Auteur Topic: ANELIA  (gelezen 19676 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ANELIA
« Gepost op: 19 december 2015, 23:03:51 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]
[attachimg=10]
[attachimg=11]

[attachimg=12]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ANELIA
« Reactie #1 Gepost op: 8 juni 2016, 23:56:05 »
Anelia
Gelukkig zat Anelia in het bargedeelte. Ik ging gelijk bij haar zitten. Ze herkende me gelijk en wist mijn naam nog. Je merkt dat ze al een tijdje nu in Duitsland is, want haar Duits is al een stuk beter dan begin dit jaar. We hebben even een leuk gesprek gehad en zijn daarna naar een kamer gegaan. Daar begonnen we uitgebreid met tongzoenen bab7 Ik werd daar al lekker geil van en Anelia had dat in de gaten. Ze daalde vervolgens af naar beneden en begon met een blowjob :lekker Na een tijdje vroeg ik haar om boven op me te gaan liggen, zodat ik haar poesje kon likken  :sexxx In standje 69 hebben we elkaar een tijdje verwend, totdat ik het niet meer kon houden. De zwemmertjes :swim moesten er gewoon uit. Anelia ving alles op in haar mondje  :xrated Dat was geen probleem. Daarna hebben we nog even nagepraat  :014:
Ik had eigenlijk vooraf plannen om met Anelia 2 kamers te nemen vandaag, maar dat is er niet van gekomen.

Naam : Anelia
Nationaliteit/Taal : Bulgaarse / Duits
Leeftijd : 23
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,78 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 58Kg, maat 38/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 8/10 (Leuk gesprek vooraf)
Aftersales: 8/10 (Aan het eind van de avond nog een tijdje met haar in de sofa gezeten, maar toen was het al bijna sluitingstijd en is het niet tot een kamer gekomen)
Cijfer: 9
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ANELIA
« Reactie #2 Gepost op: 21 juli 2016, 22:07:00 »
Zondag 3 juli

Na het ontbijt ben ik Anelia gaan opzoeken. Anelia is altijd een zekerheidje. Ze bied een breed servicepakket en ze zag er vandaag erg leuk uit. Ik weet niet waar het aan lag, misschien haar haar, make up of haar outfit, maar ze zag er knapper uit dan normaal.
We hebben eerst even een tijdje aan de bar wat bijgepraat. Na een minuut of 20 zijn we naar en kamer gegaan en daar was de sex zoals ik van haar gewend ben. Heerlijk tongzoenen en een stevige blowjob in 69. Dit was voldoende voor mij en mijn eerste orgasme van de dag was een feit.

Naam : Anelia
Nationaliteit/Taal : Bulgaarse / Duits
Leeftijd : 23
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,78 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 58Kg, maat 38/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 8,5/10
Aftersales: 8/10
Cijfer: 9
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Zaterdag 6 augustus 2016
« Reactie #3 Gepost op: 11 augustus 2016, 21:11:55 »
Toen was het de beurt voor Anelia. Ik wilde al eerder een kamer met haar doen, maar omdat ze die dag ook een show gaf samen met Babsy, lukte dat niet eerder. Ze was net klaar met de show en had nu wel tijd voor me. Aan de bar hebben we gezamenlijk eerst een koffie gedronken en wat bijgekletst. Vervolgens een kamer opgezocht. Anelia is altijd een garantie voor een orgasme en ook deze keer gold dat weer. In 69 gaf ze me een blowjob en dit hebben we bijna 20 minuten volgehouden, waarna het derde orgasme van de dag een feit was. Helaas heb ik haar nog nooit tot een hoogte punt kunnen brengen, maar dat ga ik de volgende keer eens proberen. Vandaag had ik maar 1 kamer met haar, wat voornamelijk kwam, doordat ze om het uur een show moest geven.

Naam: Anelia
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 23
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,78 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 58Kg, maat 38/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 9/10
Aftersales: 9/10
Cijfer: 9
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
ANELIA
« Reactie #4 Gepost op: 28 augustus 2016, 18:56:57 »
Uit het algemene Dortmund topic:

Na een langere pauze was de volgende sessie van de dag voor Anelia. Een lange slanke dame die al langer in deze club aanwezig was. Ondanks een langere pauze en de tomeloze inzet van deze dame kwam het niet tot een succes. Echter geen reden om haar voortaan links te laten liggen.

Anelia

Herkomst: Roemenië
Leeftijd: 23
Postuur: Slank
Borsten: B-cup (natuur)
Haren: Zwart,  tot ruim voorbij de schouders
Genoten service: aftrekken (zc), Frans (zc), NMC
Vriendelijkheid: Zeer goed
Service: Goed
Uiterlijk: Goed
Tattoeages: Nee
Piercings: Nee


Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Zondag 4 september
« Reactie #5 Gepost op: 13 september 2016, 23:02:44 »
Weer geen orgasme. De stand tussen de dames en mij is op dit moment 2-0 voor de dames.  Ik was al meer dan 3 uur in de club. Ik zocht Anelia op, want met haar weet ik dat ik een zekerheidje heb. Na een kort gesprekje aan de bar, zijn we naar een kamer gegaan. Op de kamer was het (tong)zoenen dit keer heel kort met Anelia. Ze daalde gelijk af naar beneden om me een blowjob te geven. Na een paar minuten vroeg ik of ik haar ook mocht likken. Ze vroeg in 69, maar ook haar wilde ik gewoon likken. Ze ging liggen en begon heel overdreven te doen alsof ze het lekker vond. Na nog geen minuut kwam ze klaar... Nee dametje :) Er zullen misschien dames zijn die me voor de gek houden, terwijl ik dat niet door heb, maar hier trapt niemand in ;) Dan heb ik liever dat je tegen me zegt dat je er geen zin in hebt, als zo overdreven te beweren dat je binnen een minuut klaarkomt.
Afijn, het was nu weer mijn buurt en Anelia ging weer verder met haar blowjob. Toen ik op volle sterkte was, stelde ik voor om haar in doggie te nemen. Op de een of andere manier voelde het vandaag met Anelia niet zo aan, zoals ik van haar gewend ben. Alles was een beetje ongeïnteresseerd. Jammer, omdat ze in het verleden een bovengemiddelde service had. Kan natuurlijk ook zijn dat ze vandaag haar dag niet had. Ondanks dat, toch in doggie mijn zwemmertjes de vrije loop kunnen geven. De stand is nu 2-1, nog steeds in het voordeel van de dames ;)

Naam: Anelia
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 23
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,78 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 58Kg, maat 38/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Cijfer: 7
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.