Auteur Topic: Geleen, Rijksweg Noord 22, Total Touch Welness, Tiffany (Dui)  (gelezen 7241 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Geleen, Rijksweg Noord 22, Total Touch Welness, Tiffany (Dui)
« Gepost op: 19 december 2015, 12:25:33 »
Vandaag voor het eerst in salon total touch geweest de vroeger club 2000 in Geleen, de ontvangst was zeer spontaan en netjes. De club doet mooi en modern en schoon aan er word je duidelijk gemaakt dat er een groot verschil is in de club tussen het massage gedeelte en dames die intiem doen, dat doen dus niet alle dames. De line up bestond uit een dame of 7 ik heb uiteindelijk voor een licht getinte dame gekozen genaamd Tiffany, ondanks haar exotische uiterlijk is dit een echte Duitse dame met o.a. Latina bloed dat voor de kleur zorgt.

Maar schijn bedriegt deze dame woont haar hele leven al in Duitsland en spreekt echt hochdeutsch, en is qua gedrag ook meer Duits meer terughoudend en praat veel. Haar bedprestaties zijn redelijk te noemen geen absolute topper maar ook zeker niet slecht, probeert wel oprecht geil te worden en is geen klok kijkster. pzc kost wel extra heb 2 standjes gedaan ze word graag gevingerd en gebeft en toen er na het hoogtepunt was geweest en er nog wat tijd was lekker op bed beetje blijven wrijwen. Al met al zou ik haar een kleine 7 geven aparte vrouw iets forser als op de foto's maar niet dik.

Totaal score
Informatie dame
Naam:   Total Touch Wellness, Tiffany (Dui)
Geslacht:   vrouw
Leeftijd:   26 - 29
Plaats / Wijk:   Geleen
Adres:   Rijksweg Noord 22
Nationaliteit / uiterlijk:   Duits

Haarkleur:   zwart
Kleur ogen:   onbekend
Postuur en Lengte:   normaal / 1.75m
Cupmaat:   B (echt)
Tatoeage’s:   ja
Piercings:   onbekend
Algemene informatie
Fysieke verschijning   :wat ik ervan verwachtte
Algehele Hygiëne   : lekker fris
Totaalscore   :

Gemiddelde duur van het bezoek   : 00:30
Aantal recensies   : 1
Gemiddelde prijs   : € 60