Auteur Topic: Lijst met forums over de DVP met rating erbij  (gelezen 80801 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Lijst met forums over de DVP met rating erbij
« Gepost op: 9 januari 2011, 12:15:04 »
Een idee,
Ieder forum over de dames heeft zijn eigen manier van werken/heeft een verschillende aanpak.
Geen enkel forum is volmaakt en volledig op gebied van recenties.
Daar is de inbreng van de wandelaars te groot voor.
En je kan moeilijk iemand verplichten zijn ervaring neer te pennen op 1 of meerdere fora.
Daarom het idee om een lijst te maken van "zoveel mogelijk" fora over de dames
Vermelde info zou kunnen zijn

  • Logo of naam
  • Link naar het forum
  • Rating (al is dat vrij moeilijk objectief te houden) van 1 tot 10
Parameters zouden hier kunnen zijn :
  • Aantal leden
  • Structuur van het forum/sub-forum en topics
  • Aantal recenties
[/list]

Vraag is natuurlijk als het een goed idee blijkt te zijn, wie moet dat allemaal gaan bijhouden ?
Jullie mening graag

Tellme

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Lijst met forums over de DVP met rating erbij
« Reactie #1 Gepost op: 9 januari 2011, 12:45:00 »
Knal Knal Knal  ;D ;D ;D ;D
Pif poef paf  ;D ;D ;D
Bang Bang  ;D ;D ;D


Op zich vind ik alle ideetjes goed, en bespreekbaar, zo ook dit idee, Tellme.


Allereerst, en ik spreek als mens sexmachine in dit topic, niet als forumbeheerder.....
Dus allereerst:
Iedereen is vrij te doen en te laten wat hij wil, dat is vrijheid in de breedste zin van het woord, end at geldt ook voor de fora. Ieder lid mag info halen van de diverse fora en schrijven waar hij zich het beste voelt.
Ik ben tevens van oordeel dat, indien mensen zich goed voelen op een bepaald forum, ze automatisch daar meer gaan schrijven end at forum meer gaan bezoeken.
Zoals je zegt, ieder forum heeft zijn eigenheid, en dat si toch ook het mooie ervan.


De opzet van relaxxxboard was, en BLIJFT, een plaats te maken waar het aangenaam toeven is voor iedereen. Een plaats waar julie graag komen en dan komen de recensies vanzelf.
We zijn een beginnend forum, dus met kinderziektes, en we proberen het gewoon gezellig te maken.
Als jullie dan blijven komen en meer en meer gaan schrijven, juichen we dat graag toe.


Wij willen en kunnen echter niemand verplichten relaxxxboard beter te vinden dan andere fora, en dat hoeft ook niet. Waar we wel trachten naar te streven, en ik herhaal dat zeer graag, is een aangename plaats te maken waar iedereen zich thuis voelt.


En we willen anders zijn dan andere fora, onze eigenheid behouden, een eigen stempel drukken op de hoerenloperswereld. Wij gaan dit proberen met veel meer fotoshoots, we hebben als eerste forum een vrouwelijk modje, en we hebben nog heel wat  in peto voor onze leden, alleen zijn we ocharme een dikke 6 maand bezig.




Wat betreft alles te linken naar andere fora, hoe mooi die opzet ook is, het is gewoon onmogelijk en onbegonnen werk.
En uiteraard is dat technisch ook niet haalbaar. Andere fora hebben andere structuren en teruglinken zal bij velen een probleem zijn.
Ja, we zouden er onze leden mee dienen, klopt, maar het is een werk waar zelfs ik bang van ben.


Een voorbeeldje om het duidelijk te maken;
- in het skw alleen zijn bijna 300 ramen, met dubbele shifts, das dus 600 topics die moeten aangemaakt worden en doorgelinkt worden, met uitzoekwerk wat op welke fora staat. En dan praten we nog niet over meiden die stoppen, van raam veranderen, naar andere buurten gaan, enz....
- in een club zitten ook dik 150 meiden (als je het meidenbestand globaal bekijkt) en die lopen ook van links naar rechts, ook daar weer hetzelfde probleem.




Goed, je zet me anderzijds wel aan het denken, en iedereen mag meedenken.
Wat mij betreft, schrijf waar je je het beste voelt, en één centrale plaats waar alle info te vinden is over meiden, is dat de volmaakte en perfecte wereld?
Fora hebben hun eigenheid, zo heeft hookers zijn voor- en nadelen, freiercafe, provla, youppie. En ook wij hebben onze voordelen en nadelen.


Ons doel, en dat is voor mij het allerbelangrijkste, is een plaats te maken waar mensen zich thuis voelen, en wij hopen van harte dat die mensen hier gaan schrijven, lezen en zich hier erg goed voelen.


Mij rol in dit alles? Ik heb bij de oprichting heel wat paspoortjes aangemaakt, en ben zinnens dat allemaal nog beter bij te houden. Alleen vraagt dat nog maanden, zo niet een jaar werk. Ik doe dat heel erg graag, en zal dan ook daar nog een tandje bijsteken, om alle meiden in kaart te krijgen hier.
Ik zie dat je begaan bent met info, als dan iedereen zijn best doet mee de info up to date te houden en te schrijven, heb je vanzelf een forum waar je heel erg veel kan vinden  ;D


Goed, ik ga dit ook verder effe laten bezinken, en wil graag afronden met een puntje van kritiek. Ik heb het niet zo graag dat er in een stemoptie gesteld wordt dat relaxxxboard enkel goed genoeg is, want dat is zo niet. Ik heb daar een beetje moeite mee, met die keuze-optie, wij zijn niet BETER dan andere fora, wij willen alleen ANDERS zijn.
Vroeger had je AGALEV, wij hebben AGANEU .... anders gaan neuken  ;D ;)




groet, sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Lijst met forums over de DVP met rating erbij
« Reactie #2 Gepost op: 9 januari 2011, 13:04:21 »
Bedankt voor het antwoordt.
Maar ik bedoel enkel een eenvoudige opsomming van bestaande fora waar je info kan vinden over de DVP (een eenvoudige, zo volledig mogelijke lijst)
Geen topic per topic doorlinken naar andere fora, weet ik wel dat dat niet te doen is.
Voorbeeldje
- relaxxxboard
- Hookers
- Vlaams Prostitutie Forum
- ........ (en nog andere

De volgorde van bovenstaande opsomming is toevallig gekozen
« Laatst bewerkt op: 9 januari 2011, 13:08:13 door Tellme »

guest14

  • Gast
Lijst met forums over de DVP met rating erbij
« Reactie #3 Gepost op: 9 januari 2011, 13:28:36 »
Dat was voor de forumupdate toch een onderdeel in de header of niet
Links naar bevriende fora

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Lijst met forums over de DVP met rating erbij
« Reactie #4 Gepost op: 9 januari 2011, 13:34:04 »
Aan dat laatste ben ik aan het werken, Mr S, in een nieuw kleedje aan het gieten.
Het vraagt wel wat werk, dus ik hoopd at jullie het me vergeven dat niet alles tegelijk gaat, ik werk momenteel een dikke 16 uur per dag aan dit fora, om alles naar wens (liefst van onze leden) te maken en te ontwikkelen.
Maar voorstellen mogen, graag zelfs, zo weten ook wij wat onze leden denken en wat ze liever veranderd zien.


groet,


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Lijst met forums over de DVP met rating erbij
« Reactie #5 Gepost op: 9 januari 2011, 13:40:09 »
Bedankt voor het antwoordt.
Maar ik bedoel enkel een eenvoudige opsomming van bestaande fora waar je info kan vinden over de DVP (een eenvoudige, zo volledig mogelijke lijst)
Geen topic per topic doorlinken naar andere fora, weet ik wel dat dat niet te doen is.
Voorbeeldje
- relaxxxboard
- Hookers
- Vlaams Prostitutie Forum
- ........ (en nog andere

De volgorde van bovenstaande opsomming is toevallig gekozen
Die komt terug, in de links, zoals Mr. S al aangaf, dat die er was hoor  ;)
Maar je idee fascineert me, ik ben wel in voor nieuwe uitdagingen, ik ga er verder over nadenken....


sexmachine - at your service  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Lijst met forums over de DVP met rating erbij
« Reactie #6 Gepost op: 9 januari 2011, 14:18:12 »
Dat was voor de forumupdate toch een onderdeel in de header of niet
Links naar bevriende fora
Bedankt voor het antwoordt.
Maar ik bedoel enkel een eenvoudige opsomming van bestaande fora waar je info kan vinden over de DVP (een eenvoudige, zo volledig mogelijke lijst)
Geen topic per topic doorlinken naar andere fora, weet ik wel dat dat niet te doen is.
Voorbeeldje
- relaxxxboard
- Hookers
- Vlaams Prostitutie Forum
- ........ (en nog andere

De volgorde van bovenstaande opsomming is toevallig gekozen


Dit hadden we, voor de forumsoftwareupdate, en staat er nu terug.
Is het dat waar je op doelde, Tellme?
http://relaxxxboard.com/index.php?spage=LINKS


Staat terug bovenaan op de relaxxxboardpagina, tussen INFO ADS en Profiel.


sexmachine - at your service  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Lijst met forums over de DVP met rating erbij
« Reactie #7 Gepost op: 9 januari 2011, 17:07:25 »
Dat is het wat ik bedoel (zonder de ratings dan).
Een vraagje, als er al dan een nieuw forum gevonden wordt, volstaat een PM naar een moderator/administrator om deze an de lijst toe te voegen ?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Lijst met forums over de DVP met rating erbij
« Reactie #8 Gepost op: 9 januari 2011, 17:11:31 »
Dat is het wat ik bedoel (zonder de ratings dan).
Een vraagje, als er al dan een nieuw forum gevonden wordt, volstaat een PM naar een moderator/administrator om deze an de lijst toe te voegen ?
NEEN  ;D
De bedoeling is dat daar fora komen die geen probleem hebben met terug te linken naar ons forum, onder het motto: "Het ene plezier is het andere waard"  ;D
Er zijn sommige fora die als de dood zijn voor Relaxxxboard, en ons absoluut dat niet willen gunnen, daar linken wij liever ook niet naar door.
Ik ken nog wel tig andere fora, maar je mag altijd wel een mailtje sturen met fora naar me.


We zullen dan contact nemen en vragen of wederzijdse verwijzingen mogen, voor ons kan alles, en wij staan open voor samenwerking met iedereen  ;)


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Lijst met forums over de DVP met rating erbij
« Reactie #9 Gepost op: 9 januari 2011, 21:16:36 »
Goed idee, zoals sm het nuanceert.  We mogen immers ook niet té goed zijn  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Lijst met forums over de DVP met rating erbij
« Reactie #10 Gepost op: 9 januari 2011, 21:21:53 »
Goed idee, zoals sm het nuanceert.  We mogen immers ook niet té goed zijn  ;) .
Te goed is gek, SEF  ;D
En we zijn dan wel prettig gestoord, maar ik mag nog ieder weekend naar huis uit de gesloten instelling  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Lijst met forums over de DVP met rating erbij
« Reactie #11 Gepost op: 10 januari 2011, 02:49:11 »
Dit is wat ze er bij Hookers van vinden
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=238499.

Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Lijst met forums over de DVP met rating erbij
« Reactie #12 Gepost op: 10 januari 2011, 05:49:11 »
Dit is wat ze er bij Hookers van vinden
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=238499.
Ik heb het gezien.
Niet echt een vriendelijk antwoordt op een eenvoudige vraag.
Mijn goesting om daar nog bijdragen te leveren is nu toch wel sterk afgenomen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Lijst met forums over de DVP met rating erbij
« Reactie #13 Gepost op: 10 januari 2011, 10:17:40 »
Dit is wat ze er bij Hookers van vinden
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=238499.
Ik heb het gezien.
Niet echt een vriendelijk antwoordt op een eenvoudige vraag.
Mijn goesting om daar nog bijdragen te leveren is nu toch wel sterk afgenomen.


Ach, relativeer die uitspraak op hookers. Is hookers niet http://www.hookers.nl;D
Kijk, hier kan en mag het uiteraard wel.
Wij hebben geen problemen met andere websites over P6, we zijn niet blind, niet dom en niet naief.
Ik vind persoonlijk dat iedere vorm van censuur op dit gebied redelijk communistisch overkomt. En indien het niet communistisch overkomst, is het dan de angst voor???




Kijk, ter verduidelijking, hookers is (nog) 1000 keer groter dan relaxxxboard momenteel, en de meeste andere fora lachen als ze relaxxxboard horen. Wat kan zulk een klein nietig forumpje van niemendal ons maken? Wel, als ze zo reageren, dan is dat niet omdat ze dat vervelend vinden voor de link, maar dan zit er meer achter.
Tellme, ik heb je al gzegd in mijn eerste posting dat ik het een zeer interessant onderwerp vond, en het wordt alleen maar interessanter.


Ja, bij ons staan de meest bekende fora in de BENE in onze linkpagina. En why not? Wij zijn niet blind, en vinden dat iedereen overal moet kunnen schrijven. En liberalisme, vrijheid in de grootste zin van het woord is ons grootste erfgoed, vrienden rakkers. Iets waar mijn overgrootvader voor gestreden heeft, zijn leven lang, en jullie voorouders ook, willen we niet zomaar opgeven. Waar vrijheid stopt, begint terreur en willekeur. Daar doet relaxxxboard niet aan mee.


Ik kan nog een voorbeeldje aanhalen, zonder te trappen, want ook zij hebben bestaansrecht (al zeggen ze van ons dat wij dat NIET hebben). YBF, bij de grote massa welbekend, is ook als de dood voor relaxxxboard, in zoverre dat ze angstvallig zoeken en iedere keer het woord relaxxx verschijnt er een modje onmiddellijk wist. Het gaat zelfs zo ver dat ze hun leden IM rindsturen om hier niet te registreren, laat staan te lezen. Is ook een voorbeeldje van hoe het kan, maar niet hoe het zou moeten zijn.


Wij, van relaxxx, zijn voor een vrije wereld, wij eisen van geen enkele rakker-lid (wij zouden het zelfs niet durven vragen, zo pretentieus kan je niet zijn on onze ogen) dat ze exclusief bij relaxxxboard zouden schrijven. Why? Wij hebben moderators hier die ook mod zijn van hookers, dus het antwoord van die "krukkie" verbaast me in dat opzicht wel en toch niet. Krukkie is echter enkel mod, en is dat ook de mening van Midhold, het overkoepelend orgaan van hookers, dat is nu net de vraag die ik me stel.




Goed, Tellme, je hebt in ieder geval bij heel wat fora een oud zeer losgemaakt, namelijk de angst dat hun monopolie doorbroken wordt.


Ik zou willen zeggen, de wereld is van iedereen, en iedereen is van de wereld. Leef en laat leven, geniet, en aan alle rakkers. Schrijf waar jullie jullie het beste voelen, en hier is nogmaals de lijst met fora waar wij geen enkel probleem mee hebben, ook al denken zij er anders over http://relaxxxboard.com/index.php?spage=LINKS


IEDEREEN IS VAN DE WERLED EN DE WERELD IS VAN IEDEREEN
Iedereen is van de wereld.


gegroet


sexmachine - at your sevice  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
geen slotje erop
« Reactie #14 Gepost op: 10 januari 2011, 17:30:00 »
En tot slot, dit topic wordt niet op slot gedaan  ;D ;)
Open discussies moeten kunnen, ook als het over "de concurrentie" gaat, zoals ik ergens in mooie bewoordingen las (dat slaat op het woordje concurrentie)  :o :)


sexmachine - mijn vrijheid, mijn blijheid  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal