Auteur Topic: Anastasia  (gelezen 6842 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Anastasia
« Gepost op: 7 december 2015, 20:52:48 »


[box title=ANASTASIA]
Land:            Roemenie
Taal:             Engels (goed)
Leeftijd:        22-25
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:           1,65m
Model:            Normaal
BH:                 Goede B-cup
Kontje:           GrijpGraag
Haarkleur:       Licht blond
Haarlengte:     Halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Beffen Handjob
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Geil blik en oogcontact tijdens blowjob
[/box]

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Anastasia
« Reactie #1 Gepost op: 7 december 2015, 20:54:30 »
Deze dame gedurende de dag al enkele keren in de ogen gekeken en beide wisten we al vroeg op de dag dat we samen op kamer zouden belanden.
Ze hangt meestal rond bij de ingang van de bar, is vrij groot, blonde lokken en best een verleidelijke blik. Eerste gevoel was een beetje een vamp indruk. Nadien op de kamer best lief.
Gedurende de dag verdween ze vaak richting kamer, dus deze dame deed het wel goed.
En zo geschiede uiteraard wat later dat ik recht in haar armen liep. Eerst een drankje aan de bar maar al snel stemden we er beide in toe om maar eens richting kamer te verhuizen.

Half uurtje dus maar snel aan de slag. Prima blowjob waarbij ze je met die geile knikkers van haar lekker aankijkt. Een blowjob voor mij is meestal een standaard verplicht ritueel om naar het neuk gedeelte over te stappen. Dit is dan voor mij normaal ook niet het beste gedeelte van de kamer, maar bij Anastasia heb ik er zeker van genoten en ben er van overtuigd dat ze me zo makkelijk had klaar gekregen.
Over naar het neukgedeelte. Cowgirl, missio, reverse cowgirl best ok maar piemelmans miste toch iets.
Laten merken dat een zoen best helpt voor de stijfheid wat bij te brengen.
Voorzichtige zoen van mijn kant, nog eentje en daar kwam volledig vrijwillig haar tongetje. Piemelmans was op slag paraat. Ondertussen was het condoom al verwijderd en gaf ze me een prima handjob, afwisselend hard en zacht, traag dan weer iets sneller. Nog een zoen tussendoor en me uitdagend aankijken met die geile knikkers.
Mijn eerste handjob in de club en ik moet zeggen dat ik super heb genoten. Climax een aantal malen uitgesteld om dan en kwakje in de lucht te schieten.

Nadien nog even nagepraat en sigaretje gerookt wat ze ook wel geil deed.
Na meer dan de volle 30 minuten van de kamer en netjes een half uurtje afgerekend.
Eerst dacht ik dat de kamer niet zo een succes was omdat het neuken niet zo vlotte (lag eerder aan mij) maar moet zeggen dat ik alvast naar een volgende sessie met haar uitkijk.
Nadien nog wat vrolijk oog contact gehad.
Herhalingsgevaar : ja zeker.