Auteur Topic: aanraders voor zaterdagen/zondagen overdag?  (gelezen 8811 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline tom22

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
aanraders voor zaterdagen/zondagen overdag?
« Gepost op: 18 december 2015, 13:30:29 »
hey wie kan er me goeie meiskes aanraden voor zaterdag/zondag overdag? voorkeur voor meer eigen kweek

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
aanraders voor zaterdagen/zondagen overdag?
« Reactie #1 Gepost op: 18 december 2015, 14:12:56 »
hey wie kan er me goeie meiskes aanraden voor zaterdag/zondag overdag? voorkeur voor meer eigen kweek
Je dochter?  ;D  Dat is alvast eigen kweek .....


Anders ga je toch naar een andere nationaliteit moeten overstappen, er zit namelijk heel weinig jong geweld van eigen kweek in het skw .... of je moet Annabel proberen (en vragen of ze haar kleindochter wil optrommelen voor je)  :happy


Neen, er  zitten heel wat goede (buitenlandse) meiden daar, alleen "dit is Belgisch" geldt enkel voor die ontwerpers ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline tom22

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
aanraders voor zaterdagen/zondagen overdag?
« Reactie #2 Gepost op: 18 december 2015, 15:39:53 »
hahaha ok  ;D ok dan kijk ik gewoon wat rond, is nogal wat overaanbod vroeg me af of er goeie meisjes boven uit schoten tegenover de rest

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
aanraders voor zaterdagen/zondagen overdag?
« Reactie #3 Gepost op: 18 december 2015, 16:44:03 »
Beatrice overdag, SS 30/1 ..... oerdegelijke kwaliteitsdame, die ver boven de gemiddelde service levert ....
Roemeens, blond, lekker arrogante kop, opgefokte tieten (naar mijn mening maar soit, tetten zijn tetten), geil koppie, lekker lijf, botergeil en nog eens vriendelijk ook .... zeker een aanrader in de dagshift ....
Erika heb ik ook terug zien staan een goede week geleden ... SS 43/1.
Bulgaars, pijpt goed tot zeer goed, altijd lief, vriendelijk, een schatje ....


Dat zijn de twee waar ik het  zou bij proberen, kan moeilijk mis gaan.
Er zitten er uiteraard nog meer dan 200 andere, en eht hangt er allemaal een beetje van af wat je zoekt .... ze zitten er in alle maten en kleuren en de line-up is momenteel beter dan in eender welke saunaclub ..... die anders beweren zijn stekeblind (looks, ik praat niet over de verschillen tussen de service) ....


Nog een echte aanraadster is Anita, Villa Tinto ..... meneer dokteur heeft haar op slag 10 jaar jonger gemaakt (prachtwerk van die chirurg), maar haar lekkere dikke joekels en haar service zijn er alleen nog maar op verbeterd .... Anita is wel een soft-sm-dame, waar je ook meer dan goede (en dan echt meer dan goede) sex kan hebben, als je niet te vinden bent voor een beetje fetish .
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
aanraders voor zaterdagen/zondagen overdag?
« Reactie #4 Gepost op: 18 december 2015, 17:12:17 »
Beatrice overdag, SS 30/1 ..... oerdegelijke kwaliteitsdame, die ver boven de gemiddelde service levert ....
Roemeens, blond, lekker arrogante kop, opgefokte tieten (naar mijn mening maar soit, tetten zijn tetten), geil koppie, lekker lijf, botergeil en nog eens vriendelijk ook .... zeker een aanrader in de dagshift ....


Ter bevestiging...! eigenlijk te kort voor een 50 euro date.  :tietjes :amazone :sexxx
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline tom22

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
aanraders voor zaterdagen/zondagen overdag?
« Reactie #5 Gepost op: 18 december 2015, 17:32:03 »
merci daar ga ik is passeren morgen, goh ja ieder zijne smaak he, ik zen altijd voor de bitcherige look, lank haar donker of blond dat boeit nu niet, paar extra grote tetten er op wel.

vind de sfeer er wel plezant, wa rondwandelen en window shopping doen, van die massage en saunas kan goeie kwaliteit zijn maar  vind ik niks aan

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
aanraders voor zaterdagen/zondagen overdag?
« Reactie #6 Gepost op: 18 december 2015, 17:39:33 »
Beatrice overdag, SS 30/1 ..... oerdegelijke kwaliteitsdame, die ver boven de gemiddelde service levert ....
Roemeens, blond, lekker arrogante kop, opgefokte tieten (naar mijn mening maar soit, tetten zijn tetten), geil koppie, lekker lijf, botergeil en nog eens vriendelijk ook .... zeker een aanrader in de dagshift ....


Ter bevestiging...! eigenlijk te kort voor een 50 euro date.  :tietjes :amazone :sexxx
Dan geeft ge er toch 100,ik zie het probleem niet. ;)
you only live once

Offline tom22

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
aanraders voor zaterdagen/zondagen overdag?
« Reactie #7 Gepost op: 18 december 2015, 18:03:50 »
studenten budget  ;D

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
aanraders voor zaterdagen/zondagen overdag?
« Reactie #8 Gepost op: 18 december 2015, 22:23:09 »
Klopt OB! Ik ben maar 1x bij deze schoonheid geweest op jouw perfect advies! Wist ook niet wat me te wachten stond. Beatrice is er zo een waar de teller zou kunnen blijven lopen.
Maar voor tom22. Met €50 kom je zeker ook heel goed aan je 'trekken'  ;D

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
aanraders voor zaterdagen/zondagen overdag?
« Reactie #9 Gepost op: 18 december 2015, 22:26:23 »
Klopt OB! Ik ben maar 1x bij deze schoonheid geweest op jouw perfect advies! Wist ook niet wat me te wachten stond. Beatrice is er zo een waar de teller tetten zou kunnen blijven lopen groeien
Maar voor tom22. Met €50 kom je zeker ook heel goed aan je 'trekken'  ;D
  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline tom22

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
aanraders voor zaterdagen/zondagen overdag?
« Reactie #10 Gepost op: 19 december 2015, 13:54:34 »
bedankt voor de tip! was een zeer bevredigend bezoekske,wel aan de stille kant maar goeie service