Auteur Topic: CASANDRA  (gelezen 22030 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
CASANDRA
« Gepost op: 11 oktober 2015, 21:21:49 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]
[attachimg=10]
[attachimg=11]
[attachimg=12]
[attachimg=13]
[attachimg=14]

[attachimg=15]
« Laatst bewerkt op: 12 december 2015, 08:28:21 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
CASANDRA
« Reactie #1 Gepost op: 19 december 2015, 20:23:36 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
CASANDRA
« Reactie #2 Gepost op: 17 maart 2016, 16:40:02 »
Casandra
Ik had nu wel zin in een optiekfuck. De enige dames die ik er ook echt appetijtelijk uit vond zien, waren Casandra en Beatrix. Wel jammer, want in het verleden liepen in Münster een aantal leuk uitziende dames rond, zoals Giulia, Andre, Elisa, Maya, Kasandra en Carla om maar een paar voorbeelden te noemen. Optisch was het niveau gisteren niet hoog. Ik heb gekozen voor Casandra, hoewel ik Beatrix knapper vind, maar met Beatrix heb ik 1 keer gekamerd en dat was me zeer tegengevallen. Met Casandra was ik ook 1 keer eerder op een kamer en dat was een prima kamergang. Na eerst buiten met haar en Andra gesproken te hebben, hebben we een kamer opogezocht. Op de kamer, als Casandra helemaal naakt is, valt op hoe tenger ze is. We hebben eerst een beetje geknuffeld en ge(tong)zoend met elkaar, waarbij ik dit keer haar tongpiercing niet heb kunnen voelen. Ik weet niet of ze die nog steeds heeft, want daarna gaf ze me een  :xrated waarbij ik 'm ook niet voelde. Desalniettemin was haar  :xrated uitstekend, getuige het feit dat ik hierdoor mijn derde orgasme kreeg vandaag. Ook zij nam alles zonder problemen op in haar mondje. Daarna nog even nagepraat en waarbij ze me vertelde dat ik pas haar tweede klant was vandaag. Het was toen al een uur of 5 a'6. Het was inderdaad niet zo heel druk vandaag, maar volgens mij waren er al veel dames die meer dan 2 klanten hadden gehad. Casandra ziet er niet slecht uit, integendeel. En ze is erg vriendelijk en haar service is goed. Misschien hielden de beren die er nu waren niet zo van lolita meisjes, zou kunnen.

Naam : Casandra
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits, Italiaans en een klein beetje Spaans
 Leeftijd : 21
 Haarkleur/-lengte : Zwart, tot halverwege de rug
 Lengte dame : 1,55 mtr
 Postuur/Cupmaat : slank, 50 Kg, maat 34/ A-cup
 Service: PZC, NMC, 69, ZK
Cijfer: 8

[attachimg=1]
« Laatst bewerkt op: 17 maart 2016, 16:54:15 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
CASANDRA
« Reactie #3 Gepost op: 29 juli 2016, 23:14:19 »
Een andere dame die me erg verrast heeft vandaag, is Casandra. In het verleden had ik al eens een paar keer een kamer met haar en deze waren zeker niet slecht. Vandaag leek het wel of ze er meer plezier in had dan anders.
Casandra is een klein tenger meisje. Ze heeft een tongpiercing, maar op de een of andere manier merk je daar niets van tijdens het pijpen. Dat is wel jammer. Tijdens het tongzoenen gelukkig wel. Hier had ze vandaag meer zin in dan anders. Tijdens de eerste kamergang heb ik haar verwend, omdat ik voelde dat het voor mij nog te vroeg was. Tijdens de tweede kamergang begon ze met een blowjob en vervolgens heb ik het afgemaakt in missio. Ze heeft een lekker nauw poesje. Voor en na de kamergangen was ze niet zo spraakzaam, maar op de kamer hebben we wel even leuk met elkaar gesproken. Ik denk dat ik in de toekomst nog wel vaker een kamer met haar ga nemen.

