blond haar. Ze is 1,68m groot, normaal gebouwd, heeft een strakke kont en een wondermooie C-cup :showtits1 , van de mooiste die ik sinds lang gezien heb :-\ . Geen tattoos of piercings.

De presales waren leuk: beetje praten, beetje knuffelen, beetje tongzoenen, af en toe checken of kleine Piet het allemaal wel leuk vond… Maakte mij eigenlijk niet eens zoveel uit, want zelfs als de presales op niks getrokken hadden, was ik met deze meid op kamer getrokken. Deze borsten moest en zou ik eens grondig onder handen gehad hebben :)) .

Op naar een kamer dus. Het tongzoenen was niet echt diep, maar toch heel lekker. De pijpbeurt was heel goed en Beatriz liet me overvloedig met haar volle borsten spelen.

Na een tijdje wou ik neuken: begonnen met hondjes en missio en daarna was het tijd om me te laten berijden: Beatriz deed dat lang en enthousiast en oh wat was het een genot die borsten heen en weer te zien kletsen ;D . Ik denk dat ik nog uren van dat zicht had kunnen genieten, maar het half uur naderde zijn einde, dus toch maar terug overgeschakeld op hondjes en het mooi binnen het half uur afgemaakt :)) .

Ik heb de kamer heel tevreden verlaten en het herhalingsgevaar is uiteraard héél groot. Zo’n mooie meid, zo’n goede service en dat voor amper 40€. Top 8) !

Toetebel:
Zag deze prachtige meid bij binnenkomst al gelijk zitten. Helaas werd ze vlak voor mijn neus weg gekaapt. Vlak voor dat ik naar huis wilde gaan, zag ik haar weer zitten. Ik moest haar hoe dan ook even mee naar de kamer nemen, al was het alleen maar om die heerlijke borsten onder handen te nemen. Ik had niet veel tijd meer, en de fut was er bij kleine Toet aardig uit na 3x neuken in korte tijd, dus ik besloot om een kwartiertje te kameren. Toch handig, deze mogelijkheid!

Als je haar op de bank ziet zitten, toont ze niet veel fut. Hoe anders was het op de kamer! Heb een hartstikke leuk kwartiertje met haar beleefd. Voluit grapjes maken en ondertussen een uitstekende blowjob afleveren. Ook het kuswerk was prima in orde.
Ik kan de citaten van KP alleen maar beamen. Wat een schitterende borsten en wat heerlijk om ze vast te pakken, terwijl zij ondertussen aan de sabel zuigt.
Hoop snel een uitgebreide kamer met haar te doen, waarbij ik haar borsten ook heen en weer zie ketsen tijdens het neuken... 

LellebeL:
De smaak van KanariePiet is zo nu en dan onnavolgbaar, maar mbt Beatrice/Beatrix ga ik volledig met hem en Toetebel mee in hun verslaggeving. Toetebel is wat dat betreft consequenter en mbt zijn voorkeur voor type meisjes weet ik inmiddels dat ik vaak zijn mening en ervaring deel.
En gisteren was deze prachtmeid op en rond haar bankje vrolijk en actief. Dat zal ongetwijfeld een relatie gehad hebben met mijn aanwezigheid  bab7     :lol_hitting:

Small talk op de bank met wat geintjes en elkaar over en weer in de maling nemend. Zij onderzoekend onder mijn badjas. Ik hoefde niet eens op zoek  :showtits1

Met die paar woordjes Roemeens die ik ken, smolt ze als wax in mijn handen. Alleen die borsten...mijn god die borsten!!! Die smolten echt niet en bleven ook op de kamer in alle standjes pront naar voren, onderen en boven staan...pffffffffffffffffff
Ik wil terug!!!!!

KanariePiet:
=>PE, maar daar bedekt ze die wondermooie borsten van haar onder een laagje stof. Zonde... ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie