Auteur Topic: Ellis (Roemeens)  (gelezen 5863 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
Ellis (Roemeens)
« Gepost op: 15 september 2015, 23:44:54 »
Naam : Ellis

Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels

Leeftijd : 23-25

Haarkleur/-lengte : Donkerblond / golvend half lang

Lengte dame : 155 - 160 cm

Postuur/Cupmaat : Slank / A cup

Tatoeages/Piercings :

Service: beffen, pzc, nmc, trekken

Voordelen: Mooi slank lijf

Nadelen: Zoende ondanks eerdere toezegging niet. Gehaast.

Tijdsduur : 20 min

Prijs : € 50

Nadat Plan A en B niet meer doorgingen ging ik dan toch maar voor een Roemeense. Ellis was een van de meest geboekte dames van de dag en daarom durfde ik het wel aan. Mooi slank lichaam, donker blonde lokken en een mooi brutaal koppie. Setje Nylons inclusief jarretels en het plaatje was compleet. Ik sprak haar aan en Ellis stelde voor om ergens te gaan zitten waar het rustig is. We rookten samen een sigaretje en hadden een leuk gesprek over Amsterdam. Ellis nam de tijd voor de presales en ogenschijnlijk hadden we de welbekende 'klik'. Ik checkte voor de zekerheid of tongzoenen ook in het pakket zat, en ze verzekerde mij dat dit het geval was.

Op de kamer begon het hoopgevend, Ellis waggelde met haar kont in doggy en ik kon het niet laten om haar poesje te likken. Daarna kreeg ik staand een natte blowjob. Een uit het boekje. Vervolgens wilde ze Ascari jr al gelijk inpakken maar ik gaf aan dat het te vroeg daarvoor was. Een tijdje in 69 gelegen maar dat onderbrak zij ook ongevraagd. Daarna pijpte ze wel goed verder, helaas met wat onnodig trekwerk. Na het plaatsten van een rubbertje hebben we nog in missio en doggy geneukt. Dit begon goed en lekker maar de beloofde tongzoenen zaten helemaal niet in het pakket en ik kreeg met wat moeite een natte kus. Het was erg warm op de kamer (geen airco, wel een open raam) en na een 15 minuten werd ze al ongeduldig en stelde ze een enorme klote vraag: "In which position do you come?" In Laufhaus taal: afronden graag. Ik negeerde deze domme vraag en concentreerde me op haar mooie lichaam en neukte nog een paar minuten verder. Uiteindelijk in missio het condoom vol geblaft en ging ik even liggen, zodat ik kon bijkomen. Weer een ongeduldige Ellis die zich gedroeg alsof ze de laatste trein naar Boekarest ging missen. Na een paar minuten van uitrusten hebben we de kamer verlaten. Bij de lokkers afgerekend een paar vluchtige kussen en weg was ze.

Ellis heeft zeker wel talent, maar vandaag had ze de arbeids-ethos van een gemiddelde Laufhaus dame. Het kon maar niet snel genoeg en met wat tijdrekken effectief 20 minuten op de kamer geweest. Zelfs het negatieve predicaat 'grensclub service' verdiende deze voorstelling naar mijn mening niet.
« Laatst bewerkt op: 16 september 2015, 00:03:21 door Ascari »
'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans