Auteur Topic: Thailand 2015  (gelezen 11678 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Thailand 2015
« Gepost op: 23 november 2015, 23:01:05 »
De laatste jaren heb ik het geluk gehad twee maal per jaar twee weken naar Thailand te reizen om daar te genieten van alle geneugten die het land te bieden heeft. De eerste reis was er helaas bij in gevallen maar november was het dus eindelijk zo ver. Voorheen heb ik eens live TR's gedaan op PA maar daar had ik nu de tijd en energie niet voor. Maar ik heb wel notes gemaakt en deze 'uitschrijven' geeft je toch een soort van herhaling van je vakantie.....dus bij deze. Het zal een paar dagen duren voor het helemaal gedaan zal zijn.

Meestal probeer ik m'n trips te combineren met een cultureel uitstapje, Vietnam, Cambodia, Chiang Mai, etc...deze keer niet echter. Het werden twee nachten Bangkok en daarna door naar Pattaya voor de resterende tijd.

8/11 landde ik 's avonds in Bangkok, tot grote frustratie had de vlucht een uurtje vertraging door slecht weer boven Bangkok, maar uiteindelijk zat ik rond 21:15 in m'n favorieten Nana plaza bar (Big Dogs) aan m'n eerste Leo. Ik heb deze trip afgesproken met twee vrienden (Andy & Jake) Engeland die ik in Thailand/Pattaya heb ontmoeten en ook al eens mee naar de FKK's ben geweest. Na de nodige biertjes in Big Dogs was het tijd om een rondje door Nana te maken, zoals altijd was er weer het nodige veranderd, helaas weer wat meer Ladyboy bars, maar ook nog altijd bekende clubs als Mandarin 1+2, Spanky's, Billbboard, Chili, Erotika en de Rainbows. Uiteindelijk kwamen we terecht in Spanky's, de tent zat vol, er was sfeer en het ging los. M'n Engelse collega's waren beiden verliefd en barfineden. De drank vloeide overloedig, de bel werd geluid, het feestje ging nog een tandje omhoog maar ik kon m'n ei niet vinden.

Ik ging met één vriend + barfine door naar Qlimax in soi 7. In Climax ging het feest gewoon verder en liep ik uiteindelijk de bevallige Dao tegen het lijf 28 oid, uit Laos. Na een vriendelijke chok-dee-kap en een paar zoenen bleek ik m'n vrouw voor de nacht gevonden te hebben. Ze vergezelde me naar ons kleine feestje en rond half 5 strompelden we Climax uit op zoek naar een hapje eten. Na een lange vlucht en een lange dronken nacht vonden we rond 5 uur uiteindelijk ons bed en kreeg ik eindelijk de fijne 'welcome-back-to-Thailand' sex waar ik al weer een jaar op had gewacht. De sex met Dao was prima, maar niet overweldigend. Hierdoor en in combinatie met de vermoeidheid en hoeveelheid drank stelde ik voor om het maar bij een ST te laten.


9/11 de tweede en ook laatste dag in BKK was het tijd om de soapywereld eens te gaan verkennen. Buiten het favoriete Nataree wilden we ook het grootse Poseidon wel eens zien. Posiedon net als de andere grotere complexen vrij nieuw en enorm groot. Wij waren er vrij vroeg en konden (mochten?) niet naar de hogere verdiepingen. Het mooiste meisje werd door één van ons opgeeist en ik besloot met de ander naar Nattarree terug te lopen. Waarschijnlijk het meest verpauperde gebouw, maar een heleboel prachtige sideline girls.
Uiteindelijk viel mijn oog op de 21jarige Da uit Chiang Mai met wie ik een geweldig uurtje op kamer. Niet alleen zo zeer door de sex, maar meer omdat ze erorm sanook (grappig) was. In BKK krijg je niet zo snel de slip&slide body massage zoals in de Pattaya soapys, maar het is meer een grondige wasbeurt en daarna sex. Nu is de b2b super, maar op het gemak helemaal afgesopt worden door zo'n meisje is ook een genot.

Op de terugweg wat gegeten en een planning gemaakt voor de avond, de tweede avond zou zich op soi cowboy afspelen. Wederom eerst afgesproken in Big Dogs waar ik ook Oyi zou treffen, één van m'n grote liefdes van een voorgaande trip. Ze zou die avond met ons me op stap gaan. Naar de nodige (toch wat tegenvallende) gogo's op Soi Cowboy, Crazy House, Cowboy 2, Tilac en Suzie Wong ging ik door naar Climax met Oyi en zou ik daar m'n vrienden later treffen. Climax was ook weer een herhaling van zetten, drank, feest, en dansen tot diep in de nacht. Uiteindelijk belanden we rond half 5 weer op de kamer voor een geweldige partij sex. Nu is GFE sex al gauw mogelijk met Thaise meiden, maar zoals ik het met Oyi heb is zo intiem, zelden heb je dat beter. Tegen 6en vielen we eindelijk in slaap voor een kort nachtje, rond 12 uur hadden we een taxi naar Pattaya, daar begint het feest past echt.



Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Thailand 2015
« Reactie #1 Gepost op: 24 november 2015, 14:15:47 »
10/11 Rond kwart over 12 zaten we in de taxi naar Pattaya, buiten wat dom gemompel waren we nog niet in staat tot serieuzere gesprekken. Goed anderhalf uur later reden we Patts binnen en werden we bij Soi 10 afgezet bij onze hotels (hun Page 10, ik Baybreeze). We openden ons bezoek met een biertje en ontbijt in één van onze favoriete plekken in Patts, de Pattaya Beergarden, voor mij altijd de plek waar Patts echt begint.

Na een hoognodige dutje verzamelden we om rond 7 uur op een andere favoriete plek te eindigen, soi 6. Hoewel ook soi 6 verandert is het nog steeds een waanzinnige straat, de ervaring om hier als groentje doorheen te lopen terwijl ze je de barren in proberen te praten, lokken of simpelweg trekken blijft bijzonder. Na een kleine crawl wordt Jake verleidt tot een ST in Horny Bar terwijl Andy en ik maar stug doorgaan met drinken. De terugkomst van Jake wordt gevierd met shots en meer shots. Ook besluiten we dat het tijd is om naar de straat der straten te gaan...Walking Street.

Walking Street was vooral een weerzien van bekende clubs en wat bekende meiden. Babydolls (altijd leuk), Heavens Above, Spankys (vielen beide tegen deze trip), Living Dolls 2, Sugarbaby....het was niet overal even goed maar toch was het top om weer terug te zijn. Uiteindelijk kwamen we terecht in Soi Diana in onze favorieten beer-bar, waar we na nog een aantal drankjes tot het besef kwamen dat we iets waren vergeten mee te nemen op Walking Street, vrouwen. Na een paar samsongs een motobike gepakt en met Jake naar WS gereden om eens te kijken wat er te vinden was in Ibar of Insomnia. Ibar was te druk maar in Insomnia liep ik al vrij snel een leuk meisje tegen het lijf. Geen idee meer hoe ze heette, maar ze kwam uit Laos. Geloof ik. Jake kon z'n ei niet kwijt en ging het ergens anders zoeken. Ik deed nog een drankje met m'n huidige echtgenote en ging toen met haar op hotel aan. Ondanks (of dankzij?) het hoge alcoholgehalte volgde er een stevige pot sex waarin alle standjes wel voorbij kwamen. Ik rekende eigenlijk niet op een orgasme maar dat was gedacht buiten haar doorzettingsvermogen en rond 5 uur viel ik eindelijk in slaap met een straalkacheltje van 42 kilo om me heen gewikkeld.
Het is fijn om terug te zijn in Pattaya.....

11/11 Rond een uur of 11 moest ze naar de wc en werd ik ook half wakker. Schijnbaar had ik een soort ODOL toen ze terug in bed kroop want ze dook gelijk naar beneden om hem op volle sterkte te zuigen en wilde er toen maar gelijk opklimmen. Ondanks de dronken ochtendslaperigheid nog gauw even een condoom erom gedaan en mezelf lekker lui naar een orgasme laten neuken.

Om 1 uur belt de receptie, ik was vergeten dat ik na de eerste nacht moet wisselen van kamer....of ik dat nu wilde doen. Afscheid genomen van m'n echtgenote, m'n spullen in m'n tas gepropt en sleutels&kamers gewisseld. Brak als vaatdoek maar te wakker om weer in slaap gevallen ging ik maar de straat op om wat te eten en wat kleinigheidjes te kopen bij TukCom. Na contact met Andy terecht gekomen bij Billabong op LK Metro, even een paar biertjes gedaan en toen toch maar even terug naar het hotel om wat te slapen. Na het dutje met Andrew afgesproken op soi 6 voor een paar biertjes en evt een ST, een paar mooie dames gezien maar niets meer gedaan en van daaruit naar LK Metro voor een kleine crawl. Eigenlijk bevalt Metro me beter dan WS qua gogo's, het is wat relaxter en de meiden lijken ook meer open voor een BF en niet alleen maar op drankjacht.
In ieder geval, begonnen we in Papagayo, een paar hele mooie meiden, maar niet echt mijn tent. Vervolgens door naar mijn favoriete gogo op Metro, Office. Het is niet de mooiste of nieuwste, maar qua sfeertje en ook mijn ervaringen is het altijd leuk. Het dansende C-team was om te janken, het B-team kon er meer door, maar het A-team was super. Op één na waren ze stuk voor stuk verrukkelijk. Ondertussen werden Andy en ik al een beetje dronken en twee van de meiden van het A-team kwamen ons gezelschap houden, het klikte goed en langzaamaan ontstond er een klein feestje in onze hoek. Helemaal toen Jake ook binnen kwam lopen, shots liet aanrukken en de verrukkelijke nummer 63 op schoot trok.

Uiteindelijk besloten we te verkassen en nog wat andere gogo's te gaan proberen, maar ik besloot mijn dame te barfinen. #105, Nuch. Nuch was 29 maar haar lijf was nog zo straks als toen ze 18 was met een fenomenale  kont. Barfinen is altijd een gokje de eerste keer, maar de klik was zo sterk met mij en de rest dat het wel goed ging komen. Na Office hebben we Showgirls, Amethyst en Sugar Sugar nog bezocht, toen we toch maar door gingen naar Walking Street. We zijn nog even Airport gogo binnen gelopen voor Jake, maar Nuch en ik zijn toen naar Marine gegaan waar ze nog een tijdje wilde dansen. Uiteindelijk rond een uur of 4 Marine verlaten, nog wat te eten gehaald en door gegaan naar het hotel. Wat ik al hoopte werd in de kamer maar wat snel duidelijk, de klik die we hadden was in bed nog steeds aanwezig. Na een uitgebreid DATY werd ik gesommeerd op m'n rug te gaan liggen en werd ik getrakteerd op een uitgebreide BJ, die zich zomaar tot mijn grote verrassing en geluk ontwikkelde tot een rimjob. Na al dat genot nog in paar standjes liggen neuken tot het orgasme er eindelijk was. En terwijl het buiten al weer licht werd vielen wij eindelijk verstrengeld en uitgeput in slaap.

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Thailand 2015
« Reactie #2 Gepost op: 24 november 2015, 21:51:39 »
12/11 Er is niets fijner dan wakker te worden met een Thais lijfje naast je in bed, vanzelfsprekend volgde er ochtendsex. Niet zo heftig als voor het slapen gaan, maar nu waren we natuurlijk nuchter. Min of meer. Na wat uitgebrakt te zijn verzamelden we rond een uur of 4 in PBG voor ontbijt en planning voor de dag. We besloten om eens naar Kinnaaree te gaan, een dagclub, eigenlijk een soort sjieke soi 6 tent. Line-up was niet onaardig, maar de enige twee mooie meiden werden constant bezet gehouden door stamgasten. Uiteindelijk zochten we onze troost weer in drank tot we het er beu waren. Gelijk door gegaan naar Walking Street en een kleine crawl gedaan die begon in LivingDolls 2 (met een paar beeldschone meiden) en vervolgens naar Peppermint waar ik ter plekke verliefd werd op nummer 390, de lieftallige Fai. Ze was helaas bezet, maar ik zou nog terug keren voor haar. Daarna wordt de avond wazig...erg wazig....na 5 dagen drinken en feesten liep ik tegen de muur aan en was m'n lijf er klaar mee. Zonder te barfinen of een freelancer mee te nemen ben ik terug gegaan naar het hotel om te slapen.

