Auteur Topic: Adele (Duits)  (gelezen 14196 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
Adele (Duits)
« Gepost op: 22 november 2015, 01:53:57 »
Adele (7,5/10)
Nationaliteit: Duits met Roemeense roots
Leeftijd: ca. 25 jr
Lengte: 1,55 m
Haarkleur: Blond, stijl
Kleur ogen: Bruin
Cup-maat: A

Adele oogt koelbloedig of arrogant zoals Nedlovefkk dat treffend verwoordde. Toen ik haar voor het eerst aansprak bleek ze toch geen kwade te zijn. Leuk gesprek met haar gehad en het hielp ook wel dat ik vloeiend Duits spreek en van gezicht geen onbekende voor haar was. Op de kamer uitgebreid gezoend. Blowjob niveau is ook dik in orde, ruim voldoende zeg maar. Het Neuken was lekker, waar ze mij bij ook innig omarmde, GFE achtig dus. Kleine domper was dat ze ruim 10 minuten voor het einde, aangaf dat de tijd er bijna op zat. Ik weet niet of het kwaad bedoeld was, maar het kwam nogal bot over. Lustopwekkend is anders. We hebben dan toch het complete half uur op de kamer volgemaakt. Ik had eigenlijk wel verwacht dat ze me hierna geen blik meer waardig zou gunnen. Het tegendeel bleek waar. De keren daarna was ze erg vriendelijk en werd ik uitgebreid geknuffeld. Ook van die ondeugende glimlachjes bij het voorbij lopen.
'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
Adele (Duits)
« Reactie #1 Gepost op: 9 februari 2016, 00:26:09 »
Deze dame zit nu in PHG.
'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
Adele (Duits)
« Reactie #2 Gepost op: 28 oktober 2017, 18:25:29 »
Na een uitstap in GT nu weer in PHG. Alleen wel moeilijk te herkennen met haar nieuwe bril en haar kleur (donker blond).
'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans