Auteur Topic: Kim(mi), Zuid-Korea  (gelezen 8676 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Kim(mi), Zuid-Korea
« Gepost op: 29 september 2015, 23:54:31 »

[box title=KIM]
Land:             Zuid-Korea
Taal:              ZuidKoreaans/Engels
Leeftijd:         24
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,72m
Model:            slank, maar niet te
BH:                 C
Kontje:           zeer lekker
Haarkleur:      donkerbruin
Haarlengte:    iets langer dan schouderlang
Tatoeages/Piercings : geen
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Likken GFE PSE Massage
[/box]
[box title=pro en contra]
+ GFE
+ Zeer servicegericht
+ geil
+ showbeest
+ correct

geen nadelen ontdekt

[/box]
[box title=extra info]
Tijd: 40min 50€ + fooi
[/box]

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Kim(mi), Zuid-Korea
« Reactie #1 Gepost op: 30 september 2015, 00:06:05 »
Koreaanse Kim, mijn eerste Aziatische DVP
Bij YinYang-recensie 27 September 2015:

http://relaxxxboard.com/index.php?topic=15.msg67542#msg67542

Weet je, Azië staat nog niet op m’n kaart en zij leek me een ideale eerste kandidate om dat goed te maken.
Een Koreaanse uit die zuidlanden.
Sex Gangnamstyle.
Ik zag het wel zitten met haar.

! No longer available

Ik zag Kim lachend in de bar verschijnen en ik wist dat het perfect ging worden. Soms voel je dat gewoon, die klik. We bestelden elk een water en gingen op ons gemak naar het terras buiten. Het weer viel nog mee: niet te koud. We praatten wat en het werd een leuke conversatie, dit meidje is niet dom. Ze vroeg nog hoe ik wist dat ik haar moest hebben en hoe ik van haar wist. Ik kon het niet laten te zeggen dat er veel goeds over haar gezegd wordt. 'Of course I know: I am very good' repliceerde ze lachend. Een grote dosis ongeveinsde zelfzekerheid, dat beloofde veel. Wat heen en weer veteld over België en Zuid Korea. Ik gaf aan dat blowjobs niet m'n favoriet waren. Verwonderd vroeg ze waarom en beloofde plechtig me de beste blowjob te geven, ze zou dat diep en zacht doen. Want 'I am good'. Zo 100% zeker van haarzelf. Ondertussen streelden we elkaar al. We gingen daarop de sleutel halen. Ik hield in mijn hoofd een half uur of misschien meer in gedachten.


Ik haalde nog wat uit m'n locker en zij naar de theke voor de sleutel. Daarna was het wachten geblazen, hier is het nummertje trek. We zaten zelfs in een wachtzaaltje, ik ken het nog van Cila. Vertelde haar over die keer en vroeg voor de zekerheid de deur toch maar op slot te doen maar dat doet ze zoiezo. Onder het wachten volgde wat presales. Ze verleidde me streelde over m'n been, m'n arm en speelde met haar mooie borsten terwijl ze me geil aankeek. Veel Aziatische vrouwen hebben eerder A-cups maar zei heeft zeker min. B naar C toe. Ik streelde over die borsten. Zalig. Het was onze beurt. Er was even een probleem met de sleutel maar dan kregen we kamer 30 toegewezen. Ze noteerde de tijd en weg naar boven waren we. Altijd spannend, die gang naar de kamer. Die erotische spanning. Die afwachting. Ganz geil.


We betraden de kamer en ze legde de deken over 't bed. Ik legde m'n GSM en meer op 't bed en legde me. Deze Kim houdt er van een show'tje te geven. Kronkelend met haar lichaam, buik heen en weer wiegend,  deed ze haar BH af en speelde met haar borsten. Ze klom op bed en ze likte me eerst: m'n benen, ballen, m'n pik en begon aan een blowjob die ik maar weinig dames zo goed heb weten doen sinds die keer in Praag. Kim pijpt zeer goed, period! Zacht, stevig, diep en gewoon supergoed, zoals een blowjob hoort te zijn. Tijdens de orale seks had ik zicht op m'n genietende zelf met haar prachtige lichaam. Bewegend. Pijpend. Ik streeld haar haar. Ze keek terug met die geile Aziatische ogen. Prachtige lippen heen en weer bewegend over m'n stijve soldaat. Haar geile blik, dat beeld in de spiegel boven het bed. Gewoon grrrr.


 :-*

Ze ging verder en vroeg me m'n benen omhoog te doen. Ze likte m'n reet. Uh Ok? Dit doet ze toch echt niet met iedereen denk ik, ik heb me zelf al 10x gedoucht van top tot teen en overal maar toch... Geen enkele dame deed haar dit ooit voor. Geen enkele. Zij wel. Haar tong likte zacht overal en heen en weer en ze deed dat zeer goed. Toch maar een raar idee. Hierop volgde een standje Russisch neuken. Met haar borsten klemde ze m'n stijf lid tussen haar prachtige borsten en ging met die borsten op en neer. Dit is nog van Nancy (the scorpio girl) geleden dat dit eens werd gedaan. Ik heb het niet verteld in dat verhaal, nu Kim dit ook deed, herinner ik het me. En Nancy had ook grote borsten.
:showtits1

Het werd tijd om te neuken en m'n favoriet te laten meespelen: ik hou wel van die mooie gevormde lippen van  vrouwen. En haar lippen waren mooi rood. Laat haar haar tanden likken, haar tong gebruiken. Kussen.


Op het ander forum vergeten melden maar voor ze begon, gaf ze nog een show'tje door voor me in doggy haar kont te zwaaien en lenig met haar lichaam te bewegen terwijl ze me geil aankeek. Geweldig!
:pica


Ze deed nog wat kleding af en deed het condoom met haar mond om m'n penis. Zacht. Zeer goed zoals een pro. Eenmaal dat dit heikele punt achter de rug is, ging ze on top. U weet het van m'n Keulen-verslagen: girl-on-top is m'n grote favoriet. :amazone En ik hield het moment in m'n gedachten dat een Aziatische dame me de eerste maal besteeg. Dat feest werd compleet: deze dame kan echt goed neuken, man! Kitty van Babylon kon het zeer goed, zij deed dit fantastisch! Op en neer. Traag. Naar links, op, rechts, neer, met langzaam draaiende bewegingen. En met een prachtig zicht op dat Aziatische lichaam van haar. Die zachte grote borsten in m'n handen. Waauw-gevoel ³.

Ze wou plots van standje veranderen maar ik niet dus we gingen verder met haar on top. Ik versnelde full force vooruit en deze Korean fury ging full force mee en plaatste haar handen op de muur. Sneller, dan weer trager. Ze speelde ook m'n spelletje mee, welke dat vertel alsnog niet maar ik heb een kink. En zij deed ook dat perfect. Kim is good and she knows it! Die zelfzekerheid van haar, dat te ervaren is al supergeil. Ik kwam met een uitbarsting klaar. En ik bleef ook nu weer in m'n klaarkomen. Vasthouden, in het moment van het orgasme meegaan. Nog wat lekker doorneuken. Zij draaiend langzaam draaiend en op en neer gaand met haar sexy lichaam. Na dit even te hebben laten door duren gingen we van elkaar af. Er was een half uur gepasseerd maar ik was voldaan. Een massage van haar zoals ze voorstelde had ook zeer goed geweest maar ik hield het daarbij. Ik zeg later nog: de tijd gaat sneller in de clubs. En ik was voldaan. Compleet.


We deden TZ en We praatten nog wat en kleden ons weer aan. We verlieten de kamer en ze noteerde de eindtijd. Deze bleek 40' te zijn en in plaats van te melden dat het 1u zou kosten, stelde ze een fooi voor. Had ik haar 10€ gegeven. Ik zal niet herhalen wat ik ook al bij Kitty heb gezegd over budget-beren, daar was dat ongeveer hetzelfde. Met een beter betaalde job gaf ik met plezier meer. Ze weet daarover vanop kamer en kloeg niet.


Deze eerste sessie met een Aziatische was rake rake goede sex geweest en Kim krijgt *****, de hoogste score. Dit jaar heb ik die al vaak mogen toekennen. Kim verdient het dubbel en dik. Ik hoop echt dat ze nog eens terugkomt. Daar was ze niet zeker over.
« Laatst bewerkt op: 30 september 2015, 00:30:00 door Vazkor »