Naam : Casandra
Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits, Italiaans en een klein beetje Spaans
Leeftijd : 21
Haarkleur/-lengte : Zwart, tot halverwege de rug
Lengte dame : 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 50 Kg, maat 34/ A-cup
Service: PZC, NMC, 69, ZK
Presales: 7/10
Aftersales: 6/10
Cijfer: 8,5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
CASANDRA
« Reactie #4 Gepost op: 10 november 2016, 21:52:45 »
Met dit meisje afgelopen dinsdag (uitgebreid verslag volgt) nog in Pauschalclub Münster mee op de kamer geweest en nu gaat ze naar Saunaclub XS in Bochum. Ik heb haar nog gevraagd wat ze er van vindt, dat er volgend jaar geen Pauschalclubs meer zijn. Ze zei dat dat beter voor haar zou zijn, als Münster een Saunaclub zou worden, waarop ik vroeg waarom ze niet eerder op zoek is gegaan naar een Saunaclub. Ze vertelde me dat ze het lastig vind om in een nieuwe club en een andere omgeving met veel nieuwe klanten te moeten werken. Blijkbaar heeft ze die stap dan nu toch genomen.

Deze meid gaat het vast en zeker redden in een Saunaclub. Tis een leuk pocket Roemeentje om te zien, een leuke persoonlijkheid en ook voor een Saunaclub heeft ze een bovengemiddelde service.

[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
CASANDRA
« Reactie #5 Gepost op: 10 november 2016, 22:16:35 »
Ze vertelde me dat ze het lastig vind om in een nieuwe club en een andere omgeving met veel nieuwe klanten te moeten werken. Blijkbaar heeft ze die stap dan nu toch genomen.

Nou niet dus, ze is nog altijd in dezelfde club.  :lol

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
CASANDRA
« Reactie #6 Gepost op: 10 november 2016, 22:50:38 »
Ze vertelde me dat ze het lastig vind om in een nieuwe club en een andere omgeving met veel nieuwe klanten te moeten werken. Blijkbaar heeft ze die stap dan nu toch genomen.

Nou niet dus, ze is nog altijd in dezelfde club.  :lol

Nee hoor. Vanaf zaterdag is ze werkzaam in saunaclub XS in Bochum en niet meer in Pauschalclub Münster. Andere club, andere omgeving, andere stad, andere klanten en een ander systeem ;) OK, beide clubs zijn van dezelfde eigenaresse ;)
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline den fietser

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
CASANDRA
« Reactie #7 Gepost op: 11 november 2016, 06:37:01 »
Ik vermoed dat pauschal Munster gaat sluiten.
Weer een topertje dat weg gaat en er reeds lang aanwezig geen goede voortekenen de concurrentie gaat hard worden in Bochum mij ga er niet veel treffen wat een kut verbinding 70-90-100-120 km/u
Aangezien deze formule in loop van 2017 bij wet verboden gaat worden.
En dan is er nog Love saunaclub is reeds aanwezig en er maar één paar km van pauschal.

Prijzen hetzelfde als wat nu in Bochum het geval is.
Club is zeer netjes je kan vergelijken met  pauchal Dorthmund.
Slechte service heb ik nog niet meegemaakt.


Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
CASANDRA
« Reactie #8 Gepost op: 11 november 2016, 11:28:13 »
Ik denk dat jouw vermoedens wel eens waarheid kunnen gaan worden. 2 saunaclubs in dezelfde stad van dezelfde eigenaresse zal wel niet gebeuren. Ik denk dat PC Münster tot juli 2017 geopend zal blijven als Pauschalclub.

Concurrentie zal harder worden en dat komt omdat je meer verwacht van een dame in een saunaclub dan in een flatrate club. Voor een aantal dames zie ik het somber in, als zij zich niet aanpassen. Er lopen een aantal dames in de PC's rond, die mij geen €40 waard zijn voor 30 min. Casandra hoort daar zeker niet bij. Haar service is al van saunaclubniveau
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline den fietser

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
CASANDRA
« Reactie #9 Gepost op: 11 november 2016, 12:13:36 »
ik ben daar niet echt een tegenstander van.

zal de sevice alleen maar ten goede komen denk ik, ben dan ook niet iemand die op een dag 8 keer met een dame naar de kamer ga, die gaan dan wel teleur gesteld zijn al bied natuurlijk een gangbang nog wel een oplossing.
Maar ben iemand die voor kwaliteit optick fick was voormij meestal ok niet aan de orde daar moet je voor in GT zijn voor mij een keer en daarna NOOIT meer.

In pauschal was ik ook altijd meer dan 30min op kamer toch zeker je iemand al langer kent en het niet super druk was, wat de laatste tijd veel het geval was misschien zit de prijsverhoging van de laatste keer er voor iets tussen
,dan kunnen ze er zelf ook van genieten daar ben vast zeker van.

Daar kan ik hele verhalen  over vertellen maar doe ik niet op openbaar forum wil dat wel in een prive bericht doen.

En als ze goede service leveren mogen dames daar echt voor beloond worden Casandra is zeker zo iemand was dan ook al een hele tijd in Munster.

Weet uit goede bron dat de dames voor de eerste 3 kamergangen telkens 30eur krijgen daarna 25 per kamer.
« Laatst bewerkt op: 11 november 2016, 12:37:15 door den fietser »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
CASANDRA
« Reactie #10 Gepost op: 11 november 2016, 13:28:53 »
Den fietser,

Wij vinden het fijn dat jij je ervaringen deelt, we gaan hier echter niet gissen en denken en uitvissen wat de dames "krijgen" voor hun diensten ...
Dat is lekker een zaak tussen clubs en dames .... boeit ons ook niet .... het enige wat ons interesseert is wat een dame kost (of de inkom in een Pauschal in desbetreffend geval) en welke service de dames bieden.
Al de rest is voor ons, hoerenlopers, irrelevant ..... trekken we ons ook niks van aan, net zomin dat zij zich wat aantrekken hoeveel onze baas ons per uur verloont ..

Ik schrijf dit enkel om ellenlange discussies te voorkomen over verdiensten van de meiden, of het nu allemaal wel eerlijk is, etc etc etc ....

De meiden kiezen ergens te werken, en ze leggen zich op dat moment neer (alhoewel ik ze ook eens graag rechtstaand tegen een deur of muur, met die kont naar achter, pook   ;D   ) bij de regels diie onderling afgesproken worden tussen pauschal/saunaclub en de dames in kwestie  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
CASANDRA
« Reactie #11 Gepost op: 13 november 2016, 23:02:23 »
Casandra is een echt pocket Roemeentje. Heel klein en slank. Normaal gesproken niet echt mijn type, maar ik weet dat ze een goede service heeft en dat ze leuk in de omgang is. Met haar eerst even een tijdje gesproken in de rokersruimte, samen met Gorgia, een nieuwe meid in Münster en erg leuk in de omgang. Spreekt goed Engels, want ze had op dat moment een Indiase klant.

Op de kamer met Casandra was het zoals ik van haar gewend ben. Lekker tongzoenen en met haar tongpiercing geeft dat een extra dimensie. Pijpen doet ze erg goed en bedreven. Haar piercing merk ik dan overigens niet of nauwelijks. Neuken is geweldig met haar, erg strak, maar dit kleine meiske kan veel hebben.

Ik heb Casandra nog gevraagd wat ze er van vindt, dat er volgend jaar geen Pauschalclubs meer zijn. Ze zei dat dat beter voor haar zou zijn, als Münster een Saunaclub zou worden, waarop ik vroeg waarom ze niet eerder op zoek is gegaan naar een Saunaclub. Ze vertelde me dat ze het lastig vind om in een nieuwe club en een andere omgeving met veel nieuwe klanten te moeten werken. 2 dagen later zag ik dat Casandra de stap genomen heeft. Ze werkt nu in saunaclub XS in Bochum (voormalig Pauschalclub Bochum). Mocht ik ooit naar XS in Bochum gaan, en Casandra is er ook, dan mag ze er op rekenen dat ik zeker een kamer met haar zal gaan doen.

Naam: Casandra
Nationaliteit/Taal: Roemeens/ Duits, Italiaans en een klein beetje Spaans
Leeftijd: 21
Haarkleur/-lengte: Zwart, tot halverwege de rug
Lengte dame: 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 Kg, maat 34/ A-cup
Service: PZC, NMC, 69, ZK
Presales: 8/10
Aftersales: 6/10
Cijfer: 8,5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.