Auteur Topic: YASMINA (22, Roemeens)  (gelezen 16481 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Toetebel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
YASMINA (22, Roemeens)
« Gepost op: 10 oktober 2015, 23:05:39 »
Mijn 3e kamergang was met Yasmina.
Wat een heerlijke meid om te zien! 1,84 lang (zonder schoenen), 2 mooie C-cup borsten (iets hangend), sterrenbeeld leeuw, lange donker krullende haren en het gezicht van Yolanthe Sneijder ;D. Lief en mooi gezicht met prachtige bruine bambi-ogen. Slechts een kleine tattoo op haar rug (bovenaan).

Ik kwam naast haar op de bank zitten en ze bood me gelijk een sigaret aan. Ze vertelde dat ze al zo'n 1,5 jaar in VV werkte. Ook heeft ze voor die tijd nog even in Freude39 (oude setting?) gewerkt.
Yasmina is niet zo van de uitgebreide presales (trekken/pijpen). Wel een leuk gesprek en regelmatig tongzoenen.

Na een kwartier op de bank besloten om met haar te kameren. Ik gaf aan dat ik graag een koele kamer wilde, aangezien kleine Toet snel last heeft van de warmte. Hier ging ze heel goed mee om! Ze liet mij alle vrije kamers zien en vroeg welke ik wilde. Toen ik er een had uitgekozen heeft ze het raam voor me open gezet en hebben we even 5 minuten gewacht op de overloop, zodat de kamer lekker koel was.

Na haar gewassen te hebben, begon de sessie... Ik betaste en proefde haar volle borsten en we begonnen weer volop te tongzoenen. Hierna daalde ze af om kleine Toet een heerlijke pijpbeurt te geven. Dit deed ze erg goed en ook met veel gevoel. De ballen kregen ook uitgebreid aandacht! Toen ik vroeg of ze ook zonder handen kon pijpen, deed ze dit gelijk. Toet was inmiddels op oorlogssterkte en was gereed om de Venusheuvel en omliggende beekjes nader te inspecteren.
Yasmina voelde lekker strak aan en ook zonder glijmiddel (gebruikt ze niet, zei ze) kon Toet zich lekker op en neer bewegen. Begonnen met missio, vervolgens doggy, 'staande' doggy en me uiteindelijk lekker klaar laten rijden in cowgirl. Dit deed ze erg lekker. Ze keek goed wat ik wilde/lekker vond.

Ik vond Yasmina opvallend rustig/GFE voor een sterrenbeeld leeuw. Meestal houdt dit sterrenbeeld van wat wildere sex/PSE. Yasmina gaf aan dat ze periodes heeft dat ze echt leeuw is, en dan ook hard genomen wil worden. Nu had ze een wat rustiger periode. Ik moest er in mezelf wel om lachen.

Na het schot van Toet nog wat blijven knuffelen totdat het half uur vol was. Ze vertelde nog dat ze een vriend had in Roemenië en in december weer koers zou zetten naar haar geboorteland.

Herhalingsgevaar? ABSOLUUT!
 
Ik moet zeggen dat de dames hier absoluut geen afwerkmentaliteit hebben. Ze zijn heel relaxed en maken netjes de tijd vol!       
« Laatst bewerkt op: 10 oktober 2015, 23:26:16 door Toetebel »

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
YASMINA (22, Roemeens)
« Reactie #1 Gepost op: 12 november 2015, 09:09:33 »
[box title=YASMINA]
Land:             Roemenie
Taal:              Engels
Leeftijd:         22
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,81(!)m
Model:            normaal
BH:                 C
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC PSE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ hele mooie meid, grootste die ik ooit geneukt heb
- een, voor Villa Venus, maar standaard service
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
YASMINA (22, Roemeens)
« Reactie #2 Gepost op: 12 november 2015, 19:05:08 »
Gisteren heb ik in Villa Venus een eerste keer gekamerd met Roemeense Yasmina.

De presales waren oké: beetje praten, beetje met de mooie, grote borsten spelen en beetje tongzoenen.

De kamergang was goed zonder meer: het tongzoenen was niet echt diep en duurde niet lang. De pijpbeurt was me iets te weinig gevarieerd, maar voldeed wel om Piet op volle oorlogssterkte te krijgen. Het neuken (gowgirl en hondjes) was goed. Probleemloos klaargekomen tijdens doggy 8).

Aftersales: goed. Yasmina lacht je voortdurend toe en is steeds in voor een praatje.

Herhalingsgevaar: jazeker, maar wel voornamelijk omwille van haar looks.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline hdbiw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 24
    • Bekijk profiel
YASMINA (22, Roemeens)
« Reactie #3 Gepost op: 24 augustus 2016, 15:48:05 »
Deze lange handbalster werkt al weer een tijdje in Grimbergsauna.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
YASMINA (22, Roemeens)
« Reactie #4 Gepost op: 25 augustus 2016, 17:43:25 »
Deze lange handbalster werkt al weer een tijdje in Grimbergsauna.

Verplaatst! Bedankt voor de info.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum