Auteur Topic: WK Wielrennen in Richmond  (gelezen 9652 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WK Wielrennen in Richmond
« Gepost op: 27 september 2015, 12:36:40 »
Vandaag wordt in Richmond het WK Wielrennen gereden.

Halen topfavorieten Degenkolb of Kristoff het?
Halen Gilbert, Boonen of Van Avermaet de wereldtitel voor het eerst sinds 2012 terug naar België?
Of haalt een outsider van het type Valverde, Sagan, Mathews, Greipel, Rodriguez, Costa... het?

Persoonlijk gok ik op een outsider: Michael Matthews. Hij heeft heel zijn seizoen opgebouwd in functie van het WK en de finish is op zijn maat gemaakt.

Maar... ik hoop uiteraard dat 1 van de Belgen mijn ongelijk bewijst!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
WK Wielrennen in Richmond
« Reactie #1 Gepost op: 27 september 2015, 12:46:06 »
Matthews outsider? Meen je dat?  :lol_hitting:
Boonen wordt het in ieder geval niet, die kan zich beter opofferen en de laatste 3 ronden de boel aan stukken rijden op de hellingen, zodat Gilbert en Van Avermaet relatief "rustig" kunnen meepeddelen .... anders raken ze NOOIT van een Degenkolb, Kristof of Sagan verlost .....


De finish is op maat gemaakt voor .....
Kristof
Degenkolb
Sagan
Rodriguez
Valverde
Van Avermaet
Gilbert
En nog een tiental anderen ....


De Belgen hebben de opdracht de koers erg hard te maken, en Boonen moet zich compleet leegrijden, en dan de voorlaatste ronde moet ofwel Vanmarcke, ofwel Gilbert, ofwel Van Avermaet maar gaan, de enige manier om de anderen tot werken te dwingen.


Gaan onze Belgen wachten tot de laatste ronde, zal er ferm naast een medaille gegrepen worden.


Met andere woorden, de koers hard, neen, de koers heel erg hard maken, anders hebben we een probleem (dixit Michel Wuyts)


Ik hoop op Gilbert, om eens niet met de wolven mee te huilen (bleiter Van Avermaet heeft toevallig eens een sprint gewonnen tegen Sagan, maar dat zal vandaag niet nog een keer gebeuren, en tegen Kristof en andere kleppers komt hij gewoon te kort in de sprint, ook al is het hellend)


Ik hoop dus Gilbert, maar ik denk dat Stybar ook gaat meespelen voor de prijzen.


Het podium, in willekeurige (gehoopte) volgorde:
Gilbert
Stybar
Valverde
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WK Wielrennen in Richmond
« Reactie #2 Gepost op: 27 september 2015, 13:10:08 »
Matthews outsider? Meen je dat?  :lol_hitting:

Yup. Ik ben nog nooit zo serieus geweest :-P ;).

Hij verstopt zich al maanden en heeft zich perfect klaargestoomd voor deze wedstrijd. En ook voor hem is dit een finish op maat.

Let maar op: hij zal er dicht bij zijn! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
WK Wielrennen in Richmond
« Reactie #3 Gepost op: 27 september 2015, 13:25:26 »
Matthews outsider? Meen je dat?  :lol_hitting:

Yup. Ik ben nog nooit zo serieus geweest :-P ;) .

Hij verstopt zich al maanden en heeft zich perfect klaargestoomd voor deze wedstrijd. En ook voor hem is dit een finish op maat.

Let maar op: hij zal er dicht bij zijn! 8)
Ik zal het nogmaals vragen ....
Matthews "outsider", meen je dat nu?  :lol_hitting:
Matthews is één van de topfavorieten, kan je geen zak mee verdienen als je die gokt  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WK Wielrennen in Richmond
« Reactie #4 Gepost op: 27 september 2015, 13:40:45 »
Ah ;D. Mja. Ik schat Kristoff en Degenkolb toch nog iets hoger in. Maar inderdaad: hij hoort bij het handjevol favorieten daar net onder.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
WK Wielrennen in Richmond
« Reactie #5 Gepost op: 27 september 2015, 14:32:37 »
Ah ;D . Mja. Ik schat Kristoff en Degenkolb toch nog iets hoger in. Maar inderdaad: hij hoort bij het handjevol favorieten daar net onder.
Er zijn genoeg landgenoten aan de start, die nu maar eens "dom" moeten koersen .....
Ik verklaar me nader .... Gilbert of Van Avermaet (om naar maar van Boonen te zwijgen) maken geen schijn van kans indien ze naar de meet rijden met Matthews, den John of Kristoff .... en dan zwijgen we nog maar over de springveren uit Spanje ....


Het is dus aangewezend at ze dom vanaf de eerste ronde er een echte afvallingsrace van maken, en zo Kristof en Degenkolb alleen zetten, zodat die steeds ieder gaatje moeten dichten ..
Het maakt geen zak uit dat 4 landgenoten half koers uit wedstrijd stappen, als ze de koers maar hard hebben gemaakt.
Ja, de ploeg opsoeperen, zou DeCauwer zeggen, maar ik zie geen andere mogelijkheid, het lijstje  van potentiële winnaars is nog nooit zo lang geweest als dit jaar.


Ik heb gisteren wel gekeken naar de vrouwen, en de sterktste heeft daar wel gewonnen .... misschien onderschatten we het parcours toch een beetje, en dan krijgen we de explosieven (Gilbert, Stybar, Van Avermaet) misschien toch aan het feest, anders zal het voor de sterke sprinters (den John, Kristof en onderschat de gorilla niet) zijn of de springveren (Rodriguez, Valverde, Chavez, Kiatkowski)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
WK Wielrennen in Richmond
« Reactie #6 Gepost op: 27 september 2015, 23:22:30 »
Een mooie koers gezien vandaag, met een zeer sterk Nederlands team in de eerste wedstrijdhelft, die de koers gemaakt hebben.
Een dikke proficiat ... alleen is het nogal makkelijk achteraf om te vragen voor wie ..... ik zag alleen Bouke in topvorm, en Geesinck als goede helper.


De Belgen dan, heel goede teamprestatie, maar zoals gezegd, het kransje favorieten was vandaag niet een kransje, maar twee handen vol ....


En ik ben blij met een Petr Sagan als verdiende winnaar, zijn demarrage was splijtend, hij kwam dan nog 4 plaatsen achter Greg toen die aan ging op de laatste kassei-molshoop .... en hij pakte drie meter opd e top, wat genoeg bleek voor de overwinning.
Een echte ambassadeur voor het wielrennen, DE smaakmaker van 2015, en dan kan je niks anders zeggen dan .... dik verdiend .... dubbel dik verdiend.


De Belgen? Een goede Boonen die zich heeft opgeofferd voor de ploeg, mooi.
Een zeer goede Gilbert die iets te ver zat op de laatste kassei-klim.
Een geweldig goede Greg die een paar meter te kort kwam.


Maar vooral ... een lefgozer die nogeen piepkuiken is, Tiesj Benoot, die het koersinzicht heeft van een wegkapitein en die zijn derailleur in zijn wiel reed tijden de laatste kassei-klim. Vooral het interview, hij dacht zelfs nog aan winnen toen .... volgens mij een beetje hoog gegrepen, maar wat een lefgozer, en het zou me verwonderen moest die in 2017 geen klassieker winnen, ik denk zelfs aan de Ronde, en als hij met beide voetjes op de grond blijft trekt hij ooit nog eens de regenboogtrui aan.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WK Wielrennen in Richmond
« Reactie #7 Gepost op: 27 september 2015, 23:30:34 »
Mathews 2de... 3 seconden maakten het verschil... Ik was er zooo dicht bij ;).

Maar serieus: Sagan is een hele mooie wereldkampioen. Hij verdient deze titel zowel op basis van zijn seizoen als op basis van deze wedstrijd!

En de Belgen, tja... ze zullen het volgend jaar dan maar moeten doen he ;) 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
WK Wielrennen in Richmond
« Reactie #8 Gepost op: 28 september 2015, 00:09:18 »
Zonder woorden .....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal