Auteur Topic: tom (antwerpen)  (gelezen 5336 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline tom22

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
tom (antwerpen)
« Gepost op: 18 december 2015, 12:09:46 »
hoi nieuw hier op het forum, ben tom 22 jaar, student in antwerpen, sinds enkele weken het schipperskwartier ontdekt na een avondje stappen daar. was men eerste ervaring en meteen geweldig. sindsdien nog enkele keren terug geweest en wil dit blijven doen en ook andere steden misschien bezoeken (amsterdam, duitsland)

mannen met dezelfde interesses mogen me altijd een mailtje sturen via het forum babbel graag over nieuwe tips, ervaringen e.d. en absoluut discreet hoor

groetjes van een newbie

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
tom (antwerpen)
« Reactie #1 Gepost op: 19 december 2015, 00:11:04 »
hoi nieuw hier op het forum, ben tom 22 jaar, student in antwerpen, sinds enkele weken het schipperskwartier ontdekt na een avondje stappen daar. was men eerste ervaring en meteen geweldig. sindsdien nog enkele keren terug geweest en wil dit blijven doen en ook andere steden misschien bezoeken (amsterdam, duitsland)

mannen met dezelfde interesses mogen me altijd een mailtje sturen via het forum babbel graag over nieuwe tips, ervaringen e.d. en absoluut discreet hoor

groetjes van een newbie

Rond die leeftijd ben ik ook ooit begonnen. En jawel...... bij de ramen! Verslavend? Nee hoor!   ::)

Niettemin.....van harte welkom om Relaxxxboard!
Als newbie zal je hier veel info vinden. Uiteraard kan je hier ook je vragen kwijt. Je krijgt hier altijd een objectief  :017: antwoord van...... de "doorgewinterde" leden.

Ik wens je veel leesplezier toe!
Geniet, maar neuk met mate!

Groet,
Sjeufke  :039:

 :welcome:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke