Auteur Topic: Fortaleza update  (gelezen 8895 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Fortaleza update
« Gepost op: 30 september 2015, 23:26:27 »
 Bar international en Satéhut

Bar international is te vinden op de Beira Mar nr 4454. Thuisbasis van Nederlanders en ook wat Belgen. Hoofdzakelijk sextoeristen en doorwinterde hoerenlopers die enkel interesse hebben in aan de toog hangen en DVP. Hier zijn wel wat tips te vinden over de paysex-scène in Fortaleza. Ook stoere verhalen en veel bla bla. Geen DVP gezien. Het eten is lekker en waar voor je geld.

De Satéhut is een barraca ( strandbar ) ook gelegen op de Beira Mar. Duidelijk herkenbaar door reclame op de paraplu's. Vooral thuisbasis van Hollanders. Ben er tweemaal geweest en zag maar vijf dames van plezier. Vier over de top hoeren en een stunner. De andere maal zelfs geen te bespeuren. Bestel tijdig je eten het duurt een eeuwigheid en matige kwaliteit.

Pirata bar

Deze bar is enkel nog open op maandag avond. Een deel van de bar is eigenlijk een piratenboot als decor. Verder is dit een populair event in Fortaleza , zowel lokaal als voor gringo's. Veel show en forro-muziek : lokale country muziek. Veel mooie dames aanwezig. Maar die zitten niet op een westerling te wachten hoor. Ze gaan er toch vanuit dat je als single gringo in Fortaleza een hoerenloper bent. Verder waren er wel 20 DVP aanwezig die je zo komen versieren tot meer. Ik was niet onder de indruk van dit spektakel. Forro is niet men ding en het evenement was een wat belachelijke bedoening. Niets naar men zin onder de dames van plezier. Allen een beetje over de top DVP.

Complexo Armazem

Mega grote discotheek. Met drie verschillende zalen. Capaciteit rond de 3000 personen. Ingang 5€ een biertje 2€. De hoofdzaal is de grootste met live muziek en deels openluchtruimte. Snel beland in de dance-hal. Hier werd een mix van dance en trance gedraaid. Goede sfeer en ambiance. Al dansend contact gelegd met een mooie dame : hoe kan het dan ook anders van plezier. Wat later naar een love-motel ( 17€ ) en 46€ voor een zeer goede sessie met een knappe dame.

Club Belissima rua vicente leite 2020

Door de taxi me voor de deur laten afzetten. Wel raar een muur van zeker 30meter met in het midden een deur. Taxi man ging even mee aanbellen. Twee portiers lieten me binnen. Ik kwam terecht aan de receptie daar zaten vijf dames op een bank. Volgende ruimte voorzien van drie zitbanken met zeker acht dames. Over naar de barruimte zes dames. Even een pint besteld 2,5€. Er waren een vijftal klanten binnen. Sommige dames waren met hun smartphone aan de gang , enkele anderen wat droevige kop en een deel de tong uit de mond : psss gringo ! Leeftijd van de dames 20-30 jaar. Drie stunners aanwezig en meeste anderen zeker te doen.

Uiteindelijk zelf gekozen voor Tamara. Even een praatje de klik was er, aan de receptie 172real betaald ( 40€ ). De kamer was heel simpel , volledig wit geverfd , een versleten spiegel , douche ruimte , toch airco aanwezig , maar niet echt gezellig. Een leuke staande opgeil actie ging van start. Dan het bed op : zoenen was niet mogelijk en enkel pmc. Dus gingen we snel over naar het neuken. De inzet van deze latina was ontzettend hoog. Ze trok een heel standjes encyclopedie open. Tsaka,tsaka, boem, boem... Bij nummer vijf ben ik uiteindelijk klaargekomen. Het neukwerk was gewoonweg topsex. Nog even beide de douche onder en afscheid genomen.

Via de receptie een taxi laten bellen. In deze buurt wil je geen minuut staan wachten. Verder was deze tent wel een ervaring. Het kan zo dienst doen als decor voor een gangster film. Man man wat een louche afgeleefde marginale keet. Toch tevreden terug naar men hotel.

Massagem Sensuality

Av. Monsenhor Tabosa, nº 111, sala 49, 2º andar. ( huisnummer 111 , deur 49 op verdieping 2 )

Prijs van 20€ = massage + afwerking met de hand
Prijs van 22,5€ = massage + pzc
Prijs van 25€ = massage door twee dames + afwerking met de hand
Prijs van 37€ = massage + neuken

Goed massagehuis met aanbod van drie jonge dames toen ik er was. Goede service , prima prijs kwaliteit en mogelijkheid tot douche nemen. Driemaal op bezoek geweest en waar voor men geld.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.