Auteur Topic: Waarom tongzoent een dame niet bij alle klanten?  (gelezen 20969 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Waarom tongzoent een dame niet bij alle klanten?
« Reactie #15 Gepost op: 9 oktober 2016, 18:07:46 »
Tandjes poetsen in een saunaclub is eigenlijk not done, vergroot met een factor 10 het risico op een SOA.
Door het tandenpoetsen maak je lekkere (onzichtbare miniscule)wondjes, en dan aan die foef en likken maar ..... en als er een vetzak zoals ik voordien met haar op kamer was, PRIJS, een SOA, gratis voor de prijs van een streepje tandpasta  ;D :-\


Wat niet wegneemt dat tandjes poetsen bij de dames overkomt als goede mondhygiëne, voortaan allen een tandenborstel in de kont als we rondlopen in een club  ;) ::)
Gebruik geen mondwater, en poets en flos je tanden niet voor of na het pijpen of beffen.
Het beschermt je niet extra.
Integendeel, het maakt je mond kwetsbaarder omdat tandpasta en mondwater de natuurlijke flora in de mond tijdelijk verstoort.
Ook kunnen door poetsen en flossen bloedingen ontstaan.
bron: http://www.seksualiteit.be/soas/besmetting/soas-en-orale-seks
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Waarom tongzoent een dame niet bij alle klanten?
« Reactie #16 Gepost op: 9 oktober 2016, 18:16:25 »
hoe zit het met Scheeren van de baard  ;D

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Waarom tongzoent een dame niet bij alle klanten?
« Reactie #17 Gepost op: 9 oktober 2016, 18:40:44 »
Citaat
Door het tandenpoetsen maak je lekkere (onzichtbare miniscule)wondjes, en dan aan die foef en likken maar ..... en als er een vetzak zoals ik voordien met haar op kamer was, PRIJS, een SOA, gratis voor de prijs van een streepje tandpasta  ;D :-\

Ik lik zelden tot nooit aan die doosjes, dus no prob voor mij ;) 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Waarom tongzoent een dame niet bij alle klanten?
« Reactie #18 Gepost op: 10 oktober 2016, 22:30:56 »
Citaat
Door het tandenpoetsen maak je lekkere (onzichtbare miniscule)wondjes, en dan aan die foef en likken maar ..... en als er een vetzak zoals ik voordien met haar op kamer was, PRIJS, een SOA, gratis voor de prijs van een streepje tandpasta  ;D :-\

Ik lik zelden tot nooit aan die doosjes, dus no prob voor mij ;) 8).

Tandenpoetsen doe ik altijd thuis of in het hotel als ik er een weekend van maak. Mondwater gebruik ik wel in de clubs, evenals kauwgom. Voor de frisse smaak en geur. Ik prefereer dat ook de dames dit doen, vooral als ze roken. Niets zo vies als niet roker om door zo'n asbak te roeren met je tong.

En dan die dozen  :-P ;D Ja, daar kan ik niet vanaf blijven ;) vooral als ik weet dat de dame in kwestie er ook van kan genieten. Na de tijd spoel ik altijd mijn mond met mondwater, maar of dat ook helpt tegen eventuele soa's? Vast niet...
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Waarom tongzoent een dame niet bij alle klanten?
« Reactie #19 Gepost op: 10 oktober 2016, 23:34:26 »
Citaat
Door het tandenpoetsen maak je lekkere (onzichtbare miniscule)wondjes, en dan aan die foef en likken maar ..... en als er een vetzak zoals ik voordien met haar op kamer was, PRIJS, een SOA, gratis voor de prijs van een streepje tandpasta  ;D :-\

Ik lik zelden tot nooit aan die doosjes, dus no prob voor mij ;) 8).
En dan die dozen  :-P ;D Ja, daar kan ik niet vanaf blijven ;) vooral als ik weet dat de dame in kwestie er ook van kan genieten. Na de tijd spoel ik altijd mijn mond met mondwater, maar of dat ook helpt tegen eventuele soa's? Vast niet...
Naspoelen met het vocht dat je al likkend opvangt en dan gelijk daarna tongzoenen.

Succes verzekerd  :adult
 :lol_hitting:

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Waarom tongzoent een dame niet bij alle klanten?
« Reactie #20 Gepost op: 10 oktober 2016, 23:46:21 »
Citaat
Door het tandenpoetsen maak je lekkere (onzichtbare miniscule)wondjes, en dan aan die foef en likken maar ..... en als er een vetzak zoals ik voordien met haar op kamer was, PRIJS, een SOA, gratis voor de prijs van een streepje tandpasta  ;D :-\

Ik lik zelden tot nooit aan die doosjes, dus no prob voor mij ;) 8).
En dan die dozen  :-P ;D Ja, daar kan ik niet vanaf blijven ;) vooral als ik weet dat de dame in kwestie er ook van kan genieten. Na de tijd spoel ik altijd mijn mond met mondwater, maar of dat ook helpt tegen eventuele soa's? Vast niet...
Naspoelen met het vocht dat je al likkend opvangt en dan gelijk daarna tongzoenen.

Succes verzekerd  :adult
 :lol_hitting:

Bedankt voor de tip  :-P ;D
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Waarom tongzoent een dame niet bij alle klanten?
« Reactie #21 Gepost op: 11 oktober 2016, 01:10:36 »

En dan die dozen  :-P ;D Ja, daar kan ik niet vanaf blijven ;) vooral als ik weet dat de dame in kwestie er ook van kan genieten. Na de tijd spoel ik altijd mijn mond met mondwater, maar of dat ook helpt tegen eventuele soa's? Vast niet...
Naspoelen met het vocht dat je al likkend opvangt en dan gelijk daarna tongzoenen.

Succes verzekerd  :adult
 :lol_hitting:
Bah bah bah   :douchen ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Martien

  • Gast
Waarom tongzoent een dame niet bij alle klanten?
« Reactie #22 Gepost op: 14 oktober 2016, 21:37:41 »
Ik ben al 6 jaar bij de zelfde dame, Angelina uit de Marisol, later Cindy uit Fungarden heb nog nooit getongzoend met deze  dame terwijl ik regelmatig een poging waagde maar daar deed ze niet aan was het altijd.Nu las ik in diverse berichten dat ze dit wel degelijk deed.Heb ik haar gevraagd hoe dit zit krijg ik te horen en jij geloofd dit!Wie moet ik nu geloven haar of de schrijvers?

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk


Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Waarom tongzoent een dame niet bij alle klanten?
« Reactie #23 Gepost op: 15 oktober 2016, 02:35:32 »
Ik ben al 6 jaar bij de zelfde dame, Angelina uit de Marisol, later Cindy uit Fungarden heb nog nooit getongzoend met deze  dame terwijl ik regelmatig een poging waagde maar daar deed ze niet aan was het altijd.Nu las ik in diverse berichten dat ze dit wel degelijk deed.Heb ik haar gevraagd hoe dit zit krijg ik te horen en jij geloofd dit!Wie moet ik nu geloven haar of de schrijvers?

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Tja.... !
Als meerdere ijsberen schrijven dat ze wel TZ en bij jou niet, dan belazert de boel en wil ze je niet zeggen waarom ze niet TZ met jou.

Het hangt er vanaf welke waarde je hecht aan TZ. Voor mij persoonlijk, heel erg veel. Geen TZ, geen kamer!
Wellicht tijd om het tij te keren en met andere dames te kameren die wel TZ. Wellicht gaat jouw dame nadenken en wil ze een vaste klant niet verliezen.

Een uitstapje naar een andere dame doet vaak wonderen. Zo heb ik elke keer weer een nieuwe favo (er bij).
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke