Auteur Topic: Chelsea - Liverpool 1-3  (gelezen 6564 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Chelsea - Liverpool 1-3
« Gepost op: 31 oktober 2015, 16:05:18 »
Mijn kleine teen voelt aan dat vandaag wel eens de doodsteek zou kunnen betekenen voor Mourinho, trainer van Chelsea,die met zijn ploeg 11 punten haalt uit evenveel wedstrijden ..... in Belgiƫ zijn er al trainers buitengegooid die het minder slecht deden.


Enkele grappige commentaren:
- Mourinho krijgt Klopp  ;D
- Hello Klopp, Goodbye Mourinho  :o
- The Special One -The Normal One 1-3


Ik beweer NIET dat Mourinho een slechte trainer is, integendeel.
Wat ik wel beweer, is dat zijn team er dit seizoen niets van bakt, en dat je je dat aan de top niet kan veroorloven met die arrogantie.


Ikzelf zie hem graag gaan, anti-voetbal uit het boekje, en hij beperkt de klasse van wereldspelers van oa (om er maar eentje te noemen) Eden Hazard.
Zijn ontslag zou goed zijn voor de verdere ontwikkeling van Hazard, anders moet de Belg met het meeste talent van de afgelopen 50 jaar dringend op zoek naar een andere ploeg, waar hij in een vrije rol mag voetballen.
Om dan naadloos over te gaan naar Kevin De Bruyne, die zich blij mag prijzen dat Mourinho hem niet goed genoeg vond. Momenteel is Kevin bij ManCity namelijk een veel betere voetballer dan hij ooit zou geworden zijn bij het Chelsea van Mourinho.


Ik kan nog verder prediken over de schandalige manier waarop Mourinho Barca uit de CL heeft gekickt enkele seizoenen geleden, dat was de dag dat het voetbal het schaamrood op de wangen kreeg. Maar The Special One deed het wel, zo ook bij Real.


Volgens mij zijn het dan ook niet de prestaties alleen die hem de kop zullen kosten, je kan al eens een slechte seizoensstart hebben, maar niet indien je op alles en iedereen behalve op jezelf kritiek hebt, en je de arrogantie zelve bent.


De enige logische oplossing voor de miljardairs uit London: geef hem een Speciale Trap onder zijn arrogante kont ...
en haal Guardiola binnen of Simeone,volgens mij beiden geschikt voor een ploeg als Chelsea.


Ik vraag me alleen af .... niet dat het de miljardairs van London pijn zal doen ... wat zou de ontslagpremie zijn van The Special One?
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal