Auteur Topic: Natasha (Bulgaarse)  (gelezen 30197 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
Natasha (Bulgaarse)
« Gepost op: 24 november 2015, 10:54:38 »
Haarkleur/-lengte : Blond, halflang
Lengte dame : circa 1,70
Postuur/Cupmaat : slank, C-cup (sili)
Nationaliteit/Taal : Bulgarije / Duits (redelijk)
Leeftijd : 36 - 40+ jaar
Tatoeages/Piercings : niet bemerkt
Service: Uitstekend; TZ, PZC, NMC, beffen, AV

Uit: Vrijdag 6 november: Bulgaarse dag!

... Het liep al tegen half negen en gezien de nog lange terugreis in het verschiet hoog tijd voor ronde 2. Ik twijfelde nog even of ik moest gaan voor een van de Russinnen Alida of Anastacia, maar het werd toch de Bulgaarse milf Natasha.
Ik ontvoerde haar naar de kino, waar na een wederom prettig inleidingsgesprekje al snel volop gezoend werd. Dit beloofde weer dusdanig veel dat ik al rap wist dat het goed zo komen. Natasha vroeg me met wie ik al gekamerd had en toen ik antwoordde dat Melody haar voor was geweest, vertelde ze beteuterd dat haar kunsten die vergelijking niet gingen doorstaan. Maar ze zou haar best doen, bezwoer ze me.  Voldoende geruststellingen voor een sleutelvoorstel en vijf minuten later belandden we op een kamer op de eerste verdieping. De schoonmaakploeg had deze kamer blijkbaar overgeslagen want er waren nog wel wat sporen voor een voorgaand bezoek te vinden. Niet van dienmate dat ik er op stond een ander heenkomen te zoeken, maar toch niet zoals het hoort. Natasha stoorde er zich blijkbaar niet aan en viel aan met een grote gretigheid. Zoenen was met veel passie en ze deed me vermoeden dat orale fixatie in de Bulgaarse genen zit. Niet de bijna-bezetenheid die Melody eerder ten toon spreidde, maar er was weinig te klagen. Bij nadere inspectie bleken haar mooie borsten toch niet zo naturel als ik eerst dacht, maar de dokter had puik werk verricht, want lekker zacht en kneedbaar en fijn meebouncend op het ritme van de paringsdans zou blijken. Een goede investering dus, want borstjes gekocht in de uitverkoop hebben doorgaans een averechts, zelfs schrikaanjagend effect op de schrijver dezes.  Met de bedprestaties van Natasha was niets mis. Ook hier een fijne orale inleiding die veel oefening verraadde. Ze heeft iets te veel de neiging je tong bij haar naar binnen te zuigen en dit niet al te subtiel te doen, maar een beetje bijsturing voorkomt blijvende blessures. Haar lijf is gezien haar leeftijd van grote klasse (SS meldde me later dat haar veertigste verjaardag toch alweer van enige tijd terug is) en ze liet zich mijn complimenten dienaangaande wel gevallen. Chapeau dus, petje af, Hut ab. Ik verkoos de nadruk bij deze sessie meer op het betere neukwerk te leggen dan op de pijperij en dat beviel me bij Natasha erg goed. Ik kon me lekker uitleven en ze doet erg goed mee. Het werd dan ook een samenzijn dat het predicaat ‘dik voldoende’ ruimschoots verdient.  Na een uur voldaan de trap afgedaald richting portemonnee. Welbestede centjes mag ik zeggen.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Natasha (Bulgaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 6 juni 2017, 19:51:12 »
==> Park Sauna Residenz alias NATALIE
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Online Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Natasha (Bulgaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 16 augustus 2020, 12:16:58 »

Online Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Natasha (Bulgaarse)
« Reactie #3 Gepost op: 16 augustus 2020, 12:24:23 »
NATACHA (SixSens) - MOOISTE ORGASME VAN 2020 IN MILF HEAVEN
Bij deze recensie


Paspoort



[box title=NATACHA]
Land:        Bulgaars-Oekraïens
Taal:         Oekraïens, Duits, Engels
Leeftijd:      42-45
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:             1,70m - 1,75m
Ogen:       groen
Model:               zeer slank
BH:                    B-Cup, bewerkt
Kontje:              normaal en lekker
Tattoo/piercings: nvt
Haarkleur:         blond met lichtblauw kleur
Haarlengte:       halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ, PMC, NMC, PZC, Slikken, Likken, Vingeren, Beffen, GFE, Zoenen,  Massage, Rollenspel
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Zeer GFE-gericht
+ Sterke handen, massage talent included
+ Lieve dame
0 MILF dus voor wie van ouder houdt een must, normaal neem ik die niet.
- Let zeker op de tijd
[/box]
Uiterlijk   

Ze is duidelijk een oudere dame met blond-blauwgeverfde haren en een strak slank lichaam. Haar borsten zijn wel niet zo naturel. Ze zag er wel nog lekker genoeg uit voor een zwarte wolf die duidelijk nog niet uitgeneukt was die dag. Een derde sessie was navenant na zolang. Het is een wonder dat er geen 5 waren eigenlijk, dit komt doordat ik ook veel aandacht besteedde aan de ganse clubervaring: de wellness, het eten, zwembad, de sfeer en ik wou alles rustig op laten inwerken terwijl ieder ander erg nerveus en gespannen leek. Niet allemaal maar de teneur was niet zo erg relaxed die dag. Natacha, Bulgaars-Oekraïens van afkomst, heeft kleine groen gekleurde ogen en wat rimpels rond de ogen en in gezicht. Ze had een strakke buik en stevige benen en armen, zeker heeft ze ervaring in het geven van massages.


Karakterschets   

Een beetje pushy op een vriendelijke manier, overhalend om toch een kamer te maken. Ze bleek verder een erg attente dame die haar klant graag tot de puntjes wil verwennen, ook met een massage. Let wel op de tijd met haar, op de kantjes lopen is haar niet vreemd. Hoewel ik het op een half uur wou houden werd het toch een uur, waarrond toch een kleine discussie ontstond.


Presales

Presales in de bar terwijl ik een biertje dronk die nog gratis was die dag. Ze wist mijn blikveld te overheersen en kon me in no time weer geil krijgen wat niet moeilijk was, ik stond al geil en was aan het overdenken wie nu Melanie en Julia kon overtreffen. Mara? Nergens te zien. Ik heb ergens nog wel die radar zitten of ik ervoor zou gaan of niet en ergens leek Natacha me niet verkeerd al ben ik geen groot MILF-liefhebber. Ik ging ervoor en we gingen voor een sleutel. Ik gaf aan dat de bovenverdieping mijn voorkeur genoot.


Kamer

Ze kon een sleutel regelen voor boven, ik denk dat we geluk hadden of het was minder druk zoals in de bar al duidelijk was. Het was een kleine kamer boven zonder vensters en nog redelijk fris. Ik zette gelijk de muziek af en tegenwoordig wist ik nog wel waar die volumeknoppen zitten. Ik moet toch wel de meeste kamers van SS van binnen en van buiten gezien hebben in de afgelopen 7 jaar dat ik hier kom.


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
GFE Total. Ze is er in geslaagd me toch van mijn sokken te blazen met een totale GFE incl het tegenwoordig gevaarlijke TZ.

2) Duur:
1 vol uur..again

3)Sessie:
Zoals gezegd: compleet GFE au Façon MILF met TZ, stevig fysiek contact, massage, lieve woorden en plagerige seks en uiteraard het dominantiespel welke ze sweet noemde en erg enthousiast op reageerde. Ze mag dan lang niet het meesteressenschap bezitten als de vorige 2 half-landgenoten, het feit dat ze dit voor een eerste kennismaking voortreffelijk deed + al de GFE tegen verwachting in maakte dat deze kamer een erg waardige afsluiter van het SS bezoek werd tot mijn blijde verrassing! Er was alleen even een kleine discussie over de tijd, ik had daar echter geen zin in en ik liet het al snel terug een uur wezen. Graag traag! Ik herinnerde me er tijdig weer aan hoelang het misschien weer niet zou duren eer ik hier terug ben? Dat zou vanuit de tijd van dit schrijven meevallen en wellicht kan ik nog een vervolg aan geven in mijn laat zomerverlof. Het is dus zaak in het nu te leven en alles eruit te halen uit dit uur. Tot slot bleef ik dan nog mooi binnen mijn budget en is dat echt het punt niet.

De seks met haar was perfect goed, alles klopte en ik streelde haar stevige lijf als ze met tongde en mijn spel speelde. Het orgasme was er eentje die in mijn persoonlijke boekje staat als de langste en meest intense in de afgelopen 2 jaar. Dat is natuurlijk niet moeilijk met 1: een lange droogstand; 2: slechts 1x/maand clubben en 3: daarvoor teveel clubben waardoor het een gewoonte werd. Dat hadden ze me toen moeten vertellen wat mate doet en wat het doet als je meest begeerde plots ontnomen word en je het dan ineens weer mag. Heaven! Ik kwam klaar terwijl we wang tot wang op elkaar lagen. In stilte genietend. De tijd was niet bestaande. Het was alsof ik dit met gans mijn lichaam wou 'bewaren' als fysieke herinnering dat wel altijd kon voortduren. Je weet maar nooit, de toekomst was ineens zo onzeker.  :17:

Ja in deze sessie was wat ik in de titel van mijn verslag 'de grote ontlading' noemde van toepassing. Alle stress van de lockdown van me af in deze vrijpartij met de bevallige leuke Natacha!  :-P

4) Afhandeling - betaling:
 De afhandeling was traag en op het gemak met TZ en knuffels tussendoor. Als ik al hoorde over de Oekraïense service van de beginjaren vraag ik me af of ze het hierover hebben, de beren die de beginjaren kennen zo 16 jaar terug.


Aftersales

Geen want het werd langzaam tijd te vertrekken. Ze kwam nog een kus geven en later nam ze een andere argeloze beer mee door hem uit de zetel te trekken terwijl ik van mijn allerlaatste biertje genoot en de sfeer en de club goed in me opnam. De wellness was al dicht dus daar kon ik helaas niet nagenieten. Ik had er wel al voldoende tijd doorgebracht.


Fazit en Score beleving

Deze Natacha heeft me helemaal weten te verrassen met service die zonder moeite naast die van de vorige 2 mag staan met deze GFE-Sessie dus ook voor haar de uiterst subjectieve maximale monsterscore.

Belevingsscore: *****

« Laatst bewerkt op: 16 augustus 2020, 12:45:16 door Vazkor »