Auteur Topic: Caribic Mainz.  (gelezen 5842 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Caribic Mainz.
« Gepost op: 1 december 2015, 13:44:02 »
Of eigenlijk tegen Wiesbaden aan, want de club ligt op de rechter (Hessische) Rijnoever, maar valt nog binnen de gemeentegrenzen van de stad Mainz. De bestuurlijke indeling is op het eerste gezicht niet erg logisch, maar dat maakt verder niet uit. Ik ben er een keer geweest, maar het was niet heel bijzonder. Kleine knusse club, waarbij je de indruk hebt dat je een bruin café binnenstapt. Wel alles aanwezig, zoals sauna, whirlpool (buiten), tuin met zitjes, tuinhuisjes en een aantal kamers. Ik meen een drietal dames aanwezig, alledaagse meiden, absoluut geen stunners, waarvan ik het met één een keer gedaan heb in een van die tuinhuisjes. Was het allemaal net niet, een standaard GT nummertje zou ik het noemen. In Wiesbaden is een Amerikaanse legerbasis, en de club wordt dan ook veel bezocht door Amerikaanse militairen.

Over Mainz in het algemeen kan ik zeggen dat het tegenvalt. Een klein Laufhaus tegenover het Hauptbahnhof, een paar privé huizen en een paar swingerclubs. Verder een barscene met exorbitante prijzen. En FKK Caribic, wat ondanks mooie aankondigingen met van het www geplukte modellen, geenszins de rit naar Mainz/Wiesbaden rechtvaardigt. Sterker, vanuit Mainz ben je ook in no time in een club als bijv. Sharks in Darmstadt, en dat zou dan ook mijn advies zijn aan een ieder die om wat voor reden dan ook in Mainz moet zijn.
« Laatst bewerkt op: 1 december 2015, 22:37:40 door noglangnietuitgewandeld »
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.