Auteur Topic: EK FRANKRIJK.  (gelezen 52563 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #30 Gepost op: 13 juni 2016, 18:56:09 »
Live from the stadium in Lyon  :lol
We are ready for Belgium Italy !!!  :dance2

Have fun!! I am also counting down for the real start of the European Championship!


July 10, Stade de France .... Belgium - Spain 4-2  ;D :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #31 Gepost op: 13 juni 2016, 19:47:17 »
Van Turkse fans ..... ze mag er wezen, maar ik vind er niet meer ....


Is de rest nu al naar huis, pret?  :lol ;D


[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #32 Gepost op: 13 juni 2016, 19:48:59 »
It is really hot here, many cute girls all around  ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #33 Gepost op: 13 juni 2016, 19:51:20 »
It is really hot here, many cute girls all around  ;D
It is as fucking cold and raining as in Belgium, they tell us ..... or are the girls hot?  :lol ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #34 Gepost op: 13 juni 2016, 20:03:44 »
De opstelling van de Belgen ....... en omdat er elf miljoen bondscoaches zijn, nadien mijn opstelling


Wilmots speelt met een 4-2-1-2-1 (zo zie ik het dan toch)


Courtois
Ciman - Alderweireld - Vermaelen - Vertonghen
Witsel - Naingolan
Fellaini
Debruyne - Hazard
R. Lukaku


Slechte opstelling? Neen, alleen toont hij te veel respect voor de tegenstander, een ploeg met spelers als Dembele - Carasco en Mertens die moet aanvallender spelen, nu zie ik 2 tot 3 verdedigende middenvelders, iets te veel van het goede als je al een 4-mans defensie hebt staan ....


Ik opteer voor een 2-2(flanken)-4-1-1 je kan het ook een 4-5-1 noemen of een 3-4-3
Courtois
Alderweireld (rechterflankspeler) - Vermaelen - Vertonghen - Carasco (linkerflankspeler)
Naingolan - Fellaini (en na de rust Fellaini vervangen door Dembele, als er drie "Italiaanders" door de elleboog van Fellaini knock out liggen) ;D
Hazard - Mertens
Debruyne
R. Lukaku

Je kan toch moeilijk de beste speler van de CL-finale op de bank zetten, indien je beweert te kiezen voor spelers in vorm MOET Carasco altijd spelen, en die gast heeft bij Atletico al veelvuldig bewezen dat hij een volledige flank voor zich kan nemen .... zet daar Mertens voor die kan afvallen als Carasco de lijnen zet, of laat die positie dan innemen door een werkpaard als Fellaini ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #35 Gepost op: 13 juni 2016, 20:04:23 »
Als ze maar net zo nat  zijn als het daar regent.. als maar doorgaat met dit buitje....

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #36 Gepost op: 13 juni 2016, 20:10:40 »
Tegen de gehaaide en wellicht zeer defensieve spaghettivreters dien je voorzichtig te starten... Ik kan Wilmots wel volgen. Laat Mertens en Carrasco - dubbele r- maar opdraven in de 2e helft, als de Italianen moe zijn.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #37 Gepost op: 13 juni 2016, 20:17:58 »
Tegen de gehaaide en wellicht zeer defensieve spaghettivreters dien je voorzichtig te starten... Ik kan Wilmots wel volgen. Laat Mertens en Carrasco - dubbele r- maar opdraven in de 2e helft, als de Italianen moe zijn.
En wie ga je er dan uithalen de tweede helft? Twee verdedigende middenvelders? In de tweede helft zou het wel kunnen dan ....
Ik zie het meer als te veel respect tonen ......


De Rode Duivels hebben de slechte gewoonte te laks te starten, en een opstelling als deze (zwaar verdedigend ingesteld, terwijl dat net het zwakke punt is van de Rode Duivels) werkt dat mijns inziens in de hand ...
het probleem is dat Italië niet de Finnen of de Noren of Oranje is, indien die Italiaanders op een EK 0-1 voorkomen gooien die de boel dicht en dan mag Wilmots er 11 aanvallers ingooien, volgens mij is dan het kalf verdronken.


Ik blijf erbij dat hij aanvallend moest starten - ik noem dat uitgaan van eigen sterkte ...
Lees deze namen eens .....
Hazard, Carrasco met dubbele r   ;)   , Debruyne, Dembele, R.Lukaku, Benteke, Batske, Origi .... ze kunnen niet allen starten, maar toch 5 ervan ...... minstens  ;)


Witsel is volgens mij de twaalfde man van de Italianen, de 50 wedstrijden dat ik hem heb zien spelen heeft hij 90 percent van zijn passen achteruit gegeven, en 10 percent zijwaarts  :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #38 Gepost op: 13 juni 2016, 20:28:24 »

[attachimg=1]


Indien je het visueel gaat bekijken doet het nog meer pijn aan de ogen ...... slechts 3 spelers met iet of wat aanvallende intenties, ach, 4 , ik zal de ellebogen van Fellaini erbij tellen ...


Wat zou Jan Mulder hiervan denken? Een beetje dom is ook best wel lekker .....  :lol


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #39 Gepost op: 13 juni 2016, 20:30:38 »
4 aanvallende spelers en nog vind SM het niet genoeg. Spelen met 11 aanvallers kan echt niet  ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #40 Gepost op: 13 juni 2016, 20:37:22 »
4 aanvallende spelers en nog vind SM het niet genoeg. Spelen met 11 aanvallers kan echt niet  ;D
Spreekt nu de Turk of de Nederlander?  ;D ;)
Tuurlijk kan je 2 libero's plaatsen, met daarnaast flankspelers die kunnen "voetballen", Alderweireld en Carrasco (dan heb je 2 aanvallend ingestelde flankspelers - tel mee - 2
Dan een spelbreker - wroetpaard als Naingolan
En dan Fellaini (aanvallend - we zitten aan 3)
Debruyne - Hazard - Mertens - Lukaku (we zitten aan 7)


Je kan dus gerust met 7 "aanvallend denkende" spelers de grasmat op (makkelijk), vooral als je wil winnen, en dat betekent nog altijd (dank je Johan (RIP)) 1 doelpunt meer scoren dan de tegenstander ...


Van die 7 aanvallend denkende zijn er dan ook nog 4 bij die deftig kunnen verdedigend denken, dus heb je een even sterke verdediging dan met de opstelling van Wilmots, maar wel een ploeg die kan scoren ....


Zoals ze nu staan zal het van een klasseflits moeten komen van Debruyne of Hazard, die zelf nog eens de bal moeten gaan ophalen op eigen helft, want Witsel durft niet naar voren te passen .... of het geluk dat Fellaini er eentje 'in-elleboogt'     ;D


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #41 Gepost op: 13 juni 2016, 20:40:48 »
 :13: België succes tegen Ital :13:
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #42 Gepost op: 13 juni 2016, 20:43:11 »
Ik verneem dat delen van het terrein onder water gestaan hebben de afgelopen uren.  :o

Verwacht je maar aan een uitputtingsslag.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #43 Gepost op: 13 juni 2016, 20:43:34 »
En wie moeten er dan uit voor die 3 spelers?

4 aanvallende spelers en nog vind SM het niet genoeg. Spelen met 11 aanvallers kan echt niet  ;D
Spreekt nu de Turk of de Nederlander?  ;D ;)
Tuurlijk kan je 2 libero's plaatsen, met daarnaast flankspelers die kunnen "voetballen", Alderweireld en Carrasco (dan heb je 2 aanvallend ingestelde flankspelers - tel mee - 2
Dan een spelbreker - wroetpaard als Naingolan
En dan Fellaini (aanvallend - we zitten aan 3)
Debruyne - Hazard - Mertens - Lukaku (we zitten aan 7)


Je kan dus gerust met 7 "aanvallend denkende" spelers de grasmat op (makkelijk), vooral als je wil winnen, en dat betekent nog altijd (dank je Johan (RIP)) 1 doelpunt meer scoren dan de tegenstander ...


Van die 7 aanvallend denkende zijn er dan ook nog 4 bij die deftig kunnen verdedigend denken, dus heb je een even sterke verdediging dan met de opstelling van Wilmots, maar wel een ploeg die kan scoren ....


Zoals ze nu staan zal het van een klasseflits moeten komen van Debruyne of Hazard, die zelf nog eens de bal moeten gaan ophalen op eigen helft, want Witsel durft niet naar voren te passen .... of het geluk dat Fellaini er eentje 'in-elleboogt'     ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
EK FRANKRIJK.
« Reactie #44 Gepost op: 13 juni 2016, 20:51:11 »

Het zijn er maar twee hoor die gewisseld zouden moeten worden in mijn opstelling .....
Ciman (rechtsback, wordt vervangen door de nu libero Alderweireld)
Witsel (kan je geen bal mee aanvangen, volgens mij is dat een Italiaan)

En wie moeten er dan uit voor die 3 spelers?

4 aanvallende spelers en nog vind SM het niet genoeg. Spelen met 11 aanvallers kan echt niet  ;D
Spreekt nu de Turk of de Nederlander?  ;D ;)
Tuurlijk kan je 2 libero's plaatsen, met daarnaast flankspelers die kunnen "voetballen", Alderweireld en Carrasco (dan heb je 2 aanvallend ingestelde flankspelers - tel mee - 2
Dan een spelbreker - wroetpaard als Naingolan
En dan Fellaini (aanvallend - we zitten aan 3)
Debruyne - Hazard - Mertens - Lukaku (we zitten aan 7)


Je kan dus gerust met 7 "aanvallend denkende" spelers de grasmat op (makkelijk), vooral als je wil winnen, en dat betekent nog altijd (dank je Johan (RIP)) 1 doelpunt meer scoren dan de tegenstander ...


Van die 7 aanvallend denkende zijn er dan ook nog 4 bij die deftig kunnen verdedigend denken, dus heb je een even sterke verdediging dan met de opstelling van Wilmots, maar wel een ploeg die kan scoren ....


Zoals ze nu staan zal het van een klasseflits moeten komen van Debruyne of Hazard, die zelf nog eens de bal moeten gaan ophalen op eigen helft, want Witsel durft niet naar voren te passen .... of het geluk dat Fellaini er eentje 'in-elleboogt'     ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal