Auteur Topic: INFO BABYLON ELSDORF  (gelezen 255147 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
INFO BABYLON ELSDORF
« Reactie #60 Gepost op: 10 januari 2019, 06:43:05 »
Jetzt ist es offiziell.
Die Geburtstagsgäste (gelistet und mit Passwort) bekommen einen Rabatt von 10€ auf
den normalen Eintritt.

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
INFO BABYLON ELSDORF
« Reactie #61 Gepost op: 16 maart 2019, 20:39:37 »
Achtung Saunagänger!

Information aus dem Babylon: Am Montag, den 18.3. sind der Innenpool und die Duschen im Wellnessbereich wegen Einbau der neuen Dampfsauna gesperrt.

vanKees

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
INFO BABYLON ELSDORF
« Reactie #62 Gepost op: 16 maart 2019, 23:19:53 »
Achtung Saunagänger!

Information aus dem Babylon: Am Montag, den 18.3. sind der Innenpool und die Duschen im Wellnessbereich wegen Einbau der neuen Dampfsauna gesperrt.

vanKees

Voor wie geen Frans kent : nu maandag zijn het bubbelbad en de douches vlakbij niet beschikbaar wegens de aanbouw van een nieuw stoombad.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
INFO BABYLON ELSDORF
« Reactie #63 Gepost op: 17 maart 2019, 01:43:09 »
Achtung Saunagänger!

Information aus dem Babylon: Am Montag, den 18.3. sind der Innenpool und die Duschen im Wellnessbereich wegen Einbau der neuen Dampfsauna gesperrt.

vanKees

Voor wie geen Frans kent : nu maandag zijn het bubbelbad en de douches vlakbij niet beschikbaar wegens de aanbouw van een nieuw stoombad.

Het is überhaupt nieuw dat ze een stoombad zullen hèbben. Interessant.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
INFO BABYLON ELSDORF
« Reactie #64 Gepost op: 17 maart 2019, 12:01:40 »
Achtung Saunagänger!

Information aus dem Babylon: Am Montag, den 18.3. sind der Innenpool und die Duschen im Wellnessbereich wegen Einbau der neuen Dampfsauna gesperrt.

vanKees

Voor wie geen Frans kent : nu maandag zijn het bubbelbad en de douches vlakbij niet beschikbaar wegens de aanbouw van een nieuw stoombad.

Jetzt verstehe ich auch, warum ich mein eigenes Geschreibe nicht verstanden habe.
HURRA,
ich kann französisch schreiben!

vanKees

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
INFO BABYLON ELSDORF
« Reactie #65 Gepost op: 24 maart 2019, 02:13:51 »
En het nieuwe stoombad is heet! Minpunt is wel dat dit voor een beetje wateroverlast zorgt : slippers aanhouden!

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ENTREE BABYLON NAAR €70
« Reactie #66 Gepost op: 3 april 2019, 20:33:23 »
Entree van Babylon gaat per 1 Mei van €60 naar €70. Benieuwd hoe dat opgepakt gaat worden door de gasten. Ik vrees dat een deel Babylon niet of nauwelijk meer gaat bezoeken. Daarnaast is de entree van de dames ook verhoogd. De dames moeten dus meer kamers draaien om wat te verdienen. Door de prijsverhoging zullen er waarschijnlijk minder gasten komen, dus zal dat moeilijk worden voor de dames. Dan de prijzen omhoog gooien van €50 naar €60 per half uur. Gevolg, meer gasten die weg blijven, gevolg, meer dames die naar andere clubs gaan, gevolg... Je hoeft geen Nostradamus te zijn om de toekomst te kunnen voorspellen. Zeker als andere clubs niet meegaan met de prijsverhogingen.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
ENTREE BABYLON NAAR €70
« Reactie #67 Gepost op: 3 april 2019, 20:48:24 »
Entree van Babylon gaat per 1 Mei van €60 naar €70. Benieuwd hoe dat opgepakt gaat worden door de gasten. Ik vrees dat een deel Babylon niet of nauwelijk meer gaat bezoeken. Daarnaast is de entree van de dames ook verhoogd. De dames moeten dus meer kamers draaien om wat te verdienen. Door de prijsverhoging zullen er waarschijnlijk minder gasten komen, dus zal dat moeilijk worden voor de dames. Dan de prijzen omhoog gooien van €50 naar €60 per half uur. Gevolg, meer gasten die weg blijven, gevolg, meer dames die naar andere clubs gaan, gevolg... Je hoeft geen Nostradamus te zijn om de toekomst te kunnen voorspellen. Zeker als andere clubs niet meegaan met de prijsverhogingen.
wij speculeren hier niet de tijd zal het leren  ;)

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
INFO BABYLON ELSDORF
« Reactie #68 Gepost op: 3 april 2019, 21:09:51 »
De dames zouden er ook kunnen aan denken om perfecte service te leveren om alzo winsten te verzekeren  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
INFO BABYLON ELSDORF
« Reactie #69 Gepost op: 3 april 2019, 21:46:06 »
Met 60 euro per halfuur heb ik helemaal geen probleem, en al zeker niet als de service er hoog in de vaandel wordt gedragen. Bij een goede kamergang (dit wil voor mij zeggen: minstens een retro-BJ en ook TZ), geef ik sowieso al een vette fooi.

Ik heb de oefening eens gemaakt wat de prijs per half uur zou moeten zijn, rekening houdend met de indexering.
Sedert de invoering van de euro was de prijs ook al 50 euro, nu zou de halfuur prijs 67 euro 88 cent moeten zijn (31 december 2018, Belgische indexering).

In de Oostenrijkse clubs is 60 euro per halfuur al gangbaar. Voor mij mag die 60 euro er gauw aankomen voor alle clubs. Kwestie van de dames tevreden te houden en deels te voorkomen dat upselling hier ook hun intrede zou kunnen doen.

70 euro inkom is uiteraard van de pot gerukt. Babylon is voor mij dan wel DE top grensclub, maar 70 euro? Kom nou. We gaan het zien wat de tijd brengt. Ik hoop dat Babylon nog lang the place to be zal blijven.

 
« Laatst bewerkt op: 3 april 2019, 22:43:58 door Shakir »

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
INFO BABYLON ELSDORF
« Reactie #70 Gepost op: 3 april 2019, 21:51:00 »
Wat moet je denken van zo een prijsstijging? Dat hij het op het juiste moment doet misschien? Babylon was altijd duurder (een 10 euro ongeveer) dan zijn directe concurrenten Samya en PSR. Dat heeft altijd gemarcheerd. Waarom zou dat dan nu niet werken? Wat is nu 10 euro meer? Elke keer worden daar dikke bomen over doorgezaagd (GT...) maar het resultaat is dat men er achter komt dat men quatsch verteld heeft en best 10 euro meer wil betalen voor de favoriete club of de club waar men (erg) graag komt. PSR heeft eind vorige zomer de prijs ook met 10 euro verhoogt naar € 60. Zonder iets te renoveren, bij te bouwen.... Ook het damesaantal ligt er veel lager en de service in Babylon ligt toch wel merkelijk hoger en beduidend mooiere dames. Babylon kan dat dus gerust doen. Er zullen altijd wel klanten wegblijven en goedkoper zoeken maar er moeten al heel veel klanten wegblijven om verlies te gaan maken want als er 100 mannen komen op een dag in plaats van 115 omdat er 15 wegblijven dan verdient Babylon 100 x 70 = 7000 euro waar dat vroeger 60 x 115 = 6900 zou zijn. Geen enkel verlies dus en ik geloof niet eens dat 15 % van de mannen zal wegblijven. Dus... winst met € 70 inkom.
Babylon heeft ook alles. Een grastuin (echt gras). Een verwarmd zwembad, sauna, dampbad, HWP, kino.... Minpuntje dat me zo even voor de geest komt is dat je weinig plekt hebt om te eten of in de gassen van de rokers maar daarin ben ik ook maar een kleine minderheid dus dat zal niet veranderen en ook bijna niemand storen. 1/2 kon ik ook niet à la carte eten daar. Het zou wel zo slim zijn om dat te veranderen met de prijsstijging.
Tot enige jaartjes terug zou ik direct gezegd hebben dat dat veel te veel was voor Babylon omdat je voor dezelfde prijs waanzinnig prachtige grote saunaclubs kan bezoeken in Frankfurt, Stuttgart.... Nu durf ik dat niet meer te zeggen want wat ben je met die prachtige clubs, vol met pareltjes van dames die kutservice geven of upsellen naar meer dan 100 euro per halfuur. Ja, Babylon heeft ook dat mee. Geen of weinig vervelende jaagdames die je niet gerust laten. Weinig MILFS. Zelden kutservice.
Samya trekt overigens een totaal ander publiek aan en is eigenlijk helemaal geen concurrent van Babylon  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
INFO BABYLON ELSDORF
« Reactie #71 Gepost op: 4 april 2019, 07:56:41 »
Dat tientje extra kan me persoonlijk niet zoveel schelen. Er zullen zeker gasten wegblijven. 115 gasten op een dag heb ik er nog nooit meegemaakt en 100 ook niet. Feit is ook dat de dames meer dan een tientje per dag meer moeten betalen. En dat betekend dat ze meer kamers moeten draaien om wat te verdienen. Met minder gasten zal dat niet lukken. Gevolg, prijzen omhoog, upsellen, etc. Gevolg meer gasten blijven weg, gevolg dames gaan weg, oftewel een sneeuwbal effect...
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
INFO BABYLON ELSDORF
« Reactie #72 Gepost op: 4 april 2019, 09:22:06 »
Ik lig ook niet wakker van een tientje. Iets anders, wat zou het effect zijn op de Bierploeg? Zoeken ze een andere club om zichzelf vol te gieten? Of gaan ze voor tien euro extra consumeren in Babylon? Zijn toch gauw weer 5 á 6 biertjes extra die weggetikt moeten worden om waar voor je geld te krijgen. We gaan het zien. 
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
INFO BABYLON ELSDORF
« Reactie #73 Gepost op: 4 april 2019, 11:24:58 »
Ik lig ook niet wakker van een tientje. Iets anders, wat zou het effect zijn op de Bierploeg? Zoeken ze een andere club om zichzelf vol te gieten? Of gaan ze voor tien euro extra consumeren in Babylon? Zijn toch gauw weer 5 á 6 biertjes extra die weggetikt moeten worden om waar voor je geld te krijgen. We gaan het zien.


Ach zolang eddy het voorbeeld geeft, zal hij drinkebroeders om zich hen hebben staan.
Dat tientje interseerd me niet echt.
Vindt persoonlijk 60 al te veel, maar dat is persoonlijk.
Denk altijd dan betaal ik voor de drinken en vreet broeders.
Aan andere kant weet ik een dagje gewone sauna kom je met 60 euro maar net aan.
Maak me meer zorgen over de kamerprijs.
Intern gehoord dat de dames voor te werken daar een aanzienlijk bedrag moeten betalen,
Wordt naar verluid 1 uur kameren met optie voordat ze wat gaan verdienen.
Kan begrijpen dat de kamerprijs bv naar 60430 gaat.
Afin we zien wel.
En denk niet voor 60430 dan ook de dvp nog beter service gaat geven.
Hoeft ook niet over het algemeen is de service dik in orde.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
INFO BABYLON ELSDORF
« Reactie #74 Gepost op: 4 april 2019, 14:24:34 »
We gaan het meemaken. Zeer binnenkort.
We kunnen hier scenario's verzinnen
Klagen (dat mag indien je de inkomprijs te hoog vindt, eenieder beslist voor zichzelf waar de grens ligt)

MAAR ... wij zijn geen clubeigenaars ... dus laat die mensen maar doen, zij runnen de club en zijn verantwoordelijk ... en ik veronderstel dat ze intelligent genoeg zijn dit alles in te schatten.



Wij kunnen enkel gissen en gokken .... fijn
Wij gaan geen doem- of rampscenario ensceneren.
En vooral, de dames ....  ze kunnen akkoord gaan en blijven, of niet akkoord gaan en een andere werklpaats zoeken ... eigenlijk komt het daar op neer.


persoonlijk (en dat is puur de persoon sm) denk ik dat het voor de dames in DE (of beter in de saunaclubs) nogal meevalt.
Een inkom all-in, eten, drank, fasciliteiten etc etc etc etc voor de ganse dag.
In een ramenbuur bijvoorbeeld betalen de dames al snel hetzelfde tot wel 2 keer dit ... en die kunnen zelf voor drank, handdoeken, eten, keukenrol, beddengoed en andere dingen zorgen.

Dusse ... half vol, half leeg .... ik ben blij dat we ook half lege drinkers hebben ... in Antwerpen zitten we met een blinde, die halflege in plaats van halfvolle ramen ziet ...   


De toekomst zal het uitwijzen .... en vooral .... schrijf een mooie recensie, dan is de inkom in Babylon beperkt tot 30 euro (of binnenkort dan 40 euro) ....
Dat is wel erg goedkoop voor deze club, neen? 30 euro of 40 euro ...  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal