Forum > DIAMOND - Moers (ex Rayna)

Algemene info SAUNACLUB DIAMOND

(1/8) > >>

de vulkaan spesjalist:
Adres  Eurotec Ring 51 47445 Moers
Tel.: -49 (0) 2841 6078981

Openingstijden  Zondag-donderdag  van 11:00 tot 02:00 uur- Vrijdag en zaterdag 11:00 tot 05:00 uur

Happy Hour 11-14 & 19-21 klok elke dag € 20 Dagkaart normale tijden € 30

. Inbegrepen is een set van vers gedesinfecteerd badslippers, optioneel, een badjas, handdoeken of kilt en onbeperkt gratis toegang tot al onze frisdranken en koffie. Wij houden altijd bereid een gratis ontbijt te helpen. In de zomer barbecue we op ons prachtige zomerterras. Ons huis heeft een stoombad Finse sauna, een overdekte buitenruimte evenals displays waarop de volgende clip ook de grote sportevenementen kunnen worden gevolgd.

harrie1111:
ik ben er een jaar geleden geweest maar een stoombad was er toen niet.
Is er nog wat aan de wellness verandert daar?
mvg

pret:

--- Citaat van: harrie1111 op 13 november 2016, 09:12:46 ---ik ben er een jaar geleden geweest maar een stoombad was er toen niet.
Is er nog wat aan de wellness verandert daar?
mvg

--- Einde van citaat ---

Er is voor alsnog geen stoombad aanwezig. Qua wellness gebeuren is er alleen een sauna.

harrie1111:
Nog met grote dank aan dit mooie forum, vrijdag 18 november om 18.00 uur bij de club aangekomen.
Ik was er al zeker 1,5 jaar niet meer geweest omdat ik toen verschillende keren heb meegemaakt dat de sauna niet aanstond.
je gaar naar een SAUNA club, toch?
Het dames aanbod viel me zeker niet tegen, voldoende mooie dames. Maar de sauna stond weer uit! Dus naar de receptie met deze mededeling. Ik weet dan het antwoord al: Oh we zetten hem aan en over 10 minuutjes is hij heet.
Zo werkt dat dus niet.
Dus wat te doen, ik maak altijd eerst een sauna rondje en ga dan op jacht. Dus nu maar meteen een dame opgezocht.
Eentje sprak geen woord duits of engels, zag er wel prima uit maar vind dit dan toch weer lastig.
Nog bij 2 anderen gezeten maar die maakten ook totaal geen kontakt.
Ook nog een blonde uit Litowen maarop bijna mijn keuze viel
Toen bij de Tjechische Sonja terecht gekomen en die weet waar mannen voor komen en die zat zo met haar handjes in mijn badjas. Dus dat is dan toch net wat je nodig hebt.
Met Sonja op de kamer en dat was echt super, dus zo kan het ook.  Ze is er een jaartje uit geweest en nu weer terug.
Toen de sauna opgezocht en wat denk je? idd pislauw.
weer een man aangesproken en die zegt OOOH ze hebben hem uit gezet, dus maar weer aangezet!
Na een half uur naar binnen en na 2 keer de zandloper te hebben omgedraaid begin ik toch wat te zweten. Maar dit is voor mij geen sauna maar pure ergernis. Zat al te twijfelen waar heen te gaan en dacht verkeerde keuze toch naar GT moeten gaan.
Later wat van de gril gegeten. Het eten heeft met een zesje een goede beoordeling.
Het begon toch redelijk druk te worden
Allemaal niet schrijvende gasten want op het forum lijkt het wel uitgestorven daar.
Maar veel zuid europeanen.
Na het een uurtje afgekeken te hebben weer de sauna in. Nu is deze goed op temperatuur, niet zo heet als GT, maar het is nu wat je van een sauna mag verwachten.
Het is best een grote sauna daar dus voordat deze echt goed heet is ben je 2 uur verder!
Hierna om 22.00 uur de club verlaten.
Als de sauna meteen goed heet was geweest had ik toch een prima avond gehad. Maar nu overheerst toch deze afknapper, je rijdt er toch zo'n 70 km voor.
dit verhaal verteld bij het verlaten van de club en toen wilde ze me een vrijkaartje geven, maar daar gaat het me niet om.
Voor velen is de sauna misschien bijzaak maar als ik vind de sfeer en het sauna gebeuren in een sauna club eigenlijk het mooiste/belangrijkste.

de vulkaan spesjalist:
[attachimg=1]

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie