Auteur Topic: MAYA (Roemeense)  (gelezen 15863 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
MAYA (Roemeense)
« Gepost op: 20 december 2015, 16:18:26 »
Nationality / languages : rumanian / english (middle), spanish (very good). 
Age: +/- 25 years
Figure: very nice
Hair: brown
Size: 1,65 m
Chest: small, A cup
Silhouette / body: slim / pretty
Tattoos - Piercings: no - yes (navel)
Blowjob: Yes, soft and very pleasant
Cunnilingus: Yes and appreciated
Kiss: Yes (dfk)
Other features :


Visit of December 16th 2015 :

Profile : 25 years, brown hair, very nice silhouette, small chest, one of the most pretty girls of the club. Girl very friendly and open to social time.
 
Service : very sensual session with a good sharing. It was wonderful  :-\ ! I didn’t feel to be with a club’s girl but rather with my girlfriend as much her behavior was so natural. We have just made love and it was perfect.
 
Appreciation : excellent
 
Repetition : (very) high.


Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MAYA (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 4 januari 2016, 08:43:56 »
Op 31/12 heb ik voor het eerst met Roemeense Maya gekamerd. Ze was ineens ook mijn laatste meid van neukjaar 2015.

Maya is een heel mooie meid die afgelopen donderdag enorm opviel tussen de witte massa. Ondanks haar schoonheid kamerde ze in de vooravond echter niet veel, waarop ik dan maar besloot me op te offeren voor een kamertje met haar.

Presales waren oké: beetje knuffelen, beetje zoenen. Maya was wel wat onrustig en keek voortdurend om zich heen.

De kamergang was goed, maar ik had voortdurend het gevoel dat er meer in zat. Maya deed alles wat ze moest doen: tongzoenen, pussysliden, lekker pijpen, stevig neuken, maar... regelmatig 'blokkeerde' ze even, hetgeen de GFE illusie niet ten goede kwam.

Ik ben uiteindelijk probleemloos klaargekomen en overall was het een goede kamer, maar toch was ik enigszins ontgoocheld omdat ik voortdurend het gevoel had dat er meer in zat dan er uit kwam.

Herhalingsgevaar is bestaande: Maya is een hele mooie meid, 1 van de mooiste in ACA Gold en ik wil toch eens zien of een volgende kamergang het verhoopte vuurwerk oplevert.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline 24HOURS

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
MAYA (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 5 januari 2016, 22:56:40 »
Also tried the 31. One of the most beautiful girl in AG for the moment. Good room. More GFE, really not PSE girl ... Perfect body with nice pussy ;D Lots of attention also after the room (good businesswoman ;))

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
MAYA (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 14 januari 2016, 00:06:37 »
Maya (ROM)
Recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=17271.msg72464#msg72464

Maya is een van de mooiste in de club maar daarom nog niet de beste op kamer ondervond ik zo. Ook hier moet ik mea culpa slaan en lukte het me niet meteen klaar te komen om dezelfde redenen als bij Valeria al was de klik met Maya wel beter. Maya deed echt haar best maar ik zweette als een rund in die benauwde warme kamer en was sneller moe. Damn it, daar hou ik toch niet van, dan voel ik me wat schuldig als zo'n meid haar best doet. Ze verleidde me, plaagde me op de juiste manier. Tijdens de seks legde ze haar mooie hoofd vaak in haar nek, haar haar viel soms over haar gezicht: dat had wel iets zo.

Het is altijd een oefening in positief denken, wie bijvoorbeeld in de US of A leeft of in een of ander miserabel land zonder dergelijke gelegenheden, mist dit, vergeet dat niet als je al eens een slechte kamer had. Je had toch een sessie gehad met een lekker wijf dat je op straat alleen maar stiekem verlekkerd na kan kijken. Later tijdens het vuurwerk na Nieuwjaar trokken we nog een fotootje. Dat aftersale-momentje leverde me mijn eerste fotootje van het jaar op. Mijn eerste Selfie ook...samen met een DVP....Maya....netjes door Android online gesynchroniseerd maar gelukkig niet automatisch gedeeld voor al m'n vrienden op facebook...:o :o :o Daar zouden nogal wat vragen over gesteld worden. Dit hoort in de categorie 'je eerste selfie vergeet je nooit' thuis: souvenirs voor later.

Score: ***

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
MAYA (Roemeense)
« Reactie #4 Gepost op: 2 april 2018, 19:57:32 »
A Romanian women, named Maya is back at Acapulco Gold.
She is an ex LR girl, and she also speak a good french.

Is she the girl of this thread ?

For sure she is the Maya describe by Manureva in that post (December 23th 2016), http://relaxxxboard.com/index.php/topic,17271.msg92166.html#msg92166
and in that other one (Augoust 2016), http://relaxxxboard.com/index.php/topic,17271.msg84172.html#msg84172
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like