Auteur Topic: VRIJKAARTJES  (gelezen 9148 keer)

Online Sjeufke

• rakker
VRIJKAARTJES
« Reactie #11 Gepost op: donderdag 08 oktober 2015, 00u40 »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Online noglangnietuitgewandeld

• rakker
VRIJKAARTJES
« Reactie #10 Gepost op: woensdag 07 oktober 2015, 20u25 »
Ik heb echt bewondering voor het engelengeduld van de forumleiding met dhr. M.A. Zuur.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline sexmachine

• admin
VRIJKAARTJES
« Reactie #9 Gepost op: woensdag 07 oktober 2015, 20u04 »
Zucht ......
Jij wil dus niet lezen wat ik schrijf, maar dat terzijde .... jij wil maar niet snappen hoe de verdeling van de vrijkaartjes werken bij RelaxxxBoard.

Kijk, transparantie, en dat doen wij altijd, transparant in onze kaartjesbedeling.
Ik zal je even, omdat je het zo lief vraagt, en omdat je toch kritiek blijft uiten op de verdeling, nogmaals de uitleg doen, terwijl ik eigenlijk bezig ben de kaartjes van oktober naar de leden te sturen, maar goed, wat moet, moet.

Eerst en vooral heb je de tombola's, wij hebben dat in leven geroepen om kaartjes zo veel mogelijk te geven aan leden die naar een bepaalde club wensen te gaan. Wij trachten (lees goed: trachten) zo veel mogelijk rekening te houden met wie er voor welke club heeft ingeschreven.

Goed, dan komen we aan het volgende punt ..... onze admins en mods .....
Onze admin (Kanariepiet) en onze mods (Sjeufke, de vulkaanspesjalist, bet(d)weter en rolly) mogen van mij opgeven voor welke club ze iedere maand graag een vrijkaartje hebben. Dat mogen er van mij zelfs meerdere zijn. Die mensen houden mede RB in stand en zorgen voor de goede gang van zaken alhier en in de clubs. Daar valt dus ook niks over te klagen door leden. Het is zo, en daar moet iedereen maar vrede mee nemen. En zo zal het altijd zijn. Als beloning voor hun werk.

Dan komen we aan wie kaartjes krijgt.
Dat beslissen (voornamelijk) de Onrechtvaardige Rechters. Misschien ben je blind van afgunst, of van woede, oftewel wil je het niet snappen, maar hier nogmaals hoe wij werken...
Er zijn één of meerdere Onrechtvaardige Rechters iedere maand, en ik geef aan hoeveel vrijkaartjes ze mogen toekennen.
In hun beslissing bemoeien wij (als forumleiding) niet, wij komen NIET tussen.
Dat er iemand met één recensie een kaartje kan winnen, kan best, als de OR van die maand dat beslist, dan is het zo.
TRANSPARANTER dan dat kan niet, niet ik beslis, niet Sjeufke beslist, niet KP, niet de VS, niet bet(d)weter en niet rolly.
De Onrechtvaardige rechters beslissen.

Het mooie aan dit systeem is dat dit automatisch een egalere, eerlijkere en transparante toekenning van de vrijkaartjes met zich meebrengt. Domweg omdat we geen kritiek willen dat wij "oneerlijk" kaartjes bedelen.
Je mag het bij ALLE onrechtvaardige rechters van dit jaar navragen, NOOIT zullen wij tussenkomen, nooit zullen wij hun beslissing veranderen, NOOIT. Wij houden ons als forum netjes aan wat de OR's beslissen.
Ook hier weer domweg om de simpele reden dat we anders geen OR's moesten aanwijzen.

Goed, je kan nog volgen? Ik recapituleer even .....
Vrijkaartjes admins en mods naar keuze ....
Vrijkaartjes (het gros) uitgegeven door de OR's, zonder tussenkomst van de forumleiding.

Dan heb ik steeds nog enkele kaartjes over per maand.
Daarvan gaan er steeds 2 naar de OR's van de maand, als bedankje voor de tijd en het werk dat ze die maand in RB hebben gestoken.

En dan blijven er nog 1, soms 2, soms 3 of zelfs 4 kaartjes over ....

Die geef ik bewust weg naar mensen als aanmoediging, en die kies ik zelf, in samenspraak met de mods en admins.

In principe worden dus 80 tot 90 percent van de vrijkaartjes weggeschonken door de OR', en ben je aan het klagen aan het verkeerde adres.
Dat je iedere maand klaagt, is dan ook een teken dat je NOOIT tevreden bent met de keuze van de OR's .... nu kan ik daar inkomen dat je één keer niet akkoord bent, en je tekort gedaan vindt, maar iedere maand opnieuw, dan begin ik toch te denken dat jij een probleem hebt, en niet wij als forum.....

En nu ga ik even nog wat dieper in op je "beschuldigingen" en je mooie tekst, die bewijst dat je niet leest wat ik schrijf, of niet wil snappen hoe het systeem werkt (dat ik net nog eens een keertje heb uitgelegd) .....
Citaat van: MrMazur

Je n'ose parler de tes camarades co admin et autres qui se gavent à chaque fois et parfois doublement.

Dat heb ik je net haarfijn uit de doeken gedaan, een co admin of mod steekt misschien 100 tot zelfs 300 uren werk in RB per maand, dat belonen
wij, en als jij daar problemen mee hebt, dan moet jij maar "gratis" je tijd insteken in iets en dan een klager hebben die nog kritiek komt uiten op jou ook, je zou moord en brand schreeuwen dat zij dan maar jou werk moeten komen doen.
Dat anderen iedere keer of veel winnen (SEF, WG, NLNU e.a. - ik noem er maar enkelen) is domweg omdat de OR's hen telkens een kaartje geven voor hun mooie bijdragen. Ik kan niet anders zeggen dan dubbel en dik verdiend. Nogmaals, je moet niet altijd akkoord gaan met wat de OR's beslissen, maar als je systematisch die mensen bekritiseert, is er iets fouts en niet met 99 percent van de leden, maar met jouw ideeën.

Ici, comme par hasard, tout le monde gagne ou presque sauf moi! Quelle coïncidence!

Hier gaan we weer, en nog steeds ben jij de persoon die sinds mei de meeste vrijkaartjes hebt gekregen .... je verkondigt dus je reinste onzin .... zelfs indien je niet genomineerd werd of verkozen werd door de OR's, kreeg jij al eens een extra kaartje van me, maar daar leest Calimero over, of dat wil hij niet inzien.

Ensuite, ce que je dénonce, c'est que tu prétends à un système juste, équitable et transparent et avec des règles bien établies or ce n'est pas le cas, on m'attribue 1 seul "recensie" le mois dernier alors que j'en ai fait 5!!

Je bent buiten een azijnpisser nog eens een mierenneuker ook.

Licky Luke heeft inderdaad geschreven dat jij maar één recensie had geschreven.
Kijk, dan moet je niet het systeem als fout of ondoorzichtig gaan bestempelen, maar in vraag stellen waarom LL over jouw andere 4 recensies heeft gekeken.
Trouwens, LL gaf enkel een statistiek die hij had getrokken, dus die heeft niets met ons systeem, doorzichtigheid, eerlijkheid of wat dan ook te maken.
Waar ik veel meer belang aanhecht, is dat LL jou geen vrijkaartje toebedeeld heeft als OR, en dat is nu eenmaal het systeem ....satire modus aan/ ... misschien moet je als schrijver dan iets beter je best doen, anders kijken de OR's zelfs over je recensies heen..... /satire modus uit

En outre je dénonce l'arbitraire et le fait que quelqu'un là haut décide de l'attribution des places ou non selon des critères tout aussi flous et en dehors des pseudos règles prétendues, et preuve écrite de ta part ci-dessous que j'avais raison car tu admets délibérément avoir décidé de ne pas m'attribuer de place du tout, c'est précisément ma critique globale et merci à toi de donner la preuve de ce que je dénonce. Tu pourras dire ce que tu veux, tu t'es toi même fourvoyé.

Spoor jij wel, staan ze wel allemaal op een rij in je bovenkamer, of is er van je gewoon een hoek af? Man, wat een gezever, je bent een volleerde draaikont die echt onzin uitkraamt om zo te vertellen dat ik toegeef dat ik fout ben. Keep on dreaming, na vijf jaar dit systeem te hebben toegepast, NOOIT, NEVER, JAMAIS een opmerking gehad over onterechte toekenning van vrijkaartjes, of partijdigheid, of favoritisme.

Enkel MrMazur, aka Calimero die er nu al maanden mee loopt te zwepen of te dwepen (kies zelf maar wat het beste past in jouw plaatje)

C'est un réflexe lamentable et mesquin, de très petit niveau de faire cela et ne viens plus vanter ton système de tombola transparent et juste après ça!

Man man man, ik schep toch niet op over ons systeem, ik zeg toch niet dat ons systeem perfect is.

Wij proberen naar goed vermogen op een zo eerlijk en transparant mogelijke manier vrijkaartjes uit te delen.
Helaas zal jij nooit tevreden zijn, getuige dat jij nu eenmaal de rakker bent met het meest verkregen vrijkaartjes en de enige die klaagt over de vrijkaartjes.

Tot slot, Mrmazur .... ik zeg niet dat ons systeem het beste is, en ik zeg nog minder dat jij verplicht bent op RB te schrijven .... dat laatste kies jij namelijk zelf.
Ik zou echter nooit een recensie schrijven bij mensen die ik beschuldig van corruptie, oncorrectheid, vriendjespolitiek, favoritiseren van bepaalde schrijvers en het benadelen van anderen ....  HELL NO, die kregen van mij geen enkele recensie en daar wilde ik absoluut geen vrijkaartje van.

Dit gezegd zijnde, ga ik verder vrijkaartjes versturen naar de verdiende winnaars, oververdiend ....
Ik wil dus ook afsluiten alle onrechtvaardige rechters nogmaals te bedanken, alsook de mede-admin, de mods en ALLE schrijvende leden .... want je hebt iedereen nodig om een forum te doen draaien ....

Hopelijk dat dit verklarend genoeg is voor je, ik heb het bijna opgegeven, maar a la, waarvan aktentas .....

sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online Sjeufke

• rakker
VRIJKAARTJES
« Reactie #8 Gepost op: woensdag 07 oktober 2015, 19u33 »
Beste Mr Mazur,

Je bent lid van 1 maart 2015. Dat wil zeggen dat je iets meer dan 7 maanden lid bent.
Ik houd een overzicht bij van de vrijkaarten. Blijkens dat overzicht heb je in een periode van 7 maanden: 6 vrijkaarten gehad.
Er zijn hier leden die al veel langer lid zijn en dat aantal niet eens halen. Als een iemand goed is bedeeld dit laatste half jaar, dan is dat Mr Mazur!

Er is hier verder niemand op dit forum die zoveel discussie voert over vrijkaarten dan jij. Vrijkaarten zijn een cadeautje en geen recht!
Het zou je sieren om eens te stoppen met de discussie over vrijkaarten!
Doe net als iedereen hier: verhalen en recensies schrijven en afwachten of je in de prijzen valt.

Gr Sjeufke  :039:

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline MrMazur

• rakker
VRIJKAARTJES
« Reactie #7 Gepost op: woensdag 07 oktober 2015, 17u55 »
Tu plaisantes j'espère car mauvaise foi mise à part, c'est souvent des places que je récupère et non que je gagne directement.
Je n'ose parler de tes camarades co admin et autres qui se gavent à chaque fois et parfois doublement.
Ici, comme par hasard, tout le monde gagne ou presque sauf moi! Quelle coïncidence! C'est un peu gros...
Ensuite, ce que je dénonce, c'est que tu prétends à un système juste, équitable et transparent et avec des règles bien établies or ce n'est pas le cas, on m'attribue 1 seul "recensie" le mois dernier alors que j'en ai fait 5!!
En outre je dénonce l'arbitraire et le fait que quelqu'un là haut décide de l'attribution des places ou non selon des critères tout aussi flous et en dehors des pseudos règles prétendues, et preuve écrite de ta part ci-dessous que j'avais raison car tu admets délibérément avoir décidé de ne pas m'attribuer de place du tout, c'est précisément ma critique globale et merci à toi de donner la preuve de ce que je dénonce. Tu pourras dire ce que tu veux, tu t'es toi même fourvoyé.
C'est un réflexe lamentable et mesquin, de très petit niveau de faire cela et ne viens plus vanter ton système de tombola transparent et juste après ça!

Offline sexmachine

• admin
VRIJKAARTJES
« Reactie #6 Gepost op: dinsdag 06 oktober 2015, 20u08 »
Tot vervelens toe .... :017:
DE MAAND SEPTEMBER ....
OR's waren ZPB en OB
Op hun lijstje GEEN spoor van een winnaar met de naam MrMazur ...

En toch heeft MrMazur 2 vrijkaartjes van ondergetekende gekregen, namelijk eentje van ACAPULCO (op 5 september) en eentje van PENELOPE (op 16 september).
Ja, na al de stront die hij in emmers over me heen kapte en blijft kappen.
Zegt dit niet genoeg?
En lees nu eens wat ik antwoord vooraleer je weer in de Calimero-modus gaat, of vooraleer je weer je reinste onzin gaat uit kramen.

Tot slot: vrijkaartjes zijn een gunst, ik ben niet verplicht jou iedere maand 2 kaartjes te geven. Als jij vindt van wel, dan ga je nog veel mogen klagen.

Offline KanariePiet

• De 500 meiden voorbij😎
  • ERELID
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
VRIJKAARTJES
« Reactie #5 Gepost op: dinsdag 06 oktober 2015, 19u23 »
Als je toch vindt dat de OR's steeds foute beslissingen nemen, waarom heb je je in al die maanden dan zelf nooit eens kandidaat gesteld om Onrechtvaardige Rechter te zijn beste MrMazur? Dan kon je ons allemaal eens tonen hoe het moet :-P ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline MrMazur

• rakker
VRIJKAARTJES
« Reactie #4 Gepost op: dinsdag 06 oktober 2015, 19u20 »
Citaat
geen vrijkaartje deze maand voor Mr Calimero.....)
C'est bien d'avouer et de revendiquer ton propre bidouillage, au moins là c'est clair et tu as ton excuse en plus.  :bud

Offline sexmachine

• admin
VRIJKAARTJES
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 06 oktober 2015, 18u09 »
Bravo, les amis sont bien servis.  :cheer: :cheer: Rien pour l'opposition, ce qu'il fallait démontrer.  ::)
Och, hier is ie weer, ik ga er nog maximum 2 postings aan vuilmaken, want ik moet nog vrijkaartjes uitdelen.
Ik pik zulke woorden niet van jou, of van niemand.
Ik doe niet aan "vriendendiensten", de verdeling van de vrijkaartjes staat open en bloot bij het oordeel van de OR's .....
Het enige wat je zou kunnen zeggen is dat de OR's en de MODs niet op de lijst staan, maar die mensen helpen ons forum dag in, dag uit, en die beloon ik naar goeddunken.

Pikant detail: MrMazur stong op mijn lijstje (ik moet namelijk nog 6 kaartjes weggeven vandaag, maar ik schrap hem bij deze, geen vrijkaartje deze maand voor Mr Calimero.....)

Offline MrMazur

• rakker
VRIJKAARTJES
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 06 oktober 2015, 17u59 »
Bravo, les amis sont bien servis.  :cheer: :cheer: Rien pour l'opposition, ce qu'il fallait démontrer.  ::)

Offline sexmachine

• admin
VRIJKAARTJES
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 06 oktober 2015, 13u57 »
Beste Rakkers,

Vandaag maak ik de bedeling van de vrijkaartjes bekend (wie krijgt wat), op de diverse "subfora", en deze zullen morgen in de virtuele brievenbussen van de "gelukkigen" vallen

sexmachine  :king:

Board: P A R K S A U N A   R E S I D E N Z - Lohmar Durbusch
Topic: JENNY (Hon) ex Jennifer PSR
door vanKees
[Vandaag om 06:31]
Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: Villa Tinto 44, Rosa (dagshift)
door Vanderbeffen
[Vandaag om 01:08]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: Aanwezigheidslijst
door Sjeufke
[Gisteren om 22:42]
Topic: VERPLAATST: JENNY (Hon) ex Jennifer PSR
door de vulkaan spesjalist
[Gisteren om 21:17]
Board: NOMINATIES NUTTIGE RECENSIES
Topic: NOMINATIES december 2018
door brombeerzuid
[Gisteren om 20:30]
Topic: Schippersstraat 23/2, Isabella (dagshift)
door bet(d)weter
[Gisteren om 18:15]
Board: HEAVEN7, Willich
Topic: EVENTS
[Gisteren om 17:23]
Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
door noglangnietuitgewandeld
[Gisteren om 11:07]
Board: GLOBE CLUB FKK - Zürich
Topic: CHLOEY (German)
door delaplace
[zondag 09 december 2018, 22u31]
Board: HEAVEN7, Willich
Topic: Heaven 7 Willich
door scrotum
[zondag 09 december 2018, 21u19]
Board: S I X S E N S - Vaals/Lemiers
Topic: LILLY (KENIA)
door Rivera
[zondag 09 december 2018, 19u51]
Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
door Rivera
[zondag 09 december 2018, 19u48]
Board: ANDERE (SAUNA)CLUBS
Topic: BY NIGHT - Oedt
door Firehawk
[zondag 09 december 2018, 18u00]
Topic: Schippersstraat 38/3, Julia (Roemeense/dagshift)
door bet(d)weter
[zondag 09 december 2018, 17u31]
Board: M O N D I A L - Köln
Topic: EVENTS
[zondag 09 december 2018, 15u45]
Board: G O L D E N    T I M E - Brüggen
Topic: EVENTS IN GOLDEN TIME
[zondag 09 december 2018, 15u43]
Topic: Schippersstraat 38/2, Maria (dagshift)
door sexmachine
[zondag 09 december 2018, 15u38]
Topic: Schippersstraat 35/1, Claudia (Moldavië)/dagshift)
door relaxje1
[zondag 09 december 2018, 08u58]
Board: MEETINGPOINT
Topic: MEETING POINT
door Sjeufke
[zaterdag 08 december 2018, 21u57]
Topic: NEWS
door sexmachine
[zaterdag 08 december 2018, 19u18]