Auteur Topic: Stacey (Bulgaarse)  (gelezen 69866 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Stacey (Bulgaarse)
« Reactie #15 Gepost op: 12 augustus 2018, 22:48:51 »
Ik had Stacey 's middags tijdens het kijken naar de Tour de France even gesproken en haar beloofd later op de dag een kamertje te gaan doen. Nu bleek ze bezet te zijn met een pannenkoeker :D Ik begon al wat vermoeider te worden en trok me even terug in de mensroom. Na een half uurtje á drie kwartier voelde ik me weer wat fitter. In de bar keek ik of  Stacey weer aanwezig was, maar helaas. Ik nam wat te drinken aan de bar en niet veel later kwam Stacey de bar in. Ze bleek nog steeds bezet te zijn door die pannenkoeker en kwam alleen om wat te drinken te halen. Ze zei tegen me dat het misschien nog een uurtje ging duren, maar wist dat niet zeker. Ze zei ook dat ze het zou begrijpen als ik niet op haar zou wachten en gaf zelfs aan om misschien beter naar iets anders op zoek te gaan als ik dat wilde. Ik zei haar dat ik de gok wel waagde en nog een tijdje op haar zou wachten.

Ik heb erg lang moeten wachten, langer dan een uur, nadat ik haar in de bar had gesproken, maar uiteindelijk kwam Stacey dan toch :) Met haar even kort aan de bar gezeten, maar ze gaf al gauw aan om vast een kamer te reserveren, omdat er nu een wachtrij was voor de kamers, dus met haar naar boven gegaan. En inderdaad moesten we een tijdje wachten op het overdekte terras. Daar wel een leuk gesprek met haar gehad. Na een minuut of 20 was er dan eindelijk een kamer vrij.

We hadden kamer 5b, niet mijn favoriete kamer, maar dat maakte de sessie met Stacey niet minder om. Weer een erg leuke, geile en beetje kinky sessie met haar gehad. De kwaliteiten van Stacey zijn alom bekend en het is een erg leuke dame in de omgang. Ook een dame, waarbij ik het gevoel heb dat ze zich zelf blijft. Dani blijft voor mij de nummer 1 in Sixsens, maar Stacey is voor mij zeker een toppertje en ik kan niets negatiefs over haar bedenken. Ja, dit keer had ze geen kinky pakje aan, maar dat vergeef ik haar vanwege de tropische temperaturen vandaag :D 's Morgens had ze die nog wel aan, maar die deed ze na een uur al uit.



Naam: Stacey
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 26
Haarkleur: Blond met een potje
Lengte dame: 1,57 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 50Kg, maat 36/ B-cup
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Stacey (Bulgaarse)
« Reactie #16 Gepost op: 22 juli 2019, 21:04:27 »
Met het ijsberenfeestje Stacy geschaakt. Nee zij had mij geschaakt.
Zij was de enige meid die wat probeerde, de rest van de meiden in SS kwam niks van uit. Sommige zeiden hallo en daar had je het wel mee gehad of direct naar de kamer.
Heel anders dan mijn laatste bezoekje een jaar geleden in SS.

Stacy kon ik dus nog en zij mij ook. Eerste poging even afgeslagen van haar want was nog te vroeg en kijken wat er allemaal rondliep. Zag dat het niet veel ging worden en uiteindelijk toen Stacy voor de 2e keer kwam besloten met haar naar de kamer te gaan. Het was pas in de middag en kon al wachten. Al vond ik het niet zo erg want dan kun je nog wat met de meid doorbrengen.
Beetje bijkletsen want was toch al een jaar geleden dat ik voor het laatst in SS was en met haar. Met haar kun je normaal een gesprek voeren en geen gezeik over de tijd en service. Ze doet tongen en pzc en dan ben ik al tevreden.
Ze zei dat we een goede kamer hadden en dat bleek wel. Kamer 11, zat zelfs airco op en was lekker op de kamer.
Zij en ik eerst even wassen en toen naar het bed verplaatst. Gelijk begon ze lekker te tongzoenen en dat ging maar door. Pijpen deed ze ook goed en moest op een gegeven moment moeite doen om niet te komen.
Daarna over naar neuken waar ze op mij kwam zitten. Lekker in die zachte dikke kont kneden en batsen maar. Duurde niet lang of het was al gebeurd. Eventjes na gepraat en de tijd zat er op.
Gewoon degelijke service.

Toch zal ik niet snel in SS wederkeren. Alles was goed geregeld daar kan ik niks van zeggen, maar vond dat de meiden hard achteruit zijn gegaan tegenover vorig jaar. En dan heb ik het niet over optiek maar over ze hoe het aanpakken.
Zullen wel te verwend zijn geraakt nu YY dicht is.