Auteur Topic: Mathilde, Roemenie  (gelezen 30608 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Mathilde, Roemenie
« Gepost op: 28 november 2015, 14:07:26 »
Naam:       Mathilde
Land/Taal:     Roemenie, Duits (matig)
Leeftijd:         begin 20       
Lengte/Model: 1,65m / slank
Cup/Kont:    B, naturel     
Haarkleur/-lengte: Bruin en lang
Service:    tz, pzc, nmc
Pre:    Knappe meid, vriendelijk, sympathiek, redelijk goede service
Contra:  Niet zo veel talenkennis. Zoenen nog in de opbouwfase.
Herhaling: Goed mogelijk.

Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Mathilde, Roemenie
« Reactie #1 Gepost op: 24 juli 2016, 20:21:07 »
Op herhaling geweest met Mathilde. Maar helaas geen vooruitgang kunnen vaststellen. Houdt de benen zo, dat je er maar half in komt. Zoenen met het uiterste puntje van de tong. Te veel minpunten. Aardige meid, maar het zal er niet meer van komen.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Mathilde, Roemenie
« Reactie #2 Gepost op: 22 november 2016, 00:45:04 »
Mathilde kwam bij me op schoot zitten, nadat ze me al een paar keer had aangesproken. Mathilde heeft een erg lekker figuurtje en wel een leuk gezichtje. Eigenlijk was ik nog aan het wachten op Sigmund11 en had ik niet direct zin om met haar naar een kamer te gaan. Met haar wel een leuk gesprek gehad en ze vroeg me wat ik lekker vond op de kamer. Ik zei haar dat ik er van hield om dames hard op de billen te slaan billenklets Deze opmerking was meer bedoeld om een beetje lol te trappen en eigenlijk om te zorgen dat ze weg zou gaan, maar ze zei dat ze dat wel wilde proberen :-\ Ze zei dat ze in de club relatief rustig was, maar op de kamer nog wel eens gek wilde doen. Ik zei tegen haar dat ik heel hard kon slaan en of ze dat idd wel wilde proberen. Ze bleef erin toestemmen en zo kwam het dan toch tot een kamer. Wel nadat ik had gevraagd of ze ook tongzoende.

Ze ging weg om een sleutel te halen en na een minuut of 5 kwam ze weer terug. Samen gingen we naar kamer 3. Ze ontdeed zich van haar lingerie setje en het viel me op dat ze een erg mooi strak lichaam had. Ook haar borsten, want ik had in de bar een beetje het vermoeden dat die al wat aan het hangen waren, maar dat bleek gezichtsbedrog. Zal wel komen door haar BH met franjes, die ze droeg. Op bed begonnen we te zoenen en af en toe kwam het tongetje er ook bij, maar echt tongzoenen wilde ik het niet noemen. Het was een beetje elkaars tong aanraken met de punt. Nee, voor tongzoenen zou ze geen voldoende scoren. Tijdens het zoenen haar wel een paar keer op haar kont gepetst, want ze zei zelf dat ze dat wilde ;) Niet te hard overigens.

Ik vroeg haar of ik haar mocht beffen en dat mocht. Tijdens het beffen reageerde ze een beetje lacherig, alsof ik haar kietelde. Ze draaide ook steeds weg, waardoor het lastig was om haar te likken. Ik had niet het idee dat ze er van genoot, dus na een paar minuten hier maar mee gestopt.

Ik stelde voor dat ze me zou pijpen. Dit deed ze niet onaardig en ik kwam al snel op sterkte. Ik wilde haar in doggie nemen, zodat ik haar nog een paar petsen kon geven op haar wulpse kontje. Vooral voordat ik net klaarkwam, gaf ik haar een paar flinke petsen, die ze wel goed kon voelen :D Gelukkig vond ze het geen probleem, hoewel ze na afloop wel even over haar billen wreef ;)

Aan het eind van de avond heb ik nog even met haar gesproken. Ik kwam haar weer tegen bij de lockers en ze nam mijn hand en ik moest met haar mee. Ik vertelde haar dat ik al 3 kamers had gedaan vandaag en dat een 4e kamer er niet meer in zat. Toch moest ik met haar mee. Onderweg kwam ze nog een vriendin tegen in de bar en ik dacht dat ze nu geen interesse meer in me had. Op het moment dat ik verder wilde lopen, greep ze me weer bij mijn hand en ik moest met haar mee naar buiten naar de rokersruimte. Daar hebben we nog even met elkaar gesproken, wat erg leuk was. Uiteraard probeerde ze  aan het eind mij toch nog over te halen voor een 4e kamer, maar dat zat er niet in. Daarna nog 3 zoenen gekregen van haar, waarna ze weer naar binnen ging.

Naam: Mathilde
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits en Engels
Leeftijd: 23
Haarkleur/-lengte: Blond
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 55 Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 8/10
Aftersales: 9/10
Cijfer: 7/10
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Mathilde, Roemenie
« Reactie #3 Gepost op: 12 september 2019, 08:58:31 »
Deze dame werkt al geruime tijd in Samya (meer dan 2 jaar). Mooie blonde meid met heerlijke :showtits1  ;D En billenklets geven met een zweepje of paddle kan ze ook  :lol
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.