Auteur Topic: Valentina  (gelezen 16131 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
Valentina
« Gepost op: 23 november 2015, 10:48:37 »
Ik heb afgelopen zondag ook met Valentina gekamerd.
 Zij liep gearmd met een andere dame waarmee ze per sé met zijn drieën op de kamer wilde. Het was al eind van de dag, en de energie begon een beetje op te raken.
 Na een poosje kwam er een andere heer aan lopen die erg veel belangstelling voor de andere dame had. Ik moest er hartelijk om lachen. Uiteraard kwam Valentina op mij af.

 Zoals ik al schreef lijkt zij te bepalen wat ze laat zien. Het brilletje is idd strak. Het werd een kamergang want ik wilde Valentina graag eens meemaken.
 Haar lichaam vind ik niet opvallend. Ik heb wel lekker aan haar billen gezeten.
 Ze pijpte me goed, niet opvallend maar goed.
 Toen ik haar van voren nam gebeurde het: de energie was ineens op. Ik heb mijn best nog gedaan, maar stijf werd jonge vriend niet meer.
 Ik had gedacht dat ze de sessie dan wel snel beëindigen zou, maar het moet gezegd: Valentina heeft nog flink geprobeerd me mijn ontlading te bezorgen.
 Het werd uiteindelijk een flinke penismassage.

 Valentina toch bedankt.
Let wel: de andere berichten over haar zijn in het algemeen goed. Dat doet schat ik ook recht aan haar.
Mijn lijf werkte nu niet 100% mee.
Wilde ik even zeggen.

Groet, Johan
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
VALENTINA
« Reactie #1 Gepost op: 12 november 2017, 15:45:24 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
VALENTINA
« Reactie #2 Gepost op: 13 november 2017, 19:44:39 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
VALENTINA (FREUDENHAUS MÜNSTER)
« Reactie #3 Gepost op: 22 november 2017, 22:42:30 »
[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline cath.leen

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 158
    • Bekijk profiel
Valentina
« Reactie #4 Gepost op: 22 januari 2018, 09:02:05 »
Ze is op moment in Love Saunaclub in Münster (Freudenhaus)

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
VALENTINA
« Reactie #5 Gepost op: 3 februari 2018, 13:35:43 »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.