Auteur Topic: Selena (Roemeense)  (gelezen 15521 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Selena (Roemeense)
« Gepost op: 11 december 2015, 23:59:26 »


[box title=SELENA]
Land:             Roemenië
Taal:              Engels
Leeftijd:         20
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            slank
BH:                 75B
Kontje:           zeer strak
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    Tot op de schouders
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren GFE Massage
[/box]
[box title=pro en contra]
+ uitgebreide presales die ver gaan
+ vrolijk
+ diep tongzoenen
+ blasen uitstekend
+ prima aftersales, die ook weer ver gaan
- prima aftersales, waarbij ze je ook weer graag een tweede keer op de kamer wil krijgen. Ze is daar erg vasthoudend in.
- vraagt om drankjes
[/box]
[box title=extra info]
Qua service maakt ze verschil in half uur en langere kamers. Bij TZ moet de klant fris zijn, anders is het oppervlakkig. Aldus naar eigen zeggen.
[/box]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Selena (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 12 december 2015, 01:03:23 »
Op 11 december gekamerd met Selena.
Selena is een leuke goedlachse en vlotte dame. Een week eerder had ze al eens geprobeerd, maar toen kwam het er niet van.
Deze keer probeerde ze het opnieuw. Aan de bar gaat haar hand overal naar toe. Kussen, bijten, teasen. Ik mag dat wel. Er was een dikke klik. Op haar verzoek verplaatsen we ons naar een van de sofa's. Daar ging ze verder met haar verleidelijke spel. En dat voldeed helemaal aan mijn verwachtingen. Heerlijk wrijven en knuffelen. Tongzoenen in de bar doet ze niet, maar een paar keer liet ze het toe. Oppervlakkig, maar toch. Om teleurstellingen te voorkomen toch ook expliciet aan Selena gevraagd of ze TZ in haar pakket heeft. Op de kamer geen probleem, zei ze. Maar ze doet dat niet bij iedereen. Geen frisse mond, geen tongzoenen. Ik poets altijd mijn gebit voor een kamer, dus ging ik er vanuit dat dat wel oke zou zijn.
Een sleutelvraag kwam er niet en heb ik die maar gevraagd.

Ze heeft een favoriete kamer met spiegel en douche. Toen ze haar klompjes uittrok slonk ze met 15 cm en bleef er niet meer over dan 160 cm. Eenmaal op de kamer begon ze met ietwat oppervlakkig tongzoenen, maar dat veranderde al snel in stevig huigswaffelen. Het blasen idem dito, Bij aanvang een GOSP van 0,0 M. Ik dacht dat wordt niks, maar ook nu veranderde haar blaaswerk tot een met stevige onderdruk. De neukvraag heb ik maar even opgeschort. Maar uiteindelijk ontkom je er niet aan. Ze gebruikte gel, maar niet veel. Haar enge poes compenseerde dat volledig. Eerst in cowboy, met TZ en even later op haar hurken. De rem moest er op, want de berijdt precies alleen de hersens van je genotstaaf en dan kan het snel gaan.
Daarna doggy, wat een mooi beeld gaf dat in de spiegel. De finale gekozen voor missio. Ook nu weer met uitstekend TZ. En zo kwam ook aan dit sprookje weer een einde.
In elkaar verstrengeld nagenoten.
Een kamer met veel lol en een prima GFE!

Haar aftersales zijn ongeveer gelijk aan het presales. Ze probeerde me Wodka Redbull ontfutselen, dat beperkt bleef tot een RedBull. Haar aftersales zijn best wel hardnekkig te noemen. Eigenlijk waren het presales 2.0. Want een tweede kamer stond voor Selena al vast. Die After-presales waren verre van vervelend, met humor. Doch die tweede kamer kwam er niet.

Selena: Zwart haar, 75B, lengte 1,60m, maat 32, 20 jaar, Roemeense
PZC: (GOSP = 0,8M)
EL: inclusief de appels des levens
TZ: Diep en ze heeft de eigenschap hard op je lippen te bijten
Vingeren: yep met toegang tot de liefdestunnel
Beffen: 69
NMC: cowboy missio en doggy:
GFE: 100%
PSE: 30%
Optiek: Een GND, wel en mooi strak lijfje en heerlijke borstjes
Extra's: Geen
Herhalingsgevaar 100%
Aftersales: = presales >> uitstekend
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Selena (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 13 december 2015, 15:05:42 »
Als dit de Selena is die al lang in SS werkt en vroeger erg bevriend omging met Isabella dan is er een metamorfose over haar heengegaan.  Op andere fora wordt ze niet bewierookt met haar services en de stamgasten in SS laten haar liever links liggen.  Enfin, zo was het tot enkele maanden geleden.  De toekomst zal uitwijzen of het verlies van haar vriendin een metamorfose heeft veroorzaakt maar ik ga het niet uitproberen  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Selena (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 13 december 2015, 15:26:12 »
Is inderdaad dezelfde Selena. Haar service zou er wel degelijk stevig op vooruit gegaan zijn. Heb ik al van meerdere ijsberen gehoord. Ook ik ga me er echter niet aan wagen ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Selena (Roemeense)
« Reactie #4 Gepost op: 13 december 2015, 15:31:04 »
Stelletje slappelingen  :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Selena (Roemeense)
« Reactie #5 Gepost op: 13 december 2015, 18:31:51 »
Ik hou anders wel van een uitdaging maar dan moet ik wel overstag gaan van haar schoonheid (Isabella indertijd, Angie).  Maar schoonheid is persoonlijk natuurlijk  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Selena (Roemeense)
« Reactie #6 Gepost op: 30 januari 2016, 22:25:14 »
Als gevolg van een lichamelijk ongemak lag het laatste clubbezoek al weer 5 weken terug. Op mijn verjaardag 22 jan 2015 mocht Selena de 'spits afbijten'. Niet letterlijk natuurlijk  ;D

De recensies van Selena lopen nog al uit een. Ik las ergens dat Selena beter gemeden kon worden. Het feit wil dat ik anderhalve maand eerder met Selena al een kamer had gemaakt. De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen, dat Selena in de categorie 'jaagsters' valt en graag op voorhand al wil bepalen dat het een kamer met whirlpool moet worden. Ik was zeker voornemens op mijn verjaardag een whirlpoolkamer te boeken. Echter, ik had daar een andere dame bij in gedachten. Selena is dan volhardend. Het duurt lang voor het kwartje valt, want ik bepaal nog altijd zelf. Ik kan mij goed voorstellen dat klanten door dit gedrag afhaken.

Dat neemt niet weg dat het een vrolijk type is waar ik me wel prettig bij voel. Het is een hittepetitje. Er is sprake van een klik. We doken weg ergens in de sofa's voor een opwarmertje. Ze vertelde dat ze wat probleempjes had gehad afgelopen week aangaande haar service. Over haar service had ik de vorige keer absoluut geen klagen. Wel liet ze ontvallen dat ze aan half uurtjes een hekel heeft. Op zich niets mis mee, maar geef dat dan vooraf aan! Ze gaf ook aan dat de hygiëne van klanten nog al eens te wensen over laat, hetgeen zich weer vertaalt in een aangepaste service, waaronder blasen met condoom.
Desondanks hoop ik dat ze wat tips in haar brains heeft opgenomen over jagen, aandringen ten aanzien van kamers met whirlpool, hygiëne van klanten én service.

De kamer met Selena was weer dik oké. Geen topper, er zijn betere, maar het aandeel dames met mindere service is groter. Tongzoenen is passioneel en diep. Blasen mag met meer zuigkracht, was minder dan de vorige keer maar voldoende. De appels des levens verdwenen regelmatig in haar mond. Gek genoeg was deze keer beffen of 69 niet mogelijk. In Cowboy afgerond.
Herhalingsgevaar zeker aanwezig, maar een keer overslaan kan geen kwaad.

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Selena (Roemeense)
« Reactie #7 Gepost op: 22 juni 2017, 15:46:06 »

Na ruim twee uur op het terras te hebben gehangen besloot ik een kijkje in de bar te nemen. Ik zat goed en wel of ik kreeg gezelschap van Selena. Op het eerste oog niet helemaal mijn type maar mijn ervaringen met dit soort dames vertoond dit jaar een zeer positieve balans. Na een tiental minuten verplaatsten we ons naar een bankje en het gesprek zorgde ervoor dat ik wel een bepaalde klik had met haar. Na een tijdje vroeg ze naar mijn plannen. Ik zei haar dat ik even wilde kijken of mijn maat al van de kamer terug was. Als dat zo was moest ze me maar over een uurtje komen halen en anders zou ik een douche nemen en terugkomen om met haar naar de kamer te gaan. Ze had duidelijk haar zinnen op mij gezet en zei dat ze wel meeliep zodat ze wist waar ze aan toe was. Mijn maat was in geen wegen of velden te bekennen. Zij ging voor de sleutel en ik ging me douchen.

De kamergang zelf.

Zoals altijd volg ik mijn eigen start ritueel. De dame een keuze laten maken uit een muziekstijl en de bijbehorende playlist erop los te laten. Ze vroeg nog of ik geen Roemeense muziek had. Nadat ik nee zei wilde ze nog haar telefoon pakken, maar dat was voor mij geen optie. . Haar een massage gegeven en na wat strelen en net niet tongzoentjes begon ze mij te masseren of beter gezegd stevig te kneden. Ze zakte verder naar onderen en besloot om kleine Patjax ook in de olie te zetten. Het kwam wat onbeholpen over en ze zag al snel in dat dit niet het gewenste resultaat opleverde. Ze pakte het condoom en ik wist al hoe laat het was. Op zich een redelijke PMC, maar zeker niet SC-waardig. Ze nam in cowgirl plaats op mij. Wel close, maar miste toch net dat gevoel van intimiteit. Na een tijdje de rollen omgedraaid en het in missio afgemaakt.

Selena is voor mij een meid waarmee de klik buiten de kamer groter is als op de kamer. Zeker als je het afzet tegen de gemiddelde triple S standaard van de gekende service kanonnen in SS. Een herhaling ligt dan ook niet voor de hand, daarvoor was het allemaal net iets te pover. Toch geen spijt omdat ik ondanks de middelmatige service me wel ontzettend vermaakt heb met haar.