Auteur Topic: Rosita (Cubaans/ Nederlands)  (gelezen 14153 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TnA Addict

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 224
  • T & A Addicted
    • Bekijk profiel
Rosita (Cubaans/ Nederlands)
« Gepost op: 8 november 2015, 19:15:44 »
Haarkleur/-lengte : zwart/lang
Lengte dame : 1m70
Postuur/Cupmaat : enigzins mollig / C/D (echt)
Nationaliteit/Taal : Cubaans van origine, maar spreekt vlot Nederlands
Leeftijd : ongeveer 30 (?)
Tatoeages/Piercings : niet opgemerkt
Diensten: PZC, TZ, Aftrekken, doggy, cowgirl

Ik heb deze dame gisteren getroffen in YY. Goed voorwerk in de kino: pijpen, zoenen, lekker spelen met haar lichaam. Daarna naar de kamer er tegenover. Daar nog even door met zoenen en uitgebreid pijpen. Ze bewerkte mijn tepels om me vervolgens te berijden (zelf om gevraagd). Vervolgens commandeerde ze me haar van achteren te nemen en dat liet ik me geen twee keer zeggen. Vrij vlot was toen het hoogtepunt daar.

Ze is een gezellige dame, heeft een lekkere kont, sex is ook best, maar op een of andere manier vond ik het allemaal gewoontjes of waren mijn verwachtingen te hoog gespannen. Ik heb in ieder geval hetere sessies meegemaakt met latinas. Cijfers gevend een 7/10.

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
Rosita (Cubaans/ Nederlands)
« Reactie #1 Gepost op: 2 december 2015, 21:33:10 »
Ik trof afgelopen zondag Rosita ook in de kino. Nou vind ik dat een lekkere plek om van bil te gaan. En omdat Rosita wel wat aanhoudend was maar op de prettige manier, liet ik me teasend verleiden door haar.
Nadat ze mijn jonge vriend begon te pijpen, zijn we ook vlot de kamer tegenover ingedoken.

Daar het mondeling goed voorgezet. Gewoon het lekkere bed-werk. Na goed gepijpt te zijn heb ik Rosita ook op doggy style genomen. Normaliter wil ik bij de eerste dame een beetje ' inneuken' maar als billenliefhebber zag Rosita's kont er wel smakelijk uit. Daarom week ik van mijn 'gewoonte' af en nam haar doggy. Omdat Rosita onderin ruimte had voor mijn jonge vriend kon ik lekker stoten, zonder dat het vervelend voor haar werd. Lekker.

Als je gewoon zin hebt in een goede pot seks met een Nederlands sprekende vrolijke vrouw, met een zeker MILF-gehalte, is Rosita aan te raden. Ze is opgewekt en onderhoudend. Komt vlot over. En heeft volgens mij genoeg ervaring. En je kunt nog s lekker in het Nederlands kletsen. Dat gaat toch op een andere manier dan dat je jezelf steeds loopt te vertalen. Op zich niets mis mee, maar dit is zeker ook wel s lekker.
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Rosita (Cubaans/ Nederlands)
« Reactie #2 Gepost op: 5 november 2016, 16:19:33 »
ROSITA (YinYang) - Big Boob Experiece
Bij deze recensie
 

Bijzonderheden
 
Rosita
spreekt Nederlands, is wat meer gezet, niet zo slank maar het valt nog mee, dik zou ik ze ook niet noemen. Ze valt op door haar grote magnifieke borsten: een D+ for sure. Als borstenzot wordt je gewoon gek als je die japen ziet. M'n handen trilden toen ik ze naderde waarop ze die beetpakte en ze op al die zachtheid legde... een echte BBE of Big Boob Experience. Ofmoet ik zeggen Megaboob Experience?
 
 
Presales
 
Eerst kwam ze langs toen ik in de Wellness wat aan het relaxen was bij het klein binnenzwembad. Ik was nog niet aan kameren toe en zei haar dat we dat later zouden doen. Ik was intussen door de Russische Nikita verleid maar wimpelde die tot 2x toe af voor haar. Nikita is het Kinobeestje van de club, samen met een Duitse met lange blonde haren. Ik kon ten slotte Rosita aanklampen en we gingen eerst naar de Kino wat kennismaken vooraleer de kamer op te gaan. Ze dacht echter dat ik het daar wou laten gebeuren en had haar al ontkleed en gaf me een fraai uitzicht op haar prachtig Zwitsers berglandschap. Mijn verdere wensen kenbaar gemaakt en naar een kamer getrokken.
 
Rosita is van Cuba en om dat te testen, vroeg ik haar uit over Santeria waarop ze me kon corrigeren op de uitspraak van deze syncretische religie van dat eiland. Ze heeft dus die roots voor 100% zekerheid.
 
 
Kamer
 
Basic kamer (32) met douche, muziek kon niet uit gezet worden, de lichten kon je wel regelen. Er was voldoende licht door het venster.

 
Voorspel & Sex

Voor de aanvang werd de kleine jongen wat opgepoetst. Net als met het condoom stond ik  erop dat zelf te doen omdat dit eenmaal beter aanvoelt dan dat de DVP hem zo oppoetst als was het een koperen kandelaar waardoor die zo blinkt dat je er je eigen spiegelbeeld in kan zien...wel ik dàcht dat ze dat wou maar dat wou ze niet. In plaats daarvan dacht ze dat ik dat zelf wou doen doordat ik verstrooid naar die doos keek en gaf me prompt de doekjes. Deze waren bevochtigd dus dat valt dan weer mee.
 
Daar was het voorspel heel goed, ik speelde als een verwonderd kind met die joekels van haar. Nadeel was dat ze eerder de afwerkmentaliteit in zich had. We gingen al vrij snel op seks over. Ook bleek dat ze verder toch niet zo perfect gevormd is maar die prachtige voorgevel maakte veel goed.
 
Tijdens de daad zei ze me teveel "of ik al kon spuiten". Zeg, ik ben wel de brandweer niet! Ze kreunde ook. Nee dat vraagt een dame liever niet, dat heeft een averechts effect waardoor een en ander moeizamer ging. Zo'n vraag neemt toch veel van je genot weg. Uiteindelijk spoot ik ook het condoom vol in haar lekker nauw kutje en zou er van veel verdere actie geen sprake meer geweest zijn...ware het niet dat ze dacht dat het niet zo was, er was nauwelijks sperma. Ik deed masturberend door terwijl ik met haar borsten verder speelde en ze me verder verleidde tot ik masturberend een tweede keer kwam. Het half uur was zo redelijk vol gemaakt met die afwerkster.
 
 
Afsluiten
 
50€ overhandigd, ze rekende gelukkig geen kinotijd mee, daar zou ik niet gelukkig mee geweest zijn.
 
 
Aftersales
 
Noppes. Niks. Nada van Rosita. Heeft (2x...) Gespoten = Klaar is kees (wederom tweemaal).
 
 
Fazit en Score

Haar borsten waren een grote troef letterlijk en figuurlijk, haar gedurige spuit-vraag en kreunen waren dat niet.

Score Rosita: **
Score tieten van Rosita: ****
 

http://www.youtube.com/watch?v=eVCBWZ_kGqI
« Laatst bewerkt op: 5 november 2016, 16:36:26 door Vazkor »