13/11 Na een heeeele lange nacht aardig bijgeslapen maar toch was dit nog een rustig dagje. Overdag alleen een gewone massage gehad en daarna naar soi 6 voor een bar crawl. Tijdens de crawl afgehaakt en terug gegaan naar het hotel om nog een beetje bij te slapen om een paar uur later weer aan te haken. Vanaf de 6 door naar WS en direct naar Peppermint om te zien of Fai er nog was. Het liefst had ik haar LT genomen, maar gezien de prijzen in de Happy group tegenwoordig het bij een ST gehouden. Wat gedronken in PM en vervolgens door naar het hotel, waanzinnige ST gehad. Fai was een soort Duracel konijntje, maar dan 21, zonder kinderen en 42kg. Standjes, draaien, gooien, alles kon.
Na twee uurtjes afscheid genomen en weer naar WS verkast. Jake gevonden in Airport maar hij had net gebarfined en was met een favorietje op weg naar het hotel. Een rondje clubs gedaan, maar Lucifer & the Pier waren leeg (eigenlijk heel deze trip ondermaats), Ibar was te druk, Insomnia nog drukker en uiteindelijk in Marine terecht gekomen. Het was nog ietwat vroeg voor Marine, maar uiteindelijk was ik weer ter plekke verliefd aan het worden, helaas deze keer op het verkeerde meisje. Toen ik vroeg hoe ze heette gaf ze me de allermooiste glimlach en zei dat ze op haar vriend (van deze avond) aan het wachten was. Nadat ik hersteld was van m'n gebroken hart liep ik langs een groepje meiden en werd ik bij hun tafel getrokken. Ze vonden het zielig dat ik alleen liep, dat is niet de bedoeling in Pattaya..... Het klikte direct met (in mijn optiek) de leukste en mooiste van het groepje, Dai. Na wat geflirt en geklets bevestigden we onze relatie met een tongzoen en was ik wederom getrouwd voor een nacht. Rond 4en gingen we weer richting hotel, geen acrobatiek of heftig gebeuren, meer sex met een vriendinnetje, relaxed en intiem, maar niet minder fijn.

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Thailand 2015
« Reactie #3 Gepost op: 24 november 2015, 23:53:56 »
14/11 Dai had één typische Thaise eigenschap, ze hield van slapen en och, er zijn slechtere dingen dan in bed liggen met een Thaise. Rond half 4 zijn we zo wakker dat we maar eens een voorzichtig rondje ochtendsex hebben. Meer van hetzelfde, helemaal niks mis mee. Nog altijd een beetje brak begin ik de dag rustig, een massage en een voorzichtig ontbijt om uiteindelijk met Jake terecht te komen bij Billabong op LK Metro. We hebben het over de ellende in Parijs....wat een bizarre wereld toch. Jake besluit eerst te moeten slapen voor hij klaar is voor de nacht en gaat richting hotel, terwijl ik in Oskar een drankje doe komt Andy me gezelschap houden. Oskar is een kleine wat nieuwere gogo met een prima sfeertje, twee meiden kwamen ons al snel gezelschap houden en hoewel ze leuk waren was het nog te vroeg om te barfinen. We besluiten een rondje te gaan maken en later terug te komen als het wat levendiger is. In Crystal zie ik waarschijnlijk de mooiste vrouw die ik deze trip zal zien, fysiek werkelijk perfect en simpelweg bloedmooi, ze was helaas constant bezet door een Japanner, maar ik zal 's nachts nog wel eens van haar dromen. In mijn optiek bestaat de vrouwelijke 10 niet, maar dit was op z'n minst een 9.5. Via Queen en Showgirls kwamen we uiteindelijk weer terug in Oskar. En wow....daar was ze.....nummer 19, Nuch, en ik was weer verliefd. Een perfecte babyloze hardbody met heerlijke dansmoves. Het duurde even tot ze uitgedanst was maar zodra het kon seinde ik haar bij me voor een drankje en ze kroop gelijk op schoot.
Daar zit je dan, 3 man, met alle 3 een heerlijke Thaise meid op schoot, een drankje in je linkerhand en een stuk meid in je rechter....het leven heeft zo z'n momente. Na een half uurtje willen Jake & Andy naar the Office en Nuch vraagt me haar te barfinen. Ik ben verliefd...hoe kan ik nee zeggen. Ik krijg van Jake een appje uit the Office dat Nuch1 informeert waar ik ben en wanneer ik kom, dus ik blijf nog even in Kaos en ga dan maar gelijk naar het hotel met Nuch. Buiten heb ik nog een kleine discussie met haar, het blijkt dat ze vanavond alleen een ST kan doen en niet kan blijven slapen, op zich geen probleem, maar zoiets hoort ze te melden voordat ik barfine betaal. In ieder geval, de kamer was super, we waren beide een beetje dronken en het was allemaal wat ongeremder. En wederom, met die kleine lenige lijfjes is zoveel mogelijk.....
Na de ST belt Jake of ik nog een drankje kom doen in Pussy Bar in Soi Diana en om daarna nog naar Walking Street te gaan.....ach, waarom ook niet. Uiteindelijk ben ik er om 4 uur, maar Walking Street komt er niet meer van, rond 6 uur strompelen we de bar weer uit op weg naar onze hotels.

15/11 Alleen slapen kan fijn zijn, maar betekent ook dat je de dag moet beginnen zonder ochtendsex....pfff...dat is niet de bedoeling. Rond 3 uur ben ik wakker en in overleg met Andy gaan we vanmiddag een Pattaya soapy doen. Een Pattaya soapy bestaat uit drie delen, gewassen worden in een bad, een body2body massage op een luchtbed met veel badschuim en afrondende sex. Een goed uitgevoerde soapy is werkelijk een van de meest opwindende dingen die er is. Ik schat dat geen enkele vorm van p4p is waarbij de uiteindelijke sex maar zo kort duurt. Simpelweg omdat de mannelijke helft extreem opgewonden is. Rond 4en lopen we Sabai Dee massage op Soi 2 binnen en gaan eens goed zitten voor de fishbowl. Drie (prijs)klassen, gebaseerd op looks en leeftijd. Uiteindelijk valt m'n oog op Linda, half 20, mooie getunede tieten en geen grammetje vet. Het hele proces is heerlijk, maar ietwat mechanisch. De sex is niet zo bijzonder, maar goed, zoveel heb ik ook niet nodig als er net 20 minuten een naakte B2B heb gehad.
We zien Jake bij PBG voor lunch en besluiten om weer eens op soi6 te gaan kijken, een paar drankjes in verschillende barren, maar we vinden nergens het juiste, dus door naar WS. Ook op WS kunnen we het niet vinden, Jake besluit z'n favorietje op te gaan halen bij Airport, Andy gaat op zoek op soi 7 en ik app Dai of ze in Marine is. Ik krijg geen reactie maar gok erop dat ze toch naar Marine komt, als ik na een klein uurtje nog niets gehoord heb raak ik in gesprek met Ming. Ming is op zich wel leuk....maar....het is ze net niet. Net op dat moment kijk ik naar rechts en zie ik dat Dai zich aan het tafeltje naast ons installeert.....ze kijkt verbaasd en ik trek m'n mobiel uit m'n broekzak en haal m'n schouders op. Ze had m'n berichtje nog niet gezien maar appt me dat ze het begrijpt. Ok. Maar ik kijk nog eens naar Dai....kijk nog eens naar Ming....en ik stuur Dai een appje dat ze even mee moet lopen naar de wc. Daar vraagt ze me wat er loos is en ik zeg dat als ze wil ik Ming ga zeggen dat m'n vriendin net binnen komt lopen en ik dus niet bij haar kan blijven. Ik krijg een enorme grijns toegeworpen en ze vond dit een prima plan. Dus zo gezegd, me geexcuseerd bij Ming, een tafeltje opgeschoven en alles was weer in orde in mijn wereld.....only in Pattaya..... Ergens tussen 4 en 5 zijn we weer in m'n hotelkamer, we eten, drinken, douchen en sexen tot de zon al weer op komt. 

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Thailand 2015
« Reactie #4 Gepost op: 25 november 2015, 13:50:59 »
16/11 Een hele rustige dag eigenlijk, tot een uur of 6 in bed gelegen met Dai...gewoon, de dingen doen die je met je tijdelijke Thaise vriendin doet. Eigenlijk bizar, deze dag heb ik de zon niet gezien uiteindelijk. Gedoucht en met Dai naar PBG gegaan voor een ontbijt en om te wachten op Jake en Andy om plannen voor later te maken. Het wachten duurde nogal lang dus we besloten een cocktail te bestellen, tegen m'n advies in bestelde Dai een Long Island, sjah, 44kg....dan ben je dus na één drankje al aangeschoten :P Toen m'n collega's arriveerden excuseerde Dai zich en ging ze terug naar haar kamer. Uiteindelijk besloten we door te gaan naar WS om wat nieuwe gogo's te proberen, maar....eigenlijk had niemand echt het vuur om er stevig tegenaan te gaan.
Dus rond 10 uur stuurde ik Dai een berichtje of ze zin had om een paar gogo's te bezoeken waar ze shows doen samen met Jake en z'n favoriete dame. Andy besloot weer richting Shooters op Soi 7 te gaan. Uiteindelijk dus samen met de meiden shows gezien in Angelwitch en Iron en nog even gekeken of er wat te beleven was in the Pier of Marine. In Marine stelde Dai voor om eens wat vroeger terug te gaan naar het hotel, mevrouw was hitsig. Rond 2 uur terug in het hotel maar uiteindelijk vielen we weer pas rond 5en in slaap na twee rondjes uitstekende sex.

17/11 Weer erg laat uit bed, het wordt tijd om (tijdelijk) afscheid te nemen van Dai, want het is weer pas rond 5 uur als ik m'n hotel uit weet te geraken. Een paar uur in een beer bar op soi 10 gezeten met Jake en Andy waar onze weg zich scheiden. Jake gaat naar Soi 6, Andy wil wat beerbarcomplexen proberen en ik ga door naar LK Metro om te kijken of Nuch2 vandaag weer in Kaos is. Ze had me geappt van wel, maar er was nu radiostilte. Uiteindelijk bleek ze niet te komen werken vandaag en was er verder weinig te beleven in Kaos. Sugar Sugar had een school girl party, zag er allemaal erg leuk uit maar er was weinig sfeer. Toen door gegaan naar Office om eens te kijken of nummer 63 soms vrij was, maar zodra ik binnen stapte vloog Nuch1 me om m'n nek en die was niet van plan me los te laten. Een paar drankjes gedaan en een tijdje zitten vozen toen ze voorstelde om naar WS te gaan. Ze werkt freelance dus ze kon eerder stoppen, dan hoefde ik geen barfine te betalen en moest ik buiten op haar wachten. Nou...wat hoort een Hollander nou liever dan iets voor niks te krijgen.... Van Metro met de motortaxi door naar WS en gelijk door naar Insomnia waar we er om 5 uur werden uitgeveegd omdat de tent dicht moest van de politie. Waarschijnlijk was het envelopje deze week iets te dun geweest....Wederom een heftige pot sex waarbij ze wederom ver zuidelijk afdaalde tot mijn vreugde en genot en hoewel het weer 6 uur was eer we sliepen nam ik me voor morgen wat eerder uit bed te komen om eens iets meer van de dag mee te maken en weer eens wat andere dingen te doen.

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Thailand 2015
« Reactie #5 Gepost op: 25 november 2015, 20:13:02 »
18/11 Nuch heeft nog een beetje de 'ouderwetse' Thaise mentaliteit, zorgzaam en blijft net zo lang bij je als je wil. Ze was een beetje verbaasd dat ik geen boom-boom wilde in de ochtend, maar ik wilde weer eens naar Bliss Lounge of naar soi 6 voor een ST. Dus met zachte hand haar rond 2 uur m'n kamer uitgewerkt en op m'n gemak naar 3rd road gelopen voor een bezoekje aan Bliss Lounge. Een blowjob-shop pur sang, er is meer mogelijk, maar daar kom ik daar niet voor. Je kunt zelf een meid kiezen bij de ingang en anders loopt gewoon degene met je mee naar binnen die aan de beurt is. Degene die opstond toen ik naar binnen liep leek me prima dus ik volgde haar gedwee en we gingen direct naar boven. Even het zaakje oppoetsen en plaatsnemen in de bank en vervolgens de dame haar ding laten doen. Qua looks was ze een 6, qua vaardigheden een 10. Geen plek werd overgeslagen, alles werd gelikt en gezoend en terwijl ze zocht naar wat werkte voor mij bracht ze me steeds dichter bij het point of no return. Voor 2 tientjes PZC met CIM, wat een prima concept.
Na BL trof ik m'n collega's weer in de beer-bar in soi 10 voor een paar biertjes en potjes pool. Terwijl we plannen maakten voor de avond kreeg ik eindelijk weer bericht van Nuch2 uit Kaos, ze was gisteren ziek geweest maar wilde me vanavond graag zien en dan LT. Ik zou me rond 9 uur melden bij Kaos en dan gelijk doorgaan naar WS om wat gogo's en clubs te bezoeken. Jake ging z'n favoriet weer barfinen en Andy ging weer naar soi 7. Het gelijk doorgaan viel een beetje tegen, er moest natuurlijk eerst nog wat gedronken worden en ik mocht een drankje kopen voor haar 'sister', ach ja, het hoort er allemaal bij. Uiteindelijk waren we rond 11 uur op WS waar bleek dat we net de shows van Angelwitch gemist hadden maar wel Jake en z'n dame tegen het lijf liepen. We besloten samen door te gaan naar Iron waar ook altijd wel wat te beleven is en vervolgens naar Ibar te gaan. Dit werd tot nu toe de mooiste avond van m'n trip, de meiden konden met elkaar overweg en we hadden ons eigen feestje met z'n vieren. Dansen, shots, drinken, foto's maken, lachen, zoenen. Het was zo'n avond waarvan je hoopt dat het niet meer stopt, het voelt gewoon perfect aan. Rond twee uur is Jake z'n dame behoorlijk dronken en wil Nuch naar het hotel, dus we nemen afscheid van elkaar. Nuch wil nog wat eten halen bij 7/11 en terwijl we richting uitgang WS lopen trekt ze me richting Living Dolls showcase gogo, daar heeft ze gewerkt en wilde ze wat vriendinnen zien. Daar zit je dan, half 3 's nachts, lichtelijk dronken met een Samgsong soda in je hand, in een gogo in Pattaya met een bloedmooie meid op schoot, nog drie meiden erbij om je heen, opgewarmde 7/11 knakworst te eten. Soms is het leven te gek. Vanaf LD sleep ik haar uiteindelijk mee naar m'n hotel waarbij we allebei zo dronken en geil zijn dat we zoenend de lift in lopen en vergeten om op het knopje van m'n verdieping te drukken. Als ik op een gegeven moment opkijk omdat de deuren weer open gaan blijkt dat we dus nog op de begane grond staan. Een druk op de knop, zo snel mogelijk naar de kamer, snel douchen en het bed in. Beide zijn we dronken en geil en als ik haar vervolgens op het gemak ga liggen beffen gaan alle remmen los. De ongeremde sex is de perfecte afsluiting van een fantastische avond. Moe maar dik tevreden val ik in slaap met Nuch tegen me aan.

19/11 Rond half 6 word ik wakker gebeld door Dai, waar ik ben, wat ik aan het doen ben en wat mijn vrienden aan het doen waren, ze was nog altijd op stap met haar vriendinnen....pfff....alleen in Pattaya.....ik zeg dat ik sliep en dat ik haar morgen wel zal spreken. Het blijkt een slecht voorteken, want rond 8 uur gaat m'n telefoon opnieuw en ditmaal is het de 'sister' van Nuch. Ik spreek een heel klein beetje Thai en ik kon er weinig van maken, maar ze klonk behoorlijk in paniek en riep om Nuch. Toen Nuch haar aan de telefoon had was die ook direct wakker en gestrest, ze moest direct weg en ik heb nog nooit een Thaise zo snel zien opstaan en aankleden. Het voelde niet als een runner, er leek echt iets aan de hand, maar ach....ik besloot me er niet druk om te maken en het te laten voor wat het was en weer verder te slapen nadat ze weg ging.
Twee dingen waren van belang vandaag, ik werd alleen wakker...dus daar moest iets aan gebeuren en het was de laatste avond van Jake, dat beloofde dus een stevig avondje te worden. Ik besloot eerst langs Lolita's te lopen en als daar niets te beleven was door te gaan naar Bliss. Ik werd bij Lolita's naar binnen gehaald door een leuk meisje dus er was geen reden om naar BL te lopen. Sjah, wat moet je er over zeggen, die blowjob shops....ik vind het wel wat. Ook deze keer werd ik naar volle tevredenheid op het gemak naar een hoogtepunt gezogen. Na Lolita's was het tijd om te ontbijten en voor een normale massage, ook die zijn altijd de moeite waard. De rest was nog uit de lucht dus ik besloot even te gaan kijken op soi 6 waar tot mijn verrassing weer een groep bijbelfanatici liedjes aan het zingen waren. Schijnbaar kun je meiden die werken op soi 6 helpen door Engelse liedjes over god voor ze te zingen. Of zo. Nou ja, ze doen maar. Na een uurtje krijg ik bericht dat we gaan verzamelen bij PBG voor Jake z'n laatste avond. Jake is praktisch dood, hij heeft de avond ervoor zo hard doorgehaald dat hij al onzin uitkraamt als 'wellicht dat ik vanavond op tijd ga slapen' en 'pffff, ik ben er wel klaar mee'. Dit tot grote hilariteit bij mij en Andy en we besluiten Jake op gang te helpen met een paar Sambuca shots zodra we op soi 6 zijn aanbeland. Na Spider Girl lopen we langs Horny bar waar ik een voormalige ST van Jake zo ver krijg om voor 100baht een enorme zuigzoen in z'n nek te zetten. We drinken wat in Kawai bar en langzaam komt de stemming erin. Uiteindelijk lopen we terug richting 2nd road als ik bij Roxy bar een Thaise in witte yoga-pants zie. Ze is eigenlijk niet eens echt helemaal m'n type maar ze straalt pure porno uit. Ze ziet me kijken en begint nog uitdagender te dansen terwijl ze oogcontact houdt. Ik breek bijna m'n nek als ik onderhand achterstevoren loop en ze blijft in m'n gedachte spoken. We zitten ondertussen in Perry bar, waar we binnen alleen zitten en zelf de muziek mogen bepalen. Ik besluit terug te lopen naar Roxy voor yoga-pants maar ze is al weg helaas.
Terug in Perry komt Jake weer echt tot leven en worden er weer de nodige drankjes en shots aangerukt. We besluiten dat het tijd is om richting WS te verkassen maar ergens halverwege worden we Pussy Club ingetrokken door een bekende. Wat er daarna gebeurt is eigenlijk niet te beschrijven, we laten de bel meerdere keren luiden, we krijgen shots van de bar, er is zoiets als een joob-joob-train, die vervolgens door Jake wordt omgeturnd in een spank-spank-train. Er worden belachelijke foto's en video's gemaakt en zomaar opeens zit ik met Fon op schoot, een 25jarige uit Buriram en veruit de mooiste in de bar. Fon heeft al snel door dat ik haar wel zie zitten en terwijl de rest blijft drinken laat ik me naar boven slepen voor een ST. Met de ST was helemaal niets mis, Uitgebreid zoenen, PZC, NMC in verschillende standjes...ze deed haar best en het was een aangenaam half uurtje. Als ik later de rest tref willen ze naar Soi Diana om daar verder te gaan met drinken. Ik stel voor dat ik ze daar later ontmoet maar ik ga eerst naar WS om nog een echtgenote te vinden.
Het is al na 2 uur, eigenlijk net te laat voor gogo's maar te vroeg voor de clubs. Er is een feest in Insomnia waardoor er zelfs een wachtrij staat, dus ik besluit naar Marine te gaan om te kijken wat daar te vinden is, is het niks weet ik eigenlijk vrij zeker dat rond half 3 Dai binnen zal komen lopen. Ik doe een rondje door Marine, zie niks interessants en pak een tafeltje bij de ingang. Na 10 minuten krijg ik een stomp in m'n zij, Dai, waarom ik hier was zonder haar een bericht te sturen. Dat was toch helemaal niet nodig bleek wel.... We doen één biertje in Marine als ik voorstel om naar het hotel terug te gaan, ik heb eigenlijk m'n zakken wel vol. Jake & Andy reageren niet meer op whatsapp dus die zijn waarschijnlijk ook terug naar hun hotel. In de kamer is het de beste sessie met Dai tot nu toe, ze neukt vol overgave en hoewel zij uiteindelijk vrij stevig klaarkomt zit het er voor mij niet in, te veel gedronken. Na het douchen kruipen we weer in bed en begint ze me weer te zoenen en op te winden, uiteindelijk leidt dit tot een tweede ronde waarbij ze me aanmoedigt en alles in het werk stelt om mij ook te laten komen. Het lukt nog ook als ik haar een tijdje stevig in doggy neuk, ze daagt me uit, moedigt me aan en komt zelf ook weer klaar. Het leek er tenminste op. Compleet afgepeigerd en leeg vallen we uiteindelijk rond een uur of half 6 in slaap. Een zwaar leven dit.

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Thailand 2015
« Reactie #6 Gepost op: 26 november 2015, 12:54:09 »
20/11 Rond 1 uur gaat m'n telefon, Jake belt....
'Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaave!!! Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaave!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA'
'huh? Gast...wat? Waarom bel je zo vroeg?'
'Ik heb me vergist!!!!'
'Wat bedoel je?'
'Ik heb me vergist in de data! Ik ga morgen pas naar huis!!! Ik ben zoooooooooooooo gelukkig nu!!!'
'Wat? Serieus? Hoe kun je zo dom zijn!??! Maar te gek!!!'
'En je weet wat dit betekent!!!'
'Uuuuh....wat bedoel je?'
'Vanavond gaan we nog een keer een laatste avond vieren!!!!!!!!!!'
'Fuck......'

We maakten het plan om rond 6 uur bij Billabong te verzamelen en ik draaide me om en kroop weer tegen Dai aan. De ochtend was onderhand redelijk routine met Dai, wederom prima sex en rond 5 uur verlieten we het hotel weer. De reden dat we bij Billabong afspraken was dat ik een weddenschap met James verloren had en hij iets te goed had van me, ik had besloten dat hij 90 minuten met 2 dames van Devils Den kreeg op z'n laatste dag. Na het plannen van de afspraak gingen we naar onze vaste bar op soi 10 voor een paar biertjes en om een beetje pool te spelen, het is altijd wel prettig om zo'n verzamelpunt te hebben vlakbij de hotels waar niemand de meiden barfined. Puur een bar om te drinken, dat houdt het wat gemoedelijker. Eenmaal daar maakten we een plan voor Jake z'n echte laatste avond, een rondje over soi 6 en daarna een laatste ronde over WS. We begonnen op 6 in Lucky Love, een prima bar en om een beetje in de stemming te komen bestelde Jake maar weer eens shots. Na nog een paar stops kwamen we langs Kawaii bar waar ik me naar binnen liet trekken door de zeer lieftallige Kig, 19 jaar en nog maar 3 maanden werkzaam in Pattaya.
Een drankje, shots, foto's, weer een klein feestje en ik liet me door Kig verleiden tot een ST. In het algemeen zijn de ST's iets minder dan LT's die je meeneemt naar je hotel, maar deze was erg leuk. Het was goed te merken dat Kig nog niet al te veel kilometers op de teller had en nog niet al te profi was. De sex was niet enorm avontuurlijk maar wel erg fijn en sowieso, ze had een weergaloos kinderloos lijf wat het an sich al de moeite waard maakte.
Na mijn ST vond ik Jake en Andy weer in Perry Bar, Perry is geen drukke bar, zeker binnen niet, het is een wat meer ouderwetse soi 6 bar. Maar het voordeel is dat je binnen je eigen muziek kunt afspelen en prima kunt relaxen. Mijn terugkeer moest gevierd worden met drank en veel geouwehoer. Één van de meiden die er de dag ervoor ook was mengde zich ook in het feestje en maakte de nodige opmerkingen over de zuigzoen die Jake in z'n nek had. Ze leek wel in voor een geintje dus ik pakte m'n portemonnee, legde een stapeltje 100tjes op de bar en zei dat ze voor elke zuigzoen 100baht zou ontvangen. Direct had Jake er twee te pakken, toen echt een Japanner die ook in de bar zat zag wat ik deed ging hij zich er ook mee bemoeien. Hij riep de dame, Leo, bij zich en legde ook een stapel 100tjes op tafel. Op dat moment werden bij 2 mensen de ogen groot als schoteltjes, bij Jake van angst omdat hij wist wat er ging gebeuren, bij Leo van opwinding van het geld dat ze heel snel ging verdienen. Jake stribbelde nog tegen maar 10 minuten later was hij de trotse eigenaar van circa 15 zuigzoenen, of zoals hij het zelf noemde, z'n Thaise ketting. Erg grappig dat de Japanner meedeed met ons, normaal houden ze zich vrij afzijdig. Hier moest op gedronken worden en er werden de nodige rondjes gegeven.
Het moment was onderhand aangebroken dat we ons richting WS moesten verplaatsen, een rondje langs de gogo's was het niet echt, we waren meer in de stemming om te drinken en te feesten dus gingen we door naar Ibar om te kijken of daar wat te beleven was. Zoekend naar een tafeltje kwamen we achterin terecht toen ik een bekend gezicht zag, één van de dames van m'n trip twee jaar geleden, nog steeds een van m'n favoriete meiden. Ze was echter op stap met haar Duitse vriend en toen ze me herkende maakte ze gelijk duidelijk dat we niet konden praten, spijtig, maar geen paniek. De volgende uren waren super, zo'n avond dat alle drank goed valt, de juiste mensen om je heen en niets lijkt tegen te zitten. We waren zo bezig met drinken en ouwehoeren dat we min of meer vergaten dat er ook nog vrouwen waren. Rond 2 uur wilde Jake naar Pussy bar om de nacht af te sluiten, eenmaal buiten op straat besefte ik me dat er dus geen dames mee waren, ik excuseerde me en beloofde zo snel mogelijk naar Pussy bar te komen als ik wat gevonden had. Het lot was me gunstig gezind, ik liep naar binnen en werd aan m'n arm getrokken door één van de managers van Sweethearts gogo die ik door de jaren heen heb leren kennen. Ik heb een kwartiertje staan praten aan hun tafel toen ik opeens een bekend gezicht zag aan komen lopen, één van de dansers van Iron gogo liep richting uitgang en toen ze me zag kwam ze even een praatje maken. Ik had in Iron wat gedronken met haar maar het was nooit tot een barfine gekomen, ze vroeg me wat ik ging doen en of ik soms wilde dat ik bij haar bleef. Nou, dat kwam prima uit en we konden gelijk door naar Pussy bar om de nacht af te sluiten. Daar aangekomen bleken Jake en Andy het drinken nog een tandje te hebben opgevoerd en de bin die ze al hadden was indrukwekkend te noemen. We zijn nog een tijd in Pussy bar gebleven, maar op een gegeven moment begon mijn echtgenote, Poom, dronken te worden en zelf had ik m'n zakken ook aardig vol. Eenmaal op de kamer bleek Poom de juiste hoeveelheid drank op te hebben. Een beetje dronken, geil, maar niet te. Wat volgde was een partij goede, stevige en dronken sex. DATY, PZC, 69, diverse standjes, alles kwam wel voorbij en leidde tot een knetterend orgasme aan mijn kant. Even opfrissen en het was tijd om te gaan slapen, eindelijk, de zon was al op, dus het was waarschijnlijk al een uur of 7. Ik heb straks vakantie nodig om van m'n vakantie bij te komen.

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Thailand 2015
« Reactie #7 Gepost op: 26 november 2015, 14:45:49 »
21/11 Mijn laatste volle dag was aangebroken, morgenavond 10 uur zou er een taxi klaar staan om me terug te brengen naar het vliegveld...maar dat waren zorgen voor morgen. Eerst was het tijd om nogmaals te genieten van het prachtige lijf van Poom, de sex was nuchter ingetogener, zeker niet slecht maar het wilde randje was er af. Volledig gaar ging ik rond 4 uur wat eten en nog een gewone massage doen, ook een goede manier om wat te herstellen. Uiterlijk 6 uur moest Jake bij Devils Den zijn en uiteindelijk vond ik ze rond kwart voor 6 in Pussy Bar, vlak bij LK Metro. Jake en Andy waren pas rond 8 uur terug in het hotel geweest en aangezien Jake om 1 uur moest uitchecken waren ze om 2 uur maar weer begonnen met drinken om Jake troost te bieden. Ik heb zelden iemand gezien die zo graag niet naar huis wilde aan het einde van een Thailand trip.... Ze hadden beide al een aardige slok drank op en iets voor 6 was het tijd voor Jake om naar Devils Den te gaan, ik sleepte hem mee naar binnen en hij kondigde aan dat we nog één shot moesten doen voor hij naar de kamer zou gaan. Na shots en nog wat foto's kregen de dames hem eindelijk mee naar boven en gingen Andy en ik naar Billabong om daar op hem te wachten.
Recht tegenover Billabong zit the Office en toevallig genoeg liep #63 buiten rond vlak voor opening. Ze herkende ons en we hadden wat contact op afstand en ik beloofde min of meer om wat te komen drinken, het zou voor mijn laatste avond helemaal geen slechte optie zijn. Na anderhalf uur kwam Jake richting Billabong gelopen, dronken, zielsgelukkig en een ervaring rijker. Hij wilde z'n laatste uren in Pussy bar drinken en we spraken af dat hun daar heen gingen en ik even naar the Office ging om te kijken of 63 een barfine optie was. Zelden heb ik zo snel een barfine geregeld, ik kwam binnen, we hebben één drankje op en toen ik een barfine en avondje WS voorstelde kreeg ik een grote grijns en een zoen, dat zag ze wel zitten.
Rond 9 uur kwamen we aan bij Pussy bar en zag ik hoe moeilijk Jake het had en hoe dronken hij was. Ook Andy had het zwaar en hij verontschuldigde zich dat hij op mijn laatste avond niet veel zou kunnen betekenen. Geen probleem, ik had een prima dame bij me en al twee avonden op rij veel te stevig doorgehaald. Kwart voor 10 ging Jake naar z'n hotel voor de z'n taxi en vertrokken Bam en ik naar WS. Bam wilde naar Alcazar om een vriendin op te zoeken die er niet bleek te zijn, wat mij wel beviel was dat toen ik de line-up bekeek ik tot de conclusie kwam dat de dame die ik bij had mooier was dan alle meiden die op dat moment in Alcazar aan het werk waren. Toch een club die bekend staat om een kwalitatief goede line-up. Na Alcazar zijn we in Ibar beland, ik had geen zin meer in gogo's of clubs, Ibar is dan een prima plek om een paar uur door te brengen. Rond half 3 stelde ik voor om naar het hotel te gaan, ik had geen behoefte aan nog een hele dronken late avond en ik wilde ook genieten van Bam. Ze bleek de perfecte keus voor m'n laatste avond, ze was sexy, grappig, lief en speelde het spelletje perfect mee. Ook de sex was top, ze liet zich niet helemaal gaan maar voelde goed aan wat ik fijn vond. DATY, PZC en was top en neuken in missio was zo fijn dat we niet eens wisselden naar een ander standje. Moe, voldaan en nog redelijk nuchter vielen we rond een uur of 5 in slaap voor m'n laatste nacht in Pattaya.

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Thailand 2015
« Reactie #8 Gepost op: 26 november 2015, 18:10:51 »
22/11 En daar is het dan al weer, twee weken zijn al weer voorbij. Het voelde alsof ik gisteren nog aankwam in Bangkok en de vakantie nog moet beginnen, ik weet nu al dat als ik in de taxi naar het vliegveld zit ik me ellendig zal voelen. Pattaya blues noemen ze dat, nog voordat je thuis bent mis je het al weer...maar goed, die zorgen leg ik nog even naast me neer, eerst is het tijd voor ochtend (nou ja, middag..) sex met Bam. Vroeg in de middag zijn we allebei wakker en we werken langzaam toe naar de afsluiting van ons samenzijn. Ze vind het leuk om te teasen en er wordt het nodige gelachen tot ze eindelijk weer haar andere orale kunsten ten toon spreid. Neuken beperkt zich weer tot alleen missio, de manier waarop ze zich aan me vastklampt en haar benen om me heen slaat is gewoon te heerlijk om te wisselen. Een kleinigheidje wel, ik had haar foto's van de nek van Jake laten zien en ze moest er erg hard om lachen. Ze vond het echter wel humor om mij er dan ook maar een paar te geven, terwijl we in missio lagen begroef ze haar hoofd in m'n nek en gaf me twee dikke zuigzoenen als afscheidscadeau. Vanzelfsprekend heb ik haar er een paar terug gegegeven, maar dan niet in haar nek.
Rond 4 uur nam ik afscheid van Bam en ging ik richting receptie om uit te checken, m'n tassen opgeborgen en naar onze beerbar op Soi 10 om daar Andy te ontmoeten. Ik had nog een dikke 5 uur te spenderen op m'n laatste dag en we besloten deze door te brengen op soi 6. Ik had de energie niet voor Devils Den, geen zin in soapys of massages en het was te vroeg voor gogo's. Dan zit er maar één ding op, soi 6. We deden een rondje langs onze favoriete barren, dronken een paar biertjes en waren onderweg naar Perry bar toen ik ze opeens weer zag in Roxy bar. Yoga pants. Met m'n rechterhand trok ik Andy mee Roxy bar in en met m'n linkerhand trok ik gelijk de bewuste dame mee. Dit ging ze worden, m'n laatste dame van deze trip. Ze had geen echt typisch Thais figuur, wel slank maar een beetje een Latina kont, maar bovenal ademde ze sex uit, ze had iets enorm geils. Een biertje gedaan in de bar, me toch laten verleiden tot één laatste shotje en toen liet ik me mee naar boven sleuren voor een ST. Een groot pluspunt op de kamer waren de spiegels, een beetje zoals kamer 7 in LR. Niet dat ik mezelf nu zo graag zie, maar naar haar mocht ik graag kijken en dan zeker naar die kont. Het werd een stevige porno sessie, maar een orgasme zat er niet meer in. Het was te kort op m'n sessie met Bam en na 2 weken Thailand was de pijp langzaam maar zeker leeg. Afscheid genomen van Aoon en Andy terug gevonden in Perry Bar, daar een tijdje buiten gezeten tot we naar onze laatste stop vertrokken voor ik naar de taxi moest. Het laatste biertje van deze trip dronken we in Ruby Club en terwijl ik daar zat met een biertje in m'n hand en een meid op schoot die me probeerde te verleiden tot een aaaaaaaaaaaaaaaaallerlaatste ST kwam het besef dat deze trip erop zat. Ik nam afscheid van Andy, charterde een motobike taxi en vloog terug naar m'n hotel waar de taxi al stond te wachten.
5 over 10 reden de straat uit en ruim anderhalf uur later stond ik op het vliegveld. Onderweg stuurde ik wat berichtjes naar m'n favoriete meiden, een soort ritueel door de jaren heen. Ik moest lachen toen ik de reactie van Nuch uit the Office zag, ze wenste me een goede reis en zei dat het geen probleem was dat ik gisteren een andere meid had meegenomen uit the Office. Wat dat betreft is het net als in Duitsland, niets blijft geheim en de Thaise tamtam werkt razendsnel. Zittend op het vliegveld besefte ik dat het meeviel met de blues, wilde ik naar huis? Nee, natuurlijk niet. Maar ik had er wel vrede mee, het waren twee waanzinnige weken geweest en ik had alles eruit gehaald wat er in zat.


23/11Ik sliep al voor we opgestegen waren in Bangkok en werd pas wakker toen de landing ingezet werd bij Dubai, wellicht was ik toe aan wat slaap. Op de vlucht naar Amsterdam had ik het geluk dat ik drie stoelen voor mezelf had, dus ook daar kon ik de nodige uren slapen. De terugreis kon niet veel soepeler gaan dan het deed, iets na de middag waren we in Amsterdam en een paar uur later was ik thuis. Moe, voldaan, tevreden, maar fuck....ik mis Thailand nu al weer. Hoe leuk en goed de FKK scene in Duitsland ook is en kan zijn, het kan voor mij niet tippen aan Bangkok en Pattaya. Nu vind ik sowieso Aziatische vrouwen ongelofelijk aantrekkelijk, maar dat is het niet alleen. Het is de overweldigende variatie, het aantal barren en gogo's, de mogelijkheden, het sfeertje, het feesten, het weer....voor mij komt alles samen daar.
Ik had daarnaast ook nog eens het geluk dat ik twee weken kon doorbrengen met twee vrienden die ik in Thailand heb leren kennen. We zijn totaal verschillend maar ook exact hetzelfde, soms ontmoet je mensen waarvan je direct weet dat je op dezelfde golflengte zit...en als je dan ook nog eens dezelfde hobby hebt..... Jake en Andy zie ik begin 2016 wel weer, dan staat er een weekendje Dusseldorf op de planning, Thailand zal pas eind 2016 weer mogelijk zijn, helaas, maar ach....tot die tijd zal ik maar moeten zien dat ik me vermaak in Duitsland.