Auteur Topic: Waarom tongzoent een dame niet bij alle klanten?  (gelezen 20967 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Waarom tongzoent een dame niet bij alle klanten?
« Gepost op: 12 december 2015, 09:55:06 »
Op verzoek van Vazkor!!

TZ deed ze NIET. Ze zei ook dat niet te doen...maar blijkbaar doet ze dat tòch bij anderen.  :017:
Het zou af geweest zijn met TZ.  ::)

Dan vraag ik me af: welke criteria hanteert die meid en alle meiden om bij de een TZ te doen en bij de ander niet? Misschien een idee voor apart draadje.

Wij vinden hygiëne bij een dame belangrijk.
Dames vinden dat ook van klanten. Geen frisse mond en adem kunnen redenen zijn om niet te tongzoenen.
Ik ben met Janina twee keer op kamer geweest in het verleden. TZ was geen probleem.
Tip aan de collega rakkers: neem tandenborstel, tandpasta en mondspoeling mee! En misschien een biertje minder  :017: Doet wonderen!

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Waarom tongzoent een dame niet bij alle klanten?
« Reactie #1 Gepost op: 12 december 2015, 14:25:09 »
Daar zal het niet aan liggen want dat doe ik namelijk, na het eten heb ik effectief (altijd in 2x!) m'n tanden gepoetst en bier heb ik niet aangeraakt omdat ik nog op de baan moest, daar begon ik pas in Babylon mee.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Waarom tongzoent een dame niet bij alle klanten?
« Reactie #2 Gepost op: 12 december 2015, 16:34:54 »
Uitgezonderd enkele clubs waar TZ standaard in het pakket zit, ben ik bang dat er maar één ding opzit, nl. van te voren expliciet naar vragen. Is misschien niet chique, maar wel noodzakelijk om flops te voorkomen. En zorgen dat ze begrijpt wat je bedoelt, want als het hier op aankomt, dan blijkt er soms een merkwaardig manco in de talenkennis van sommige dames te zitten. Als het antwoord nee is, wat mij betreft even goede vrienden, maar geen kamer. Wel zorgen voor een goede hygiëne maar dat spreekt vanzelf. En als ze bij een ja, ineens op de kamer aan geheugenverlies blijken te lijden, dan vermelden in de recensie. Zodat het ze op termijn omzet kost. Mocht de Theke bij vertrek vragen hoe het was, ook niet er omheen draaien. Dan krijgt de club ook beter zicht op wat ze in huis hebben. Of ze er wat mee doen is wat anders. Aan de andere kant, als ze hun best doen om je een prettige date te bezorgen, dan uiteraard ook melden. Zo scheiden we het kaf van het koren. Waar een forum tenslotte ook voor bedoeld is.

En ja, waarom bij de een wel en bij de ander niet. De sympathie zal er wel een rol bij spelen. Maar als ze met sommige klanten niet wil, dan zal ze ook moeten accepteren dat er 's avonds een paar bruine briefjes minder in de knip zitten. En daar hebben sommige geldwolfjes nou vaak net een probleem mee.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Waarom tongzoent een dame niet bij alle klanten?
« Reactie #3 Gepost op: 13 december 2015, 14:25:43 »
Ik moest even lachen toen ik van noglangnietuitgewandeld las dat er een taalprobleem opduikt als je naar services vraagt.  Ik had het er net nog over aan de telefoon met een collega-wandelaar.  Je kan een hele redevoering hebben met een dame en als je interesse duidelijk gewekt is en je vraagt dan (mijn deal breaker) nog even of ze ook tongzoent, verstaat ze je ineens niet meer.  Komisch maar dan moet de dame mij al een flink voorbeeld van tz geven in de bar want anders vertrouw ik het al niet meer.

Als je van jezelf altijd je mondhygiëne verzorgt dan kan je die tandenborstel en tandpasta beter thuislaten.  Het beschadigt enkel je tandvlees en verhoogt daarbij dus de kans op soa's (bloed, open wonden) en andere bacteriële infecties.  Die walgelijke geur van mondwater zou bij mij net de ingeving kunnen bezorgen om niet te tz (als dame dan).  Zelf heb ik geen problemen met tz bij de dames.  Onlangs zei een dame nog dat ik geen muntje behoefde voor het seksen.  Muntjes heb ik wel altijd bij en ik heb de gewoonte om deze in te nemen na het eten (zeker na vis of zo), na bierinname of voor het seksen (wat de dames vaak ook opwindend vinden als je dan snel begint te beffen). 

Behalve dat ik Vazkor wil bedanken voor zijn Planet Eden-recensie wil ik hem er ook even op wijzen dat er (veelal veelschrijvers binnen dezelfde club) genoeg mannen zijn die (gedeeltelijk) hun wensen en fantasieën neerschrijven.  Ze hopen op een nominatie?  Ze willen op een (nog) beter blaadje staan met de dame in kwestie?  Ze zijn er verliefd op en willen haar klanten laten winnen?  Lees (in zo'n geval dus) dat als er staat dat er getongzoend wordt, dat niet persé waar moet zijn en noteer vooral dat er grote verschillen zijn tussen wat jij (goed) tongzoenen noemt en met welke tz sommige mannen al tevreden zijn (soort liplezen avant la lettre, noem ik dat dan).

Als er al een vrij constante bij een dame is, is het wel haar service die ze biedt.  Als je een dame zélf niet in een bepaalde richting beweegt, spelen ze (ook de GFE-dames) steeds dezelfde plaat op kamer.  Vergelijk het met iemand die aan de band in een fabriek staat.  Sommige dames kan je zelfs niet eens in jouw richting bewegen.  Die tracht ik te vermijden.  Dat zijn nachtmerries voor mij.  Ik durf gerust stellen dat als de mondhygiëne in orde is, de dame geen onderscheid maakt.  Ze tz of tz niet.  Weer moet je natuurlijk alles in de context plaatsen en recensies niet diagonaal lezen maar eerder de handel en wandel gaan ontdekken op de fora van de schrijver die voor jou iets indrukwekkends schreef.  Dit is een hele job en daarom "onderzoek" ik veel liever de dame buitenskamers uitgebreid vooraleer haar inwendig te gaan genezen op kamer.

Dat je niet om de pot heen moet draaien bij de theke bij het verlaten van de club, daarover ben ik het eens met noglangnietuitgewandeld met dien verstande dat ik zulk einde altijd tracht te vermijden tijdens mijn verblijf in de club.  Twijfel niet om aan een dame naar een service te vragen en twijfel niet om de eerste minuten op kamer dit uit te proberen en zo ze dan weigert om na enige minuten de dame te laten zitten waar ze zit en de kamer te verlaten.  De dame passeert dan niet via "start" uiteraard.  Dit komt gelukkig maar zeer sporadisch voor (een dame die liegt over haar services).  Kanttekening: vraag als je graag hebt dat ze tz of ze graag tz.  Zeker niet vragen of ze zoent want dat begrip is enorm voor interpretatie vatbaar  :douchen.           
« Laatst bewerkt op: 13 december 2015, 14:46:22 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Waarom tongzoent een dame niet bij alle klanten?
« Reactie #4 Gepost op: 13 december 2015, 18:11:01 »
Ik kom hoofdzakelijk nog in clubs waar TZ een vanzelfsprekendheid is. Ik word er een beetje moe van om het telkens te moeten uitonderhandelen. We zitten hier toch zeker niet in het klooster. Want eerlijk gezegd, ik heb met vrouwen nooit zoveel gespreksstof. Tien minuten presalen is al heel wat, in mijn geval. Wat dat betreft hebben ze een makkelijke aan me, er gaat niet te veel onbetaalde tijd in zitten. En in twijfelclubs houd ik het vaak bij dames die ik ken en die me in het verleden goede service gaven. Dan vind ik het ook wel fair om ze de volgende keer wederom de klandizie te gunnen. Maar goed, daar kom ik steeds minder, noem het maar gemakzucht.

Bij de ene klant wel en bij de andere niet vind ik ook weinig professioneel. Doe gewoon je werk en zorg dat die klant krijgt waar hij voor betaalt. Tenzij ze iemand echt niet mogen, want het blijft mensenwerk. Laat ze dan op een nette manier te kennen geven dat ze het niet met hem willen. Maar ja, dat vijftigje he. Terwijl ze van het geld van hem evenveel make up en valse nagels kunnen aanschaffen als van de centen van die Adonis. Een goede professionele dvp maakt daar geen onderscheid in. De clubs hebben er ook nadeel van als ze zulke selectieve meiden in huis halen, want na een paar akkefietjes heb je geen zin meer om terug te komen. Zo zijn er een paar grote clubs in de grensstreek waar ik al heel lang niet meer geweest ben. Toch lees ik daar nog wel eens over geweldige gfe ervaringen. Alleen jammer dat ze niet zoent. Dan lach ik me kapot, en zoek asap een serviceclub op, waar de meiden op een normale manier met hun werk bezig zijn.

In mijn dagelijks werk voel ik voor de ene klant ook meer sympathie dan voor de andere. Er zijn zelfs een aantal uitgesproken galbakken bij. Toch maak ik daarin geen verschil in de kwaliteit van mijn dienstverlening. Ze krijgen waar ze voor betalen. En met de euro’s van de galbak kan ik evenveel meiden neuken als met die van de aardige klant, al zeg ik hem dat niet. En ja, ik werk wel  met minder plezier aan een opdracht van de galbak, al merkt hij dat niet. En ja, ik heb ook een zwarte lijst. Daar staan er een paar op die het in het verleden zo bont hebben gemaakt dat ik niks meer met ze te maken wil hebben, en dat heb ik ze indertijd ook overduidelijk laten weten.

Dat sommige recensies wat aangedikt worden, dat idee heb ik ook vaak. Daarom kun je ook niet altijd op één schrijver af gaan. Een mix van goede recensies van meerdere schrijvers, en eventueel ook een wat mindere ertussendoor geeft een beter beeld.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Waarom tongzoent een dame niet bij alle klanten?
« Reactie #5 Gepost op: 13 december 2015, 18:49:44 »
Voor mee geen kamer zonder TZ. Doorgaans weet ik wel door 'mond op mond' reclame en recensies of dames wel of niet TZ. En als het ik het niet weet, dan vraag ik er naar. Voorts is het al snel tijdens het begin van de presales duidelijk.
Het maakt voor significant deel van de dames wel degelijk uit of ze met een bepaalde klant TZ. Misschien doen ze het dan toch wel, omdat de €€€€ tellen, maar dan niet van harte.
En dat heeft alles met mondhygiëne te maken. Ik hoor dat regelmatig.

Tandarts seksenfun moet terug naar de tandarts opleiding, want veelvuldig tandenpoetsen en flossen is ontzettend goed en wordt door jouw collega tandartsen zelfs gepromoot! Het versterkt je tandvlees, voorkomt bloedingen en tandverlies op latere leeftijd. Maar a la, de ene tandarts is de andere niet.  ;D

Mondwaters zijn er in verschillende merken en geuren. Bent het eens dat er mondwaters zijn, waarvan je gaat kokhalzen. Zelf gebruik in Halita, een vrij prijzig mondwater zonder alcohol toevoeging. Dat wordt door de dames zeer geapprecieerd, want ik krijg er regelmatig complimenten over. Btw is hygiëne in zijn totaliteit een vereiste. Douchen, een geurtje, deo en een fris gebit. Dat betaalt zich op de kamer dubbel en dwars terug.

Afgelopen vrijdag kwamen drie werkmannen in hun vuile kloffie zo vanaf de bouw (althans zo leek het) de kleedruimte van Sixsens binnenwandelen. Vette klauwen, ongeschoren, haren stijf van het vuil, enz. Dat komt met alleen ff douchen niet goed. Ik had op voorhand al medelijden met hun 'slachtoffers'. Er gaat mij hier niemand wijsmaken dat dat voor de dames niets uitmaakt.

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline TnA Addict

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 224
  • T & A Addicted
    • Bekijk profiel
Waarom tongzoent een dame niet bij alle klanten?
« Reactie #6 Gepost op: 13 december 2015, 23:18:10 »
Ik hen ook nooit tandenborstel mee, maar die pepermuntjes en snoepjes bij de theke liggen er niet voor niks, elke keer dat ik langs loop pak ik er een. En algehele hygiene en verzorging lijkt me inderdaad ook niet onbelangrijk.


Ik kan me van de laatste paar jaar er slechts een herinneren die niet aan TZ deed en dat voelde ik vooraf al aan. Ze was dan ook een pure optick fick en het kon me ook niet schelen, ze had een waanzinnig lekker lijf waar ik alleen maar aan wilde zitten :-P . Er zit natuurljk ook een verschil in hoe gepassioneerd de dames aan TZ doen. Er zijn erbij die hun tong tot aan je huig naar binnen duwen en er die even je ondertanden aanraken wel genoeg vinden.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Waarom tongzoent een dame niet bij alle klanten?
« Reactie #7 Gepost op: 16 december 2015, 21:18:43 »
Nog even ter verduidelijking.  Flossen en tandenpoetsen is uitstekend voor het gebit.  Wie zou anders beweren.  Mondgeurtjes worden vaak toegeschreven aan "de maag".  Meestal larie.  Mondhygiëne!  Om compleet te zijn en voor wat dienen kan.  In Nederlandse winkelketens verkopen ze schrapers om je tong te schrapen.  Zeker vanachter doen (weet je ook eens wat DT is  ;D ).  Ook je tong stapelt met de tijd massa's bacteriën op in zijn oneffenheden.

Niet uitstekend is om tanden te poetsten voor het seksen omdat (ook al zie je het niet) je beschadigingen teweegbrengt aan je tandvlees.  En "wondjes" hebben een goed huwelijk met het ontvangen van allerlei bacteriën en virussen (dus ook soa's)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Waarom tongzoent een dame niet bij alle klanten?
« Reactie #8 Gepost op: 28 februari 2016, 09:22:13 »
Hygiëne, hygiëne, hygiëne. Nu gaan de meeste dames niet bij alleen fotomodellen los, maar hygiëne-eisen zijn er vaak toch wel. Als je af en toe ziet wat voor figuren er rondlopen in clubs...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Waarom tongzoent een dame niet bij alle klanten?
« Reactie #9 Gepost op: 28 februari 2016, 11:41:33 »
idd Balthasar! Hygiene!
Maar ook goed verzorgd!
Uitpuilende neusharen, oorharen, eeltvoeten, ongeschoren appeltjes en noem maar op. Dat is niet in het voordeel bij de meisjes.
Voor het kameren sowieso douchen en tanden poetsen en/of een emmer mondspoeling.
Met mijn XXL heb ik over tongzoenen niets te klagen!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Waarom tongzoent een dame niet bij alle klanten?
« Reactie #10 Gepost op: 28 februari 2016, 12:20:34 »
Nog een mogelijkheid .....
Omdat ze er geen zin in heeft .....


Het is algemeen geweten dat tandjes poetsen een frisse adem geeft, net als mondspoeling ....


MAAR .... geen goed idee om met een tandenborstel door de club te lopen .... tandjes poetsen geeft namelijk miniscule wondjes, en dan lekker beffen .... de kans op een SOA wordt veel groter ....


Oplossing: muntjes op zak hebben, in sommige clubs (waaronder SixSens) liggen die niet zo maar aan de receptie ....


SEFke zal hier wel terdege op verder bomen, neem ik aan  ;)


Ach, je douchen, jezelf verzorgen, en als een dame dan nog niet wil tongzoenen, terwijl jij dat een dealbreaker vindt, op naar de volgende ....


Sommige dames noemen met de lippen dicht zoenen ook tongzoenen, ja met de tong tegen de binnenkant van hun lippen  ;D


Eeltvoeten? Dat zijn stootkjussentjes, ik kan eht neit helpend at ik "berrevoets" door het leven moet  :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Waarom tongzoent een dame niet bij alle klanten?
« Reactie #11 Gepost op: 9 oktober 2016, 11:32:28 »
idd Balthasar! Hygiene!
Maar ook goed verzorgd!
Uitpuilende neusharen, oorharen, eeltvoeten, ongeschoren appeltjes en noem maar op. Dat is niet in het voordeel bij de meisjes.
Voor het kameren sowieso douchen en tanden poetsen en/of een emmer mondspoeling.
Met mijn XXL heb ik over tongzoenen niets te klagen!

Inderdaad. Het draait allemaal om de centjes natuurlijk, maar ik ben er wel van overtuigd dat bij veel dames de frisse, verzorgde wandelaar een streepje voor heeft op wandelaars die wat minder bezig zijn met hygiëne en verzorging.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Waarom tongzoent een dame niet bij alle klanten?
« Reactie #12 Gepost op: 9 oktober 2016, 11:41:56 »
Nog eentje: omdat de klant er geen behoefte aan heeft. De dame van mijn 2de kamergang in PE gisteren zoende mij op kamer slechts heel licht op de lippen. Blijkbaar TZ ze wel degelijk, maar enkel als de klant dit op voorhand duidelijk aan geeft. Voor mij is TZ geen lust, ik geef dat verlangen dan ook nooit op voorhand aan en dan gebeurt het dus dat de meid je idd niet TZ (maar anderen wel). Voor mij no prob btw: de kamergang was ook zonder TZ meer dan oké ;D.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Waarom tongzoent een dame niet bij alle klanten?
« Reactie #13 Gepost op: 9 oktober 2016, 15:16:03 »
In Sixsens liep ik met mn tandenborstel en tandpasta rond. De dames zien dat en overlaadden me met complimenten daarover.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk


Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Waarom tongzoent een dame niet bij alle klanten?
« Reactie #14 Gepost op: 9 oktober 2016, 15:29:02 »
In Sixsens liep ik met mn tandenborstel en tandpasta rond. De dames zien dat en overlaadden me met complimenten daarover.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

Klopt. In Sixsens weten de meeste meiden dat ik mijn tanden steeds poets voor een kamergang en daardoor heb ik bij hen inderdaad een stevig streepje voor ja.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum