Auteur Topic: Lynn (Koreaanse) vh Cindy  (gelezen 29918 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
Lynn (Koreaanse) vh Cindy
« Gepost op: 23 november 2015, 10:45:27 »
Afgelopen zondag zaten S. en ik aan de bar koffie te drinken toen Cindy bij ons kwam staan en begon te praten.
 We raakten aan de praat, waarbij Cindy er flink op los babbelde. Lekker dat het eens kan met een dame die goed Nederlands praat.
 Langzamerhand 'klom' Cindy op S. en mij. De Klik was er genoeg, en S. had een afspraak Dus....

 Kamer 16: wat een balzaal.
 Liggend op het grote bed begon Cindy mij rustig te pijpen. dat bouwde ze goed op, want hij werd heerlijk stijf.
 Diep, dieper, diepst, DT. Heerlijk. Vol overgave deed ze dat. Mijn jonge vriend nog tussen haar borsten gehad. Hmmmmmm.
 Hij was flink stijf. Cindy lekker van voren genomen. Beetje rustig aan gedaan, maar ze gaf aan dat ze hem goed kon handelen.

 Daarnaast praat ze er flink op los. Wel veel, maar mij stoorde het niet.
 Prima sessie gehad. Doe ik zo graag nog eens.
 Cindy bedankt.

 Johan
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
Lynn (Koreaanse)
« Reactie #1 Gepost op: 20 december 2015, 17:42:36 »
I met Cindy late in the club last friday and it was a christmas gift already, i sympathised with her very quickly, she is different and not like others from many aspects, not only by her origins but mainly because of her own personnality and mentality. She creates real discussion and exchange far from any superficiality and fake attitude. We laughed about the arrogant dolls in the clubs giving poor service and about many other topics, it was really nice to discover such good woman.

In the room it is a high quality of service: strong embraces, french kisses, intensity and very nice foreplays with good content. She enjoys being caressed as far as i enjoyed it too, her breasts are very beautiful with a good size (90 C) and couldn't resist to caress them softly and licking her nice tits. Fingering was also allowed, she is patient and careful, devoted and fully involved. Everything was done naturally and in a relaxed and joyous atmosphere. Cindy has obvious technical skills and her amazing blowjob won't make me think differently. She sucks well, with variations and different rythm going till the deep throat several times. She also licks and "bite" the balls. Hmm. Not done for big/wide dicks as she has tight pussy but possible to find the appropriated position and reverse cow girl was one of them and it was nice; globally we played together, we had fun, we had interaction and complicity inside the room and not only outside. I couldn't leave her without asking her to suck me again and she did and few after i came... After sales talks were as fine as pre sales talks.

I also warmly recommend Cindy: for her attitude, for her way of being, for her service, for her skills, for her experience, for her kindness, for her humanity, for her ability to "forget" her role and stay woman in the exchanges in or outside the room. She is funny and very likely to have a very good moment with her.

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
Lynn (Koreaanse)
« Reactie #2 Gepost op: 27 december 2015, 13:36:58 »
>>> Golden Time


Offline odipuc

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
Lynn (Koreaanse)
« Reactie #3 Gepost op: 13 maart 2016, 16:04:47 »
Gisteren bij het feest weer terug in VM. Maar alleen nog maar met feesten begreep ik. Vandaag zou ze weer naar GT gaan.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Lynn (Koreaanse)
« Reactie #4 Gepost op: 10 juni 2016, 16:40:09 »
-> Six Sense
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Lynn (Koreaanse)
« Reactie #5 Gepost op: 10 juni 2016, 16:42:39 »
Gisteren deze dame sinds lange tijd weer gespot, ken haar nog van haar VM periode. Was net binnen, of liep haar al tegen het bijna naakte lijf. Samen een vorkje geprikt, samen uitbuiken op een ligbed, waar ze al haar verhalen van de afgelopen tijd vertelde. Samen een kamer opgezocht en een uiterst vermakelijk en aangenaam uurtje beleefd. :bonken
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Lynn (Koreaanse)
« Reactie #6 Gepost op: 11 juni 2016, 02:30:15 »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
Lynn (Koreaanse)
« Reactie #7 Gepost op: 19 juni 2016, 11:20:52 »
klopt, ik sprak haar daar ook v d week.
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Lynn (Koreaanse)
« Reactie #8 Gepost op: 3 december 2016, 00:07:23 »
Stond nog bij de theke, toen er een klein meisje met lange zwarte haren achter me stond, en de woorden sprak: waar was zo je lang schatje?  ;D Het was de Zuid-Koreaanse/Nederlandse Lynn, een kus is haar ontvangstritueel. Hier scheiden voorlopig onze wegen.

Na de avondmaaltijd in het restaurant tref ik Lynn weer, eerst maar even een powernapje in de oriëntal room, hoekje opgezocht badjas over me heen, even later voel ik iemand onder de badjas bij mij kruipen, een uurtje later gaat het rusten over in kroelen, en lijkt het toch maar beter om een kamer op te zoeken. Samen een uur lang ons schuldig gemaakt aan diverse smeerlapperij.  :censored Het was maar goed, dat het raam op de kamer open stond, om de overtollige warmte af te kunnen voeren. :lol_hitting: Een uur later verlaten we de kamer.

Herhalingsgevaar: zeer waarschijnlijk wel.  ;)
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Lynn (Koreaanse)
« Reactie #9 Gepost op: 22 juli 2018, 15:39:55 »
Zaterdagavond, bij gebrek aan kamers, samen met Lynn mezelf schuldig gemaakt aan een pot oerhollandse, kijkmaartoewegaanrustigverderneejemagnietmeedoen :098: , buitensex op het dakterras.  We waren een van de gelukkige stellen die een matras ter beschikking hadden.  :13: Heerlijk van elkaar genoten.  :xrated

Herhaling met Lynn: ja
Herhaling boven op dakterras: ja
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Lynn (Koreaanse)
« Reactie #10 Gepost op: 22 juli 2018, 15:46:03 »
Misschien een idee om de naam van het topic te veranderen naar Lynn (voorheen Cindy).  ;)
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Lynn (Koreaanse)
« Reactie #11 Gepost op: 22 juli 2018, 23:34:10 »
Misschien een idee om de naam van het topic te veranderen naar Lynn (voorheen Cindy).  ;)
U wordt op uw wenken bediend  ;)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke