Auteur Topic: Aachen, Haus 27, Julia 27 ( Grie )  (gelezen 6825 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Aachen, Haus 27, Julia 27 ( Grie )
« Gepost op: 10 oktober 2015, 23:17:42 »
Vandaag weer eens richting Aachen voor het eerst sinds een flinke tijd, ik kwam rond 21.00 aan. En was bijna een half uur vertraagd, want de snelweg tussen Heerlen en Aachen is het hele weekend afgesloten dus binnendoor gereden. Ik was dus nog bijna bij de Sixsens gestopt waar ik dus nu verplicht langs moest maar goed Aachen werd het dus met vertraging.

Bij aankomst bleek er weinig veranderd zaterdag in de avond dus druk voor A-strasse nivo, en teven weer het aloude bekende Asielzoekerscentrum level. Na een eerste rondje lopen viel er niks op wat er echt bovenuit stook voor mij, maar al op de terugweg werd er uit een raam op mij geroepen ik moest twee keer kijken maar een van oude favorieten uit de straat de strak getrainde Julia uit Griekenland ( tenminste dat claimt ze ) was weer terug. Ze zit in hetzelfde pand als vroeger alleen ze heeft haar haren totaal anders, namelijk vrij lange zwarte dreadlocks dat vond ik zelf geen verbetering maar goed.

Na een kort praatje toch besloten meteen naar binnen te gaan al vond ik haar wel iets minder goed uitzien als ruim een jaar geleden. Maar goed ik word ook ouder en heb een minder zwaar beroep, eenmaal boven had ze haar oude ruime kamer terug en na een kort praatje snel aan het werk.

Haar service nivo en karakter zijn echter nog niet veranderd nog altijd een topper in bed en schatje eersteklas een sieraad van de raamdames. Oftewel ik heb een goede sessie gehad heerlijk pijpwerk van haar lekker aanraken en neuken en ze heeft nog altijd een lekker kontje. Al met al is de kans dat ik nu weer wat sneller terug ben in Aachen een stukje groter. Dat komt ook omdat ik bij het naar buiten gaan richting de table dance ineens toch nog een stuk of 4 dames tegen kwam die eigenlijk ook wel mijn type waren en allemaal geil stonden te lonken. :laughingchick
« Laatst bewerkt op: 13 april 2016, 22:30:50 door Rolly »