Auteur Topic: Kami  (gelezen 7025 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Kami
« Gepost op: 16 december 2015, 21:54:14 »
Ik heb jullie hulp nodig omdat deze dame zeker "een bekende" moet zijn.  Ze heeft nog net niet zoveel clubs gedaan als ik.  Ik trof haar echter nog nergens, tot gisteren.  Blij als "nen kleine" met "nen lolly", was ik  :cheer:.  Ze heeft helaas ook al zoveel verschillende namen versleten dat met de zoekfunctie het gekkenwerk is.  De meest gebruikte naam is dan nog een naam die vele DVP's gebruiken: Andrea.  Hier heet ze dus Kari (Cari?).  Haar vorige werkterreinen waren onder andere: Acapulco, The Palace, Heaven7, Samya en YY.  Pikant detail is wel dat we ze in het saunaclubmilieu dreigen te verliezen.  Omwille van de doorgaans lagere aangeboden services in de laufhauses (PMC of anders betaal je € 50 extra) denkt ze er over na om naar daar te verhuizen.  Hoppen gaat ze sowieso nog.  Dat hoor je tussen alle regels.

 [box title=Kami]
Land:             Roemenië
Taal:              Duits en Engels (vlot)
Leeftijd:         begin 20
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,53m
Model:            slank (zeer slank maar nog zeer mooi)
BH:                 natuurlijke prachtige kleine B, mooi gevormd als Helga Lovekaty (maar kleiner dus), mooi gevormde tepels, loopt uiteraard topless
Kontje:           lekker (rond en strak)
Haarkleur:      felblond
Haarlengte:    tot net aan de schouders (beetje samengedaan)
Ogen:             bruin
[/box]
[box title=DIENSTEN]
afhankelijk van de tijdsduur: 20' = PZC en NMC, 30' is ook inclusief beffen, 69 en beetje knuffelen, strelen (geen GFE!) Tongzoenen is uitgesloten (lees in het beste geval: minimaal, haar woorden: "een beetje, niet te veel"); andere extra's te bespreken
[/box]
[box title=pro en contra]
+: daar valt niet om heen te draaien, ik denk dat als je niet voor lolita's, slanke tengere kleinere dames valt, je nog gaat zeggen dat ze er prachtig uitziet
-: tongzoenen valt niet over te discussiëren, het is nee
[/box]
[box title=extra info]
Ze kan in eerste instantie een beetje verwaand overkomen maar durft ook zelf (desnoods ietsjes lacherig  :lol_hitting:) de eerste glimlach tevoorschijn te toveren.  Zet de eerste stap en je zal merken dat ze niet alleen mooi is maar ook nog verstandig (en blond  :lol_hitting:), grappig is, speels, heel aangenaam in de omgang, vriendelijk... BETOVEREND (alsmaar meer en meer)
[/box]

 :douchen
   
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline odipuc

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
Kami
« Reactie #1 Gepost op: 18 december 2015, 08:37:15 »
Kan het ook Cami of Kami zijn? Zo had ik het namelijk begrepen!

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Kami
« Reactie #2 Gepost op: 18 december 2015, 14:33:38 »
Klopt, werk voor de moderators om het aan te passen.  Ik heb me vergist  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Kami
« Reactie #3 Gepost op: 19 december 2015, 00:24:25 »
Heren,
ik heb er Kami van gemaakt. Mocht blijken dat het met een 'C' wordt geschreven, dan hoor ik dat wel weer.
Gr,
Sjeuf  :039:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline TnA Addict

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 224
  • T & A Addicted
    • Bekijk profiel
Kami
« Reactie #4 Gepost op: 19 december 2015, 12:08:52 »
Ik had even hoop dat het hier ging om de Kami uit het oude Freude. Helaas, haar zou ik heel graag weer tegen komen