Auteur Topic: Clara (Kazachstaanse)  (gelezen 12774 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
Clara (Kazachstaanse)
« Gepost op: 23 november 2015, 10:47:00 »
Afgelopen zondag zat ik na de sauna uit te zweten bovenop mijn badjas (ja je wilt afkoelen, hè.) voor in de kino. Op gegeven moment kwam Clara naast me staan en ging zitten. Toen ik haar benen begon te masseren liet ze gauw merken wel zin te hebben in massage. Ze ging languit liggen en ik kon haar hele (!) benen masseren. Lekker om te doen.
 Wat een mooi figuurtje. Uiteraard wel zin in. Daar heft Clara ook professioneel gebruik van gemaakt.
 Eerst bewonderden we nog de beeldjes die in de nissen van de kino staan.

 kamer 16 werd het weer, ik was er eerder de dag al met Cindy geweest.
 Clara heeft het postuur van Nelly uit SS, maar afgetrainder (als het van nature niet is). Klein en in zeer goede proporties.
 Haat borsten zijn klein en bijna slap, maar stoorden niet het minst. Mij was niet duidelijk of ze er gevoel in heeft, ze reageerde weinig op mijn gesabbel aldaar.
 Het pijpen was prima, niets op aan te merken.
 Haar billen had ik al uitvoerig bestudeerd met het masseren. Daar wilde ik wel graag in. Dat heb ik dus ook gedaan.
 Ze gaf aan dat jonge vriend er niet in volle lengte in kon, beetje rustig aan met pompen. OK, maar het was lekker en optisch fraai om zo onder je te zien gebeuren.
 Prima afgerond. De tand wel waargenomen, maar stoorde mij niet.

 Herhalingsgevaar: ja.
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Clara (Kazachstaanse)
« Reactie #1 Gepost op: 29 november 2016, 14:37:08 »
Aan het begin van de middag, zat ik op een van de loungebanken, toen Clara bij mij aanschoof. Eerst voor een beetje aandacht, dacht ik nog. Wat gepraat over de inval van de vorige dag, begreep uit het verhaal van Clara, dat het een “routinematige controle” was.

Clara zelf is weer terug, na een lange periode van afwezigheid. In het verleden,ooit met haar op de kamer geweest. Haar diensten en nukken stonden niet meer vers bij mij in het geheugen. Na een kleine 15 minuten ging Clara de sleutel halen. Op de kamer gaat de weinige kleding uit, voor haar leeftijd een mooi strak slank figuur en kontje, helaas zijn haar borsten een kleine a-cup, van het niveau: hangende natte theezakjes:o

Het totale pakket viel toch wat tegen, tongzoenen met alleen het puntje van de tong, weinig reactie bij aanraken van haar lichaam, oraal oppassen voor te veel handenarbeid, bij de copulatie klagen over pijn hier, au daar en schwanz zu gross. Na 45 minuten de kamer verlaten, en haar betaald voor haar diensten.

Mooie en leuke dame om te zien, maar voor mij voorlopig geen herhalingsgevaar.  :sorry:
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline cath.leen

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 158
    • Bekijk profiel
Clara (Kazachstaanse)
« Reactie #2 Gepost op: 23 januari 2018, 09:21:29 »
Van Clara wordt vertellt, dat ze van Marisol naar Villa Vertigo ging.